Top service, meedenkend en vriendelijk!

Geweldige service, meedenken over de aflevering! Niet denken in problemen, maar in oplossingen wanneer de eigenlijke leverdatum niet uitkomt in de agenda. Shahid en de rest van de crew topservice en bedankt!

Nette aflevering en tevreden met de geleverde leaseauto

• Rapportcijfer:

Goed bereikbaar, snelle service. Samenwerking met Kwikfit betekent dat je overal terecht kan.

• Rapportcijfer:

goeie directe communicatie en super flexibel.

• Rapportcijfer:

Prima service, goede persoonlijke interactie en fijn contact. Goede relatie met mijn contactpersoon, Ivo Dietz, wat ik als zeer prettig ervaar! Snel contact, snelle oplossingen, al met al top!

• Rapportcijfer:

Korte lijnen, goede service, klantvriendelijk, snel.

• Rapportcijfer:

Goede service en communicatie. Daardoor een grote plus ten opzichte van andere grote spelers in de leasemarkt.

• Rapportcijfer:

Ik vind de naam niks. Verder prima eerste ervarongen. Ben benieuwd hoe het met oplossen van vragen en probleempjes gaat.

• Rapportcijfer:

Beste klant, Natuurlijk vinden wij het jammer dat onze naam je niet aanspreekt. Ondanks dat zijn we blij te lezen dat je eerste ervaring met Rebel Lease goed is. Daar doen we immers iedere dag opnieuw onze best voor. Als er vragen of problemen zijn, beloven we je snel en met plezier te helpen. Als we iets voor je kunnen doen, bel ons gerust! Poncherello en Ivo

Open en eerlijk. Geen wurgcontracten. Snelle service.

• Rapportcijfer:

Professioneel en deskundig advies gehad. By the way, auto rijdt prima!

• Rapportcijfer:

Prettig geholpen door de afleverende garage (van Bunnik Bodegraven). Ik mis echter een tankpas, kentekenbewijs en een groene kaart

• Rapportcijfer:

Beste Sander, Bedankt voor je bericht. De documenten zijn allemaal per post naar je onderweg (bedrijf). Veel plezier met je nieuwe auto!

Gewoon goed, duidelijke communicatie en leuke extra activiteiten!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie auto voor een mooie prijs. Het regelen van de contracten en de tankpas kon beter. Door de contract in 1x goed aan te leveren en door de Tankpas sneller aan te leveren. Dit keer duurde het 2 weken.

• Rapportcijfer:

Flexibele en meedenkende leasemaatschappij.

• Rapportcijfer:

Na schade aan de wagen is de afhandeling en reparatie goed en snel opgepakt

• Rapportcijfer:

Een leasemaatschappij met een persoonlijke "touch".

• Rapportcijfer:

Een zeer plezierige gesprekspartner alsmede om zaken mee te doen. Hebben mij vervolgens continu op de hoogte gehouden als er nieuwe modellen binnen kwamen. Tot op die ene dag ook ik overstag ging voor Deutsch Gründlichkeit en ik kennis maakte met de nieuwe A180 van Mercedes. Wauw !! i 'rest my case........

eenvoudige leasing /financiering

• Rapportcijfer:

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Hele traject naar tevredenheid afgerond. Niet gekozen voor de voordeligste maar had in Rebel Lease het meest vertrouwen.