Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Vocal Center

Vocal Center is een gevestigde naam op kwalitatieve hoogstaande zangcoaching in Nederland. Door een unieke eigen methode wordt er voornamelijk gewerkt met de liedjes die de vocalist wil zingen en worden oefeningen zoveel mogelijk spelenderwijs geïmplementeerd. We werken met alle niveaus, van beginnend tot aan de bekendste professionals. Zo werken we o.a. voor the Voice of Holland, Armin van Buuren, Ali-B, Ronnie Flex, Nielson, Mr Propz, André Hazes, en vele anderen. Met een zeer divers aanbod aan coachings zoals op maat trajecten, individuele lessen, groepslessen vocal reizen, songwriting zijn we uniek in Nederland. Ook hebben we een zorgteam dat zich buigt over stemproblematiek. We verzorgen sessies die o.a. stem massage, bubbelen en vernevelen aan het voetlicht brengen. Wat kunnen wij voor jou doen?? www.vocalcenter.nl