10

Prima service

Zeer snelle reactie en perfecte service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Danny goeie gast

Leuk familiebedrijf

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen

Snel geholpen na een fout van de verzekeraar.

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik vond het goed

Snel en goede prijs

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slechte afhandeling

Na 20 jaar Premie betalen nu voor de 1e maal een schade indienen en vervolgens een schandalig lage vergoeding terug krijgen. DIt is een zeer slechte tussenpersoon!!! Geen enkele inzet voor zijn klant. Doet niets voor zijn klanten alleen mailtjes doorsturen van klant naar verzekering en andersom. Spaar je premie en los daar je schade mee op!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer, Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat u verwacht had een hogere schade uitkering te ontvangen van de verzekeringsmaatschappij, voor de schade aan uw actioncam. Graag willen wij u informeren dat wij, als tussenpersoon/adviseurs, geen schades behandelen, noch beoordelen of de hoogte daarvan bepalen. Een verzekering is tenslotte een contract tussen een verzekeraar en u. Wij zijn er, voor u, om u te adviseren, u te begeleiden bij een schade en u te wijzen op uw rechten en mogelijkheden. Nadat een verzekeraar een schade heeft behandeld en deze is niet volgens uw verwachtingen afgewikkeld is, dan zijn wij er voor u, om uw verwachting kenbaar te maken bij de verzekeraar en in dit geval, te vragen om een aanvullende betaling (zou er helemaal geen uitkering gedaan zijn, dan hadden wij de mogelijkheid om te vragen naar een coulance schade uitkering). Dit alles hebben wij voor u gedaan en wij hebben u daarvan op de hoogte gebracht. De verzekeraar bleef echter bij het standpunt en deed geen aanvullende betaling. Naar aanleiding van onze berichten waarin wij, uw ongenoegen kenbaar maakte, heeft de verzekeraar, van de meldingen een officiële klacht gemaakt, dit conform de wettelijke regels, zie hiervoor de pagina KIFID.nl (Klachten Instituut Financiële Dienstverlening). De verzekeraar had hierop gereageerd en het antwoord hadden wij dan ook 1 op 1 naar u doorgestuurd. De verzekeraar gaf aan dat ze een actioncam in 3 jaar afschrijven, dit volgens de polisvoorwaarden. Nu u een reactie heeft, heeft u de mogelijkheid om deze hele zaak voor te leggen bij KIFID, zoals wij in onze email reeds hadden medegedeeld. Ook in dit traject willen wij u begeleiden. Een uitspraak van KIFID wordt vrijwel altijd opgevolgd. Helaas hebben wij van uw kant geen reactie op dit advies gekregen. Wenst u alsnog verdere stappen te nemen, dan vernemen wij dat graag.

10

Persoonlijke service, afspraken worden altijd nagekomen en goede prijskwaliteitverhouding!

Inmiddels steeds meer verzekeringen bij jullie lopen. Dit zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden. Er wordt meegedacht en het gevoel dat je een nummertje bent gaat hier niet op!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Geholpen door Danny Bader. Goede communicate, snel antwoord, meedenkend en behulpzaam. Zeer tevreden over de geboden service!

  • Aanbevelen? Ja
10

uitmuntend

Super goede snelle service,professioneel,vriendelijk en heel snel antwoord

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed service

Danny heeft erg zijn best gedaan om de overstap naar andere verzekering goed te laten verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik had een aantal specifieke wensen en Danny heeft net zo lang doorgezocht tot hij een verzekering had die aan al mijn wensen voldeed Ik had vantevoren best veel vragen en die zijn steeds snel en netjes beantwoord Daarom een dikke 10 van mij

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Productaanbod
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Ervaring met: Autoverzekering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn op een zeer bekwamen en tevreden manier geholpen,bij schade afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Productaanbod
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Ervaring met: Opstalverzekering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Snelle reactie en vriendelijk. Goede uitleg en omschrijving.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Productaanbod
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Ervaring met: Autoverzekering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Alleen maar positief ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Productaanbod
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Ervaring met: Autoverzekering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg tevreden met de geleverde service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Productaanbod
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Ervaring met: Autoverzekering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dacht na het verkopen van me auto dat me schadevrije jaren weg zouden zijn. Gelukkig kreeg ik te horen dat ze me verzekering 3 jaar kunnen bevriezen. Top jongens ! ! !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Productaanbod
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Ervaring met: Autoverzekering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Al geruime tijd onze opstalverzekering geregeld via Assurantiesite.nl en we zijn daar zeer tevreden over!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Productaanbod
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Ervaring met: Opstalverzekering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Al geruime tijd mijn autoverzekeringen geregeld via Assurantiesite.nl en daar zeer tevreden over!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Productaanbod
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Ervaring met: Autoverzekering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We hebben al geruime tijd onze inboedelverzekering geregeld via Assurantiesite.nl en we zijn daar zeer tevreden over!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Productaanbod
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Ervaring met: Inboedelverzekering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede tussenpersoon, denkt met u mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Productaanbod
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Ervaring met: Opstalverzekering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben al 8 jaar zeker klant bij deze tussen persoon en is de beste die ik ooit gehad heb. Ik voel me hier geen nummer en als ik bel weten ze gelijk met wie ze spreken en wat er allemaal loopt en doen altijd een goed aanbod dus erg goed op de persoon en zijn wensen gericht en dat maakt de assurantiesite voor mij uniek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Productaanbod
  • Snelheid
  • Communicatie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geholpen door de heer Bader. Goede communicate, snel antwoord, meedenkend en behulpzaam. Uiterst tevreden over de geboden service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Productaanbod
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Ervaring met: Autoverzekering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Assurantiesite helpt mij elk jaar weer met het uitzoeken van de juiste autoverzekering voor de beste prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Productaanbod
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Ervaring met: Autoverzekering
5

