uitstekend

professioneel, goede service en bereidwillig

Prima Service!

mooi op tijd en keurig werk geleverd!

Verkeerd voorgelicht door verkoper, 24/7 helpdesk onvoldoende

De verkoper heeft ons op meerdere fronten verkeerd voorgelicht. Toen ik de offerte binnenkreeg zag ik dat en nam ik contact op met Ecoleon. In eerste instantie was de reactie van het bedrijf dat als de verkoper andere zaken had voorgelicht dan in de offerte stond, waarom ik dan niet de verkoper zelf bel. Afijn, het is uiteindelijk gelukt en wij zijn er uitgekomen. De monteur heeft een ecobox gemonteerd waarbij iets in de box kapot is en er moet dus nog een keer een monteur komen om de box te vervangen. Zonde. Tot slot heb ik na aansluiten van de box op een vrijdagavond de box dan eindelijk geprobeerd. De box werkte op dat moment niet, de auto werd niet geladen en de box 'dacht' dat er wel geladen werd. Na bellen met de helpdesk was het enige dat de medewerker voor mij kon betekenen het opzoeken van een laadbox bij mij in de buurt. Dat had ik zelf ook kunnen doen. Ik vind de service onvoldoende en ik begrijp best dat het verschrikkelijk druk is geweest de afgelopen periode maar ik vind niet dat de klant daar de dupe van mag worden. Verder kan ik niet ontkennen dat de box momenteel werkt en dat hij op exact de aangegeven snelheid kan laden. Enige punt dat nog opgelost moet worden is dat de box nog vervangen moet worden.

Keurige beantwoording van mijn vragen.

Vragen werden op een snelle en duidelijke manier beantwoord.

Keurig bedrijf, komen gemaakte afspraken na.

Op voor een bedrijf vrij moeilijke tijd, net voor de kerst, alles netje en op tijd geregeld. Aangeschafte laadoplossing voor thuis doet het prima.

Ze gaan pas weg als alles werkt en netjes is!

Zeer blij met hoe dit verlopen is. De graafwerkzaamheden in de tuin voor de kabel richting de parkeerplaats zijn uitgevoerd door een hovenier die door Ecoleon ingeschakeld was. Dit was zeer prettig aangezien wij net wat nieuwe plantjes in de tuin aangeplant hadden. Ook het plaatsen van de kabel is zeer goed verlopen. Nu nog even wachten op de auto of alles het ook echt doet :)

Snel, vakkundig, netjes

Monteur (Niels) was op afgesproken tijd ter plaatse om een thuislaadpaal te plaatsen. Hiervoor heeft hij graafwerk verricht om de kabel in de grond te leggen. Dit is keurig gedaan, niet meer te zien dat de grond open is geweest. Verder vakkundig aansluiting in de meterkast gemaakt en uitleg gekregen. Top gedaan!

Duidelijke uitleg voor benodigde voorzieningen en afspraken nagekomen

Laadpaal: erg mooi. Plaatsing: super. Aftersales: erg matig..

Laadpaal: erg mooi. Plaatsing: super. Aftersales: erg matig..

Monteur is goed en netjes ter werk gegaan.

Behulpzaam en een snelle service

Offerte duidelijk, compleet en goed beantwoord op de vraag van klant. In de toekomst graag meer contact/overleg met Ecotap. De adviezen van de adviseur van Ecoleon komen niet overeen met de software van Ecotap. De klant kan niets zelf instellen. Alles moet via Ecotap lopen. Aanmaken van een account kan verbeterd worden, minder en niet alle velden verplicht stellen. De afspraken die met Ecoleon zijn gemaakt moeten 1:1 met Ecotap doorgaan.

Goede dienstverlening

Duidelijke offerte. Concurrerend. Plezierig contact. Of de EVbox probleemloos gaat werken is nog niet te zeggen na één dag maar ik heb er vertrouwen in dat evt problemen ook snel en goed worden opgelost.

Slechte voorbereiding gezamelijke actie met Ecotap

Ombouw meterkast was in een zucht gebeurd. Top service van Ecoleon monteur. Vervangen krulsnoer Homebox door Ecotap bleek iets anders in te houden. Dit omdat niet goed gecheckt is wat er in de Homebox zat. Dit heeft geresulteerd in een volledige verbouwing van de Homebox, dus meerkosten en ik was meer uren kwijt met wachten dat ik niet kon gaan werken. Service en kennis van Ecotap monteur was buitengewoon goed . Probleem zat hem in de voorbereiding van Ecotap. Gelukkig dat de monteur genoeg onderdelen bij had anders hadden we een groter probleem gehad.

De aanleg door de monteur is zeer netjes uitgevoerd.

De aanleg door de monteur is zeer netjes uitgevoerd.

Top service

Klokslag 8 uur de monteur zoals afgesproken. Nette vriendelijke jongeman die van aanpakken weet en zijn vak goed verstaat. Erg tevreden

Deskundig advies vooraf met een zorgvuldige uitvoering volgens afspraken.

Bij de aanvraag is er goed geluisterd en advies gegeven voor de beste oplossing, die bij ons past. Belangrijk onderdeel daarvan is het elektra en de aansluiting op ons netwerk. De offerte was uitgebreid en gemakkelijk te lezen. De uitvoering verliep perfect, dankzij de inzet van betrokken en kwalitatief goede medewerkers.

uitstekende service, zeer net en goed werk

Het traject is soepel en prettig verlopen. Deskundig advies en deskundige uitvoering. Ecoleon heeft erg net werk geleverd!

Betrouwbaar bedrijf.

Prima ervaring, soms iets adequater reageren op mail of telefoon.

goede service

keurig geholpen

Opdracht exact conform afspraak en vakkundig uitgevoerd door vriendelijke en behulpzame mensen.

Zeer goede ervaring, zowel in offertetraject als in uitvoeringsfase.

Fijn contact in offertefase. Veel uitleg en meedenken. Goede uitvoering door vakbekwame medewerkers.

Technisch perfect in vrij specifieke situatie. Goed bereikbaar. Fijne service. Koppeling laadpaal gaf nog wat heen- en weer gebel, maar is goed gekomen.

• Ervaring met: Laadoplossingen
  • Toelichting: laadpaal geplaatst in prive-situatie laadpalen geplaatst bij kantoor

• Ervaring met: Laadoplossingen

Prima service en telefonisch te woord gestaan.

• Ervaring met: Laadoplossingen
  • Toelichting: Laadoplossing laten installeren op de oprit.