Jarenlang goede service

Ik heb sinds 2009 verschillende verzekeringen afgesloten via het team van assurantiesite.nl. Materiaal-, doorlopende reis- en motor verzekeringen. Een aantal keren iets moeten opgeven en daarbij altijd zeer snel en persoonlijk geholpen. Fijn om nog gewoon direct contact te kunnen hebben.

prima service

de site werkt duidelijk en snel. klein minpuntje: ik wilde verzekeringen vergelijken, maar dat ging niet, omdat een Segway geen kenteken heeft. verder zeer vlot in afhandelen

Goede en snelle service voor een mooie prijs

Super snel en goed geregeld.

Prettig contact, per mail en per telefoon. Snel geregeld ook. Dank je wel Danny voor de goede service.

Snelle oplossing geregeld

Behulpzaam, servicegericht, snel en heel goed geholpen bij oplossen probleem bij inloggen aegon

TOP geregeld weer!!!!

Fijne afwikkeling weer bedankt heren/dames

Volleding tevreden

Helaas kon ik mijn schade alleen via telephon en photos vanwege Corona uitleggen. Maar Meneer Smit was uiterst deskundig, volledig begrepend wat ik zei en meelevend. Vriendelijk alles opgenomen en daarna supersnel het (faire) bedrag overgemakt. Ik was echt opgelucht.

Top service en dat ALTIJD

De heren van Assurantiesite.nl zijn geweldig. Ze zijn betrokken, denken actief mee en geven helder advies. Ze verbazen mij telkens weer. Ze maken als omtrent verzekeringen stukken leuker!

Snelle, adequate communicatie

Als speler tussen mij en een grote verzekeringsmaatschappij doet dit bedrijf precies wat ik van een "tussenpersoon" verwacht: de service op mijn maat snijden en persoonlijk maken!

Goed, snel en duidelijke communicatie!

Heel prettig, snel en kundig. Bedankt Danny!

perfect

zeer vriendelijk en deskundig

snel en deskundig geholpen

Snel en goed geholpen door assurantiesite telefonisch op werkdag goed bereikbaar.

Goede service, klantbelang gaat voor!

fijn contact gehad met de Assurantiesite, kundige mensen en klantbelang gaat voor!

Perfect geholpen: goede service en prettige communicatie

Ik ben altijd prettig en snel geholpen met mijn autoverzekering en scooterverzekering door Danny. Alles was binnen no time geregeld voor een goede prijs. Thanks Danny!

Snel en uiterst vriendelijk

Ben al een aantal jaren bij assuratiesite.nl verzekerd met mijn motor (Piaggio MP3) wilde nu wijziging in verzekering, gebeld: werd snel opgenomen, (zonder bv eerst een keuemenu) en dus goed bereikbaar. Daarna per email snel de aangepaste tarieven gekregen en geregeld. Gewoon een heel plezierig en klant gericht bedrijf !

Vriendelijk en behulpzaam

Ben serieus genomen en gelijk geholpen

Super geholpen

Meteen iemand aan de lijn geen computer ging snel goede ervaring

één woord is voldoende: SERVICE

Reeds 48 jaar klant bij dit kantoor. Natuurlijk onderzoek je wel eens of het anders, beter of goedkoper kan. Ondanks de ronkende reclames van de direct-writers kan men nog steeds lang niet qua kwaliteit én qua prijs tegen dit kantoor op.

Danny is een prima kerel !!

Ik ben geholpen door Danny zeer goede communicatie, snelle antwoord, meedenkend en zeer behulpzaam. Ik ben zeer tevreden over de geboden service!

Prima geholpen met mijn niet alledaagse voertuigverzekering.

Snelle correcte en duidelijke communicatie.

Uitstekende service!

Wanneer ik een verzekering nodig heb of iets gewijzigd moet hebben dan bel ik even en wordt er altijd snel opgenomen. De service is erg goed en zeer vriendelijk en ze weten wat ze aan het doen zijn.

Als je goed voor hun bent zijn ze beter voor jou

Had door kleine thuis/werk probleem.was er een betaling niet van de rekening gegaan. Kreeg ik boete op de mat. Toen ging assurantie op onderzoek bleek ik verzekering te betalen waar ik het voertuig al tijdje niet meer had en was op 1 voertuig dubbel verzekerd.. door mijn goeie betalingen. Hebben ze voor mij de boete aangevochten. Vandaag te horen gekregen dat de boete is kwijt gescholden

Helaas roepen over normale verzekering en normale premie's

Heb offerte mogen ontvangen ze zijn ondanks verhoging van 70% bij mijn eigen verzekering nog duurder we moeten wel eerlijk blijven als je klanten wil trekken.

Geachte heer de Bruijne, U had bij ons een offerte opgevraagd voor een taxiverzekering. Voor taxi's kunnen wij momenteel een aanbieding doen van verzekeraar ASR, Avero en de Vereende. Zoals u wellicht weet is het momenteel niet eenvoudig om taxi's te verzekeren. Vorig jaar was het nog moeilijker om een taxi te verzekeren. In uw situatie kwam de offerte niet voordelig uit en dat vinden wij natuurlijk ook jammer. Bij een aantal collega bedrijven van u kwam het voorstel wel interessant uit en bij weer andere hetzelfde. De premies worden niet door ons vast gesteld maar door de eerder genoemde verzekeraars. Wij proberen alleen het beste voor u op te zoeken. Wij vinden het dan ook jammer dat u een negatieve beoordeling geeft op een offerte die wij u geheel vrijblijvend hebben aangeboden.

Zeer snelle reactie en perfecte service.

Danny goeie gast

Leuk familiebedrijf