tevreden

alle communicatie is heel vlot verlopen. Via mail en in de showroom worden alle afspraken goed nagekomen. Heel fijn! Bij het plaatsten van de kozijnen kwamen twee mannen gedurende 3 dagdelen bij ons aan het werk. Op de eerste dag zijn ze boven aan de slag gegaan. Ik schrok me rot toen zij huiswaarts keerden. Ik had zelf niet het idee dat het goed zou komen. De volgende dag verzekerden ze mij dat het allemaal goed zou komen. Gelukkig is dat ook het geval geweest. Niet alleen de kozijnen en ramen zijn goed geplaatst, maar ook de afwerking ( waar ik me zorgen over maakte) is prima gedaan. Wij zijn zeer tevreden.

Communicatie en uitvoering van begin tot eind was uitstekend

Geheel tevreden

zeer tevreden in alle opzichten.

professionaliteit, klantvriendelijk en perfecte aflevering.

Zeer tevreden over de renovatie van onze dakkapel

Horsten kozijnen heeft onze dakkapel gerenoveerd. Een nieuw kunststof kozijn incl. hor en dubbel glas geplaatst. Daarnaast Trespa en loodslab vervangen. Het is dan ook weer een nieuwe dakkapel. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat en complimenten aan de 2 vakmensen die dit binnen 1 dag gemaakt hebben. Wij kunnen Horsten kozijnen dan ook aan iedereen aanbevelen.

Ervaren werklui,degelijk werk

Degelijk werk geleverd, mooie afwerking. Goede kwaliteit. Groot min punt: Erg slechte planning en inschatting hoe lang werk duurde

Alles conform uitgevoerd

Een aanrader. Netjes gewerkt en goed uitgevoerd

Van A tot Z perfect afgeleverd

Afspraak is afspraak goed ervaren

Mooi kozijn, netjes geplaatst,

Het verkooppersoneel mag wat beter bereikbaar zijn en vaker op mailtjes antwoorden, maar dat schijnt zo te horen in deze branche, veel concurrenten scoren hierin nog slechter. Het kozijn zit er netjes en strak in, daar ben ik blij mee. Dr monteurs werken netjes en snel, alleen jammer dat ze deden alsof corona niet bestond en er een de hele tijd aan het kuchen was, zonder mondkapje.

Alles ging volgens verwachting.

Snelle reactie op aanvraag offerte op tijd geleverd en netjes gewerkt. Een probleem met de rolluiken snel en goed opgelost.

prima, snelle reacties, attent

vakkundig, zonder ophef. Adviezen zijn terzake en duidelijk. Planning wordt goed nagekomen.

Prima en goed kan niets anders schrijven!!!

Zeer correct!!!! En heel netjes gewerkt!!!!

Net kozijn en goede levering

Geheel naar wens, mooi kozijn met hor. Top. Vakkundige plaatsing.

Prima mooi product.

Ik ben blij met het product wat bij mij geplaatst is. Het zit er al jaren in en blijft mooi. Ik heb wat problemen gehad met de service maar na een goed gesprek met Horsten kozijnen is het naar tevredenheid opgelost.

goed, snel en vakkundig

Duidelijke offerte, goede prijs en snelle en vakkundige plaatsing.

Top service, Top resultaat

Onlangs nieuwe kozijnen en dakkapel laten plaatsen. Ik geef niet snel een 10, maar nu kan ik er toch echt niet omheen. Wij zijn erg tevreden en trots op het resultaat. Van offertefase t/m afronding van het project, alles is uitgevoerd conform afspraak. Alles wordt tot in de puntjes afgewerkt. Harde werkers, die oog hebben voor detail.

