Goed advies, vriendelijk en goede prijs/kwaliteit

Wij hebben onze hele badkamer gerenoveerd en heb al mijn tegelmaterialen bij tegeloutlet joure gehaald. Meteen een gezellig praatje, bakje koffie en een goed advies. Wat ik na afloop over had kon ik zonder probleem terugbrengen.

Zeer deskundig en ontzettend veel tips

Barry heeft ons vandaag erg goed geholpen bij het uitzoeken van tegels voor onze badkamer. Hij gaf ons ontzettend veel tips en was eerlijk. Wij zijn met een heel goed gevoel en mooie tegels de deur uit gegaan.

Passie, eerlijke prijs en zeer klantvriendelijk!

Zijn bij 6 verschillende tegel bedrijven geweest. Tegeloulet Purmerend heeft wat ons betreft de beste service, prijzen en passie! De 1ste keer hielp Barry ons. Super enthousiast en veel kennis van tegels. Zeer goede ideeën en adviezen. 2de bezoek stond Jack in de zaak. Minstens zo enthousiast als Barry! Door de goede adviezen, enthousiasme, passie maar vooral goede prijs hebben wij de zwarte marmerlook 120x60 tegels vandaag gekocht! Super blij met onze aankoop en zodra alles af is sturen wij onze foto naar: foto@tegeloutletholland.nl. Veel dank! Roy&Melissa

Mega goeie service..geholpen door jack.vriendelijk en meedenkend!!..nu achterstraat gedaan..buitenkeuken betegeld..en komen volgend seizoen voor voorstraat..veel keuze in tegels en zeer scherp geprijsd..dat in combi met vakkundigheid en vriendelijkheid personeel maakt t n topzaak!

Prima advies gekregen.

Vriendelijke ontvangst door Jasien met een lekkere kop koffie erbij. Wij kwamen voor tegels boven het aanrecht. Het assortiment is groot en je wordt prima geadviseerd welke tegel er mooi bij past, zonder dat het je opgedrongen wordt. De tegels waren beslist niet duur! Locatie gemakkelijk bereikbaar en genoeg parkeerruimte. Een grote aanrader!

Geweldige zaak met fantastische service!

Groot aanbod van tegels en zeer kundig personeel. Jack en Barry denken met de klanten mee en geven zeer kundig advies. Momenteel zijn wij druk met de verbouwing van onze wc bezig, wanneer wij de badkamer gaan aanpakken, komen wij hier zeker terug! Ik raad iedereen Tegel Outlet Holland aan!

Goed geholpen, fijn en bruikbaar advies gekregen en snel geslaagd

Wij zijn vorige week fantastisch goed geholpen door Jan. Zou het iedereen aanraden daar eens even langs te gaan!

Topservice

Schitterende en zeer voordelige betonlook tegels, 60x30 gekocht. Prima kwaliteit en een nog betere service. Uiterst klantvriendelijk en terzake kundig door Jack geholpen en een schitterend assortiment. Hier schrijft men service nog met een hoofdletter. Top zaak, tegeloutlet Purmerend!!

Top!!!!!! De service en vriendelijkheid is werkelijk onovertroffen.

De service en vriendelijkheid is werkelijk onovertroffen. De heren denken met je mee,.en bieden oplossingen aan. Zei hebben geen probleem dat jou klus op een of andere manier is uitgesteld waardoor de tegels later opgehaald kunnen worden. In mijn geval was dat 1 jaar later..... Ik weet dat dit een uniek geval was, maar toch, geen probleem. Bij deze nogmaals hartelijk bedankt voor de super service,.. Mvg, Eric

Elke zondag open, dat is pas service.....

Ik ben tegelzetter en heb jarenlang een vast adres gehad, er was daar altijd wel wat. Tegels te laat binnen, verkeerde kleur enz enz. Ik doe nu bij de mannen in Purmerend dik 10 maanden zaken, echt perfect. Kan het niet anders verwoorden, alles is er op tijd, alles is in 1 keer goed, denken mee, regelen de zaken tot in de puntjes. Wat een keuze en de prijzen een stuk lager dan mijn oude adres! Barry & Jack, ik blijf nog jaren klant, zie jullie snel weer.

Ze staan altijd klaar om je te helpen bij een probleem.

