Professioneel

Zeer kundig en proffesionele notariskantoor

Ik heb het als positief ervaren

mijn vorige woning is ook bij Trip notaris gepasseerd.

Alles duidelijk besproken. En op een rustige manier geen gehaast.

Heel goed geholpen bij Trip uitstekend!!!!

professionele en klantgerichte behandeling

vakkundige en heldere uitleg door een bijzonder vriendelijke notaris geen moeilijk jargon, meedenkend en oplossingsgericht snelle afspraak en oplevering akte

Prettig

Enkel meegemaakt dat mijn aanbetaling van 10% niet op de nota afrekening stond, maar na gebeld te hebben was dit al snel opgepakt dezelfde dag nog en kreeg ik de juiste aangeleverd. Verder alles naar wens gegaan

Bij Trip notarissen wordt je altijd zeer vriendelijk en kundig geholpen.

Goed geholpen...

Super geholpen duidelijke uitleg zeer vriendelijke mensen....

Prettige ervaring met de notaris. Heel professioneel en ze gaf ons een fijn gevoel. Toonde interesse

Zeer prettige ervaring met de notaris zelf. Communicatie met mevrouw Foppen was iets minder. We kregen veel mailtjes van papieren die ondertekend en ingevuld moesten worden. Die verklaringen zoals de PEP verklaring waren we niet gewend.

Super geholpen en erg duidelijk

Notaris legt alles in “jip en janneke” taal uit. Denkt ook vooruit in de toekomst en was erg vriendelijk

Zeer ervaren en meedenkend

Fijne vriendelijke mensen. Denken graag met je mee en zijn zeer gastvriendelijk

Voldoende

Was correct afgehandeld, alleen een kleine vertraging in het begin.

Rustig en vriendelijk geholpen

Ik ben met mijn verhaal binnen gekomen, de notaris begreep dat ik het toch moeilijk vond waar ik toe overging. Door een goed gesprek en begeleiding een prettig gesprek gehad. Ben tevreden naar huis gegaan.

Leggen alles goed uit en nemen de tijd daarvoor

Meer dan geweldig!

Goed gesprek

In deze Corona tijd meer tijd tussen de gesprekken. Nu het gevoel dat de een kwam en de ander op dezelfde stoel 'moet' zitten!

Zeer goed!

Zeer goed!

Satisfied

Everything went well! quiet organized

• Would you recommend us? Yes

prima service en geduld

wij zijn bijzonder vriendelijk geholpen door notarisbureau Trip. De uitleg was zeer duidelijk.

Prima geholpen

Klantvriendelijk en professioneel

Klantvriendelijk en professioneel. Erg kundig en geduldig. Neemt de tijd ook om alle vragen te beantwoorden.

geweldig

aardige mensen vriendelijke ontvangst en een goede uitleg en dat is heel fijn

Hypotheek tekenen

Snel en vakkundig. Alles werd duidelijk uitgelegd. Zo werd mij duidelijk dat er toch iets anders kan staan in de documenten dan ik had gedacht. (ik had alles aandachtig gelezen, dacht ik)

Check in the box

Geen feestelijk moment, slechts zakelijke afwikkeling. Verkeerde persoonsgegevens in dossier, tijdig door notaris zelf opgemerkt.

Vriendelijk en professioneel

Ze waren vriendelijk en professioneel, een hele goede combinatie.