Afspraken niet na komen

Van dijk beloofd van alles maar komt de afspraken niet na.

Super bedrijf

Goede advisering en boot netjes afgeleverd en alle tijd voor uitleg hoe het e.a. werkt.

Top service in alle opzichten

Ik kan niet anders zeggen dat ik uitstekend ben geholpen en ga volgende keer zeker weer naar Van Dijk Watersport. Top en bedankt!!

Heel bij met de service!

We hadden problemen met het starten van de buitenboordmotor. Dit is op een professionele en hele klantvriendelijke manier opgelost. Echt top!

Verstand en kennis

Wordt altijd goed geholpen

Prima advies en service.

Als beginnend "bootvaarder" prima geholpen en alles duidelijk uitgelegd. Zelfs het proefvaren in de winter was zeer prettig.

Veel kennis van boten en motoren

Veel kennis en zeker behulpzaam en meedekend

Prima geholpen

Beurt buitenboordmotoren prima

Zeer klantgericht and komen 100% alle afspraken na.

Ik heb onlangs een 2de boot bij Van Dijk gekocht in 3 jaar tijd. Zeer goede prijs en een uitstekenede service. Zeer betrouwbaar. Komen alle afspraken 100% na. Advies is zeer goed en ze hebben perfect oog voor de wensen van de klant.

Klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend.

Klantvriendelijk personeel, goed advies met kennis en deskundigheid. Denken mee in oplossingen. Enige minpuntje is dat de winterstalling prijzig is.

prima service

mijn motor van mijn boot is weer prima gemaakt

Top service en vriendelijk personeel

klein bootje gekocht als instapper. Leuke zaak, vriendelijke mensen en prima advies

Gewoon super bedrijf

Ik heb heel wat foute keuzes gemaakt maar het was nooit een probleem werd altijd opgelost gewoon super. Nu de Máxima 720 Tender gekocht wat een super boot ben er erg blij mee en vooral de afmontage geweldig.

Vlot en vakkundig motoronderhoud

Binnen 1 week bbmotor klaar van een winterbeurt.

Uitstekende service

Al meerdere jaren klant, altijd goede service.

Prachtig assortiment en veel verstand van buitenboordmotoren

Al meerdere boten en motoren gekocht. Prima zaak! Heel leuk om te zien hoe Heino deze zaak naar volwassenheid leidt. Van de kleine Reitdiepers tot de grote Maxima's, mooie goed varende boten voor een scherpe prijs. De keuze om (vooral) BB-technologie als voorstuwing sluit mijn inziens aan bij milieunormen en ook het vaargebied waar soms wat extra vermogen en snelheid gewenst zijn. De winterstalling is in een woord fantastisch. Verder is het voor ons wachten op verdere ontwikkelingen in de Maxima-lijn of ... ? Als er een weekender met slaapgelegenheid komt, zijn wij zeker weten een van de eerste klanten.

Mooie zaak, klantvriendelijkheid is hoog

Uitstekende plek voor de winterstalling

Ongecompliceerd en vriendelijk, top

Vriendelijk, kennis van zaken en juiste communicatie. Top!

prima serve bedrijf

positieve ervaring, goed geholpen, ga je met plezier een boot kopen.

prima ontvangen en geholpen en een vlotte service

Van Dijk heeft goed meegedacht en alternatieve oplossingen aangedragen tijdens de aankoop van een nieuwe buitenboord motor, waarbij de uitvoering van het type dat ik voor ogen had tijdelijk niet leverbaar was bij de importeur. Ik ben heel tevreden met de alternatieve versie die wel snel geleverd kon worden.

Fijne atmosfeer en hulpvaardige deskundige medewerkers.

Ik heb een jaar geleden een nieuwe sloep gekocht. Ben daarbij uitstekend geadviseerd. Open en eerlijk advies en men laat je rustig tot een beslissing komen. Aftersales is ook prima geregeld en ik stal mijn sloep alweer voor het tweede jaar bij Heino en zijn collega's

Service en kwaliteit.

Prima service, gemaakte afspraken worden op tijd en goed nagekomen. Deskundig: men weet waarover men praat.

Prettig bedrijf met uitstekende service

Prettig bedrijf met uitstekende service

Goed !!

Doet wat ik vraag. Kan altijd met vragen bij van Dijk Watersport terrecht.

Firma komt afspraken en beloften absoluut correct na.

Inmiddels zijn er 2 seizoenen na aanschaf van mijn sloep gepasseerd en ik heb geen problemen gekend.