zeer goed

Zeer goede ervaring met Rebellease. erg tevreden over geleverde diensten.

Shahid is een topper

Ik heb veel te maken gehad met Shahid. Hij is professioneel en handelt snel en vakkundig. Bedankt ervoor

• De website
  • Onze deskundigheid en servicegerichtheid N.v.t.

vriendelijk en professioneel geholpen

al meerdere jaren klant en altijd tevreden, word altijd goed geholpen.

Niet geweldig

Het krijgen van een nieuwe auto zou een feestje moeten zijn maar dat was het niet , de auto werd geleverd door een jongen ,en toen ik vroeg wat uit te leggen zei hij dat ik maar in de gebruiksaanwijzing moest kijken , en de brandstofpas zou eerst naar mijn thuisadres worden gestuurd en toen hij daar niet kwam heb ik zelf maar gebeld maar toen bleek dat hij naar de zaak was gestuurd , heel veel onduidelijkheid.

• De aflevering en netheid van de auto

Michel is een top accountmanager.

• De aflevering en netheid van de auto

Zeer goede en persoonlijke service

Flexibel en coulant van levering tot teruglevering

• De aflevering en netheid van de auto

Bij Rebel Lease ben je echt klant en geen nummer.

Al jaren ken ik Chris en Frank, altijd klantgericht en meedenken in oplossingen voor de klanten.

Erg flexibel

Altijd bereikbaar en bereid om mee te denken. Voor ons is rebel lease op alle vlakken de juiste match.

Geweldige service

Goede begeleiding en zeer snelle service

mijn verwachtingen overtroffen!

ik kreeg al de scherpste offerte voor de auto die ik had uitgezocht, maar in het gesprek viel mijn droomauto en toen hebben ze die opgezocht én geregeld; daar is werk van gemaakt!

• Onze deskundigheid en servicegerichtheid
  • De aflevering en netheid van de auto N.v.t.

Super tevreden.

Als je iets nodig hebt wordt er zeer adequaat op gehandeld. Vragen blijven niet liggen en je krijgt altijd een eerlijke prijs. Daarnaast het persoonlijke contact is voor ons doorslaggevend om voor deze partij te kiezen als partner.

• De aflevering en netheid van de auto

Flexibel, snelle reactie en goede service

Rebel Lease is flexibel en het is fijn zaken doen vanwege goed meedenkende medewerkers. Tevens krijg je snel een reactie op vragen.

• De aflevering en netheid van de auto

goede basis voor de toekomst

Het meedenken en zoeken naar geschikte oplossingen alsmede de verschillende mogelijkheden (van maandlease tot jaren) maken dit een interessante partij. Daarnaast wordt er ook erg klantvriendelijk gehandeld, en snel gereageerd op vragen (en komt men met een duidelijk antwoord....)

Goed!

Korte lijnen met de contactpersonen Goede prijs kwaliteit verhoudingen Snelle en brede service daar waar gewenst Maar het belangrijkste van alles, zeer vriendelijke medewerkers!

• De aflevering en netheid van de auto

Prettige samenwerking, betrokken, ervaren en doelgericht!

Het is fijn wanneer een zakelijke overeenkomst aanvoelt als een gedeelde samenwerking. Meedenken en actief zichtbaar zijn is een sterk punt van Rebel Lease!

• De aflevering en netheid van de auto

Top service, meedenkend en vriendelijk!

Geweldige service, meedenken over de aflevering! Niet denken in problemen, maar in oplossingen wanneer de eigenlijke leverdatum niet uitkomt in de agenda. Shahid en de rest van de crew topservice en bedankt!

Nette aflevering en tevreden met de geleverde leaseauto

• Rapportcijfer:

Goed bereikbaar, snelle service. Samenwerking met Kwikfit betekent dat je overal terecht kan.

• Rapportcijfer:

goeie directe communicatie en super flexibel.

• Rapportcijfer:

Prima service, goede persoonlijke interactie en fijn contact. Goede relatie met mijn contactpersoon, Ivo Dietz, wat ik als zeer prettig ervaar! Snel contact, snelle oplossingen, al met al top!

• Rapportcijfer:

Korte lijnen, goede service, klantvriendelijk, snel.

• Rapportcijfer:

Goede service en communicatie. Daardoor een grote plus ten opzichte van andere grote spelers in de leasemarkt.

• Rapportcijfer:

Ik vind de naam niks. Verder prima eerste ervarongen. Ben benieuwd hoe het met oplossen van vragen en probleempjes gaat.

• Rapportcijfer:

Beste klant, Natuurlijk vinden wij het jammer dat onze naam je niet aanspreekt. Ondanks dat zijn we blij te lezen dat je eerste ervaring met Rebel Lease goed is. Daar doen we immers iedere dag opnieuw onze best voor. Als er vragen of problemen zijn, beloven we je snel en met plezier te helpen. Als we iets voor je kunnen doen, bel ons gerust! Poncherello en Ivo

Open en eerlijk. Geen wurgcontracten. Snelle service.

• Rapportcijfer:

Professioneel en deskundig advies gehad. By the way, auto rijdt prima!

Over Rebel Lease

Iedereen maakt keuzes. Waar velen zich laten verleiden om gebaande paden te bewandelen, zoekt Rebel Lease graag het avontuur. We zijn een kleine, onafhankelijke autoleasemaatschappij. Een ambitieuze club die zich durft te onderscheiden in de leasewereld. Enerzijds hebben tevreden klanten klanten van Supershortlease nu de mogelijkheid om hun shortleasecontract om te zetten in een leasecontract. Anderzijds vinden ook nieuwe klanten hun weg naar onze flexibele oplossingen voor de wat langere termijn. Met opvallend scherpe tarieven, zeker gezien de mate van service en het grote meedenkend vermogen van Rebel Lease. Ga voor flexibiliteit Duidelijkheid verschaffen is onze grote kracht. Uit onze marktervaring blijkt dat bij autolease maar liefst 70% van de gemaakte kosten afwijkt ten opzichte van de originele contracten. Rebel Lease rekent vooraf uit waar je aan het eind van de rit aan toe bent. Zodat je niet voor onverwachte uitgaven komt te staan. Tegelijkertijd blijven we altijd flexibel. Dus mocht er iets gebeuren waardoor de situatie verandert – om welke reden dan ook – dan gaan we samen een goede oplossing zoeken, ook al past hij niet binnen de gebruikelijke kaders. Dat doen we graag voor je, want daar worden we blij van. Rebel Lease regelt het.