Klantvriendelijk, servicegericht bedrijf met kundig personeel en uitstekende advisering.

Vorig jaar hebben wij een bijna nieuwe Reitdieper 475 XL met een 10 PK Honda motor gekocht bij Heino nadat wij een proefvaart hadden gemaakt. Heino wilde voorkomen, dat wij overhaast een sloepje wilden kopen vanwege het prachtige weer etc.. Wij zijn bij uitstek genieters van het water, bootjevaren, strand en zee en wilde zo snel mogelijk met het bootje het water op. Dat was snel geregeld. Ons eerste vaarseizoen was geweldig en we hebben vele uren plezier gehad met ons sloepje. Toch hadden we nog een aantal wensen en deze besproken met Heino toen we het sloepje voor de winterstalling naar Winsum brachten. We hadden geen teakline vloer in de boot en een iets zwaardere motor om indien nodig even wat gas bij te kunnen geven om bijvoorbeeld op tijd voor het schutten bij de sluis te zijn. Ook had ik tussen neus en lippen door gezegd dat een RVS stuur ook heel mooi bij de boot staat. De teakline vloer oogt mooi en is stroever dan het polyester. Een zwaardere motor geeft meer temperament, dus hogere snelheid zelfs meer dan 20 km per uur. Het gevolg is dat je dan over een vaarbewijs moet beschikken en aanvullende zaken moet regelen ook ten aanzien van de uitrusting zoals brandblusser en reddingsvesten. Een andere mogelijkheid was de motor te begrenzen. Toch maar besloten aan de studie te gaan om maximaal te kunnen genieten van de motor. Veel tijd aan studie besteed en gelukkig in één keer geslaagd. Hebben weer prima zaken gedaan met Heino. Hij heeft een geweldig mooi bedrijf, ziet er heel netjes uit en een prima team. Komen er graag. De sloepenspecialist van Groningen. Zeker aanbevelingswaardig . Staan je met raad en daad terzijde. Alle lof en ere wie ere toekomt en dat geldt voor iedere medewerker Fantastisch!

Uitstekende service.

Problemen met onze sloep, o.a. bacterie in de tank (diesel) en startmotor. Nieuwe startmotor opgekomen voor 177 euro. Revisie ben je net zoveel geld kwijt. Voor onze sloep was je anders 780 euro kwijt geweest bij deze motor. Er wordt gewoon meegedacht met de klant om het niet duurder te maken als het niet nodig is. Heino en zijn personeel zijn gewoon vakmensen die er vol voorgaan om de klant weer tevreden naar huis laten gaan. Johan en Maaike.

prettig

deskundig, klantgericht, adequaat

top service

ik had een probleem met een stuurkabel, bel; ja hebben we op voorraad. ik kom aan bij het bedrijf. ah dat gaan we meteen verhelpen! 1.5 uur later kon ik alweer varen. wat een top service

Helder advies en meedenkend

Goede aankoop en service.

Aardige mensen met goede service!

Een bedrijf waar men nog even de tijd voor je neemt, en je herkent als je terugkomt. Ik kom zeker nog eens terug! Vriendelijke service

prima service bij bestellingen

Prima service bij bestellingen. Voor mij belangrijk als startende ondernemer. Houden zo!

Gastvrij en professioneel

Goede prijs en zeer goede kwaliteit! De sloep is fantastisch op het water. Goede zitplekken en mooi afgewerkt. Aanrader!

Alles goed en snel geregeld. Prachtige sloep. Proefvaart en geleverd op locatie. En de sloep bevalt heel goed.

Een perfecte service

Ik kom met problemen en men staat mij direct te woord en heeft het weer snel in orde ondanks de drukte.

Geweldig.

Zeer klantvriendelijk en meedenkend. Echt een aanrader!

Prettig zaken doen!

We zijn goed geadviseerd, nazorg na aflevering prima en we hebben vooral prettig zaken gedaan, eerlijk en transparant!

prima service en dekundigheid

ik vond het ontvangst zeer vriendelijk en werd deskundig geholpen ook werd er geen druk op het verkopen gelegd.

Goed bedrijf die met de klant meedenkt

Komen de gemaakte afspraken na

Prima service en goede kwaliteit

Prima service en goede kwaliteit

Prima bedrijf goede service en vakbekwame medewerkers

Erg leuk bedrijf met goede service en gezellige vakbekwame medewerkers

Goed, maar kan nog beter...

Tijdens mondeling gesprek/overleg wordt prioriteit aan telefoon gegeven. Erg storend ! Ben dan ook weggegaan. Telefoon doorschakelen naar kantoor ??

Goede service en advies

Perfecte Keuze gemaakt dankzij goed advies Naderhand goed geholpen met de op start problemen

Mensen, kies voor Heino

3x boot gekocht 3 x verwachting overtroffen

Een prachtig befrijf, vriendelijk, kundige, enthousiaste, eerlijke mensen!!

We zijn altijd vriendelijk ontvangen, hebben goede gesprekken kunnen voeren en telkens tevreden huiswaarts gegaan. Aankopen, advies en ondrhoud van ons materiaal altijd goed. Wij zijn dik tevreden.

Afgelopen zaterdag plotseling een vastzittende gashendel van onze sloep bij ons eerste vaartochtje van het seizoen. 16:50 uur gebeld met Van Dijk. We mochten meteen langskomen met de boot. Na sluitingstijd zijn we vakkundig geholpen en is het mankement verholpen.... kosteloos! Heel Pasen heerlijk kunnen varen dankzij Van Dijk. Top service!
  • Ervaring met: Onderhoud en reparatie

Onlangs een sloep gekocht bij Van Dijk Watersport. Supergoed geholpen, zowel telefonisch als op het prachtige bedrijf. Sloep is keurig en compleet afgeleverd. Ook de nazorg is geweldig. Ik beveel Van Dijk Watersport zeker aan.
  • Ervaring met: Boten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vind dat hij enorm duur is voor een beurt van een buitenboord motor echt bizar daarom beveel ik hem niet aan bij bekenden
  • Ervaring met: Buitenboordmotoren

• Ervaring met: Overige

Voor ons bedrijf die tochten verzorgd naar de Duitse Waddeneilanden vanuit de Eemshaven. Hebben wij onze Suzuki buitenboordmotoren 115pk en 150 pk in onderhoud bij van Dijk watersport. Deskundigheid en duidelijk advies en goed op de hoogte gehouden van het onderhoud. Hierdoor kunnen wij het hele seizoen vol vertrouwen varen. En altijd onverwacht als noodzakelijk is z.s.m. Worden geholpen. Super service.
  • Ervaring met: Onderhoud en reparatie