goede kwaliteit

Onlangs zijn er bij mij kunststof kozijnen geplaatst. Plezierige en vakkundige monteurs over de vloer. Na 'n dag stevig doorwerken 'n resultaat wat er zijn mag. Ben erg blij mee.

Prima bedrijf.

Komen de afspraken na en mocht er iets fout gaan dan wordt dit snel en goed hersteld.

Goed.

Werken met duidelijke afspraken. De ZZPers,in dienst van Horsten,werken goed samen. Onderling,maar ook met het bedrijf.

Professioneel

Ze hebben goed en netjes gewerkt, prima afgewerkt en alles keurig achtergelaten. Wij zijn zeer tevreden klanten!

Venster ziet er goed uit, is goed geplaatst en ik ben er blij mee.

Omdat het te plaatsen venster afwijkende maten had, duurde het vrij lang voordat deze geplaatst kon worden (het venster moest met de hand gemaakt worden). Beide medewerkers wisten het oude venster, zonder schade aan de bouw, snel en goed te verwijderen. Het nieuwe venster werd vakkundig geplaatst en voldoet aan al mijn eisen. Ik ben heel tevreden.

Vakwerk

Bij mij gaat het om een dakkapel van 4,3m en achterpui van de keuken. Dakkapel vakkundig gemaakt door een paar hardwerkende mannen die goed op elkaar ingewerkt waren en nog gezellig ook! Tegelijkertijd ook de achterpui geplaatst en ook dat netjes en strak gedaan op een paar plekjes na waar ik zelf ook niet op gelet heb. Blij dat ik voor Horsten gekozen heb!

Zeer netjes en vakkundig geplaatst

Vooraf goede adviezen gekregen. Keurig afwerking en accurate nazorg

Dakkapel

Alles is volgens afspraak gegaan. Ook het eerste gesprek met het bepalen van de prijs is naar verwachting gelopen. Heldere uitleg wat ze wel en niet zouden doen. Ook is de klacht van het verwijderde isolatie materiaal direct en professioneel opgelost. Klein minpuntje is dat we nu nog aan het wachten zijn op de offerte van glas bij de voordeur. Anders de volledige 5 sterren ontvangen.

Alles prima!

Alles werd goed en vakkundig geregeld.

Klantvriendelijk, vakkundig en betrouwbaar.

Wij zijn zeer tevreden. Kozijnen werden in een dag geplaatst. Alles met grote zorgvuldigheid en vakmanschap.

Vakkundig plaatsen van de dakkapel

De offerte was overzichtelijk en duidelijk, bij geven van opdracht netjes een bevestiging die ondertekend terug gaat. Tijdens het plaatsen van de dakkapel vakkundige mensen die weten wat te doen en werken hard door. Het eind resultaat mag er zijn ben zeer tevreden. Als verbeterpunt wil ik meegeven een dag voor het aanvang van de werkzaamheden een bericht sturen via mail of per telefoon om het tijdstip door te geven hoe laat ze komen en eventueel doorspreken wat de werkzaamheden zijn en of er nog vragen zijn.

geweldig

Alles precies volgens afspraak, in een woord geweldig.

Prettig contact en goede afwerking

Eerste contact, keuzemogelijkheden, afspraken, levering en afwerking doen niet voor elkaar onder. Alles was zoals je vooraf hoopt dat het zal zijn.

grandioos bedrijf

Goede service en afwerking

Geweldig!!

Ze waren op tijd en de service erna was geweldig!!! Echt aan te raden!

Correcte afhandeling van vakbekwame medewerkers.

Vanaf opname voor offerte tot en met oplevering correcte nakoming van afspraken en vakbekwame uitvoering van overeengekomen werken.

Zeer goed.

Alle kozijnen bij jullie gekocht er een leuke contact aan over gehouden.

Van offerte tm plaatsing absoluut top

Uitsluitend lof. Professionele organisatie met leuke ploeg die de kozijnen en voordeur geplaatst hebben

Prima bedrijf

Bij mij nieuw koijn in de dakkapel geplaatst, hierbij is een goed en mooi stukje werk geleverd ,

dik tevreden over het hele proces

Alle ramen en buitendeuren laten vervangen. In de showroom uitstekend advies gekregen en ook de montage verliep prima. Alles netjes afgewerkt, vooraf overleg bij onvoorziene zaken. Ik krijg veel complimenten van buurtgenoten en zelfs de postbode over de nieuwe prachtige voordeur en de kozijnen.

Prima, snel, netjes en vakkundig

• Ervaring met: Kozijnen

Enkele tijd geleden een afspraak met Mark van der Ven (verkoper Horsten) gehad om ons te laten informeren over de schillende mogelijkheden voor onze kozijnen en achterdeur. Ik kan er niets anders van zeggen dat ik zeer te spreken ben over zijn goede adviezen en service. Alles wat hij heeft beloofd heeft hij waargemaakt en ook de aftersales is uitmuntend. Ook de monteurs waren hele nette mannen, die vakkundig en zorgvuldig met je spullen omgaan. Ik zou Horsten zeker aanraden.

• Ervaring met: Kozijnen|Deuren

2 sterren: slechter dan verwacht

Dakkapel gerenoveerd, nieuw dak en kozijnen. Lekkage gekregen. Gebeld met Horsten, er komt iemand kijken en zegt "dat moet snel gemaakt worden". Hij zou iemand sturen, na 4 weken nog niemand gezien, meerdere keren gebeld en steeds hetzelfde antwoord "er komt iemand". Slechte service Horsten, tijd om verdere stappen te ondernemen door ons.

• Ervaring met: Kozijnen

Het is allemaal perfect: we zijn heel blij met onze nieuwe ramen en tuindeuren. Echt vakwerk: zowel bij de advisering als bij de uitvoering.

• Ervaring met: Kozijnen|Schuifpuien & Tuindeuren

prima bedrijf; kwalitatief goed material; goede montage, service en communicatie; betrouwbare vakspecialist.

• Ervaring met: Kozijnen|Deuren