Prima geholpen veel keus in kwalteits tegels daarom een echte aanrader.

Goed en vakkundig geholpen

Op een ontspannen manier luchtig maar vakkundig geholpen. Verkoper sprak met passie over de mooie tegels en voelde snel aan wat ik mooi vond en zocht.

Mooie kwaliteit, goeie prijs, zeer goed geholpen

Het kleinste kamertje in huis was aan een opknapbeurt toe. Er werd alle tijd genomen om ons te helpen en alles uit te leggen, mooie tegels en toiletpot en wasbak en kranen ook meteen mee besteld. Zijn zeer tevreden en gaan zeker terug voor de badkamer

Professioneel en goede service

Zowel de badkamer tegels gekocht en nu zijn wij teruggekomen voor onze huiskamertegels. Helemaal blij met onze keuze en bij behorende stenen plinten. Zeker een aanrader, scheelt je hoop tijd wanneer je meteen hier heen gaat.

Bij TegelOutlet Schagen is de service zoals het hoort: een feest!

Werken met Stef is een verademing. Bij binnenkomst stelde hij me al op mijn gemak. Hij luistert eerst en begint dan pas te adviseren. Ik voelde me of ik aan de keukentafel met mijn maat aan het overleggen was. Ik voel me begrepen en zijn advies is eerlijk. Hij was er niet op uit om mij iets te verkopen, hij wilde mij helpen. En ook tijdens en na mijn badkamer verbouwing was zijn service perfect; tegels ruilen, weer terugruilen, 'Wat zou ik doen, Stef? 3D of effen tegels'. Echt heel prettig. Ik ga volgende keer zeker weer en beveel hem van harte aan. Stef maakt het verschil: vóór, tijdens en na mijn verbouwing. O ja, en zijn koffie is ook lekker!

prima .

zeer tevreden , goeie keus en prima service.

Super!!!!!

Wij gingen onze tegels ophalen, maar er was een misrekening gemaakt, waardoor wij te weinig tegels hadden. Maar meteen besteld en volgende dag nageleverd. Helemáál top!!!

prima geholpen,kom ik naar terug

Ben al twee maal prima geholpen door dit bedrijf, toen ik kwam voor een deel vervanging van een tegelvloer, proficiat heren.Bedankt.

Super geholpen bij Tegel Outlet Joure

Wij zijn daar zeer vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Er werd niet direct aangedrongen met een verkooppraatje. Na een fijn gesprek zijn we geslaagd met een mooie beton-look tegel voor onze woonkamer en badkamer, samen met alle lijm en voeg materialen. Ontzettende bedankt voor de juiste en professionele uitleg, wij zullen jullie zeker aanraden bij onze vrienden.

Super meedenkend team!

Met een aantal ideeën naar de winkel gegaan. Eenmaal daar gekomen werd er super goed met me meegedacht door de jongens. Het was goed te merken dat zij er meer verstand van hadden dan ik. Super ervaring, dit maak je niet overal mee. Bedankt voor de mooie tegels en het meedenkende advies..

In 1 woord: geweldige zaak

Tegeloutlet Purmerend is een geweldig bedrijf, Jack en Barry verkopen prachtige tegels van een zeer goede kwaliteit, ze geven goed advies en geven een super goede service....ze zijn niet alleen servicegericht tijdens de aankoop maar ook super in de aftersales! Ik zal deze zaak bij iedereen aanraden....voor ons geen andere tegelzaak meer!

Voorgestelde tegelzetter was niet meedenkend/ Communitatief let hierop!

Als tegeloutlet een tegelzetter aanbeveelt, dan beveel ik tegeloutlet een na controle bij de klant aan. Onze tegelzetter bleek een tegellegger. Tevredenheid en duidelijkheid ontbrak dus, jammer.

Beste Ed, Jammer om dit te lezen en uiteraard meteen actie ondernomen.....! De desbetreffende tegelzetter direct gebeld, zijn verhaal is anders dan hierboven? Hij heeft alles volgens afspraak gedaan en zelfs nog meer als afgesproken, snapte er niets van...? Nu is het voor ons erg lastig om hier dus tussenin te staan, wij verkopen tegels, lijm en voeg, dit is perfect gegaan. Alles stond klaar op de afgesproken dag, de lijm op verzoek nog omgewisseld naar snellijm en keurig geholpen met inladen. Dan volgt er een review waar wij nu een beetje tussenin vallen, ik geloof ieder op zijn woord, de een ziet het zo en de anders ziet het toch anders. Nogmaals, jammer dat het gevoel uiteindelijk niet een 10 is, want dat is ALTIJD ons streven...... Wat er precies qua communicatie is gebeurt tussen jullie en de tegelzetter waren wij niet bij, twee verschillende verhalen, twee verschillende gevoelens. De tegelzetter is door ons aangesproken en zal nog beter (indien mogelijk) communiceren, ik hoop dat het wel prachtig is geworden en nog vele jaren plezier met de mooie 60x60 cm tegel in de bijkeuken en keuken. Gr. Team Outlet.........

Goed, behulpzaam, vakbekwaam en niet duur

Hele fijne ervaring met TegelOutlet Holland in Purmerend. Fijn geholpen, aan de telefoon en in de winkel. Een echte aanrader!

