Zeer klantvriendelijk en accuraat

Voor de vierde male met Leaseparcours zaken gedaan aangaande de auto's. Deze keer ging het over een Dodge Ram voor zowel prive als zakelijk. Deze auto is luxe niet normaal en tevens ook mooi voor het oog om te zien. Vooral aangezien we veel kilometers maken is dit heerlijk en redelijk zuinig voor zo'n grote auto, schrok eigenlijk van dat hij met gas 1 op 9 a 10 gaat ( heeft ook te maken met de rechtervoet). Ik hoorde Jans nog zeggen Ed als je eenmaal automaat heb gereden wil je niets anders met de Talisman en hij heeft gelijk. Om kortom te zeggen Jans en zijn collega Alwin, waar ik het meest mee heb te maken zijn topmensen en proberen met je wensen mee te denken en voor je alles te doen. Blijf bij mijn woorden hier kunnen nog veel van leren. En is er iets kan je ze ook altijd bellen en krijg je direct antwoord. Door dit soort mensen en bedrijven krijg je weer een beetje vertrouwen in de maatschappij. Hierbij meen ik ook te zeggen dat ik ten alle tijde bij Jans en zijn mensen blijf. En Nogmaals bedankt Leaseparcours.

Car lease

Very good company

Snelle Top service!

Persoonlijk en betrokken

Persoonlijke benadering en begeleiding bij de inzet van Audi Etron. Mooi afgestemd op mijn persoonlijke en zakelijke behoefte

Alles goed geregeld

Geweldige service! Geweldige mensen!

Alles supergoed geregeld!!

Laagdrempelig, prima service

Voor ons bedrijf 3 bussen via LeaseParcours aangeschaft, prima service en ze denken mee! Aangegeven dat we prive op zoek waren naar een andere auto, gezien ze ook in- verkoop van auto`s doen. Jeroen onze vaste aanspreekpunt heeft perfect meegedacht en niets was te veel, inmiddels een super auto aangeschaft! Wil je een laagdrempelig, meedenkend bedrijf dan ben je hier aan het goeie adres.

Dit bedrijf denkt met je mee en heeft een hele goede service. Altijd vriendelijk geholpen en komen hun afspraken keurig na. Ik ben al jaren een tevreden klant.

Ouderwetse, degelijke, en uiterts vriendelijke service.

Onze accountmanager Marco, staat altijd voor ons klaar als we hem ergens voor benaderen. We gaan het tweede jaar in dat we onze bedrijfsauto via Leaseparcours leasen en het bevalt ons uitermate goed. Na het eerste jaar heeft onze accountmanager op ons verzoek een prima deal gesloten om onze vorige leaseauto in te ruilen voor onze huidige nieuwe bedrijfsauto tegen een zeer nette maandpremie voor ons leasecontract. Wij kunnen Leaseparcours bij elke ondernemer aanbevelen. Ze denken op elk gebied met je mee en je kan ook terecht voor een "Netto Operational Lease". Het geen voor ons de ideale uitkomst is. All in all een perfecte service !

Erg fijn bedrijf om mee te werken

Ik ben erg tevreden met Leaseparcours ! Fijn contact en kijken verder waar nodig.

Prima service en nazorg

Uitstekende ervaringen met LeaseParcours. Problemen met 1 van onze ( 2e hands aangeschafte ) bedrijfswagens vlak na levering zondermeer goed opgelost.

Top geregeld

Het is vrij snel gegaan. Binnen no time had ik de bus kunnen ophalen. Top

Flexible en scherp geprijsd

Naast mijn persoonlijk auto hebben wij meerdere auto’s in laten zetten door leaseparcours. Super tevreden over de service en vooral de flexibiliteit en snelheid waarmee leaseparcours autos aan biedt.

Voordat ik het wist was de lease contract geregeld en rijd ik binnen 2 weken in mijn nieuwe lesauto. LeaseParcours nogmaals bedankt voor het snelle handelen. Rijschool KICKSTART

top

netjes afgeleverd. goed bijgestaan en nu nog door Marco geen vraag is te gek. top mee gedacht tijdens de corona nu. rij elke dag met plezier in de mooie renault trafic!! hopend op een lange samenwerking. Timmerbedrijf van IJzendoorn lelystad

Tevreden met LeaseParcours

Inmiddels 3 auto’s via LeaseParcours ingezet. Prettig contact met Marco!

