Vakmensen

8 jaar geleden een groot kozijn laten plaatsen aan de tuinkant. Toen al viel mij de vakbekwaamheid op van de monteurs. Nu twee kozijnen laten plaatsen aan de voorkant en ook hierbij vakmanschap. Zonder al teveel lawaai en stof werden de oude kozijnen gesloopt en de nieuwe geplaatst. Binnen een dag zaten de kozijnen met glas en afwerking erin. Zeer tevreden.

Goede ervaring

Nette afwerking, mee denkend over mogelijkheden

prima en vakkundig afgewerkt.

goed werk afgeleverd wij zijn zeer tevreden.

Mooie showroom, goede service.

Top! Heel erg tevreden.

Matige aftersales en long term waitings!!

Afwerking matig, na talloze telefoontjes en op enkele daarvan geen antwoord. Administratief niet in orde.Afspraken met reparatie en betalingen werden niet nagekomen.Plissehordeur sloot niet en kon niet aangepast worden door fabrikant volgens zeggen.Derhalve extern besteld waarbij geen problemen werden ondervonden.Schuifdeur van pui loopt scheef op stopper.Een 6 voor levering en afwering en aftersales.

Het zijn echt vaklui

ze werken vakkundig en snel, en schoon ruimen in tussentijd veel op

Goede voorlichting en kwaliteit door een "ontdekkingscentrum" dat je gewoon een filiaal mag noemen.

Bij eerste bezoek aan Middelburg goede informatie en prijsindicatie. Offerte na deskundige inmeting en advisering ter plekke. Ervaren deskunduge monteurs die op een prettige wijze klantgericht samenwerkten. In schril contrast met bovenstaande positieve ervaringen stond de administratieve afwikkeling met bureaucratische ingewikkelde facturering. Na diverse telefoontjes leverde dat geen verbetering op: Hoofdkantoor en filiaal bleven naar elkaar verwijzen. Men erkende wel dat er iets fout gegaan was maar daar bleef het bij. Tenslotte maar betaald om er van af te zijn.

Slechte communicatie.

Afgelopen mei onze hele achterpui laten vervangen voor kunstof kozijnen. Boven op een paar kleine dingen na netjes geplaatst,beneden is helaas alles fout gegaan zoals verkeerde kleur geleverd en overal beschadigingen. Inmiddels zitten we alweer weken te wachten op onze kozijnen waarbij de communicatie erg slecht is en vooral zeer onduidelijk. De werklui waren prettig en dachten vooral in oplossingen maar als het vanuit de fabriek of kantoor niet goed loopt kunnen hun ook niets meer oplossen. Kortom tot nu toe nog zeer terug houdend in onze aanbeveling in Alku.

ALKU heeft zeer goed werk geleverd, maar afspraken nakomen is niet hun sterkste kant.

ALKU Middelburg heeft in onze woning kozijnen en een voordeur vervangen. Ik ben op een uiterst vriendelijke en klantgerichte manier te woord gestaan, zowel in de showroom bij het uitzoeken van de kozijnen en de deur als ook door de monteurs die de werkzaamheden hebben uitgevoerd. De kwaliteit van de kozijnen en voordeur en de geleverde afwerking zijn echt heel goed. Ondanks dat ik dus erg tevreden ben over het werk zelf, ben ik wel erg ontevreden over hoe lang ik met ALKU bezig ben geweest om tot een afronding van dit project te komen. Het nakomen van gemaakte afspraken en het intern communiceren binnen het bedrijf zelf zijn niet echt de sterkste kanten van ALKU. Zo werden keer op keer de verkeerde afstandsbedieningen voor onze rolluiken besteld en duurde het extreem lang voordat restpunten werden opgelost. De kozijnen en deur zijn geplaatst in augustus 2019 en in de maanden daarna hebben we diverse malen een monteur aan de deur gehad die elke keer weer de verkeerde afstandbediening had meegekregen. Ik heb mij er eind februari maar bij neergelegd dat dit niet meer goed ging komen en hebben we besloten om te blijven werken met de standaard bijgeleverde afstandsbedieningen. Uiteindelijk zijn eind april 2020 de laatste restpunten afgehandeld door ALKU. Dit vind ik een veel te lange doorlooptijd. Gedurende deze maanden heb ik er ook telkens zelf achteraan moeten bellen wanneer ze weer langs zouden komen, want ALKU liet uit eigen beweging niets van zich horen. Dit had echt anders moeten gaan. Gelukkig is de financiële tegemoetkoming voor deze ergernis dan weer wel netjes geregeld. Al met al ben ik erg tevreden met de nieuwe kozijnen en voordeur, maar het heeft wel het nodige bloed, zweet en tranen gekost om te komen tot een eindresultaat. Ik zou ALKU wel adviseren aan vrienden en bekenden, maar dan wel met het advies om er boven op te zitten dat gemaakte afspraken worden nagekomen. Als ALKU dit weet te verbeteren, is het echt een top bedrijf.

