Heb ongeveer 3 maanden zangles elke week ik leer steeds meer over de zangtechniek wat ik nooit van tevoren wist hoe je dat moest doen maar kom er steeds meer achter hoe je moet zingen ik vindt het in 1 woord gezegd GEWELDIG

• Zangcoach: Isira Mustamu
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Geweldige zangles! Leuk, en leerzaam!

Ik heb zangles gehad bij Diede, en ik vond het ontzettend leuk. Ze heeft me goed geholpen door me te leren hoe ik mijn stem op een goeie manier gebruik, en hoe ik de klanken op de "juiste" manier inzet. Diede liet me op een leuke manier zien welke opties je allemaal hebt als je iets wilt gaan zingen. Hoe je ergens een eigen draai aan kan geven, zonder iets helemaal zelf te hoeven schrijven. Vroeg en laat inzetten, varieren in de klanten, etc. Ook is Diede theoretisch goed onderbouwd. Ze kon zonder problemen al mijn technische vragen beantwoorden over hoe je stembanden werken, en waarom je bepaalde klanten wel of niet kan maken!

• Zangcoach: Diede Teunissen
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

De lessen zijn gezellig en leerzaam

Ik zou annelie Smits zeker aanraden omdat ze je op je gemak stelt. De lessen zijn gezellig en leerzaam. Ze helpt je door te vragen hoe je het zelf vond gaan en daarna geeft zij je advies hoe je het beter kan doen. En dat laat ze je dan ook horen en dat vind ik fijn, omdat je dan ook hoort hoe zij het doet en dat doe je dan na. Ze geeft je handige tips waarmee je thuis weer verder kan oefenen en dat bespreek je weer in de volgende les.

Helder en nuttig

Ik had een les van een half uur en heb daarin enkele basistechnieken en -aandachtspunten geleerd, waarmee ik enkele weken vooruit kan

• Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Hele leuke lessen met veel energie en professioneel advies

Zelf heb ik nooit eerder zangles gehad, door de lessen bij Vocal Center heb ik met nuttige tips al behoorlijke vooruitgang geboekt. De methode biedt inzichten die gemakkelijk toe te passen zijn. Je merkt bij de lessen dat er binnen Vocal Center veel aandacht wordt besteed aan het opbouwen van veel kennis rondom de stem en het zingen. Dat merk je terug in de expertise van de coaches, de juiste coaching en tips van Vincent zorgen voor grote stappen vooruit. Ik ga altijd tevreden weg! Zeker aan te raden.

Enthousiaste

De zangles ervaar ik heel erg goed samen met Annemiek. Ik heb al goede tips gekregen en het is erg gezellig. Het half uurtje lijkt wel een paar minuten zo snel gaat het.

• Zangcoach: Annemiek Vendelmans

Geweldige coaching

Dit was mijn eerste dag. Ik kwam binnen en kreeg meteen alleen maar positieve vibes van Coach Vincent. Hele fijne samenwerking en lekker praktisch. Ik merkte meteen verandering in mijn zangspel. Veel geleerd.

• Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Daniel heeft me heel fijn geholpen

Nadat ik de vorige keer een mindere ervaring heb gehad binnen Vocal Center, ben ik vandaag heel fijn dat ik toch een les bij Daniel heb ingepland. Daniel is een relaxt, lief mens die heel goed zijn vak verstaat, en ontzettend gepassioneerd is. Ook een groot inlevingsvermogen, wat echt wel aan een fijne sfeer heeft bijgedragen. Ik kon vanaf moment een vrijuit zingen, terwijl ik erg zenuwachtig binnenkwam en dit normaliter niet lukt bij me. Aanrader als je op een laagdrempelige manier wil werken aan het verbeteren van je skills, terwijl je genoeg wordt uitgedaagd.

Leerzaam en inspirerend

Vocal centre heeft van alles is huis! Naast songwriting coaching bij Suze, ben ik al enkele jaren onder de pannen bij topper Vin! Vincent heeft een super fijne energie en enthousiasme en de methodiek van Vocal centre is heel fijn om mee te werken. Begrijpelijk, snel toepasbaar en haalbaar! Daarnaast kijkt hij echt naar mij als persoon en wat ik als zangeres nodig heb! Vin heeft mij weer in contact gebracht met Suus voor songwriting en zo kan ik optimaal groeien en doorontwikkeling. Ik ben trouwe fan!

super gaaffff

Super motiverend, stimulerend en ruimtegevend om het te durven doen.

• Zangcoach: Joyce van der Sangen
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Michelle is prettig in omgang op zich!

Michelle weet goed uitleg te geven, en luistert goed en weet snel te ontdekken wat min maar ook plus kanten zijn van mijn kwaliteit of gebrek daar aan! En ze geeft vertrouwen, waardoor onzekerheid te overwinnen is! Zeer fijn persoon. Goede docente!

• Zangcoach: Michelle de Jong

Helemaal op m’n gemak

Wat spannend zeg zo’n eerste zangles, ondanks m’n zweethandjes heeft Lisanne me helemaal op m’n gemak gemaakt. Door me eerst m’n gang te laten gaan en daarna tips te geven op eigen vragen heb ik me erg prettig gevoeld. Super bedankt Lisanne! Tot snel!

• Zangcoach: Lisanne Teunissen van Manen

Top coach

Gastvrij, enthousiast

Topcoach!

Suze is een super fijne coach! Ze stelt mij enorm op mijn gemak waardoor ik me vrij voel om te zingen. Ook krijg ik van de zangles enorm veel energie en we hebben ook lol met elkaar! Als je van je onzekerheid af wil en je stem wil trainen zou ik zeker aanraden om zangles te nemen bij Suze!

• Zangcoach: Suze van Manen

Bevrijdend

Zangles/stemcoaching bij Elrieke is altijd op een ontspannende manier je inspannen om tot mooie en relaxte resultaten te komen!

• Zangcoach: Elrieke van Gelderen

Professioneel en gezellig!

Een warme veilige omgeving om te oefenen. Goede begeleiding en praktische tips.

• Zangcoach: Jurney Koning

Super gezellig.

Het is super gezellig als je aankomt, je begint een beetje te kletsen en tijdens de les kun je ook leuk met elkaar lachen. Ze helpen je super goed en geven je goede tips en oordelen niet. Ik kijk er altijd naar uit om weer te mogen komen.

• Zangcoach: Nicole van Hulst
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Debby zorgt voor een fijne sfeer, waarin ze positief coacht! Vanuit de les krijg je genoeg stof mee om thuis te oefenen. Tips zijn direct toe te passen.

Professioneel

Debby brengt enthousiasme, comfort en alle denkbare technische tips!

Hele fijne les

Hele fijne les met goede structuur. De docent dacht goed mee met wat ik wilde in het liedje en kon goed verwoorden hoe ik dit kon bereiken. Meer zelfvertrouwen rondom zingen gekregen.

• Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Annelie is een geweldige coach die je helpt jezelf te ontwikkelen

De methode van vocal center is echt een fijne methode om lekker te leren zingen. Ik vind het fijn dat we gelijk een liedje gaan zingen en ik echt begeleid wordt met hoe ik het wil zingen. De techniek wordt goed uitgelegd en er wordt goed ingegaan op de knelpunten in een liedje. Om vervolgens stukje voor stukje het lied bij te schaven totdat je tevreden bent. Annelie stelt je goed op je gemak, de eerste keer dat ik bij haar kwam was ik heel erg zenuwachtig en stond ik echt te bibberen, maar aan het eind van de les stond ik al fijn te zingen. Echt een aanrader.

Had me anders voorgesteld

Namelijk ik had een uur en had in gedachten me meer te laten coachen op de nummers die ik zou gaan zingen bij de Voice, wat ik ook gevraagt heb. Jammer dat het zo gelopen is. De uur heb ik betaald na ontvangst van de factuur, met toch een kanttekening. Bij de eerste mail stond er te lezen dat de eerste les geen betaalde les is, ik heb hierop wel gereageerd maar tot heden heb ik geen antwoord ontvangen wat ik zeer onprofessioneel vindt.

• Begeleiding/werkwijze N.v.t.
  • Didactische vaardigheden N.v.t.
  • Professionaliteit N.v.t.
  • Methodiek N.v.t.
  • Lesinhoud N.v.t.
  • Zangcoach: N.v.t.
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Nee

Daniel Vissers

Ik ben gesloten persoon qua vocal coach als het komt met zingen. Ik heb moeite met iemand te vertrouwen om lekker los te gaan met zingen. Dit was me eerste keer met Daniel en HE HAS THE MAGIC TO LETT YOU FEEL AT HOME !!! Dus in mijn eerste les voelde ik me comfortabel met hem en ik ging los hehe ben echt blij ! Daniel is zeer aanraden want hij neem zijn tijd om alles te uitleggen hij is enthusiast dus energy geven hij wil dat je vooruit gaat! Hij probeer jou te snappen en geef je goeie tips om beter te worden en in die korte tijd heb ik veel geleerd ! Hij heeft Passie IN WAT HIJ DOET !! Thankyou so much see you soon !

• Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Precies wat ik nodig had en meer!

Dankzij Isira en het gebruik van de Vocal Essence methode heb ik mijn bereik en bovenal mijn mijn zelfvertrouwen kunnen vergroten. De onzekerheden die ik had zijn al vanaf de eerste les naar de achtergrond verdwenen. Mijn stem kan zoveel meer dan ik dacht! Het is fantastisch om dit met Isira te ontdekken, zij geeft me iedere les dat extra zetje dat ik nodig heb. Altijd professioneel en warmhartig, Isira heeft echt het beste met je voor.

• Zangcoach: Isira Mustamu
  • Zou je ons aanbevelen bij iemand anders? Ja

Super bruikbare tips die ik gelijk kon toepassen

Ik heb 2 fijne oefenmomenten gehad met Loes. De stemproblemen die ik op dat moment had zijn nu verdwenen en ik heb goede tips gekregen om dit zo vol te kunnen houden. Loes appt af en toe hoe het gaat en als het nodig is kunnen we een nieuwe afspraak inplannen. Dit voelt heel betrokken en laagdrempelig. Kortom, ik ben super tevreden en heb veel aan het ‘stomen’ en ‘bubbelen’ voor mijn stem. Bedankt!

• Zangcoach: Loes Worm

Over Vocal Center

Vocal Center is een gevestigde naam op kwalitatieve hoogstaande zangcoaching in Nederland. Door een unieke eigen methode wordt er voornamelijk gewerkt met de liedjes die de vocalist wil zingen en worden oefeningen zoveel mogelijk spelenderwijs geïmplementeerd. We werken met alle niveaus, van beginnend tot aan de bekendste professionals. Zo werken we o.a. voor the Voice of Holland, Armin van Buuren, Ali-B, Ronnie Flex, Nielson, Mr Propz, André Hazes, en vele anderen. Met een zeer divers aanbod aan coachings zoals op maat trajecten, individuele lessen, groepslessen vocal reizen, songwriting zijn we uniek in Nederland. Ook hebben we een zorgteam dat zich buigt over stemproblematiek. We verzorgen sessies die o.a. stem massage, bubbelen en vernevelen aan het voetlicht brengen. Wat kunnen wij voor jou doen?? www.vocalcenter.nl