Doelgericht, persoonlijk en kundig

Wat ik fijn vind aan de lessen bij Vocal Center is dat we gelijk aan de slag zijn gegaan met mijn eigen nummers. Ik had een duidelijk doel voor de lessen en vanuit dat doel zijn we gaan werken. Geen onnodige theorie, maar praktische handvatten om beter te worden in mijn eigen nummers. Dit zorgt ervoor dat je direct resultaat ziet en dat je altijd het doel scherp voor ogen blijft houden!

• Zangcoach: Marcel Swerissen

Helemaal geweldig !

Heel veel goede tips en een warm welkom .. Merk echt vooruitgang in ademsteun en het op juiste wijze gebruiken van klanken. Heb het super naar mijn zin en kijk er steeds weer naar uit

• Zangcoach: Desiree Manders

Super tevreden!!

Ik ben sinds kort op zangles gegaan bij Debby Thebrath. En merkte al bij de eerste les dat haar manier van les geven gewoon in een woord geweldig is. Debby weet precies waar zij het over heeft. En heeft mij in een zeer korte tijd ontzettend goed voorruit geholpen met het leren van zingen. Debby laat jou ook zelf bepalen wat jij wil leren en weet jou daar heel goed bij te helpen. Debby weet haar lessen altijd in een zeer relaxte en gezellig sfeer te brengen. Waardoor jij je al snel op je gemak voelt. Ik raad iedereen Vocal Center aan die interesse heeft om te leren zingen. En vooral te vragen naar Debby Thebrath. Heel veel succes!!

• Zangcoach: Debby Thebrath

Fijn gericht werken!

Na de eerste les meteen een veilig gevoel en echt het idee dat er aandacht is voor wat ik wil leren. Er is tijd en ruimte om te ontdekken en te onderzoeken en ook fouten maken mag. Heel blij dat ik nog een aantal lessen te goed heb :).

Super fijne coaching!

Na al enkele eerdere keren zangles/coaching onsuccesvol geprobeerd te hebben uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken en contact gezocht. Mike zorgde ervoor dat ik meteen op mijn gemak was. De sessies bestaan uit echte coaching gericht op wat ik die keer wil leren ipv dat er een vooraf gemaakt lesplannetje wordt afgewerkt. Dit zorgt ervoor dat ik elke keer naar huis ga met nieuwe inzichten. Het enthousiasme straalt van Mike af en hij legt duidelijk uit op een niveau dat bij mij past. Al met al; zeer positief!

• Zangcoach: Mike Ott

Ontzettend leuk!

Een erg goede ervaring met Lisanne. Goede tips en een ontspannen sfeer.

• Zangcoach: Lisanne Teunissen van Manen

Hele goede stemmassage

Heb een stemmassage gehad bij Mike, heel tof! Je wordt gelijk op je gemak gesteld. Daarnaast is Mike ontzettend energiek en enthousiast en heeft verstand van wat ie doet! Hij is een hele goede coach, en zou hem van harte aanbevelen!

• Zangcoach: Mike Ott

Goede ervaring.

Ik heb 5 hele leuke lessen gehad. Waren heel educatief.

• Zangcoach: Stefanie Achterberg
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Relaxed en veel leren in korte tijd!

Michelle is een spontane, hartelijke zang coach met veel emphatie. Ze is duidelijk over de zangtechnieken en waar ze voor bedoeld zijn. Niet alleen de zangtechnieken komen aan bod maar ook uitspraken en houding. En.... ze heeft zelf een prachtige stem! Ik kijk weer uit naar de volgende keer!

• Zangcoach: Michelle Splietelhof
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Linda ziet mij en begeleid me in mijn tempo.

Als beginner heb ik veel te leren. Linda doet alles stap voor stap en in mijn tempo. Ze vertelt wat ik op dat moment nodig heb en aankan. Dat geeft veiligheid rust en vertrouwen. De ontspanning die ik daardoor vind helpt me om beter in het zingen te worden. Ik ben heel erg tevreden over haar begeleidingskills en zou mensen graag aanraden om zanglessen bij haar te volgen. Spanning, onzekerheid, moed, ontspanning, zelfvertrouwen ontwikkelen en meer passeren de revue. Deze lessen hebben me heel veel gegeven. Bedankt Linda Groetjes Wendy Janssen

• Zangcoach: Linda Meester

Fantastische lessen

In 2 lessen al zoveel bereikt, dit had ik van te voren niet gedacht. Desiree is heel fijn als zangcoach, ze leert je enorm veel waardoor je zelf thuis door kan oefenen met alle informatie. Ze geeft mij zelfvertrouwen maar leert mij ook om ontspannen te zingen waardoor het mij veel minder moeite kost.

• Zangcoach: Desiree Manders
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Leuke, persoonlijke en goede begeleiding

Ik krijg bij Jacqueline veel in hoe en waarin ik me wil verbeteren. Zij laat mij zelf materiaal uitzoeken en meenemen, en weet snel de te verbeteren elementen eruit te pikken met goed, persoonlijk advies. Daarnaast hebben is er een fijne sfeer, waar ruimte is voor een grapje en waar fouten leermomenten zijn. Ik ben tot dusver erg tevreden met de lessen en ga er met plezier heen.

• Lesinhoud N.v.t.

Eerste indruk

Heb mijn eerste les bij Vincent gehad, eerste indruk hele aardige zangcoach, enthousiast en voel me er op mijn gemak. Gelijk al wat praktische tips gekregen om op een liedje toe te passen. Er wordt een zangmethode gebruikt die net wat anders werkt, ben benieuwd wat het uit mijn stem gaat halen komende lessen!

• Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Heb ontzettend veel geleerd en ben verbeterd in mijn techniek!

Meteen na de eerste allereerste les had ik al veel geleerd en wist ik deze kennis toe te passen op andere nummers! Ik vind het ontzettend leuk dat ik mezelf hoor verbeteren en het ook beter voelt. Door de methode die geleerd wordt, gaan sommige nummers of noten ineens veel makkelijker en klinkt het zo als jij wil dat het klinkt! Het is heel leerzaam en leuk!

• Zangcoach: Linda Meester
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Tijdens de les van Jacqueline word ik goed opweg geholpen om te kunnen groeien met zingen. In de les behandelen we het repetoir en werken we aan de vragen en doelen die ik heb over bijvoorbeeld; behalen van hoge noten, klanken, het gebruik van stemkarakter etc. Jacqueline neemt de vragen en doelen serieus en zij kan mij helpen om deze te beantwoorden en te behalen. Ze heeft een fijne manier van lesgeven en de door Vocal Center ontwikkelde methode bevalt ook erg goed. Ook geeft Jacqueline genoeg handvaten om thuis verder te kunnen blijven werken aan wat we behandeld hebben in de les. Persoonlijk vind ik dit erg fijn omdat ik in de eerst volgende les dan gegroeid ben en weer verder kan met groeien.

• Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Ik kan en mag mezelf zijn.

Ik vind het fijn dat ik zelf mag kiezen aan wat ik wil werken. Dit geeft veel motivatie om er ook mee door te gaan.

• Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Praktisch en goede tips die je direct toe kunt oassen.

In een uur is er gekeken naar de doelen die ik heb met mijn stem. We zijn meteen aan de slag gegaan om dit praktisch en passend bij mij te doen. Ook is er theorie behandeld die direct op de situatie betrekking had. Leuke eerste les en er volgen er vast meer.

• Begeleiding/werkwijze
  • Didactische vaardigheden N.v.t.

Wat een verrijking!

Maartje ken ik al langer en we hebben een zangverleden samen. Ik ging voor finetuning naar haar les. Voor tips in hoog en laag. Ik wist al wat haar kwaliteiten zijn. Maar dat ze zo kon aanvoelen wat ik nodig heb vond ik verrassend! Een top docent die mij met een zelfverzekerd gevoel de studio in laat gaan...! Complimenten!

• Zangcoach: Maartje Bijnen

Duidelijk en ontspannen

Aangezien ik nog maar 2 lessen heb gevolgd kan ik nog niet een uitgebreide evaluatie geven. Ik kan wel zeggen dat de lessen ontspannen aanvoelen en er goed wordt geluisterd door de coach. De eerste doelen zijn behaald en ik zie uit naar de vervolglessen.

Hele leuke zanglessen!

Altijd weer een gezellig half uurtje, waarbij ik leuke liedjes goed leerde zingen.

• Zangcoach: Stefanie Achterberg
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Geweldig leuk om mijn stem te ontdekken en ontwikkelen.

• Zangcoach: Anoek Dingemans
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Een warme thuisbasis voor je stem.

Als professioneel zanger is een thuisbasis erg belangrijk, iemand die samen met jou kijkt wat het beste voor jouw stem is en om eventuele problemen te verhelpen/ voorkomen. Nils is die persoon, met humor, vakkundigheid, warmte en geduld weet hij het beste uit mij te halen. Hij staat open voor eigen inbreng en is niet bang om te zeggen waar het op staat. Ik ben erg blij met de resultaten die we bereikt hebben! En kan niet wachten om te ontdekken wat mijn stem nog meer kan.

• Zangcoach: Nils Westerhoff
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Als je twijfelt, ga ervoor!

Zojuist mijn eerste zangles bij Vincent gehad, het was echt ontzettend leuk! Vincent is een energiek, enthousiast persoon, die je al snel op je gemak stelt. Nu al veel handvatten meegekregen. Ik verheug me op volgende week!

Top docente

Anoek heeft me echt zoveel kleine technieken bijgeleerd die het zingen steeds makkelijker maken. Waar ik in het begin heel erg veel stress op mijn stembanden en keel zette om hoge noten te halen, gaat het nu steeds ontspannender en zijn de hogere noten vele malen minder moeilijk te pakken. Dit is maar 1 voorbeeld, maar wat een topdocente is Anoek!

• Zangcoach: Anoek Dingemans

Goede uitleg en advies

Gezellig persoon Denk mee en geef goede advies

• Zangcoach: Saralinda Hiemstra

Over Vocal Center

Vocal Center is een gevestigde naam op kwalitatieve hoogstaande zangcoaching in Nederland. Door een unieke eigen methode wordt er voornamelijk gewerkt met de liedjes die de vocalist wil zingen en worden oefeningen zoveel mogelijk spelenderwijs ge├»mplementeerd. We werken met alle niveaus, van beginnend tot aan de bekendste professionals. Zo werken we o.a. voor the Voice of Holland, Armin van Buuren, Ali-B, Ronnie Flex, Nielson, Mr Propz, Andr├ę Hazes, en vele anderen. Met een zeer divers aanbod aan coachings zoals op maat trajecten, individuele lessen, groepslessen vocal reizen, songwriting zijn we uniek in Nederland. Ook hebben we een zorgteam dat zich buigt over stemproblematiek. We verzorgen sessies die o.a. stem massage, bubbelen en vernevelen aan het voetlicht brengen. Wat kunnen wij voor jou doen?? www.vocalcenter.nl