Top service, meedenkend en vriendelijk!

Geweldige service, meedenken over de aflevering! Niet denken in problemen, maar in oplossingen wanneer de eigenlijke leverdatum niet uitkomt in de agenda. Shahid en de rest van de crew topservice en bedankt!

Nette aflevering en tevreden met de geleverde leaseauto

• Rapportcijfer:

Goed bereikbaar, snelle service. Samenwerking met Kwikfit betekent dat je overal terecht kan.

• Rapportcijfer:

goeie directe communicatie en super flexibel.

• Rapportcijfer:

Prima service, goede persoonlijke interactie en fijn contact. Goede relatie met mijn contactpersoon, Ivo Dietz, wat ik als zeer prettig ervaar! Snel contact, snelle oplossingen, al met al top!

• Rapportcijfer:

Korte lijnen, goede service, klantvriendelijk, snel.

• Rapportcijfer:

Goede service en communicatie. Daardoor een grote plus ten opzichte van andere grote spelers in de leasemarkt.

• Rapportcijfer:

Ik vind de naam niks. Verder prima eerste ervarongen. Ben benieuwd hoe het met oplossen van vragen en probleempjes gaat.

• Rapportcijfer:

Beste klant, Natuurlijk vinden wij het jammer dat onze naam je niet aanspreekt. Ondanks dat zijn we blij te lezen dat je eerste ervaring met Rebel Lease goed is. Daar doen we immers iedere dag opnieuw onze best voor. Als er vragen of problemen zijn, beloven we je snel en met plezier te helpen. Als we iets voor je kunnen doen, bel ons gerust! Poncherello en Ivo

Open en eerlijk. Geen wurgcontracten. Snelle service.

• Rapportcijfer:

Professioneel en deskundig advies gehad. By the way, auto rijdt prima!

• Rapportcijfer:

Prettig geholpen door de afleverende garage (van Bunnik Bodegraven). Ik mis echter een tankpas, kentekenbewijs en een groene kaart

• Rapportcijfer:

Beste Sander, Bedankt voor je bericht. De documenten zijn allemaal per post naar je onderweg (bedrijf). Veel plezier met je nieuwe auto!

Gewoon goed, duidelijke communicatie en leuke extra activiteiten!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie auto voor een mooie prijs. Het regelen van de contracten en de tankpas kon beter. Door de contract in 1x goed aan te leveren en door de Tankpas sneller aan te leveren. Dit keer duurde het 2 weken.

• Rapportcijfer:

Flexibele en meedenkende leasemaatschappij.

• Rapportcijfer:

Na schade aan de wagen is de afhandeling en reparatie goed en snel opgepakt

• Rapportcijfer:

Een leasemaatschappij met een persoonlijke "touch".

• Rapportcijfer:

Een zeer plezierige gesprekspartner alsmede om zaken mee te doen. Hebben mij vervolgens continu op de hoogte gehouden als er nieuwe modellen binnen kwamen. Tot op die ene dag ook ik overstag ging voor Deutsch Gründlichkeit en ik kennis maakte met de nieuwe A180 van Mercedes. Wauw !! i 'rest my case........

eenvoudige leasing /financiering

• Rapportcijfer:

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Hele traject naar tevredenheid afgerond. Niet gekozen voor de voordeligste maar had in Rebel Lease het meest vertrouwen.

Over Rebel Lease

Iedereen maakt keuzes. Waar velen zich laten verleiden om gebaande paden te bewandelen, zoekt Rebel Lease graag het avontuur. We zijn een kleine, onafhankelijke autoleasemaatschappij. Een ambitieuze club die zich durft te onderscheiden in de leasewereld. Enerzijds hebben tevreden klanten klanten van Supershortlease nu de mogelijkheid om hun shortleasecontract om te zetten in een leasecontract. Anderzijds vinden ook nieuwe klanten hun weg naar onze flexibele oplossingen voor de wat langere termijn. Met opvallend scherpe tarieven, zeker gezien de mate van service en het grote meedenkend vermogen van Rebel Lease. Ga voor flexibiliteit Duidelijkheid verschaffen is onze grote kracht. Uit onze marktervaring blijkt dat bij autolease maar liefst 70% van de gemaakte kosten afwijkt ten opzichte van de originele contracten. Rebel Lease rekent vooraf uit waar je aan het eind van de rit aan toe bent. Zodat je niet voor onverwachte uitgaven komt te staan. Tegelijkertijd blijven we altijd flexibel. Dus mocht er iets gebeuren waardoor de situatie verandert – om welke reden dan ook – dan gaan we samen een goede oplossing zoeken, ook al past hij niet binnen de gebruikelijke kaders. Dat doen we graag voor je, want daar worden we blij van. Rebel Lease regelt het.