Deskundig en zeer klantvriendelijk

Deskundig en vriendelijk personeel. Mooie showroom met kwalitatief goede tegels. Bij het zelf renoveren van onze badkamer was men altijd te raadplegen voor advies over zowel indeling, materiaalkeuze, gereedschap en werkwijze. Ik heb dankzij hun tips en aansporing de renovatie zo goed als alleen uitgevoerd.

Prima advies en goede ervaring.

Goed geadviseerd en snel en goed geleverd. Behulpzaan.

Tevreden!

Wij waren zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en service van Barry. Hij adviseerde ons zowel in de winkel als telefonisch en heeft kennis van zaken. De outlet heeft een goed assortiment. Een mooie prijs/ kwaliteit verhouding. Een outlet waar we graag weer bij terug keren.

Uitstekende servive

Wij hebben voor het eerst een woning gekocht ( nieuwbouw) en hadden geen idee wat we precies wilden aan tegels. Ik heb 2 offertes opgevraagd. De ene reageerde heel vlot met precies waar ik om heb gevraagd, geen verder advies. De tweede reageerde na ongeveer 2 weken. Dus besloten wij naar de tegeloutlet in Purmerend te gaan, zonder te hoge verwachtingen want dan kon ik niet opnieuw teleurgesteld worden. Maar Barry daar ontmoeten veranderde alles. Hij vertelde wat in is, welke uitdagingen er zijn met bijv. vloerverwarming, waarom deze kleur tegels mooier passen hier, Barry is goed bereikbaar en reageert vlot. Iedere keer was Barry daar om vragen te beantwoorden, te adviseren of om mee te denken, maar Barry checkt steeds af dat het jouw keuze blijft. Wat Barry zo bijzonder maakt is dat hij naast zijn deskundigheid en vriendelijkheid ook oog heeft voor de mens in het proces, wat kun jij je financieel permitteren. Ik gun iedereen die nieuwe tegels wil leggen een Barry! Mensen die niet zo goed weten wat ze willen maar ook degenen die denken dat ze weten wat ze willen.

Super direct en goed!

Super fijne winkel, erg veel keuze! Bijna te veel, maar gelukkig heeft Barry ons goed geholpen! Hij heeft super veel kennis over zijn vak en je merkt echt dat dit zijn ding is! Barry was zelfs ‘s avonds nog bereikbaar via whatsapp voor alle vragen! Echt een aanrader wij komen hier zeker nog eens terug! Kunnen niet wachten tot we onze tegels in ons huis kunnen zien! Echt top, heel erg bedankt!

Perfecte service en kwaliteit tegels

Het gehele proces verliep zorgvuldig en snel. Dankzij de hulp van Barry heb ik binnen no-time mijn tegels kunnen ophalen die ik spoedig nodig had. Dit was al de 3de winkel waar ik die dag was geweest. Bij aankomst om de tegels af te halen werd ik ontvangen door de zoon van Barry die mij ook nog eens hielp met de tegels in de auto te krijgen. Ik kom hier zeker terug!

Het aanbevelen meer dan waard!

Zijn hier terecht gekomen door onder andere de vele positieve reviews en die verwachtingen zijn zeker ook waar gemaakt. Ruime keuze, zeer prettig geholpen door Barry. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij levering 1 pak met breuk, werd direct opgelost. Ook de tegelzetter op aanraden van Barry heeft prachtig werk geleverd met als eindresultaat een prachtige vloer waar wij erg blij mee zijn. Kortom erg goede service en verkopers die met je meedenken, top!

Goed geholpen snelle levering en uitstekend kwaliteit zeer te vrede over de producten

Prima bedrijf

We bekeken tegels voor de berging en in samenspraak met Barry een goede keuze gemaakt. Hij heeft uitstekend geadviseerd over de benodigde hoeveelheid tegels en het overige materiaal. En dan het resultaat van de vloer: TegelOutlet raadde Jaap aan en hij heeft met veel aandacht en professionaliteit een prachtige tegelvloer gelegd. Topwerk!

