Prettig

Snel en duidelijke afspraken kunnen maken, goed product en alles netjes afgewerkt en opgeruimd. Zeer tevreden!

Met de nodige strubbelingen toch goed resultaat

Kozijn van mijn aluminium voordeur was zo hoog dat er aan de buitenzijde de bovenste balk van de oude houten deur bleef zitten en zichtbaar was vanaf buiten. Dat had ik niet begrepen en is ook niet de mooiste oplossing. De monteur had dit echter in het begin ook niet in de gaten en had het oude houten kozijn inclusief de boven balk verwijderd en het nieuwe kozijn boven laten aansluiten. Gevolg: een hoge drempel van wel 10-15 cm. Niet acceptabel dus. Na overleg het kozijn laten zakken zodat er een normale drempelhoogte ontstond. Gevolg is wel dat er boven het kozijn een extra afwerklat is geplaatst. Had beter gekund.

Vakwerk, vriendelijk en mooie afwerking

Hele strakke kunststof kozijnen laten zetten. Ze werkten lekker door, waren erg vriendelijk en leverden secuur vakwerk. Top service! Dank

Top top top

Kwaliteit product prima zoals verwacht. Montage heel precies en deskundig. Super tevreden.

Zeer tevreden over Horsten Kozijnen.

Veel wooncomfort gekregen met de isolerende kunststof kozijnen. Horsten denkt mee, adviseert, afspraken worden nagekomen en alle lof voor de monteurs. Er wordt prima kwaliteit geleverd. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Alles heel goed verlopen ,

Vriendelijk personeel ,later alles netjes opgeruimd heel tevreden zijn wij

tevreden

alle communicatie is heel vlot verlopen. Via mail en in de showroom worden alle afspraken goed nagekomen. Heel fijn! Bij het plaatsten van de kozijnen kwamen twee mannen gedurende 3 dagdelen bij ons aan het werk. Op de eerste dag zijn ze boven aan de slag gegaan. Ik schrok me rot toen zij huiswaarts keerden. Ik had zelf niet het idee dat het goed zou komen. De volgende dag verzekerden ze mij dat het allemaal goed zou komen. Gelukkig is dat ook het geval geweest. Niet alleen de kozijnen en ramen zijn goed geplaatst, maar ook de afwerking ( waar ik me zorgen over maakte) is prima gedaan. Wij zijn zeer tevreden.

Communicatie en uitvoering van begin tot eind was uitstekend

Geheel tevreden

zeer tevreden in alle opzichten.

professionaliteit, klantvriendelijk en perfecte aflevering.

Zeer tevreden over de renovatie van onze dakkapel

Horsten kozijnen heeft onze dakkapel gerenoveerd. Een nieuw kunststof kozijn incl. hor en dubbel glas geplaatst. Daarnaast Trespa en loodslab vervangen. Het is dan ook weer een nieuwe dakkapel. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat en complimenten aan de 2 vakmensen die dit binnen 1 dag gemaakt hebben. Wij kunnen Horsten kozijnen dan ook aan iedereen aanbevelen.

Ervaren werklui,degelijk werk

Degelijk werk geleverd, mooie afwerking. Goede kwaliteit. Groot min punt: Erg slechte planning en inschatting hoe lang werk duurde

Alles conform uitgevoerd

Een aanrader. Netjes gewerkt en goed uitgevoerd

Van A tot Z perfect afgeleverd

Afspraak is afspraak goed ervaren

Mooi kozijn, netjes geplaatst,

Het verkooppersoneel mag wat beter bereikbaar zijn en vaker op mailtjes antwoorden, maar dat schijnt zo te horen in deze branche, veel concurrenten scoren hierin nog slechter. Het kozijn zit er netjes en strak in, daar ben ik blij mee. Dr monteurs werken netjes en snel, alleen jammer dat ze deden alsof corona niet bestond en er een de hele tijd aan het kuchen was, zonder mondkapje.

Alles ging volgens verwachting.

Snelle reactie op aanvraag offerte op tijd geleverd en netjes gewerkt. Een probleem met de rolluiken snel en goed opgelost.

prima, snelle reacties, attent

vakkundig, zonder ophef. Adviezen zijn terzake en duidelijk. Planning wordt goed nagekomen.

Prima en goed kan niets anders schrijven!!!

Zeer correct!!!! En heel netjes gewerkt!!!!

Net kozijn en goede levering

Geheel naar wens, mooi kozijn met hor. Top. Vakkundige plaatsing.

Prima mooi product.

Ik ben blij met het product wat bij mij geplaatst is. Het zit er al jaren in en blijft mooi. Ik heb wat problemen gehad met de service maar na een goed gesprek met Horsten kozijnen is het naar tevredenheid opgelost.

goed, snel en vakkundig

Duidelijke offerte, goede prijs en snelle en vakkundige plaatsing.

Top service, Top resultaat

Onlangs nieuwe kozijnen en dakkapel laten plaatsen. Ik geef niet snel een 10, maar nu kan ik er toch echt niet omheen. Wij zijn erg tevreden en trots op het resultaat. Van offertefase t/m afronding van het project, alles is uitgevoerd conform afspraak. Alles wordt tot in de puntjes afgewerkt. Harde werkers, die oog hebben voor detail.

We zijn super blij met onze nieuwe dakkapel, vakkundig geplaatstl

Zeer vriendelijke vakbekwame mensen die deze dakkapel bij ons geplaatst hebben. We zijn hier super blij mee. En hebben er enorm veel ruimte en daglicht extra bij. En perfecte weggewerkte rolluiken. En dat is allemaal heerlijk als extra slaapkamer. Super dank jullie wel voor de goede service. Fam. Van der sanden

Geweldig vakwerk

Drie vakmensen, Vincent, Mark en Bas, die zo goed op elkaar afgestemd zijn. Vakwerk geleverd. Ik was elke dag blij met hen. Heb dat elke dag tegen hen gezegd. Ook veel gelachen met elkaar. Hun vakwerk trok veel bekijks van voorbijgangers. Ik heb Horsten Kozijnen ook gebeld om waardering voor dit trio uit te spreken.

Ervarend vriendelijke vakmannen

Kozijnen keurig gezet door 2 vriendelijke top mannen.Werken hard en snel, geven advies waar nodig is.Ik was zelf vergeten om een nieuwe vensterbank bij te bestellen,maar dat was geen probleem.Dat werdt meteen geregeld.SUPER!! Adviseur Tim regelde onze offertes.Hij liet ons beslissen en dacht ook met ons mee. Nam de tijd met beslissingen,voelde vertrouwd. Dank je wel mannen!!

Vakwerk!

Van het begin tot eind verliep alles precies zoals het moet: prima. Prachtig raam en compleet afgewerkt zonder dat ik lastig gevallen werd met allerlei vragen over afwerkingen enz. Daarbij ook een uitstekende prijs.