Snelle en Goede Service

Wij zijn zeer tevreden over LeaseParcours, niks op aan te merken! Verkeersschool Unity

Goed zaken doen met Lease Parcours

Wij leasen veel auto's bij Lease Parcours en zijn erg content op de manier waarop wij altijd snel en vakkundig geholpen worden. Wij danken het hele team Lease Parcours voor de plezierige samenwerking! Met vriendelijk groet, KS Facilities B.V. E.J. Muste directeur

fantastisch

geweldige service...doen alle moeite voor je..bij afhalen word je heel prettig ontvangen...echt top...onze man was alwin een topper...auto in topconditie gekregen

Geweldig bedrijf die zeer zeker met je mee denkt.

Wij hebben Leaseparcours als partner voor onze bedrijven Spruit Elektra en Spruit vloerverwarming. Tevens hebben ze voor ons drie auto's afgeleverd in 2 jaar tijd. Onze eerste auto is onze werkpaard de Renault Traffic, deze met alles erop en eraan en tevens ook goed betaalbaar. Daarna is de citroen cactus gekomen ook goed en perfect afgeleverd en zelfs heel flexibel met opleveren van de auto, aangezien ik alleen in de avond kon. De derde auto die lease parcours heeft geregeld voor ons is onze zaken auto een Renault Talisman, deze is echt super en tevens zeer net opgeleverd. Als u een autobedrijf zoekt die zeer klantvriendelijk is, betaalbaar en tevens het extra stapje voor de klant doet zou ik zeker naar Lease Parcours gaan. Een ding is zeker wij blijven komen, ook als wij ons bedrijf verder gaan uitbreiden.

Al ruim 8 jaar zeer tevreden klant.

Vriendelijk, doelgericht. Als er iets is (zoals schade) wordt er adequaat gereageerd. Ook bij het zoeken naar een andere auto komen alle wensen te sprake en wordt dit zo goed mogelijk gerealiseerd.

Slecht

Zeer slecht, komen afspraken niet na, er zou uitbetaald worden op maandag... geen betaling... dinsdag telefonisch contact zelfde verhaal.. donderdag word er beloofd dat het uitbetaald is.. vrijdag nog geen geld en krijgen we bot aan de telefoon te horen dat we maar gewoon moeten wachten en ze er geen invloed op hebben, ze ondernemen verder ook geen actie of komen niet met een oplossing. We doen al 8 jaar zaken met een andere financieringsmaatschappij en nog nooit zoiets meegemaakt. Slechte communicatie en er word niet voor een oplossing gezorgt. 1 keer en nooit meer.

Beste Jvg , Tilburg, Wat vervelend om te lezen dat onze dienstverlening niet volgens verwachting is geweest. Wij hanteren onze eigen richtlijnen ten aanzien van het uitbetalen van contracten aan autodealers. Wij hanteren hiervoor maximaal 4 werkdagen nadat alles compleet bij ons binnen is gekomen. Ik heb het contract in kwestie erbij gepakt en gekeken of deze volgens onze richtlijnen is behandeld. De uitbetaling heeft inderdaad later plaats gevonden. Echter kwam dit doordat de stukken incompleet waren om uit te betalen. Jeroen heeft direct de betaling verzorgt nadat alles compleet was. Ik kan geen fout ontdekken in dit traject. Dat laat niet weg dat wij het ontzettend vervelend vinden dat u er geen goed gevoel aan heeft overgehouden. Met vriendelijke groet, Jans Weits, LeaseParcours

Korte lijnen en snel handelen

Heel positief.

• Persoonlijke betrokkenheid
  • Gevonden via: Eerdere ervaringen

Vanaf het eerste contact had ik het gevoel te maken te hebben met vaklieden. De contacten verliepen no nonsense en vriendelijk. Papierwerk beperken ze zoveel mogelijk. En de auto werd keurig thuis bezorgd door een vriendelijke heer. De auto zelf oogde alsof hij net de showroom uit kwam. De reden waarom ik bij 'advies' een 8 heb aangevinkt en geen 9 of 10 is puur omdat ik mij van tevoren zodanig had georiënteerd dat ik al voordat ik contact opnam precies wist welke auto ik graag wilde leasen. Groet! Paul Eikelenboom, Almere

• Persoonlijke betrokkenheid
  • Gevonden via: Vrienden/kennissen

Beste Paul, we vertrouwen erop dat jij in de komende periode onbezorgd en comfortabel kunt autorijden. Als we iets voor je kunnen betekenen, horen we dat graag. Dank voor je reactie. Team LeaseParcours