Ruim keus en goede service !

Voor meerdere projecten in huis bij TegelOutletHolland te Purmerend geweest. Hele fijne service, denken goed mee. Wij raden ze zeker aan !

Prachtige tegels en mega service!

We waren al eerder bij Tegeloutlet Holland geweest en dat was toen goed bevallen. Nu hadden we weer tegels nodig en hadden we net voor de lockdown mooie tegels gekocht. Tot onze grote schrik bleek tijdens het leggen dat we niet goed gerekend hadden en dat we een pak tekort kwamen. De eigenaar heeft er toen voor gezorgd dat we tóch nog verder konden. Echt top service!

Echt een aanrader!

Bij Tegel Outlet Purmerend kun je prachtige tegels kopen voor een mooie prijs. Een echte aanrader!

Wat een service!!!!!!!!

Ik ben totaal geen klusser, toch besloot ik zelf te gaan tegelen. Prachtige tegels bij hen besteld. Met enorm veel geduld werd er uitgelegd hoe ik het moest doen. Toen ik later nog wat advies wilde voor het voegeb en het kitten, wederom alle geduld, en werd er op een prettige manier meegedacht. Top personeel met. Kennis van zaken. Gerda

Soepel en goede service

Net voor de lockdown periode hadden wij tegels bekeken en hadden wij gelukkig een keuze gemaakt wat er wilden aanschaffen. Tijdens de lockdown periode heeft Barry ons via de app geholpen, geadviseerd en alles afgerond. En Ongeveer een half jaar later zijn de tegels op afgesproken dag keurig bezorgd. Toen bleek dat er een pakkettegels al stuk was, is er snel gehandeld en zijn deze kosteloos vervangen. Nu wachten op het resultaat van de gelegde vloer.

Geweldige service en divers aanbod

Voor de tweede keer klant bij Tegeloutlet Purmerend. Nu voor badkamertegel. De mannen denken opnieuw goed mee over wat praktisch uitvoerbaar maar ook mooier is. Goede tips en adviezen gekregen waardoor ik een fantastische vloer heb gekregen in de woonkamer waar ik zelfs na 6 jaar nog dagelijks blij mee ben.

Heel uitgebreid assortiment, super klantvriendelijk en onwijs flexibel!

TegelOutlet Holland, onze tweede ervaring met dit fijne bedrijf. Wij hebben in 2015 een eerste ervaring gehad met TOH, toen heette het nog TegelOutlet Purmerend. Bij binnenkomst word je heel vriendelijke, netjes en toch huiselijk ontvangen door Barry. Wij kregen het gevoel alsof we Barry al kende, persoonlijke benadering en toch netjes. Ook als Barry druk is met klanten in de winkel dan neemt hij toch de moeite om dit aan te geven en je (waar nodig) te voorzien van een lekker kopje koffie. Echt super! Onze laatste en meest recente ervaring is ook weer zoals hierboven omschreven. TOH heeft een uitgebreid assortiment aan tegels. Niet alleen de veelzijdigheid aan keuze prettig, maar ook de kwaliteit van de tegels is zeer goed te noemen. Bij het zoeken naar de juiste tegels neemt Barry een open houding aan en vraagt netjes door naar wat je smaak is en wat de situatie is waarin de tegels komen te liggen. Hierin voorziet hij je van goede adviezen, ookal gaat dit tegen je eigen smaak en gedachtes in. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren. Zeker omdat bepaalde keuzes soms niet goed uit kunnen pakken, denk aan bepaalde tegels in natte ruimtes, mate van grip of uitstraling. Als eenmaal de keuze gemaakt is dan is TOH ook zeer flexibel en meedenkend in de levering van de tegels. Echt heel heel fijn! Barry rekent tevens netjes uit hoeveel tegels er ongeveer nodig zijn, en die kunnen vervolgens een week van tevoren geleverd worden. Het maken van deze afspraken gaat heel soepel, zowel via email als via Whatsapp. De levering van onze tegels was geheel volgens afspraak, zelfs na het maken van meerdere wijzigingen. Wij kunnen iedereen TOH aanbevelen, en wij zouden hier ook zeker weer onze tegels bestellen! Wij hebben niemand anders gesproken dan Barry, dus alle complimenten gaan uit naar hem. Top!

