Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Rebel Lease

Iedereen maakt keuzes. Waar velen zich laten verleiden om gebaande paden te bewandelen, zoekt Rebel Lease graag het avontuur. We zijn een kleine, onafhankelijke autoleasemaatschappij. Een ambitieuze club die zich durft te onderscheiden in de leasewereld. Enerzijds hebben tevreden klanten klanten van Supershortlease nu de mogelijkheid om hun shortleasecontract om te zetten in een leasecontract. Anderzijds vinden ook nieuwe klanten hun weg naar onze flexibele oplossingen voor de wat langere termijn. Met opvallend scherpe tarieven, zeker gezien de mate van service en het grote meedenkend vermogen van Rebel Lease. Ga voor flexibiliteit Duidelijkheid verschaffen is onze grote kracht. Uit onze marktervaring blijkt dat bij autolease maar liefst 70% van de gemaakte kosten afwijkt ten opzichte van de originele contracten. Rebel Lease rekent vooraf uit waar je aan het eind van de rit aan toe bent. Zodat je niet voor onverwachte uitgaven komt te staan. Tegelijkertijd blijven we altijd flexibel. Dus mocht er iets gebeuren waardoor de situatie verandert – om welke reden dan ook – dan gaan we samen een goede oplossing zoeken, ook al past hij niet binnen de gebruikelijke kaders. Dat doen we graag voor je, want daar worden we blij van. Rebel Lease regelt het.