Goed service

Danny heeft erg zijn best gedaan om de overstap naar andere verzekering goed te laten verlopen.

Ik had een aantal specifieke wensen en Danny heeft net zo lang doorgezocht tot hij een verzekering had die aan al mijn wensen voldeed Ik had vantevoren best veel vragen en die zijn steeds snel en netjes beantwoord Daarom een dikke 10 van mij
  • Ervaring met: Autoverzekering

Wij zijn op een zeer bekwamen en tevreden manier geholpen,bij schade afhandeling.
  • Ervaring met: Opstalverzekering

Snelle reactie en vriendelijk. Goede uitleg en omschrijving.

Alleen maar positief ervaren
  • Ervaring met: Autoverzekering

Erg tevreden met de geleverde service
  • Ervaring met: Autoverzekering

Dacht na het verkopen van me auto dat me schadevrije jaren weg zouden zijn. Gelukkig kreeg ik te horen dat ze me verzekering 3 jaar kunnen bevriezen. Top jongens ! ! !
  • Ervaring met: Autoverzekering

Al geruime tijd onze opstalverzekering geregeld via Assurantiesite.nl en we zijn daar zeer tevreden over!
  • Ervaring met: Opstalverzekering

Al geruime tijd mijn autoverzekeringen geregeld via Assurantiesite.nl en daar zeer tevreden over!
  • Ervaring met: Autoverzekering

We hebben al geruime tijd onze inboedelverzekering geregeld via Assurantiesite.nl en we zijn daar zeer tevreden over!
  • Ervaring met: Inboedelverzekering

Goede tussenpersoon, denkt met u mee
  • Ervaring met: Opstalverzekering

Ik ben al 8 jaar zeker klant bij deze tussen persoon en is de beste die ik ooit gehad heb. Ik voel me hier geen nummer en als ik bel weten ze gelijk met wie ze spreken en wat er allemaal loopt en doen altijd een goed aanbod dus erg goed op de persoon en zijn wensen gericht en dat maakt de assurantiesite voor mij uniek.
  • Snelheid

Geholpen door de heer Bader. Goede communicate, snel antwoord, meedenkend en behulpzaam. Uiterst tevreden over de geboden service!
  • Ervaring met: Autoverzekering

Assurantiesite helpt mij elk jaar weer met het uitzoeken van de juiste autoverzekering voor de beste prijs.

2 sterren: slechter dan verwacht

"Piaggio MP3 verzekeren lastig? Bij ons niet, wij regelen de verzekering voor je" Dat is jullie advertentie online! De praktijk is helaas anders.... verzekering met clausule waar ik niets mee kan, ondanks terugkoppeling hierover toch gewoon met deze clausule verzekerd. Na telefoontje hierover nu een werkweek later nog steeds geen reactie behalve het standaard mailtje kort na ons gesprek!
  • Ervaring met: Motorverzekering

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Nooit een kentekenplaatje ontvangen, ook waren de medewerkers erg brutaal behalve Alex super aardige vent.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ook ondanks het feit dat dit bedrijf echt een scherpe premie kan aanbieden, zal ik dit bedrijf niet aanbevelen: wat bij een ander zelfstandig digitaal aangepast kan worden zonder enkele moeite, kost bij dit bedrijf ten eerste enorme moeite en ten tweede, alleen bij een fout te corrigeren (verwerking verhuizing door hen), wordt het gehele polis omgegooid en zonder uw zeggen opnieuw berekend met rond €10,- extra voor de wijziging huisadres, wat ik totaal schandalig vind. De App werkt niet naar behoren, dit jaar heb ik gekampt met hetzelfde probleem wat vorig jaar niet is geholpen, blijkbaar. Bij het melden van dit is dus onterecht mijn polis gewijzigd en ook ondanks het feit dat ik al alweer 1 schadevrije jaar extra heb, dus meer korting zou moeten ontvangen, is mijn premie omhoog gegaan! Ik boet dus als klant voor het feit dat ik alleen een fout in het systeem gemeld heb middels dat er de verhuizing in app niet sinds vorig jaar verwerkt was....zo'n gedoe krijgt u ermee. Mij verbaast het dat dit nog bestaat terwijl het probleem al vorig jaar is aangekaard en als een bekend probleem erkend. Ik voel me als een gestrafte klant met die opnieuw berekende polis wat ik niet naar vroeg, gewoon automatisch, en omhoog! Eerste keer dacht ik, OK, een probleem, maar de tweede keer hetzelfde, sorry.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Productaanbod N.v.t.

• Ervaring met: Autoverzekering

ik wilde bij centraal beheer waar ik al mijn verzekeringen heb afgesloten ook een verzekering voor de canta afsluiten ik kreeg ten antwoord dat deze geen invalide voertuigen meer wilde verzekeren , dus ben ik op zoek gegaan via internet en heb verschillende verzekeringen bekeken dit is niet iets wat ik dagelijks doe maar gelukkig kwam ik u verzekering tegen en heb toen gelijk een aanvraag voor de verzekering van de canta ingediend , vandaag maandag ik heb het zondag aangevraagd maar vandaag heb ik de tijdelijke bevestiging gekregen over de aanvraag hopelijk dat deze word goed gekeurd dan zou ik kunnen gaan oefenen ergens waar geen mensen auto,s of wat dan ook rijden en lopen want de scoutmobiel heb ik jaren maar de canta zal ik moeten oefenen en dat kan nu nog niet omdat deze nog niet verzekerd is . dus hoop dat het goed gekeurd word zodat hij eerst naar de garage kan voor een controle beurd en dan veel oefenen . ik ben blij dat ik deze heb gevonden en dat hij misschien al binnen een paar dagen verzekerd is met plaatje en al
  • Ervaring met: Overige

Tevreden over de dienstverlening. Duidelijke, begrijpelijke informatie en vertrouwen om weer een beroep te doen op jullie ondersteuning.
  • Ervaring met: Reisverzekering

Er was een probleem met het afwikkelen van een schade aan derden en dat is perfect opgelost.
  • Ervaring met: Bromfietsverzekering

Helder communicatie, snel en altijd goed bereikbaar. Uitstekende service!
  • Ervaring met: Autoverzekering

Zeer snelle en adequate reactie op mijn vragen. Zeer klantgericht; complimenten!
  • Productaanbod N.v.t.
  • Ervaring met: Overige

Medewerkers communiceren helder en denken mee voor een oplossing. Op problemen worden alternatieven geboden.
  • Ervaring met: Motorverzekering

Heldere uitleg, goede snelle service, neemt veel uitzoekwerk uit handen.

Over Assurantiesite.nl

Filter op Taal