Goed geadviseerd

Ontzettend blij met onze nieuwe vloer. Wij wisten totaal niet waar we op moesten letten toen we ons gingen orienteren voor de nieuwe vloer. In de winkel heel goed en duidelijk geadviseerd door de verkoper. Dit hielp ons om de juiste beslissingen te nemen. Zeer tevreden over dit bedrijf. Echt een aanrader.

Prettige zaak.

Grote keuze wij kwamen met andere tegels thuis dan wij zochten, super blij mee. Goed advies gehad en heel belangrijk fijn geholpen.

In een woord Toppie

Wij kwamen uit Swfterbant dus was een eindje rijden. We hadden ergens tegels gezien en die waren best wel prijzig zijn toen verder gaan zoeken en kwamen jullie tegen. In de auto dus en op pad Daar aan gekomen stond een hele aardige jonge man ons te woord. Werdt ook meteen koffie aangeboden. Gewoon super klant vriendelijk. We hebben de tegels gevonden die we nodig hadden en voor een geweldige prijs WOW. Bedankt voor jullie geweldige service zeker een aanrader en prijs technisch top.

Geweldige zaak.

Grote keuze wij kwamen met andere tegels thuis dan wij zochten, super blij mee. Goede adviezen gehad en heel belangrijk fijn geholpen. Kortom een fijne zaak.

Snelle en goed advies

We zijn een paar weken geleden uitstekend geholpen in het filiaal in Purmerend. Er werd met ons meegedacht. Voor de lage prijs zijn we helemaal uit Almere komen rijden. Zelf met het inladen van de gekochte keukentegels, werden we geholpen.

Goede en gezellige service!

Zeer tevreden over deze gezellige tegelwinkel! Alles ligt super overzichtelijk en de levering is onwijs snel! De eigenaar en zijn personeel zijn heel klantvriendelijk! Ik raad deze winkel zeker aan!

Erg klant vriendelijk en snel geregeld.

Eigenaar is erg vriendelijk geeft, je goede tips hoe je kan leggen en materiaal het beste kan gebruiken. Ook denkt de eigenaar goed met je mee dat je niet teveel of te weinig berekend om te tegelen. Tegels besteld en deze waren binnen no time binnen om op te halen. Zeker aan te raden voor meerdere bezoeken.

Houttegels aanbod is groot

Ben in de winkel in Purmerend geweest voor houttegels. Het aanbod is groot hier. Heb niet een al te groot budget maar hier hebben ze al houttegels vanaf 25 euro m2. Direct besteld en nu afwachten wanneer het gelegd gaat worden. Bedankt!

Vriendelijke meedenkers

Had een website-adres nodig om een afsluitring voor een drainsifon na te bestellen. Was wat uitgelubberd. Omdat we de drain via Tegeloutlet hadden gekocht liep ik binnen. Was moeilijk volgens de mannen, maar na een goede check in een aanwezig model mocht ik die afsluitring meenemen. Top service !

Echt een goed advies

Voor onze badkamer op zoek naar een specifieke tegel. Mijn vrouw liet het voorbeeld via Pinterest zien in de winkel in Purmerend. In plaats van de verkoper gelijk ging ‘verkopen’ heeft hij ons eerst van goed advies voorzien. Aangegeven dat die tegel voor veel problemen kan zorgen in de badkamer vanwege lekkage bij de voegen. We zijn op advies dan ook naar een ander type tegel gaan kijken en hebben deze uiteindelijk ook gekocht. Zeer blij met het geode advies en eindresultaat. Bedankt!

Voelt niet als een outlet!

We hebben de website een aantal keer bezocht maar vanwege het woord Outlet dachten we hier restpartijen te vinden. Wegens de mooie foto's via Facebook toch uiteindelijk op zondag besloten naar de winkel in Purmerend te gegaan. Het is dus absoluut geen outlet. Een prachtige verzorgde showroom met mooie vloeren. We hebben na een uur de tegels gevonden die we zochten. De prijzen zijn zeer scherp, zeker in vergelijking met andere tegelwinkels die we hebben bezocht. Wij zijn geslaagd. Bedankt TegelOutlet Holland!

Aandacht voor de klant!

Afgelopen zondag langsgeweest in Purmerend. Een groot aanbod wat we eigenlijk niet verwacht hadden. We twijfelden nog erg tussen PVC en Keramische tegels. De eigenaar van het bedrijf heeft ons ontzettend goed en uitvoerig de voor en nadelen van beide opties uitgelegd. Ze nemen hier echt de tijd voor je en dat hebben we bij andere winkels wel eens anders gezien. Zeker een aanbeveling dus!

Over TegelOutlet Holland

Over TegelOutlet Holland & Vloeren in Huis! ✓ Een Tegel Outlet qua prijzen, niet qua assortiment! ✓ Alles op voorraad (GEEN partijhandel) ✓ A-kwaliteit vloeren voor bodemprijzen. ✓ Wij krijgen een 9.5 van onze klanten! ✓ Kom altijd naar de showroom. Tegels online zien er anders uit dan in het echt! Doe inspiratie op in onze grote showroom! NIEUW: Vloeren in Huis! Prachtige hoogsegment (keramische) vloeren voor de allerbeste prijs. Eigen import dus dat betekent al vanaf €25,- euro per vierkante meter en altijd op voorraad. Bekijk deze vloeren in onze vernieuwde showroom.