Mooie voordeur strak geplaatst!

Duidelijke communicatie. Snel en netjes gewerkt. Oude voordeur + kozijn zijn er netjes uitgehaald zonder dat het een grote bende werd evenals her plaatsen. Het is een hoop geld maar dat is het absoluut waard!

uitstekend

Zag er in eerste instantie tegenop om schuifpui te laten vervangen door openslaande deuren; Het hele proces was in een halve dag geklaard met een geweldig resultaat. Ik heb van dichtbij meegemaakt hoe Ruben en Paul aan het werk zijn geweest en op verzoek hebben zij ook het technische aspect van hun handelen aan mij uitgelegd. Wij zijn zeer tevreden.

Zeer hoge kwaliteit garagedeuren en goede communicatie

Snelle en duidelijke communicatie vanaf het moment van de offerte aanvraag tot aan de uitvoering. De monteurs waren op de aangegeven dag en tijdstip aanwezig en waren zeer vriendelijk en netjes. De bestaande kanteldeur is netjes gedemonteerd en afgevoerd. De garagedeuren zijn van hoge kwaliteit en zitten goed in de verf. Ook het deurbeslag is van zeer hoge kwaliteit. Enige puntje van kritiek is dat je niet het resterende bedrag kunt pinnen en contant moet afrekenen. Gelukkig mochten wij het bedrag via internet bankieren overmaken.

Goed, netjes verzorgd product, afspraken nakomen kan beter

De deuren zijn perfect en robuust. Sluiten naadloos en hangen compleet recht. Ze gaan heel soepel open en dicht. Snel geplaatst ook. Bij eerste opdracht hadden we een kleurencombinatie voor kozijn en deuren afgesproken die ik na opdracht heb laten wijzigen. Daar heb ik ook keurig bevestiging van ontvangen. Bij levering bleek de initiële kleurstelling toch te zijn uitgevoerd. Daarna veel druk van de leverancier om het zo te laten ivm de planning.

Een mooi en doordacht product

Na aanleiding van mijn aangekochte garagedeuren, een positieve feedback naar HPV-timmerwerken. Een mooi en doordacht product geleverd gekregen. Vakkundig in de gevel gezet, en keurige werk mannen.

Het is prachtig geworden

Keurig gewerkt ondanks het slechte weer. Werkzaamheden met zorg uitgevoerd. Bij einde van de plaatsing de laatste puntjes nagelopen en enkele praktische adviezen gekregen. Al met al zeer tevreden met mijn nieuwe voordeur.

Plaatsen van deuren goed, offerte traject kan beter.

Vakmensen die weten hoe garagedeuren en voordeuren moeten worden geplaatst. Het offerte traject kan stukken beter.

Goed product en service

Alweer een jaar terug de achtergevel laten veranderen. In 1 dag nieuwe ramen er in. Een stuk muur weggezaagd. 2 hele grote deuren er in gezet. Na een paar maandjes ging de deur niet goed op slot. Kwamen ze dezelfde dag ’s middags de deur even afstellen

Hoge kwaliteit deuren en vakkundige plaatsing

De geleverde deuren zijn erg mooi en van hoge kwaliteit. Degelijk en veilig hang- en sluitwerk, strak in de lak en mooi passend. Al met al vakwerk!

Dank je wel Wietse voor deze hele mooie beoordeling.

prachtige en degelijke pui

In een halve dag een nieuw kozijn er in gezet (incl. de oude eruit gehaald), super netjes gewerkt en weinig tot geen overlast. Werklui waren vriendelijk en hebben goed werk verricht. Kozijn ziet er degelijk en luxe uit. De deuren gaan soepel open en dicht. De offerteaanvraag ging makkelijk via de site, redelijk snel bericht terug met gespecificeerde offerte. Het kozijn wordt bij akkoord ingemeten en daarna is het maar wachten op een bericht wanneer het geheel geplaatst gaat worden. Enigste spannende was hoe het kozijn (in zijn geheel) in mijn tuin terecht zou komen (4,20m x 2,50m), maar uiteindelijk bleek dit makkelijk te kunnen.