We zijn super blij met onze nieuwe dakkapel, vakkundig geplaatstl

Zeer vriendelijke vakbekwame mensen die deze dakkapel bij ons geplaatst hebben. We zijn hier super blij mee. En hebben er enorm veel ruimte en daglicht extra bij. En perfecte weggewerkte rolluiken. En dat is allemaal heerlijk als extra slaapkamer. Super dank jullie wel voor de goede service. Fam. Van der sanden

Geweldig vakwerk

Drie vakmensen, Vincent, Mark en Bas, die zo goed op elkaar afgestemd zijn. Vakwerk geleverd. Ik was elke dag blij met hen. Heb dat elke dag tegen hen gezegd. Ook veel gelachen met elkaar. Hun vakwerk trok veel bekijks van voorbijgangers. Ik heb Horsten Kozijnen ook gebeld om waardering voor dit trio uit te spreken.

Ervarend vriendelijke vakmannen

Kozijnen keurig gezet door 2 vriendelijke top mannen.Werken hard en snel, geven advies waar nodig is.Ik was zelf vergeten om een nieuwe vensterbank bij te bestellen,maar dat was geen probleem.Dat werdt meteen geregeld.SUPER!! Adviseur Tim regelde onze offertes.Hij liet ons beslissen en dacht ook met ons mee. Nam de tijd met beslissingen,voelde vertrouwd. Dank je wel mannen!!

Vakwerk!

Van het begin tot eind verliep alles precies zoals het moet: prima. Prachtig raam en compleet afgewerkt zonder dat ik lastig gevallen werd met allerlei vragen over afwerkingen enz. Daarbij ook een uitstekende prijs.

Alles volgens afspraak. Top bedrijf!!

Klantgericht geholpen door Mark. Op tijd geleverd. Alles netjes afgewerkt en netjes achter gelaten door de medewerkers die het kozijn plaatsten. In een woord voor iedereen aan te raden.

UITSTEKENDE SERVICE EN KWALITEIT

Alles volgens afspraak tot in alle details. Prettig personeel dat geen moeite teveel was

Klantvriendelijk en vakkundig

Vaag het eerste contact zijn we goed geholpen. We kregen een goed advies voor onze nieuwe voordeur. Installatie is door 2 vakmensen in een halve dag helemaal afgerond. Kortom: tevreden !!!

Slecht

De verkoop van de kozijnen gaat zeer soepel in de showroom, waarbij duidelijke afspraken zijn gemaakt over beslag en raamindeling. Dit is in de offerte vastgelegd. Plaatsing is gebeurd volgens afspraak, maar bij de oplevering van het kozijn blijkt dat er ander beslag (met beperkte functionaliteit) geplaatst is in 1 van de kozijnen, een kozijn beschadigd is, een glasdeel een fabricagefout bevat en 1 glaslat ontbreekt omdat die beschadigd is. Hier is een aantekening van gemaakt en dit zou opgelost worden. De service is daarna slecht en het blijkt dat Horsten eenzijdig het ontwerp aangepast heeft en er anders geplaatst is dan in de offerte overeengekomen. Hier wordt slecht mee omgegaan, reactie laat meerdere malen op zich wachten. Voor problemen worden er oplossingen aangedragen waarvan in de showroom tijdens het offerte gesprek afgeraden werd om de kozijnen op die manier te gebruiken. Omdat bij verkeerd gebruik de garantie vervalt. 3 maanden na de plaatsing wordt het beslag vervangen. Als het beslag fabriek af goed geplaatst was, hadden we geen tekenen (wax vulling) van herstel in het kozijn gezien. Het glas en de glaslat worden vervangen. In eerste instantie is de beschadiging in het kozijn niet gemaakt, dit is later echter wel keurig hersteld. Op mails en telefoontjes wordt slecht of niet gereageerd. Ons gevoel is dat bij het aangeven van verdere stappen te willen ondernemen of bij plaatsen van een dergelijke recensie er pas een reactie komt en bovengenoemde herstelwerkzaamheden in gang worden gezet.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Goede service, vriendelijk en adequaat personeel, goede prijs-kwaliteitverhouding

Mijn man en ik zijn zeer tevreden over advies en werk van personeel.

Er is goed advies gegeven en goed werk verricht bij het plaatsen van deur en kozijn. Na een weekje is er nog aanvullend werk gedaan om wat voegsel tussen de stenen aan te brengen.