Super goed en en snel geholpen!

Helaas schade aan mijn auto. Super snel opgepakt en afgehandeld!

Goed om te horen dat de schade naar tevredenheid is afgewikkeld. Bedankt voor deze zeer positieve review.

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden met de service. Danny heeft alles direct opgepakt en heeft mij hierin erg geholpen!!

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat we jou hebben kunnen helpen bij de acceptatie van een gewone autoverzekering, dat maakt ons werk extra leuk.

Bij Assurantiesite.nl deden ze meer moeite dan bij andere bedrijven waardoor ze mij een verzekering aan konden bieden die ik nergens anders af kon sluiten.

Beste Jack, bedankt voor de positieve review. We hebben met plezier dat stukje extra service gegeven.

Persoonlijke benadering door vriendelijke meedenkende adviseurs en snelle uitvoering.

Advies bij vergelijking autoverzekering gewoon prima begeleid én uitgevoerd. Top.

Beste Ed, bedankt voor het mooie cijfer bij deze review. En zoals altijd: het advies hebben we graag gedaan.

Je wordt zeer netjes geholpen

Je wordt snel en netjes geholpen

Niks op aan te merken ! Goede hulp

Vriendelijk geholpen en heel snel!

Leuk om te horen!! Bedankt voor deze beoordeling.

Deskundige hulp

Snelle en deskundige afwikkeling. Ik ben blij dat ik voor jullie gekozen heb. Heel erg goed !

Beste Wilco, bedankt voor deze leuke review en bedankt dat je voor ons hebt gekozen. We staan graag voor je klaar.

Top service en super snel geregeld

Super en persoonlijke service, snel en makkelijk geregeld

Beste Jessica, bedankt voor je positieve beoordeling.

Fijn behulpzaam contact

Fijn contact

Bedankt voor de leuke reactie.

Behulpzaam met het beste advies!

Perfecte service!

Allerbeste verzekeraar.

Allerbeste verzekeraar, regelt snel, reageert snel en als ze er niet zijn stuur je een mail en is je voertuig sowieso verzekerd. Fijne prijzen en zorgvuldig in alles afhandelen. Heel blij met Danny!

Goede persoonlijke service

Al jaren klant bij Assurantiesite zowel persoonlijk als zakelijk. Goede service, snelle afhandeling en denken met de klant mee.

Om precies te zijn nu al 17 jaar en we blijven zo doorgaan. Bedankt voor de positieve beoordeling.

Goede service !!! Zeker voor onbekende auto's.

Wij rijden in een franse auto met en zeer beperkte oplage per jaar en dus nog beperkter aanwezig in Nederland. We waren jaren verzekerd maar opeens werd deze opgezegd. Stad en land afgebeld en niemand die de moeite nam om verder te kijken dan het woord buggy wat word gegeven aan onze auto vanwege zijn lage gewicht. Danny kent het merk wel, keek wel verder dan het woord buggy en zei dat het gewoon een auto was. Dus nu eindelijk weer verzekerd en kunnen we weer gaan genieten van onze auto. Super sercives !!!

goede en snelle service

Na een telefoontje wordt het uitgezocht en gelijk een oplossing aangedragen. Daarna vriendelijke en snelle afhandeling.

Lekker snel en goed ( koop ) ook nog, aanrader

Toen ik de verzekering afsloot dachten ze mee met de voor mij voordeligste oplossing. Toen ik ging beëindigen werd mij precies vertelt wat ik moest doen en vervolgens was het binnen 10 minuten geregeld. Prettige samenwerking

Persoonlijke benadering

Het contact is persoonlijk en ze geven goed uitleg over de geboden verzekeringen. Zowel telefonisch als over de mail zijn ze erg duidelijk. Nemen de tijd voor al jouw vragen. Kortom alle vertrouwen dat zij mijn zaken/belangen/verzekeringen goed behartigen.

Vakkundige adviseurs en uitstekende service!

Inmiddels meerdere verzekeringen via hen afgesloten. Helaas een schade moeten claimen maar dit is uitstekend door hen uit handen genomen en was snel geregeld!

Jarenlang goede service

Ik heb sinds 2009 verschillende verzekeringen afgesloten via het team van assurantiesite.nl. Materiaal-, doorlopende reis- en motor verzekeringen. Een aantal keren iets moeten opgeven en daarbij altijd zeer snel en persoonlijk geholpen. Fijn om nog gewoon direct contact te kunnen hebben.

prima service

de site werkt duidelijk en snel. klein minpuntje: ik wilde verzekeringen vergelijken, maar dat ging niet, omdat een Segway geen kenteken heeft. verder zeer vlot in afhandelen

Goede en snelle service voor een mooie prijs

Super snel en goed geregeld.

Prettig contact, per mail en per telefoon. Snel geregeld ook. Dank je wel Danny voor de goede service.

Snelle oplossing geregeld

Behulpzaam, servicegericht, snel en heel goed geholpen bij oplossen probleem bij inloggen aegon

TOP geregeld weer!!!!

Fijne afwikkeling weer bedankt heren/dames

Volleding tevreden

Helaas kon ik mijn schade alleen via telephon en photos vanwege Corona uitleggen. Maar Meneer Smit was uiterst deskundig, volledig begrepend wat ik zei en meelevend. Vriendelijk alles opgenomen en daarna supersnel het (faire) bedrag overgemakt. Ik was echt opgelucht.

Top service en dat ALTIJD

De heren van Assurantiesite.nl zijn geweldig. Ze zijn betrokken, denken actief mee en geven helder advies. Ze verbazen mij telkens weer. Ze maken als omtrent verzekeringen stukken leuker!

Deventerstraat 36

7311LW Apeldoorn

Over Assurantiesite.nl

Op ASSURANTIESITE.NL krijg je de mogelijkheid om in een paar stappen simpel en eenvoudig je voordelige premie te berekenen. Bevalt de premie dan kun je direct de verzekering afsluiten. Wil je service en advies, dan zijn wij daarvoor normaal bereikbaar. Wij adviseren en bemiddelen voor verzekeringen en helpen je bij schade. Ook als een schade verhaald moet worden, dan staan wij voor je klaar. Achter de schermen kunnen wij nog veel meer voor je betekenen. Zie je bij ons online niet de voordeligste premie, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen alle 89 verzekeraars van Nederland voor je vergelijken. Een verzekeringspakket kunnen wij heel voordelig voor je samenstellen, ook al is dit bij meerdere verzekeringsmaatschappijen. Wij kunnen hierbij gebruik maken van 2e voertuigkortingen, commerciële kortingen en pakketkortingen. Online is dit nergens mogelijk.