Ik zou ze direct weer inzetten!

Hartelijke ontvangst in showroom en goed advies. Komen thuis langs om werkzaamheden goed in te kunnen schatten, zodat ze een goede offerte kunnen maken. Een van onze horren ging hierbij kapot, maar dat was geen probleem; die werd gewoon vervangen, of we de offerte nou accepteerden of niet. Plaatsing van onze voordeur, kiepraam in de badkamer, kiepraam in de achterkamer en de afwerking met keraliet verliep vlekkeloos; keurige jongens die snel en nauwgezet werkten. Ik zou het meteen weer doen.

Helemaal top!

Goed advies in de showroom. En super netjes geplaatst. Nette en vriendelijke medewerkers! Blij met ons kantel kiep raam in de badkamer.

Kan niet beter.

Geheel volgens planning in drie achtereenvolgende dagen bovenverdieping en dakkapel van een upgrade voorzien, Het is een bemoedigende belevenis echte vakbekwaamheid mee te kunnen maken. Ook improvisatie waarnodig was een sterk punt.

Snel rn netjes

Ze leveren net werk af

zeer tevreden

Wij zijn uiterst tevreden met het resultaat, de mannen hebben ook zeer goed werk geleverd!

Professioneel en fantastische kwaliteit

In showroom plezierig geholpen. Het monteren en afwerken is zeer vakkundig en netjes uitgevoerd. We zijn zeer tevreden met onze schuifpui. Jammer dat we er lang op moeten hebben wachten (aflevertijd/montage)

Zeer goede ervaring met de firma Horsten

Het hele proces van ontvangst tot en met plaatsing is klantvriendelijk en prettig verlopen

Mooi kozijn, goed gezet en prima service!

Wij hebben ons kozijn gekocht bij Tim een paar maanden geleden nadat hij ons had geadviseerd. Het contact daarna is prima verlopen, het kozijn is goed gezet door twee kundige medewerkers en precies volgens afspraak.

zeer vriendelijk en goed werk verricht

ze waren mooi op tijd en hebben het zeer netjes en vlug geplaatst

Geweldig!

Wij hebben een prachtige dakkapel nog mooier dan we dachten! Fijne samenwerking , prima afhandeling en kwalitatief top! Kortom zeer tevreden zeker een aanrader!

Alles netjes afgewerkt ,ook afspraken na komen maw zeer goed

Prima service en vakkundige mensen

We zijn erg tevreden met het resultaat.

Prima bedrijf

Goede ervaringen met Horsten Kozijnen. Na montage was er 1 raam die wat moeilijk dicht ging, dit is meteen opgelost. Verder is alles naar wens gegaan.

Gezellige mannen /vrouwen

Heel goed want ze gaan afspraken na zijn op tijd om te werken zeer gezellig mannen die kwamen werken. Heel goed af gewerkt heel netjes complimenten van ons.

Dakkapel geplaatst met aandacht voor specifieke situatie en wensen

Opdracht ging om plaatsing van een zeer grote dakkapel, waarbij men zeker wilde stellen dat de constructie sterk genoeg zou zijn. Ook werd van de oude dakkapel materiaal hergebruikt daarvoor, wat men vantevoren niet wist of dat kon, dus aangepast aan de situatie. Ook was het fijn een beroep te kunnen doen op de ervaring van de mannen voor optimale plaatsing van we doorvoer voor de airco. Puntje van verbetering zou wat mij betreft de communicatie vantevoren zijn over wat voor te bereiden en wat te verwachten hoe de klus gedaan wordt.

Helemaal super, prima zeer tevreden.

Netjes op tijd op de afgesproken tijd en datum, keurig en snel geplaatst, wij zijn heel tevreden. Monteurs werken snel en netjes, ruimen alle gemaakte rommel op! Top

zeer kundig geplaatst

Snelle werkwijze.

Goed vakwerk

alles is perfect verlopen , afspraken zijn voor 100% nagekomen , en wat belangrijk was voor mij was de goed afwerking aan de binnen zijde . de contacten waren goed en vriendelijk . er moet nog een kleinigheidje gedaan worden maar dat komt goed . Nog een positieve opmerking aan de vertegenwoordiger Mark vd Ven voor zijn positieve adviezen en het meedenken met de klant .TOP

Prima. Komen afspraken na.

Graag 1 week voor plaatsing reminder sturen. Verder bij verkooppraatje ook betaalregeling ter sprake brengen. Verder zijn we zeer tevreden. Goede vakmensen die alles plaatsen. Correct en zeer bekwaam. Laten alles netjes achter.

Ben zo blij met onze nieuwe voordeur sluit perfect heel sjiek Ook vinden we de service erg goed. Kortom een aanrader

Prettig

Snel en duidelijke afspraken kunnen maken, goed product en alles netjes afgewerkt en opgeruimd. Zeer tevreden!

Met de nodige strubbelingen toch goed resultaat

Kozijn van mijn aluminium voordeur was zo hoog dat er aan de buitenzijde de bovenste balk van de oude houten deur bleef zitten en zichtbaar was vanaf buiten. Dat had ik niet begrepen en is ook niet de mooiste oplossing. De monteur had dit echter in het begin ook niet in de gaten en had het oude houten kozijn inclusief de boven balk verwijderd en het nieuwe kozijn boven laten aansluiten. Gevolg: een hoge drempel van wel 10-15 cm. Niet acceptabel dus. Na overleg het kozijn laten zakken zodat er een normale drempelhoogte ontstond. Gevolg is wel dat er boven het kozijn een extra afwerklat is geplaatst. Had beter gekund.

Vakwerk, vriendelijk en mooie afwerking

Hele strakke kunststof kozijnen laten zetten. Ze werkten lekker door, waren erg vriendelijk en leverden secuur vakwerk. Top service! Dank

Top top top

Kwaliteit product prima zoals verwacht. Montage heel precies en deskundig. Super tevreden.

Zeer tevreden over Horsten Kozijnen.

Veel wooncomfort gekregen met de isolerende kunststof kozijnen. Horsten denkt mee, adviseert, afspraken worden nagekomen en alle lof voor de monteurs. Er wordt prima kwaliteit geleverd. Ik kan het iedereen aanbevelen.