Super service en nette montage

Van de offerte tot het plaatsen alles liep enorm soepel. Kan iedereen Horsten aanraden om je kozijnen te kopen.

Professionele begeleiding en installatie. Netjes afgewerkt. Zeer tevreden.

Op een professionele manier en prettige manier zijn de werkzaamheden voor vier ramen op de eerste verdieping uitgevoerd. Zal voor een eventuele nieuwe werkzaamheden weer contact opnemen.

Ik ben uitermate tevreden over de geleverde diensten.

Dit is de tweede opdracht die Horsten Kozijnen voor me uitvoerde en ik ben onveranderd tevreden over dit bedrijf gedurende het hele traject. Goede informatie, duidelijke communicatie, hoffelijke medewerkers die hun werkzaamheden op een nette en schone manier uitvoeren en goed over een oplossing nadenken en communiceren als er onverwachts moeilijkheden optreden. Ook de klantenservice valt te prijzen: een 10 jaar geleden geplaatste, inmiddels klemmende buitendeur werd meteen netjes afgehangen. Geweldig.

Dikke tien!

Hallo! Wij zijn zeer positief over de dienstverlening van Horsten Kozijnen. We zijn gastvrij ontvangen en hebben duidelijke uitleg gekregen over de kozijnen en alle mogelijkheden. Ook het opmeten aan huis was helder en veranderingen werden meegenomen. Prima service. Maar bij deze willen we graag onze complimenten geven aan diegene die jullie ingehuurd hadden om de kozijnen te plaatsen. Gert en Marijn. Aangezien wij als gevolg van corona thuis moesten werken zagen we er een beetje tegenop hoe het plaatsen zou gaan, maar het is honderd procent meegevallen. De heren hebben zeer goed meegedacht en waren zeer flexibel zodat het allemaal prima verliep. Werkten netjes en ook flink door. Dus geef ze van ons maar een dikke pluim. Dus een zeer positieve ervaring en tuurlijk maken we reclame voor jullie! Groetjes Peter en Ilse

prima werk

Netjes werk afgeleverd.

We zijn erg blij met onze dakkapel. Ze hebben keurig gewerkt en alles netjes achter gelaten. Ik was alleen niet te spreken over 1 van de klusmannen. Er werd veel discriminerend gesproken naar een andere collega en ook vond ik hem redelijk brutaal, voor mij net op het randje, tegen mij. Over het werk wat ze geleverd hebben niets als lof.

Correcte afhandeling bij het hele traject: advies, actief meedenken, redelijke prijs, gemaakte afspraken perfect nagekomen, kozijn uitstekend geplaatst. Heel klein minpuntje: de vensterbank binnen is licht beschadigd. Groot pluspunt: loszittende vensterbanktegels buiten vastgezet.

Heel correct gewerkt en vooraf zijn we goed geinforgeïnformeerd.mwerd

De plaatsing ging bijzonder prettig. Er werd doorgewerkt en medewerkers waren zeer vriendelijk. Eindprodukt ziet er fantastisch uit. Wel moest in de aanloopfase het leggen van kontakt steeds van ons uitgaan. Daarin liet Horsten zelf het steeds afweten. Wanneer we belde moest vaak eerst lang naar ons dossier gezocht worden. Wel was iedereen ook aan de telefoon heel vriendelijk.

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over de vriendelijke werknemers , over hun service en kwaliteit van werken. De voorkant van het huis krijgt nog nieuwe kozijnen , die koop ik absoluut weer bij jullie.

Ik doe allen maar zaken met Horsten Kozijnen

Heb de hele bovenverdieping laten voorzien door kunststof kozijnen met dubbel glas. Keurig geplaatst en afgewerkt. Bedankt jongens, toppie toppie!!!!

Bijzonder fraaie dakkapel voor een mooie prijs

Ik ben erg tevreden met de dakkapel die door Horsten Kozijnen is geplaatst. Het resultaat ziet er vooral van buitenaf erg mooi uit, en de plaatsing is ook erg vlot gelopen (van te voren werden 2 dagen ingepland, maar de tweede dag waren ze al vroeg op de middag klaar). Van binnen blijft er nog veel werk over om alles netjes af te werken; dit had ik zelf wat onderschat (is toch nog veel werk), maar was wel geheel volgens afspraak. Over het algemeen is de kwaliteit van de dakkapel (isolatie, geplaatste kozijnen, stevigheid, afwerking van de buitenkant) gewoon uitstekend.

kwaliteit prima en afspraken nagekomen

Contact met bedrijf: Correct en vriendelijk te woord gestaan Direct juiste informatie en prijsopgave. Het installeren heeft volgens afspraak op de afgesproken datum plaatsgevonden door een deskundige installateur.

Goed bedrijf met vakkundig personeel

Na een goed advies in de showroom in Eindhoven is bij ons de kunststof voordeur inclusief kozijn vakkundig geplaatst door Horsten kozijnen. Wij hopen natuurlijk dat het kozijn lang meegaat maar de eerste indruk van de kwaliteit van de gebruikte materialen is in ieder geval prima.

Begin tot eindproduct top

Helemaal bij het juiste adres deur besteld

Heel dik tevreden

Als ik het eerder had geweten had ik heel het huis door jullie laten doen heel dik te vreden werd heel zorgvuldig gesloopt niks kapot of gebroken of beschadigd

Super service en kwaliteit en deskundig personeel.

Kwalitatief zeer goede materialen en zowel m.b.t. het advies en plaatsen van de schuifpui zeer deskundig personeel.

goede uitleg, komt afspraken na

goede uitleg en komt afspraken na. bouw is vakkundig en prettig in de omgang.

Voor het hele huis kunstofkozijnen gekocht inclusief voordeur. Zeer goede kwaliteit kozijnen en prima service.

Strak geplaatst, erg blij mee

Onze ramen zijn volgens afspraak in één dag geplaatst en netjes afgewerkt. We zijn er heel blij mee.

Prima geholpen, prima service

In de showroom gewoon prima geholpen. Er waren wat problemen rondom het betalen van het voorschot ( dit kwam door de kredietverstrekker ) dit was geen probleem en ze hebben hierbij ook niks gepusht met hoe en wanneer het betaald zou worden. We zaten volgens mij er dik 2 weken overheen! Echt chapaeu, de meeste bedrijven bellen je iedere dag op. Fijn dat ze bij Horsten nog geloven in wat de mensen ze vertellen!! Het zetten van de voordeur is ook zeer netjes en professioneel afgewerkt door geschikte mensen. Al met al een 10/10 voor de service en kwaliteit.

Uitstekend advies en plaatsing

De uitvoering was boven verwachting. Perfect uitgevoerd

Super goeie service

Horsten kozijnen is voor mij al jaren n vaste leverancier van kunststof kozijnen. Zeer goede ervaring al die tijd

KAN GEEN MINNEN BEDENKEN

EEN KEER INSTALLEREN EN JAREN NIET NAAR HOEVEN KIJKEN

Fantastisch mooi gemaakt!

Maandag 30 maart is er bij ons een nieuwe ZWART aluminium kozijn geplaatst. Het ging allemaal erg soepel en ik had verwacht dat ik zelf de binnenzijde verder moest afwerken. Dat was helemaal niet nodig! Zelfs de lichte beschadiging aan het binnen stucwerk door het slopen van het oude kozijn is perfect hersteld. Super werk!

Alles prima met een erg mooi resultaat

Deuren beneden en boven alle ramen vervangen. Dit hebben ze keurig gedaan. Netjes gewerkt en het ziet er allemaal erg goed uit.