Goede prijs-kwaliteitverhouding

Goede service, vriendelijk en adequaat personeel, goede prijs-kwaliteitverhouding

Mijn man en ik zijn zeer tevreden over advies en werk van personeel.

Er is goed advies gegeven en goed werk verricht bij het plaatsen van deur en kozijn. Na een weekje is er nog aanvullend werk gedaan om wat voegsel tussen de stenen aan te brengen.

Mooi afgewerkt maar heb een vlek tussen de ramen en ik kan nietschoonpoetsen

Er is een vlek tussen de ramen tijdens montage van de ramen in jullie werkplaats. Dus ik kan gewoon niet wegpoetsen.

Goed en netjes

Ons ervaring met horsten kozijnen is zeer goed omdat er duidelijke afspraken worden gemaakt in de showroom bij bestelling en de werklui nette en strakke afwerking van de kozijnen enz leveren en de boel ook netjes achter laten, top!

Het geleverde werk voldeed aan alle verwachtingen.

De monteurs leverden uitstekend werk tot in de details. Ze werkten nauwkeurig, netjes en uitermate voorzichtig. Bovendien waren de monteurs heel vriendelijk en probeerden ze op elke manier met de thuiswerksituatie vanwege corona rekening te houden.

keurig

net werk geleverd

Prachtige kozijnen

Enige tijd geleden kozijnen besteld bij Horsten , deze zijn half December geplaats door erg vriendelijke en zeer goede vakmensen . Erg tevreden over het eindresultaat .

zeer tevreden

Vanaf het eerste contact goede ervaring met Horsten Kozijnen. Men denkt goed mee net de klant en de plaatsing van de kozijnen verliep volgens plan.

Erg rommelig achter gelaten

De mannen waren erg aardig maar hebben het werk dusdanig achter gelaten dat het aftimmeren extra lastig word. Erg slordig

Mega slechte service

Het begon met de installatie, er werden 2 zppers gestuurd waarvan dit hun 1ste werkdag was.. ze gaven bij binnenkomst al aan dat ze niet wisten wat ze moesten doen,maar we werken het lijstje wel af gaven ze aan... je voelt het al aankomen! Alles ging mis. De kozijnen werden mega slordig afgewerkt, spullen ontbraken en er werd een verkeerde plisse hor ingezet. Na een flink aantal telefoontjes,mailtjes en naar de showroom te zijn gegaan kregen we als reactie we gaan het oplossen. Dit was in juni. Tussendoor hebben wij nog vele malen gebeld wanneer de spullen binnen kwamen... jaa volgende week zeggen ze dan, ohnee toch weer iets fout gegaan! Dit is nog een paar keer herhaald, waarnaar vorige week alles is afgerond. Geen excuus of compensatie,nee een bericht of je de rekening even snel wilt betalen. NOOIT MEER!

Prima, snel werk voor goede prijs

Ondanks dat het plannen wat moeizaam ging en vriendelijkheid niet van alle mensen binnen Horsten het sterkste punt is (behalve van de telefoniste!), hebben ze van Horsten netjes gewerkt voor een goede prijs. Er zit wel een flinke rand tussen het kozijn en de muur (halve cm) aan de buitenkant maar dat is afgewerkt met een soort rubberen flappen. Het wordt niet exact op maat gemaakt, maar zo gemeten dat het “altijd wel past”. Dat maakt dat ze snel kunnen werken en het voor een relatief lage prijs kunnen aanbieden. Wij hebben ook kozijnen van GP in Acht (veel duurder). Je ziet we verschil. Ondanks alles toch zeker wel tevreden!

Alles netjes volgens afspraak

Deze week de schuifpui laten plaatsen aan de achterzijde van het huis. Keurige vakmensen die alles precies hebben uitgevoerd zoals wij het graag wilden hebben. Erg blij mee en zeker een toegevoegde waarde aan het huis.

Ervaring is goed

Aankoopgesprek was prettig. Monteurs waren keurig op tijd en hebben voordeur goed geplaatst. Achteraf bleek dat er toch een afdicht rubber was geplaatst.

Werken netjes

Wel 1 opmerking de monteur wilde geen uitleg geven over het opstarten aanmelden van de elektrische screens en ook een beetje raar dat ze dit niet aansluiten hij verwees ons naar Google om het op te zoeken in de offerte stond niets van dat het niet aangesloten zou worden

Netjes gewerkt en alles weer goed opgeruimd

Top product Alle afspraken 100% nagekomen Snel, schoon en efficient geplastst. Goed meegedacht in mogelijheden

Super geholpen, vakkundig en snel .

Kort omschreven was het showroom bezoek als ook het plaatsen van het dakkapel een zeer prettige ervaring . Hulp en advies top , plaatsing en snelheid top en vooral de mensen prettig in de omgang !! Wij komen hier zeker terug als wij kunstof kozijnen gaan plaatsen .

Wij zijn zeer tevreden

Wij komen zeker nog eens terug

Kwaliteit

De producten zijn van goede kwaliteit. Monteurs werken snel, netjes en gaan pas weg als alles perfect is afgeleverd

Goed produkt, goede montage.

Wij zijn door Horst Renovatie goed en prettig geadviseerd, alle afspraken zijn keurig nagekomen. Ik heb het gevoel dat we een goed produkt hebben gekregen voor een redelijke prijs. Enige minpuntje: aan het eind vsn de klus blijft er erg veel (plastic-)zaagsel achter op straat. Even een bezem pakken?

kunstof voordeur geplaatst. Vakkundig en zeeeeer netjes gewerkt.

Net vakkundig werk

Kozijnen zeer netjes geplaatst!

Werk nog niet gereed maar de rekening was al binnen

Te snel met de rekening Zorg eerst dat alles opgelost is

Positief zowel bij aankoop als bij plaatsing

Fijne ervaring bij de aankoop en plaatsing ging snel en professioneel. Jammer dat ze het zo druk hebben waardoor ik 'lang' op mijn nieuwe deur heb moeten wachten. Nu ik de nieuwe deur heb ben ik zeer tevreden.

Alles volgens afspraak

Keurig op de afgesproken tijd geplaatst. Door vriendelijk en professionele werklui.