Beste Thomas, Allereerst bedankt voor uw feedback. We stellen het op prijs dat u ons als klant helpt onze dienstverlening te verbeteren. We zijn bovenal blij om te horen dat u tevreden ben met uw ALKU kozijnen en voordeur. We zijn tijdens het afronden van het werk aan uw woning druk bezig geweest om de laatste aandachtspunten op te lossen, en hierbij hebben we inderdaad wat problemen ondervonden. Door de groei van ons team hebben we een aantal nieuwe collega’s erbij gekregen, wat natuurlijk geen excuus mag zijn voor een tekort aan communicatie vanuit onze kant. Maar we willen u verzekeren dat we uw project als voorbeeld meenemen om de dienstverlening van onze huidige en nieuwe collega’s verder te verbeteren. We hopen u tegelijkertijd wel te hebben laten zien dat onze service niet stopt bij montage van onze kozijnen. En daarnaast zijn we blij om te horen dat u ons dan ook nog steeds zou aanbevelen. Met vriendelijke groet, ALKU Ontdekkingscentrum Middelburg

Vakbekwame monteurs, oog voor detail en meedenkend. Super mooi eindresultaat. Op naar de volgende klus met Alku!!

Perfect werk geleverd.

Al eerder deuren laten monteren. Prima geregeld. Nu kozijnen geplaatst. Ook perfect geregeld.

Mooi resultaat, super tevreden

In oktober 2019 hebben wij een eerste offerte laten maken, vervolgens volgde de inmeting en het plaatsen. Met elkaar zijn wij tot een mooi resultaat gekomen. We zijn er super blij mee!

Zeer prettig en professioneel

Alles was goed aan dit project, goede voorlichting, heldere offerte, goede uitleg over de redelijk lange planning, en maatwerk door vakmensen, erg schoon en netjes gewerkt. Kortom; niets dan lof !

Van begin tot eind prima geregeld.

Vanaf het moment dat wij de showroom in stapten tot de totale oplevering alles prima geregeld en afgewerkt. Wij zijn heel tevreden over zowel de adviseur als de uitvoerders. Kozijnen en veranda zien er prima en keurig afgewrkt uit voor een goede prijs.

Mooie winkel, vriendelijke mensen

Goede uitleg, vriendelijk, een winkel met enthousiaste verkopers. Mooi materiaal ook, dus dik tevreden. Heel blij ook met de nieuwe dakkapel. De binnenafwerking nadien is niet inbegrepen en is wel nog een substantieel werk (maar misschien is dat omdat mijn dakkapel over twee ruimtes liep en vergroot werd). Maar over de dakkapel en de klantvriendelijkheid niets dan lof!

Dik tevreden!

Voor de derde keer klant geweest bij de ALKU, en voor de derde keer dik tevreden!

We zijn goed geholpen door de medewerkers van alku

Goed.

Netjes gewerkt. Fijne ervaring. Alleen levertijd heeft erg lang geduurd.Enige nadeel.

was volgens verwachting

Prettige vaklui die ook uitlegde hoe of wat ze gingen doen als je dat vroeg en een wat overleg pleegde waar te beginnen enzo.

Wij zijn bang om,indien er wat gedaan moet worden aan Alku denken

We hebben nu voor de tweede keer een opdracht gegund, en beide keren niet goed verlopen. De eerste keer nieuwe voordeur besteld. Ik zag gelijk dat die niet goed was. Dus de nodige trammelant. Deze moest de andere kant opdraaien. Nu raam voor bovenverdieping besteld. Oude raam er uit. Het nieuwe raam was te groot ,dus verkeerd ingemeten. Er moest dus enkele centimeters van buiten en binnenmuur gesloopt worden. Met tot gevolg dat er op later tijdstip de muren opgeknapt moesten worden. Behang behoorlijk beschadigd was het gevolg. En moesten i.v.b.m. vastgestelde het nodige gereld worden. Wat mij tegenvalt ,geen taal of teken in wat voor vorm vanuit Tilburg een excuus. Moet toch weer behangen worden. Vandaar een vraagteken wat ik moet aanbevelen naar derden . Zie vraag het aanbevelen.

moot produkt zie ook onder

alku maakt mooie kozijnen en produkten, maar bij ons is het inmeten en de uitvoering best wel vaak misgegaan Ik weet dat het niet mmevalt om bij een jaren 3o huis het goed in te meten maar als je voor een erker met 3 kozijnen daar drie keer voor terug moet komen is dat veel.

Slechte service.

Komen niet hun afspraken na. Moet steeds maar bellen al twee maanden bezig.

Met Middelburg goed met Tilburg matig tot slecht

Kozijnen en deur in Middelburg gekocht allemaal prima in orde e.e.a. geplaatst door Tilburg en qua afwerking heel bedenkelijk door kieren en naden geen gezicht.

Netjes gewerkt volgens de afspraken.

Vriendelijke ontvangst in winkel Middelburg. Montage goed verlopen.

Fijne interactie vanaf het begin. Vooral fijn dat we direct een offerte kregen. Kozijnen zijn super en de vakmannen ter plaatsen erg aardig en kundig. Werd goed meegedacht, en niet te flauw met oplossingen. Betreft een vakantie woning in Zeeland, alle kozijnen rondom vervangen. Erg blij voor Alku gekozen te hebben.