2 sterren: slechter dan verwacht

"Piaggio MP3 verzekeren lastig? Bij ons niet, wij regelen de verzekering voor je" Dat is jullie advertentie online! De praktijk is helaas anders.... verzekering met clausule waar ik niets mee kan, ondanks terugkoppeling hierover toch gewoon met deze clausule verzekerd. Na telefoontje hierover nu een werkweek later nog steeds geen reactie behalve het standaard mailtje kort na ons gesprek!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Productaanbod
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Ervaring met: Motorverzekering

Reactie van het bedrijf

Geachte heer, Hiermee komen wij terug op uw beoordeling, waarvoor onze dank. Graag kijken wij voor u wat de best passende oplossing is. Uw motor is verzekerd bij verzekeraar Europeesche. Deze verzekeraar zet helaas de clausule voor diefstal preventie op de polis. Dit heeft te maken met het merk en type motor dat u heeft. U gaf aan dat u de motor met een grondanker vast zet en ook nog eens 2 sloten gebruikt. Om deze rede hebben wij bij de verzekeringsmaatschappij gevraagd of de clausule eraf kan, zodat de polis voldoet aan uw wensen. Een reactie hebben wij helaas nog niet ontvangen. Wij herinneren de verzekeraar hier net zo vaak aan totdat wij een antwoord hebben. Naar aanleiding van het telefonisch onderhoud van 5 september hebben wij u een toelichting gegeven, tevens hebben wij u een email gestuurd met een offerte van een andere verzekeringsmaatschappij die wel aan uw wensen voldoet. U mag nog steeds gebruik maken van deze aanbieding. Via email nemen wij deze ochtend contact met u op om een de mogelijkheden door te nemen en zo de best passende oplossing aan te bieden.

1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Nooit een kentekenplaatje ontvangen, ook waren de medewerkers erg brutaal behalve Alex super aardige vent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Productaanbod
  • Snelheid
  • Communicatie

Reactie van het bedrijf

Geachte Badr Qassabi, Hiermee komen wij terug op uw beoordeling, wij waarderen het dat u uw mening kenbaar wilt maken. U geeft aan dat u geen kentekenplaatje heeft ontvangen. Zoiets mag natuurlijk niet gebeuren. Daarom hebben wij het een en ander uitgezocht. Het kentekenplaatje wordt verzonden door een externe partij, de verzekeraar, helaas hebben wij geen invloed op de verzending. Wanneer een poststuk niet aankomt dan melden wij de verzekeraar dat er een nieuw plaatje verstuurt moet worden. U had bij het aanvragen op 15-08-2018 het huisnummer 8 opgegeven. Helaas nam u pas 2 weken later op 30-08-2018 contact met ons op. U gaf aan dat u niet op nummer 8 woont maar 8 met een toevoeging. Helaas heeft u ons geen mogelijkheid gegeven om het voor u op te lossen. Wij konden dus geen service verlenen. U wenste de verzekering per ingangsdatum te laten vervallen. Dit recht heeft u en dat hebben wij voor u gedaan.

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ook ondanks het feit dat dit bedrijf echt een scherpe premie kan aanbieden, zal ik dit bedrijf niet aanbevelen: wat bij een ander zelfstandig digitaal aangepast kan worden zonder enkele moeite, kost bij dit bedrijf ten eerste enorme moeite en ten tweede, alleen bij een fout te corrigeren (verwerking verhuizing door hen), wordt het gehele polis omgegooid en zonder uw zeggen opnieuw berekend met rond €10,- extra voor de wijziging huisadres, wat ik totaal schandalig vind. De App werkt niet naar behoren, dit jaar heb ik gekampt met hetzelfde probleem wat vorig jaar niet is geholpen, blijkbaar. Bij het melden van dit is dus onterecht mijn polis gewijzigd en ook ondanks het feit dat ik al alweer 1 schadevrije jaar extra heb, dus meer korting zou moeten ontvangen, is mijn premie omhoog gegaan! Ik boet dus als klant voor het feit dat ik alleen een fout in het systeem gemeld heb middels dat er de verhuizing in app niet sinds vorig jaar verwerkt was....zo'n gedoe krijgt u ermee. Mij verbaast het dat dit nog bestaat terwijl het probleem al vorig jaar is aangekaard en als een bekend probleem erkend. Ik voel me als een gestrafte klant met die opnieuw berekende polis wat ik niet naar vroeg, gewoon automatisch, en omhoog! Eerste keer dacht ik, OK, een probleem, maar de tweede keer hetzelfde, sorry.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Productaanbod N.v.t.
  • Snelheid
  • Communicatie
  • Ervaring met: Autoverzekering

Reactie van het bedrijf

Geachte L. uit Bleiswijk, Wij zijn voor u uw adviseur en wij proberen dan ook voor u een goede oplossing te zoeken. De verzekeraar Voogd en Voogd heeft naar aanleiding van uw correctie in hun digitale polismap een wijziging uitgevoerd en daarbij kosten in rekening gebracht. Wij zijn ook niet blij met deze handelswijze en wij hebben dan ook Voogd en Voogd verzocht deze kosten terug te draaien. Zodra wij een reactie hebben komen wij hierop terug. Premie verhogingen worden niet door ons uit uitgevoerd maar door de verzekeringsmaatschappijen. Naast deze verzekeraar werken wij met nog circa 20 verzekeringsmaatschappijen. Wij bieden u dan ook graag een verzekering van een andere verzekeraar aan. ***update 17-09-2018*** de kosten zijn door de verzekeraar terug geboekt op 6 september 2018

Filter op taal