Leuk om te horen Frits dat je tevreden bent over de 4-seizoenen pui. Het was voor ons ook een mooie klus.

Goed, niks aan toe te voegen

Goed geregeld en prettige mensen om mee te werken. De geleverde voordeur is een aanwinst voor ons huis! Prima ervaring en zeer aan te bevelen.

Helemaal top zowel kwaliteit van de deuren als de montage.

Duidelijke offerte. Geleverde deuren zitten in het top segment betreffende de kwaliteit. Hoogwaardige afwerking. Montage zeer professioneel en snel uitgevoerd. Bedrijf komt afspraken na. Verbeter punten: niet!!!

Een nog betere recensie kan haast niet. Bedankt Leen

De monteurs werkten alles netjesaf, zijn vakbekwaam en hebben kwalitatief hoge deuren gemonteerd. Het staat prachtig! De aanloop naar montage voelde voor ons wat onzeker, montagedatum stond niet vast en werd uitgesteld doordat deuren er nog niet waren. Dit gevoel kan weggenomen worden door goede communicatie. Het was het wachten meer dan waard, ons huis is aanzienlijk in waarde gestegen!

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Een mooi product, binnen 1/2 dag alles geregeld, en alles netjes opgeleverd. Erg blij mee! Gr. Frenky

• Ervaring met: Garagedeuren-OPMAAT.nl

Op basis van eerdere ervaring hebben wij een nieuwe voordeur laten plaatsen. Nu ook weer dik tevreden.

• Ervaring met: Voordeuren-OPMAAT.nl

Zeer duidelijke en bekwame uitleg over de mogelijkheden. De adviezen allemaal ter harte genomen en resulteerde in een heel mooi eindresultaat waar we erg tevreden over zijn. Het geheel werd gemonteerd door 2 vakbekwame monteurs.

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Een veilig gevoel, dat heb ik nu met mijn nieuwe voordeur. Geplaatst door vakbekwame jongens, netjes en snel.

• Ervaring met: Voordeuren-OPMAAT.nl

Heel tevreden met mijn nieuwe tuindeuren. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Vriendelijk personeel zowel op kantoor als bij het uitvoerende werk. Voor volgend jaar staan de garagedeuren op de nominatie om door jullie vervangen te worden, maar dat wisten jullie al!

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

De deuren zijn mooi gemaakt en vlot en netjes in een ochtend geplaatst. De monteurs zijn goed op elkaar ingespeeld. Wat ik jammer vind, is dat mij de deurstoppers expliciet telefonisch werden aanbevolen, maar overbodig bleken omdat ze de grond niet raken. De grond is wel verzakt, maar daar had ik op geattendeerd kunnen worden en dan had ik de kosten niet gehad.

• Ervaring met: Garagedeuren-OPMAAT.nl

Serieus punt van aandacht betreft de mate van overleg en de gehanteerde communicatiestijl daarbij t.a.v. aflevering; die komt absoluut niet klantvriendelijk over. Vakkundige monteurs die prettig in de omgang waren. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Het eindresultaat is voortreffelijk.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Garagedeuren-OPMAAT.nl

In alle opzichten een tevreden klant.

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Wij zijn zeer tevreden met de door Tuindeuren-opmaat geplaatste tuindeuren en achterdeur. De monteurs zijn vriendelijke vakbekwame jongens en het resultaat is formidabel wij zijn erg blij met de deuren en bevelen het bedrijf zeker aan.

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Prachtige terrasdeuren gekregen waar we erg blij mee zijn. De monteurs zijn echte vakmannen en Henk heeft ons in de voorbespreking alle info gegeven die we nodig hadden (of nog niet wisten). Een fijn bedrijf dat staat voor kwaliteit.

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Prima werk geleverd, snel en vakkundig.

Over HPV-Timmerwerken

Al meer dan 20 jaar ligt onze kracht en kennis in het maken van houten deuren en kozijnen. In de loop der jaren hebben wij vele mooie projecten mogen realiseren. Variërend van relatief eenvoudige tot complexere verbouwingen. www.tuindeuren-opmaat.nl www.garagedeuren-opmaat.nl www.voordeuren-opmaat.nl