Prima bedrijf

Bij mij nieuw koijn in de dakkapel geplaatst, hierbij is een goed en mooi stukje werk geleverd ,

dik tevreden over het hele proces

Alle ramen en buitendeuren laten vervangen. In de showroom uitstekend advies gekregen en ook de montage verliep prima. Alles netjes afgewerkt, vooraf overleg bij onvoorziene zaken. Ik krijg veel complimenten van buurtgenoten en zelfs de postbode over de nieuwe prachtige voordeur en de kozijnen.

Prima, snel, netjes en vakkundig
  • Ervaring met: Kozijnen

Enkele tijd geleden een afspraak met Mark van der Ven (verkoper Horsten) gehad om ons te laten informeren over de schillende mogelijkheden voor onze kozijnen en achterdeur. Ik kan er niets anders van zeggen dat ik zeer te spreken ben over zijn goede adviezen en service. Alles wat hij heeft beloofd heeft hij waargemaakt en ook de aftersales is uitmuntend. Ook de monteurs waren hele nette mannen, die vakkundig en zorgvuldig met je spullen omgaan. Ik zou Horsten zeker aanraden.

2 sterren: slechter dan verwacht

Dakkapel gerenoveerd, nieuw dak en kozijnen. Lekkage gekregen. Gebeld met Horsten, er komt iemand kijken en zegt "dat moet snel gemaakt worden". Hij zou iemand sturen, na 4 weken nog niemand gezien, meerdere keren gebeld en steeds hetzelfde antwoord "er komt iemand". Slechte service Horsten, tijd om verdere stappen te ondernemen door ons.
  • Ervaring met: Kozijnen

Het is allemaal perfect: we zijn heel blij met onze nieuwe ramen en tuindeuren. Echt vakwerk: zowel bij de advisering als bij de uitvoering.
  • Ervaring met: Kozijnen|Schuifpuien & Tuindeuren

prima bedrijf; kwalitatief goed material; goede montage, service en communicatie; betrouwbare vakspecialist.

2 sterren: slechter dan verwacht

Vorig jaar zijn bij ons kozijnen en deuren geplaatst voor ons hele huis in aanbouw. Wij hebben daarna de volgende problemen ervaren met Horsten: - een raamvleugel beschadigd waarvoor ik na 9 maanden (!!) achteraan ben blijven bellen nu nog steeds geen nieuwe heb; - de achterdeur veel tocht geeft en de monteur dit niet kon oplossen. Dit zou bij de fabriek neergelegd worden. Geen reactie meer op gehad; - in de zomer meerdere draaikiepramen niet meer sluiten (zou door het weer komen, maar ik ken veel mensen met kunstof kozijnen waar de ramen ook in de zomer gewoon sluiten en geen problemen geven); - er meerdere malen (!) werd toegezegd dat we nieuwe kapjes over scharnieren zou krijgen aangezien deze tijdens de bouw beschadigd waren geraakt. - geen communicatie vanuit Horsten Uiteindelijk kwam de dag (dus serieus na 9 maanden pas, en alleen omdat wij erachteraan zijn blijven bellen al die tijd!) dat alles opgelost zou worden, kregen we ineens geen nieuwe kapjes voor de scharnieren meer want dat zou te duur zijn (terwijl me dus meerdere malen is gezegd, “beloofd is beloofd” en “dat komt goed” en “die haal ik op en die heb ik snel” En de beschadigde vleugel die vervangen zou worden, kon wederom niet vervangen worden aangezien de nieuwe vleugel die ze bij hadden ook weer beschadigd was! Verder heb ik in het afgelopen jaar NUL keer een telefoontje vanuit Horsten gekregen en heb ik iedere keer zelf weer moeten bellen om naar de status te vragen. Voor ons nooit geen Horsten meer en dat raad ik ook niemand aan die van goede service en goede communicatie houdt. Wij zijn genoodzaakt nu juridische stappen te ondernemen want zijn het zat dat afspraken niet nagekomen worden.
  • Ervaring met: Kozijnen|Deuren

zeer goede prijs kwaliteits verhouding , deskunig advies en plaatsing kozijn en gevelbekleding heel goed werk afgeleverd zeker een aanrader
  • Ervaring met: Kozijnen

goede voorbereiding en zeer degelijke en nette afwerking inclusief opruimen. enige punt van kritiek is dat de afwerkstrips soms groot zijn uitgevallen. we hadden verzocht dit zo klein mogelijk te houden maar blijkbaar is bij inmeten toch teveel marge aangehouden
  • Ervaring met: Kozijnen

de kozijnen zijn goed geplaatst
  • Showroom N.v.t.
  • Ervaring met: Kozijnen|Deuren

Precies volgens afspraak keurig geplaatst.
  • Ervaring met: Deuren

Goede voorlichting over de mogelijkheden. Nakomen van de gemaakte afspraken en goede monteurs die alles netjes monteren en afwerken. Heel tevreden.
  • Ervaring met: Kozijnen

Erg tevreden, de horren kwamen wat later. Voor ons geen probleem, maar ik begreep dat dit vaker voorkomt. Misschien is hier nog iets te verbeteren. Mvg Tom Koster

• Ervaring met: Kozijnen

De dakkapel is perfect geplaatst alleen is er niet overal rond het kozijn voldoende purschuim gespoten want nu het wat kouder begint te worden voelde ik op een paar plaatsen wat tocht. Heb dit inmiddels zelf verholpen door wat extra purschuim op deze plaatsen te spuiten.
  • Ervaring met: Dakkapellen

• Ervaring met: Schuifpuien & Tuindeuren

• Ervaring met: Kozijnen

Prima service. Afspraak worden nagekomen en de montage subliem. In een paar uur tijd was het karwei klaar. Ik heb eerder kozijnen laten vervangen maar dat ging niet zo makkelijk als bij Horsten. Daarbij keurige afwerking. Ik heb zelf niets hoeven te doen.
  • Ervaring met: Kozijnen

prima service, netjes geplaatst, geen enkele klacht
  • Ervaring met: Kozijnen

Geen flauwekul , geen fratsen , Gewoon kwalitiet en vakwerk !
  • Ervaring met: Kozijnen|Schuifpuien & Tuindeuren

Ik kom eerdaags nog even langs want 1 Trespa plaat zit wat scheef. Rest keurig. Graag had ik met de monteur op t einde nog alles langsgelopen maar zij werden te snel op volgende klus ingepland.
  • Showroom

Geweldig geholpen bij onze keuze door Leo. Fijne mensen voor de montage. In 1 woord TOP!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed en netjes werk afgeleverd.
  • Showroom N.v.t.
  • Ervaring met: Kozijnen|Dakkapellen