Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over TegelOutlet Holland

Over TegelOutlet Holland & Vloeren in Huis! ✓ Een Tegel Outlet qua prijzen, niet qua assortiment! ✓ Alles op voorraad (GEEN partijhandel) ✓ A-kwaliteit vloeren voor bodemprijzen. ✓ Wij krijgen een 9.7 van onze klanten! ✓ Kom altijd naar de showroom. Tegels online zien er anders uit dan in het echt! Doe inspiratie op in onze grote showroom! NIEUW: Vloeren in Huis! Prachtige hoogsegment (keramische) vloeren voor de allerbeste prijs. Eigen import dus dat betekent al vanaf €25,- euro per vierkante meter en altijd op voorraad. Bekijk deze vloeren in onze vernieuwde showroom.