Slecht

De schuifpui is zonder probleem geplaatst maar toen bleek dat het verkeerde glas geleverd was waardoor de strips die het glas op zijn plaats houden , niet pasten. Twee maanden later zitten we nog the wachten op de strips en de hendel en slot die ook niet geleverd waren Het glas is profesorisch vast gezet maar we zjjn hier niet blij mee. We durven de pui niet te gebruiken, erg vervelend met het mooi weer Er was totaal niets gecommuniceerd door Horsten kozijnen, wij hebben steeds contact moeten zoeken met hun.

Keurig geplaatst

Oude kozijnen zonder schade verwijderd en nieuwe keurig gezet.

Zeer deskundig, schoon en nette montage van mijn deurern!

De heren Bas van Alem & Sjors hebben heel netjes de voordeur een schuurdeur naar tevredenheid geplaatst. Dank!

snel, vriendelijk en héél goed.

Prima werk!

Geweldig geplaatste kozijnen.

Prima bedrijf. Goed ingemeten en geplaatst. In de showroom goed geholpen. Slecht bereikbaar,een telefoniste zou wonderen doen.

Komen gemaakte afspraken na!!

Altijd op tijd. Komen gemaakte afspraken na. Toch een beschadiging gevonden, wordt keurig opgelost. Ook de after service is prima

Bijzonder tevreden

Goede en deskundige plaatsing

Snelle en duidelijke levering

Nette prijzen. Snel geholpen, goede levering en ervaren mensen die het plaatsen, namen rustig alle tijd. Geheel tocht dicht nu.

Absolute aanrader

- Afspraak gemaakt om mogelijkheden te bekijken - Voorstel gekregen, prijs bekeken met bevriende aannemer: 'Das een keurige prijs' - Inmeetafspraak: Kleine aanpassingen, geen aanpassing op de prijs - Zetten: In plaats van 4 geplande dagen, was men er na 3 al klaar mee. Alles retestrak opgeleverd, comfort in huis is hiermee direct verbeterd.

Ik zou ze direct weer inzetten!

Hartelijke ontvangst in showroom en goed advies. Komen thuis langs om werkzaamheden goed in te kunnen schatten, zodat ze een goede offerte kunnen maken. Een van onze horren ging hierbij kapot, maar dat was geen probleem; die werd gewoon vervangen, of we de offerte nou accepteerden of niet. Plaatsing van onze voordeur, kiepraam in de badkamer, kiepraam in de achterkamer en de afwerking met keraliet verliep vlekkeloos; keurige jongens die snel en nauwgezet werkten. Ik zou het meteen weer doen.

Helemaal top!

Goed advies in de showroom. En super netjes geplaatst. Nette en vriendelijke medewerkers! Blij met ons kantel kiep raam in de badkamer.

Kan niet beter.

Geheel volgens planning in drie achtereenvolgende dagen bovenverdieping en dakkapel van een upgrade voorzien, Het is een bemoedigende belevenis echte vakbekwaamheid mee te kunnen maken. Ook improvisatie waarnodig was een sterk punt.

Snel rn netjes

Ze leveren net werk af

zeer tevreden

Wij zijn uiterst tevreden met het resultaat, de mannen hebben ook zeer goed werk geleverd!

Professioneel en fantastische kwaliteit

In showroom plezierig geholpen. Het monteren en afwerken is zeer vakkundig en netjes uitgevoerd. We zijn zeer tevreden met onze schuifpui. Jammer dat we er lang op moeten hebben wachten (aflevertijd/montage)

Zeer goede ervaring met de firma Horsten

Het hele proces van ontvangst tot en met plaatsing is klantvriendelijk en prettig verlopen

Mooi kozijn, goed gezet en prima service!

Wij hebben ons kozijn gekocht bij Tim een paar maanden geleden nadat hij ons had geadviseerd. Het contact daarna is prima verlopen, het kozijn is goed gezet door twee kundige medewerkers en precies volgens afspraak.

zeer vriendelijk en goed werk verricht

ze waren mooi op tijd en hebben het zeer netjes en vlug geplaatst

Geweldig!

Wij hebben een prachtige dakkapel nog mooier dan we dachten! Fijne samenwerking , prima afhandeling en kwalitatief top! Kortom zeer tevreden zeker een aanrader!

Alles netjes afgewerkt ,ook afspraken na komen maw zeer goed

Prima service en vakkundige mensen

We zijn erg tevreden met het resultaat.

Prima bedrijf

Goede ervaringen met Horsten Kozijnen. Na montage was er 1 raam die wat moeilijk dicht ging, dit is meteen opgelost. Verder is alles naar wens gegaan.

Gezellige mannen /vrouwen

Heel goed want ze gaan afspraken na zijn op tijd om te werken zeer gezellig mannen die kwamen werken. Heel goed af gewerkt heel netjes complimenten van ons.

Dakkapel geplaatst met aandacht voor specifieke situatie en wensen

Opdracht ging om plaatsing van een zeer grote dakkapel, waarbij men zeker wilde stellen dat de constructie sterk genoeg zou zijn. Ook werd van de oude dakkapel materiaal hergebruikt daarvoor, wat men vantevoren niet wist of dat kon, dus aangepast aan de situatie. Ook was het fijn een beroep te kunnen doen op de ervaring van de mannen voor optimale plaatsing van we doorvoer voor de airco. Puntje van verbetering zou wat mij betreft de communicatie vantevoren zijn over wat voor te bereiden en wat te verwachten hoe de klus gedaan wordt.

Helemaal super, prima zeer tevreden.

Netjes op tijd op de afgesproken tijd en datum, keurig en snel geplaatst, wij zijn heel tevreden. Monteurs werken snel en netjes, ruimen alle gemaakte rommel op! Top