Ik heb al meerdere malen tegels bij deze jongens besteld en altijd wordt er goed advies gegeven. Korte levertijden als iets niet op voorraad is. En veel tegels zijn scherper geprijsd dan bij de concurrent.

Goede service, duidelijk advies en enorm behulpzaam. Ze (Purmerend) zijn bereid om met u mee te denken.
  • Ervaring met: Vloertegels

heel goed geholpen met advies,en keus was er genoeg.ook hele leuke en gezellige mannen Jack en Berry en lekkere koffie.echt een aanrader
  • Ervaring met: Badkamertegels

Beste tegel winkel van Noord-Holland goed geholpen
  • Ervaring met: Badkamertegels

Super geholpen, zowel door Jack als door Barry.
  • Ervaring met: Badkamertegels

Zeer goede ervaring met de Tegeloutlet in Purmerend. Ze denken goed/creatief mee en leveren hierdoor maatwerk. En ze hebben bovendien een goede prijs- kwaliteit verhouding.
  • Ervaring met: Keramische tegels

Vanmiddag bij de tegeloutlet in Purmerend geweest voor nieuwe badkamertegels. We zijn uitstekend geholpen en geadviseerd door Jack! We hebben mooie tegels gekocht die we meteen mee konden mee nemen, zodat de tegelzetter er meteen mee aan de slag kon! In een woord super!
  • Ervaring met: Badkamertegels

Gewoon een super goede zaak met top personeel. Zijn meedenkend, vriendelijk en de service is uitstekend. Wij zijn echt heel erg tevreden over onze keramische vloertegel. Mochten we in de toekomst weer tegels nodig hebben komen we zeker terug en zullen jullie ook zeker aan andere aanbevelen!! Bedankt voor alles en ook zeker voor de lekkere koffie.
  • Ervaring met: Keramische tegels

Bij de zaak in Purmerend geweest, fijne hulp!! Er wordt altijd een bakkie thee of koffie aangeboden, vriendelijk hulp en advies aangeboden. Mocht wat tegels meenemen om thuis te proberen, geen enkel probleem! Alles wordt apart gezet als je dit vraagt, nergens wordt moeilijk over gedaan. Top service!! Zeker een aanrader. En dat voor deze prijzen!
  • Ervaring met: Badkamertegels

Ruime keus, goed advies , en zaak die met je mee denkt
  • Ervaring met: Toilettegels

Hartelijk ontvangst met een lekker kopje koffie/thee.Waarna je keuze hebt uit een mooi assortiment aan tegels. Goed advies van Jack en een betaalbare prijs. Kortom je verlaat blij de winkel.
  • Ervaring met: Badkamertegels

Wij hebben ervaring met Tegel outlet Holland, filiaal Purmerend. Barry en Jack hebben ons heel goed geholpen en advies gegeven. Filiaal is alle dagen open en heeft hele leuke voorbeelden in de winkel van tegelwerk!
  • Ervaring met: Badkamertegels

Ben in Purmerend geweest, Erg goed geholpen. Goed advies, eerst een badkamer gekocht toen een keuken en toilet. Lekkere koffie en aardige mensen !
  • Ervaring met: Badkamertegels

Goed geholpen in Purmerend. Goed advies en achteraf bijbestellen was geen probleem. Prijs/kwaliteit een 7. Afgelopen periode veel winkels afgestruind. Sommige (bijkomende benodigde) materialen elders goedkoper, maar het was gemakkelijk om alles bij een leverancier te bestellen.
  • Ervaring met: Badkamertegels

Stef Top!!! Goed persoonlijk, professioneel advies! Prima service! Kortom: een aanrader als je tegels nodig hebt!!!
  • Ervaring met: Vloertegels

Over TegelOutlet Holland

Een TegelOutlet qua prijzen, niet qua assortiment, alles op voorraad en ook na-te-bestellen...... GEEN partijhandel, wel A-kwaliteit voor bodemprijzen. Lees onze reviews, wij krijgen een 9.5 van onze zeer tevreden klanten. Tegels koop je niet online, tegels moet je live voelen en zien. Tegel laten zich niet fotograferen, voorkom een kat in de zak....! Kom eens vrijblijvend langs in één van onze showrooms, de koffie staat altijd klaar. Laat je verbazen door het zeer grote assortiment, veel groter dan de meeste winkels, alleen nu betaalbaar.

Filter op Taal