Fijne installatie

Een erg goede en vriendelijke monteur. Echter het echt aan de praat krijgen van de paal laat nog even op zich wachten

Zeer prettige deskundige installateur

Vriendelijke service, goede communicatie en professionele aanpak

Bedankt voor de vlotte installatie van de laadpaal bij mijn woning, ondanks het complexe vraagstuk. Jullie vriendelijke service, goede communicatie en professionele aanpak hebben het proces moeiteloos gemaakt. Ik ben erg tevreden met het resultaat en zal jullie zeker aanbevelen aan anderen.

zeer goede begeleiding en meedenken

Prettige contactmomenten en goede reactiesnelheid. mooi product en accurate dienstverlening.

Uitstekende service, installatie van laadpaal door vakkundige monteur.

Voor het plaatsen van een laadpaal heeft Ecoleon contact met mij opgenomen. Na informatie-uitwisseling over de meterkast en locatie van de laadpaal is een datum ingepland voor installatie van de laadpaal, enkele weken voor levering van de elektrische auto. Op de dag van de installatie van de laadpaal heeft een keurige en vakkundig electro-monteur de laadpaal geplaatst en netjes in de meterkast aangesloten. Afgesproken dat ikzelf het straatwerk weer zou aanbrengen. Uitstekende service!!

Snelle zorgvuldige installatie

Monteurs waren mooi op tijd en hebben netjes gewerkt. Tevreden klant!

Zeer professionele installatie

Monteur is zeer bekwaam en heeft de installatie netjes en met duidelijke toelichting uitgevoerd. De offerte was erg hoog qua bedrag ook gezien wat de concurrentie van ecotap aanbied maar omwille van contract met leasemaatschappij toch getekend. Ben daarom content dat ondanks het te hoge bedrag de installatie wel goed ging.

Fijne monteur, netjes geïnstalleerd, ook de installatie even rustige uitleg

Heel positief

Zeer goede ervaring

Zeer snel geholpen en een goede SERVICE, super goed en daarbij de installateur niet vergeten .

Snel en goed geholpen

Omdat mijn auto snel kwam hebben ze extra hun best gedaan om de laadpaal snel te leveren. De installatie ging perfect, bedankt Leon!

Alles conform offerte uitgevoerd. Complimenten!

Leveren en aanbrengen van Laadpaal en in bedrijfstelling. binnen één dag.

Super geregeld!

Vanaf eerste contact duidelijke uitleg. Montage heel netjes en zorgvuldig uitgevoerd!

Zeer positief, goede communicatie en hele vriendelijke en meedenkende medewerkers.

Mijn eerste ervaring met het plaatsen van een laadpaal cq elektrisch rijden is nog zeer onbekend terrein voor mij. Alle medewerkers die ik heb gesproken hebben op een zeer kundige manier uitleg gegeven, dachten mee over verschillende situaties en zijn duidelijke geweest in de communicatie. Zeer vriendelijke mensen en super service.

Ecoleon komt de afspraken goed na.

Prettige en pro actieve mensen bij Ecoleon, fijn om zaken mee te doen!

Service- klantvriendelijkheid, vakkundig zoals het hoort.

Vanaf het moment van telefonisch contact tot aan de installatie van de oplaadpaal perfect geregeld. Vriendelijk te woord gestaan (Sharona) en vakkundige (nette) installatie (Leon & maat) Laadkabel keurig weggewerkt of er niets is gebeurd. Bedankt.

Uitstekende installatie

Ik ben zeer tevreden over de installatie van de laadoplossing. De monteur was erg vriendelijk en heeft initiatieven getoond om de installatie zo mooi en goed mogelijk aan te leggen. Het resultaat is naar volle tevredenheid.

prima mensen, zeer vakkundig

Nette aflevering Spanning was er wel best lang af

professioneel

een duidelijk plan van aanpak. alles word stap voor stap uitgelegd.

Snelheid van organisatie was top!

Nette partij, prima zaken mee te doen. Snelheid van levering was boven verwachting. Enige kritische nooit was een niet verstuurde mail, maar dat werd na een telefoontje snel recht getrokken.

Goed geregeld en een goede service!

Keurig gemonteerd en afgewerkt

Hele duidelijke goede service. Bij de installatie werd er precies verteld wat er gedaan ging worden en achteraf ook nog eens laten zien wat er gedaan is. Ook werd er goed geluisterd naar mijn inbreng en gedacht in oplossingen!

erg professionele monteur

Zeer correcte man, vriendelijk en oplossingsgericht; veel gevoel voor werken in bewoond huis (voordeur altijd weer dichtdoen, geen muziek, inclusief aanbod om nog te stofzuigen (wat van ons niet hoefde).

Duidelijke communicatie en een snelle planning

Zie hierboven

Prima service, vriendelijk, behulpzaam en heel netjes gewerkt.

Keurig op tijd zoals afgesproken voor de werkzaamheden. Eerst doorgenomen wat ze zouden doen, waar de laadoplossing zou komen en hoe ze gingen doen. Daarna aan de slag gegaan en ruim van tevoren aangegeven, dat de stroom er even af moest. Erg netjes gewerkt, ziet er keurig uit en alles schoon achtergelaten. Chapeau

Goeie service en ervaring

Correct advies, afspraak netjes gemaakt op een moment dat het uitkwam voor mij. Monteurs kwamen exact op tijd en hebben net werk geleverd. Beleefde jongens en netjes hun werk achtergelaten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.