Professioneel klantvriendelijk meedenkend personen

Duidelijk en vriendelijke mensen zowel diegene die de situatie komt opnemen als de installateur! Weten beide waarover ze praten met een luisterend oor voor de klant

Prima service afspraak is afspraak

Levering en begeleiding is top. Alles geregeld op de afgesproken datum.

Keurig uitgevoerd en zeer klantgericht.

Er werd door de monteur gevraagd hoe ik de opstelling precies wilde hebben en overlegd hoe het verloop van de leidingen en de afwerking gewenst was. Netjes gewerkt, alles schoon gemaakt en snel klaar. Verbeterpunt is dat je tussen de bestelling en de uitvoering niets hoort. Dat is op zich positief maar je denkt wel "komen ze nu wel". Verder zou het mooi zijn om vooraf te weten hoe lang het precies duurt.

Fijne club !

Hoewel de uitvoering niet door eigen mensen is gedaan, was ik zeer tevreden met het eindresultaat. Klantgericht, goed in communicatie, helder in afspraken en net afgewerkt.

Perfect ingespeeld op wensen

Ecoleon heeft via mijn werkgever een laadpaal bij mij thuis geplaatst. De flexibiliteit om snel langs te komen om alvast de kabel in te graven voordat de stratenmaker de straat neer zou leggen was perfect! Daarna ook flexibel qua installatie van de laadpaal zelf zodat het perfect voor ons paste inclusief advies hoe de paal te plaatsen zodat het prima bruikbaar is. Fijne communicatie en nooit een probleem bij een extra vraag vanuit mijn kant.

Duidelijke en vriendelijke communicatie

Prettige ervaring door heldere en vriendelijke communicatie over de mogelijkheden. Ook conform afspraak samen met installateur netjes de laadpaal geïnstalleerd en de meterkast aangepast.

Afgelopen maandag is mijn laadpunt geplaatst. Monteur was keurig op tijd en heeft de werkzaamheden zeer netjes uitgevoerd!

ondanks schade aan waterleiding toch goed geholpen

Goede service ondanks dat de monteur de waterleiding raakte en we zelf heel snel naar een loodgieter op zoek moesten gaan voor de reparatie. Qua levering vind ik het model laadbox tegenvallen ten opzichte van veel mooiere exemplaren die geplaatst zijn bij enkele buren. Het is niet echt een mooi design!

Prima...komen op tijd en leveren goed product

Van tevoren goede communicatie over plaatsing Homebox. Apparaat werkt naar behoren en is vakkundig geplaatst.

Netjes gewerkt

Er kwam een onderaannemer om de paal aan te sluiten en zijn opdracht sloot niet helemaal aan bij de afspraken. Maar uiteindelijk is het opgelost en werkt alles naar behoren.

Helemaal prima, Netjes gewerkt en goed opgeleverd

contact met de servicedesk was altijd duidelijk en goed. Monteur was op tijd, heeft netjes gewerkt en alles opgeleverd zoals gevraagd.

Prima en netjes

Offerte had ik opmerkingen over omdat er met 2 dagen gerekend was. Uiteindelijk had ik gelijk want ze men heeft er geen 2 dagen maar 1 dag over gedaan. Ik ga er vanuit dat er ook 1 dag doorberekend wordt aan DV. Groeten Marcel

Netjes en klantvriendelijk!

Monteur was eerder dan gepland en belde netjes op tijd om dit aan te kondigen. Alles netjes werkend opgeleverd

Is goed

Was heel. Goed

Ontzorging van het proces

Tijdens het gehele proces ben ik ontzorgt en alles is naar tevredenheid verlopen tot nu toe.

heel goed geregeld

Op tijd en netjes gewerkt. Aanmelden by EcoTap zeer makkelijk en snel

Ik was alleen verbaasd dat de kabel op 20 cm ipv 60 cm is ingegraven.

`Goed geregeld, alles netjes volgens afspraak afgewerkt

Vanaf het 1e gesprek , is alles vlot en netjes afgehandeld. Alles is volgens afspraak gedocumenteerd en gemonteerd.

Zeer professioneel en klantvriendelijk

We hebben een laadpaal laten aanleggen bij ons kantoor. Proces is erg prettig verlopen. Precies zoals afgesproken. Monteurs en klantenservice wat erg vriendelijk en professioneel. Laadpaal staat er ook prachtig bij met eigen logo van ons bedrijf. Goed advies gekregen. Geen fratsen, gewoon goede service. Ik kan deze partij absoluut aanraden.

Ecoleon is een zeer correct bedrijf dat kwalitatief goed werk aflevert.

Na onze uitvraag is Ecoleon op locatie wezen kijken, van waaruit een gedegen advies is gekomen. Vervolgens is de offerte in korte tijd uitgebracht, waarna de werkzaamheden zijn ingepland. Tijdens de uitvoering is uitermate correcte monteur gestuurd die de werkzaamheden vlot en netjes heeft uitgevoerd. Kortom zeer tevreden over hoe het heeft gelopen en het uiteindelijke resultaat.

Vriendelijke en snelle service

Het maken van een afspraak ging voorspoedig. Het laadpunt is in een paar uurtjes geplaatst op de afgesproken plaats. De monteur ging netjes te werk en dacht ook zeer goed om de veiligheid bij de werkzaamheden in de kruipruimte.

Accuraat kundig en vriendelijk

De monteur was lekker op tijd, aardige gast! Had ook al goede dingen over de "lange kerel" van de laadpaal gehoord via mijn collega uit Haaren. Alles binnen de afgesproken tijd afgewerkt, en nog netjes ook.

Prima, op tijd aanwezig en op tijd gereed, alles conform afspraak.

Prima, op tijd aanwezig en op tijd gereed, alles conform afspraak.

Netjes geinstalleerd en vooraf duidelijk verteld wat er ging gebeuren

Netjes geïnstalleerd en vooraf duidelijk verteld wat er ging gebeuren

Aardige en Professionele Monteur

De monteur kwam optijd en werkte netjes. Alles wat hij geplaatst heeft zit netjes op de muur en in de meterkast. De monteur heeft ook uitgelegd waar alle onderdelen voor dienden en hoe ik mijn abbonnement moet aanmelden als de auto geleverd wordt.