Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Personal Training
Personal Group Training
Voedingsadvies op maat
Vitaliteitstraining

Persoonlijke gegevens

Over RWIJK GYM

Ben jij op zoek naar een leuke plek waar je de beste begeleiding en persoonlijke aandacht krijgt, waar jij je doelen behaald en waar je je thuis voelt? Dan is RWIJK GYM in Rijswijk dé Personal Gym voor jou! Wat je doel ook is, bij RWIJK GYM staan we klaar om jou te helpen. We hanteren een allround aanpak niet allen gericht op training, maar ook aangevuld met voedingsadvies en leefstijlcoaching. Onze Personal Trainers zijn zeer ervaren en hoog opgeleid. Wij bieden diverse trainingsmogelijkheden van 1-op-1 tot in kleine groepen, geschikte voor ieders portomonee. Met onze Lijfstijl begeleidingsapp kan je 7 dagen per week 24/7 online begeleiding krijgen. We kunnen je daarom ook 100% resultaat garanderen als met een trainer van RWIJK GYM aan de slag gaat! Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Ga dan naar onze website (www.rwijkgym.nl) en vraag vandaag nog je jouw gratis kennismaking met experience training aan.