Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over TegelOutlet Holland

Over Tegel Outlet Holland & PVC Vloeren in Huis! ✓ Een Tegel Outlet qua prijzen, niet qua assortiment! ✓ Alles op voorraad (GEEN partijhandel) ✓ A-kwaliteit vloeren voor bodemprijzen. ✓ Wij krijgen een 9.6 van onze klanten! ✓ Kom altijd naar onze showroom. Tegels en/of PVC online ziet er anders uit dan in het echt! Doe inspiratie op in onze grote vernieuwde showroom. NIEUW: PVC Vloeren in Huis! Prachtige hoog segment PVC vloeren voor de allerbeste prijs. Ruime keus en altijd heel veel op voorraad en/of zeer snel leverbaar. Bekijk deze vloeren in onze vernieuwde showroom.