
Geachte heer de Bruijne, U had bij ons een offerte opgevraagd voor een taxiverzekering. Voor taxi's kunnen wij momenteel een aanbieding doen van verzekeraar ASR, Avero en de Vereende. Zoals u wellicht weet is het momenteel niet eenvoudig om taxi's te verzekeren. Vorig jaar was het nog moeilijker om een taxi te verzekeren. In uw situatie kwam de offerte niet voordelig uit en dat vinden wij natuurlijk ook jammer. Bij een aantal collega bedrijven van u kwam het voorstel wel interessant uit en bij weer andere hetzelfde. De premies worden niet door ons vast gesteld maar door de eerder genoemde verzekeraars. Wij proberen alleen het beste voor u op te zoeken. Wij vinden het dan ook jammer dat u een negatieve beoordeling geeft op een offerte die wij u geheel vrijblijvend hebben aangeboden.
Geachte heer, Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat u verwacht had een hogere schade uitkering te ontvangen van de verzekeringsmaatschappij, voor de schade aan uw actioncam. Graag willen wij u informeren dat wij, als tussenpersoon/adviseurs, geen schades behandelen, noch beoordelen of de hoogte daarvan bepalen. Een verzekering is tenslotte een contract tussen een verzekeraar en u. Wij zijn er, voor u, om u te adviseren, u te begeleiden bij een schade en u te wijzen op uw rechten en mogelijkheden. Nadat een verzekeraar een schade heeft behandeld en deze is niet volgens uw verwachtingen afgewikkeld is, dan zijn wij er voor u, om uw verwachting kenbaar te maken bij de verzekeraar en in dit geval, te vragen om een aanvullende betaling (zou er helemaal geen uitkering gedaan zijn, dan hadden wij de mogelijkheid om te vragen naar een coulance schade uitkering). Dit alles hebben wij voor u gedaan en wij hebben u daarvan op de hoogte gebracht. De verzekeraar bleef echter bij het standpunt en deed geen aanvullende betaling. Naar aanleiding van onze berichten waarin wij, uw ongenoegen kenbaar maakte, heeft de verzekeraar, van de meldingen een officiële klacht gemaakt, dit conform de wettelijke regels, zie hiervoor de pagina KIFID.nl (Klachten Instituut Financiële Dienstverlening). De verzekeraar had hierop gereageerd en het antwoord hadden wij dan ook 1 op 1 naar u doorgestuurd. De verzekeraar gaf aan dat ze een actioncam in 3 jaar afschrijven, dit volgens de polisvoorwaarden. Nu u een reactie heeft, heeft u de mogelijkheid om deze hele zaak voor te leggen bij KIFID, zoals wij in onze email reeds hadden medegedeeld. Ook in dit traject willen wij u begeleiden. Een uitspraak van KIFID wordt vrijwel altijd opgevolgd. Helaas hebben wij van uw kant geen reactie op dit advies gekregen. Wenst u alsnog verdere stappen te nemen, dan vernemen wij dat graag.
Op ASSURANTIESITE.NL krijg je de mogelijkheid om in een paar stappen simpel en eenvoudig je voordelige premie te berekenen. Bevalt de premie dan kun je direct de verzekering afsluiten. Wil je service en advies, dan zijn wij daarvoor normaal bereikbaar. Wij adviseren en bemiddelen voor verzekeringen en helpen je bij schade. Ook als een schade verhaald moet worden, dan staan wij voor je klaar. Achter de schermen kunnen wij nog veel meer voor je betekenen. Zie je bij ons online niet de voordeligste premie, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen alle 89 verzekeraars van Nederland voor je vergelijken. Een verzekeringspakket kunnen wij heel voordelig voor je samenstellen, ook al is dit bij meerdere verzekeringsmaatschappijen. Wij kunnen hierbij gebruik maken van 2e voertuigkortingen, commerciële kortingen en pakketkortingen. Online is dit nergens mogelijk.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd