Aandacht voor de klant!

Afgelopen zondag langsgeweest in Purmerend. Een groot aanbod wat we eigenlijk niet verwacht hadden. We twijfelden nog erg tussen PVC en Keramische tegels. De eigenaar van het bedrijf heeft ons ontzettend goed en uitvoerig de voor en nadelen van beide opties uitgelegd. Ze nemen hier echt de tijd voor je en dat hebben we bij andere winkels wel eens anders gezien. Zeker een aanbeveling dus!

Uitstekende service, Giga voorraad

Absurd snel, gisteren besteld vandaag gebeld om mijn bestelling op te halen... Zo veel op voorraad, ik verwijs voortaan al mijn toekomstige klanten naar deze winkel, slagingskans 100%!!

Prima geholpen door Nils, kundig advies en heerlijk bakje koffie!

Diverse tegelzaken geweest, maar konden het niet vinden. Hier binnen 10 minuten de auto volgeladen. Betaalbaar en attent!

Top service heel meedenkend

Denken erg mee! Super

Vriendelijke en vakkundige mensen

Zeer goed advies gehad..en alle tijd voor mij genomen ondanks dat ik niet de grootste bestelling heb gedaan .zeer vakkundig en vriendelijk advies!!

Super geholpen

Super geholpen, veel aanbod, en goeie keuze gemaakt en natuurlijk ook vriendelijke personeel die meedenken met je. Aanrader dus!!!

In een woord geweldig!

Super tevreden! Goed geholpen door Jack en Barry. Ruime keus aan tegels. Hier slaag je altijd in Purmerend.

Uitstekend geholpen

In Purmerend geweest doordat ik werd doorgestuurd door mijn tegelzetter. Super geholpen door Jack en een lekker bakkie koffie gekregen! Ik stuur vanaf nu ook iedereen naar Tegel Outlet Purmerend!

Wat een aanbod!

Wij zijn op zondag bij Vloeren in Huis in Purmerend langsgeweest. Via Facebook zagen we een aantal voorbeelden van keramische vloeren. Hoewel we ook twijfelden over PVC zijn we toch langsgegaan. We kregen uitstekend advies en hebben uiteindelijk besloten voor keramische tegels te gaan. Er is veel aanbod al in de winkel te zien. wat vooral opviel was de prijs. Die is echt scherp. We hopen snel de vloer geleverd te krijgen in ons nieuwe huis.

Mooie tegel uitgekozen voor een leuke prijs bij Barry en Nils. Super klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Denken goed mee en ik kom zeker terug als ik ooit nog tegels nodig heb!

super service

Al diverse kerel in de showroom geweest en altijd super geholpen. Ruim assortiment tegen een uitstekende prijs.

Milo

Uitstekende service, Jack en Nils denken mee en geven advies waar je naar op zoek bent. Helemaal top!!

Zeer goed geholpen.

Wij zijn er een stukje voor gaan rijden, hebben al reviews gelezen en die zijn gewoon erg goed. Nou geen woord gelogen, ik snap die tevreden klanten allemaal wel, wij zijn in filiaal Purmerend geweest en dat was vanaf Harderweijk, de moeite meer dan waard. Zeer goed geholpen en het advies is nog beter. De showroom zeer overzichtelijk en het assortiment zeer groot. Wij hebben voor onze woonkamer en badkamer mooie 90x90 cm tegels gekocht en heel blij mee. Van ons ook een dikke 10, zeer bedankt voor de leuke middag en dat op zondag.

Uitstekende service en klantgerichtheid

Mooie overzichtelijke zaak in Purmerend die ook gewoon op zondag open zijn. Goed advies gekregen omtrent houtlook keramische visgraat tegels van Barry die al lang in het vak zit. Wij hebben uiteindelijk toch besloten om voor een 'echte' houtenvloer te gaan maar dit deed niks af aan de service en het meedenken!

Groot assortiment in Purmerend.

Wij zijn door onze buren naar Tegel Outlet Purmerend gestuurd, zij hadden een mooie 80x80 cm tegel voor de woonkamer gekocht. Bij binnenkomst een hartelijk ontvangst met een kop koffie en gewoon goed advies. Wij zijn geslaagt voor de woonkamervloer, het is een 90x90 cm tegel geworden. Deze tegel is gebruikt in de showroom op de wand en vloer, hierdoor krijg je een zeer goed beeld van hoe het gaat worden. Er zijn heel veel voorbeelden in Purmerend, dat maakt het wel een stuk makkelijker. Heren, bedankt voor de gastvrijheid, de koffie en de mooie vloertegels. Groetjes familie de Groot

Super fijn geholpen!

Eerlijk advies, gratis wat tegels me naar huis gekregen om te bekijken. De laagdrempeligheid sprak me zeer aan, geen gedwongen sfeer. Kortom zeer tervreden en super mooie tegels gekocht :-)

Helemaal top!!

Ik heb in Schagen tegels uitgekozen voor onze keuken en badkamer, werd heel goed geholpen door de mannen in de winkel, vriendelijk en meedenkend. Ik ga zeker terug als ik weer tegels nodig heb!!

Fantastisch!!

We hadden eerst tegels gevonden bij een andere winkel maar daar was de levertijd 4 weken. In verband met de rest van de verbouwing waren we dus met enige spoed op zoek naar mooie vloertegels en die vonden we binnen een halfuur bij tegeloutlet schagen. Wat een topzaak en wat een geweldige service! De verkoper was bereid om na sluitingstijd nog met ons mee te denken en dat deed hij uitstekend. Totaal niets opdringen maar luisteren naar wat we zochten en adviseren wat hij in voorraad had. En op woensdagavond besteld, vrijdagmiddag in huis, waren alle winkels maar zo behulpzaam en klantvriendelijk, dank jullie wel!

Heel mooi familiebedrijf (in dit geval de filiaal in purmerend) met mooie keramiek vloeren tegen een zeer schappelijke prijs. Personeel, in dit geval Jack, heel behulpzaam en vriendelijk en heeft een grote snoeppot staan die je leeg mag trekken👍. Kan iedereen aanbevelen hier een kijkje te nemen

Goede service en een eerlijke prijs

Ze nemen de tijd voor je, doen niet moeilijk en bijna alles is mogelijk. Goede service en kwaliteit. Een aanrader.

Suuuper!!!

Mijn tegels gekocht bij tegeloutlet Joure . vriendelijk ontvangst met een lekker kopje koffie, passend advies voor een eerlijke scherpe prijs Top !!!

Mooie winkel met gepassioneerd personeel

Bij binnenkomst voel je het al. Hier ga ik slagen. Veel keus,speciaal als je houtlook tegels zoekt. Het was geen probleem om ze op afroep weg te laten zetten. Ze geven je ook zelf tegels mee om thuis te bekijken.In mijn geval was ik hier blij mee omdat pas de 4e tegel tot zijn recht kwam in huis. Mannen bedankt!

Hier koop je kwaliteit.....!

Dit noem ik een no-nonsense winkel, eerlijk advies ook als je veel duurdere tegels uitkiest wordt er eerlijk verteld dat je die beter niet kan nemen. Dat maak ik nog maar weinig mee in winkels. Wij wilde mozaiek in onze douchehoek en dat werd afgeraden ivm de vele voeg en kans op vervuiling en lekkage! Nu mooie 60x120 betonlook gekocht, wij dachten dat dit bij ons niet zou kunnen? Alles erbij gekocht aan lijm, voeg en profielen. Nu in één keer klaar en zeer gelukkig. Ik ga alles zelf doen en Barry, maar ook Jack leggen alles tot in de puntjes uit. Mijn advies is, wil je tegels, een eerlijk advies, ga dan bij deze heren langs. Gr. Jacob

Goed en netjes geregeld

Voor nieuwe badkamertegels terechtgekomen bij Tegeloutlet Joure. Vriendelijke ontvangen met een bakje koffie. Bij het uitzoeken van de tegels goed geadviseerd door Jasien.

Mooie producten met een super goede service. Daarnaast altijd een vriendelijk ontvangst en advies op maat!

Over TegelOutlet Holland

Over TegelOutlet Holland & Vloeren in Huis! ✓ Een Tegel Outlet qua prijzen, niet qua assortiment! ✓ Alles op voorraad (GEEN partijhandel) ✓ A-kwaliteit vloeren voor bodemprijzen. ✓ Wij krijgen een 9.5 van onze klanten! ✓ Kom altijd naar de showroom. Tegels online zien er anders uit dan in het echt! Doe inspiratie op in onze grote showroom! NIEUW: Vloeren in Huis! Prachtige hoogsegment (keramische) vloeren voor de allerbeste prijs. Eigen import dus dat betekent al vanaf €25,- euro per vierkante meter en altijd op voorraad. Bekijk deze vloeren in onze vernieuwde showroom.