Geweldig !

Goed geholpen en een nog betere service. De tegels zijn ook scherp van prijs en hebben een goede kwaliteit. Ik ben meer dan tevreden!

Fijn bedrijf met uitstekende service

Graag wil ik bij deze nogmaals Barry bedanken voor de snelle en fijne communicatie en goeie service. Het gehele team is aardig, deskundig en behulpzaam. We zijn erg fijn te woord gestaan en goed geadviseerd. Heel blij met onze keuzes! Van harte aanbevolen! ✅

Top bedrijf!

Hele fijne communicatie met Barry. Er worden prachtige tegels verkocht!

Top winkel !

M’n ervaring met TEGELOUTLET purmerend Is zeer zeer goed ! - snelle reactie ! - goede service ! - goed advies ! - zelfs in carona tijd behulpzaam , - komen afspraken na ! - prettig om zaken mee te doen ! - ruime keuze in tegels ! Ik zou iedereen tegeloutlet purmerend aanbevelen

Snelle levering van kwaliteittegels!

Verkoper heeft ons goed geholpen en de levering vond 2 dagen later plaats. Kwaliteit prijsverhouding ook prima in orde! Wij zijn heel blij met het resultaat!

Top zaak, top kwaliteit, top geholpen!!

In onze zoektocht naar een mooie tegel kwamen we in Purmerend terecht, bij Barry. Hij luisterde naar ons verhaal en wist de juiste tegels aan te wijzen. Hij besprak vakkundig alle kwaliteiten en mogelijkheden en gaf ons daarna alle ruimte om zelf te overleggen. We hebben een prachtige vloer uitgekozen en waren blij en enthousiast over de manier waarop we geholpen zijn. Barry en zoon van de Tegeloutlet uit Purmerend: jullie zijn TOPPERS!! Fred en Desiree

Ge-wel-dig !

Super bedrijf. Vriendelijke mensen met kennis van zaken, uitstekende service en niet te beroerd om een stapje extra voor je te doen. Mooie showroom, lekkere koffie en ruim assortiment. Onze tegels gekocht en tijdens de verbouwing bleken we te weinig te hebben. Barry s'avonds gebeld, hij heeft gelijk actie ondernomen en de volgende dag konden we gewoon verder met onze klus....pfffff weer een zorg minder. Al met al, zeer tevreden en wij kunnen iedereen tegeloutlet aan raden.

Perfecte service en snel geregeld vooral in deze tijd

Wij zijn bezig met het bouwen van een nieuwe chocolaterie. En hebben het tegelwerk via Tegeloutlet besteld. Snel en vakkundig via Whatsappje app geregeld met Barry. www.sjokoolaatje.nl

Mooie tegels voor een nette prijs

Paar mooie gekocht voor een nette prijs bij Tegel Outlet Purmerend. Behulpzame medewerkers die niet te beroerd waren een handje te helpen bij inladen. Ook aftersales dik in orde toen ik belde met vragen. Kortom volgende keer weer hier langs

Over TegelOutlet Holland

Over Tegel Outlet Holland & PVC Vloeren in Huis! ✓ Een Tegel Outlet qua prijzen, niet qua assortiment! ✓ Alles op voorraad (GEEN partijhandel) ✓ A-kwaliteit vloeren voor bodemprijzen. ✓ Wij krijgen een 9.6 van onze klanten! ✓ Kom altijd naar onze showroom. Tegels en/of PVC online ziet er anders uit dan in het echt! Doe inspiratie op in onze grote vernieuwde showroom. NIEUW: PVC Vloeren in Huis! Prachtige hoog segment PVC vloeren voor de allerbeste prijs. Ruime keus en altijd heel veel op voorraad en/of zeer snel leverbaar. Bekijk deze vloeren in onze vernieuwde showroom.