Marcel is echt een super coole gast en coach met 100 procent eigen zang ervaring

Professional coach met veel ervaring en voorbeelden

• Zangcoach Marcel Swerissen

Een onvergetelijke ervaring

Ik wilde mijn vrouw op onze bruiloft graag verrassen met een serenade. Dankzij Paula, die mij in minder dan 3 week heeft klaargestoomd, was ik klaar voor de grote dag: het was een daverend succes, de verrassing was compleet, ik kreeg een staande ovatie. Kortom, een onvergetelijke ervaring!

• Zangcoach Paula Snoeren

hier heb ik echt veel aan gehad

Eerste keer dat ik zangles kreeg in mijn eentje, was best nerveus. Nicole van Hulst is een relaxte docente, maar ze zette echt goed de puntjes op de i. Ik heb in dat uur goed kunnen oefenen en veel geleerd.

Desiree neemt alle tijd voor mijn dochter, en is erg vriendelijk en bekwaam

Mijn dochter heeft een vorm van autisme, Desiree gaat hier prima mee om . Nikki vind het super leuk, en leert heel veel.

Leuke coach en leerzame zanglessen!

De coach is erg enthousiast en vriendelijk. Hierdoor voelt het veilig en leuk. Ook merkte ik na de eerste les al meteen verschil in mijn zang doordat de techniek goed wordt uitgelegd.

Grenzen verleggen

Mijn doel is om ook een meer popgeluid te kunnen brengen. Nicole helpt me om te durven en bij lastige stukken door te zetten. Ik ben er nog niet maar al een eind op weg. Dank je Nicole!

Na de eerste les al wezelijke verbetering

Ik heb nu 2 lessen met Jody Bhe gevold en tot mijn grote verbazing wist ze al met 1 les een duidelijk verschil in mijn zang te verwerkelijken, veel meer power. Na de tweede les,die voor mij lastiger was om in de praktijk te brengen maar nu veeteelt beter de hoogte in. De lessen zijn leuk, praktisch en brengen echt resultaat. Had ik veel eerder moeten doen. Love it!

Leuke zangles!

De contacten vooraf liepen goed. De zangles was ook leuk. Desiree legde een aantal technieken uit en er was ruimte om te oefenen. Ze zou wel iets meer feedback en tip hoe dan anders mogen geven.

We hebben bij Vocal Center een fantastische ervaring gehad!

Met z'n vijven les gehad van Manon Wouterse. Wij als akoestisch bandje wilden wel wat tips hoe we wat dynamischer konden worden. Met de aanwijzingen van Manon kregen we meer inzicht in hoe we bepaalde liedjes meer body konden geven. Haar enthousiasme zorgt er ook voor dat wij er nog meer lol in kregen. Alleen jammer dat anderhalf uur zo snel voorbij ging. 😉

Na één les al zóveel handvatten aangereikt gekregen

Wij hadden met onze akoestische Coincidence Band 1,5 uur groepsles van Manon en ze heeft ons in de relatief korte tijd zóveel aangereikt en inzichten gegeven dat we al onze nummers naar een hoger niveau kunnen tillen met alleen al deze aanwijzingen. Haar enthousiasme en muzikaliteit maakt dat wij al uitkijken naar de volgende workshop!

Iris is erg relaxt en wist me precies de juiste kant op te sturen. Wist goed te omschrijven hoe ik met een minieme aanpassing nog meer uit mijn zang kon halen. Ontzettend tevreden!
  • Zangcoach: Iris Goessens

Nog maar net begonnen. Ik zou het graag nog wat meer als een persoonlijk ontwikkelplan willen krijgen. Ik denk daarbij aan het formuleren van concrete doelen op gebied van repertoirekeuze en van daaruit het vinden van gelegenheden om te zingen voor publiek en/of om te zingen met andere zangers en muzikanten. Dat ik buiten de lessen om de boer op kan. Ik zal dit met Desiree nog bespreken.
  • Zangcoach: Desiree Manders

Ik heb Vocal Center en de zanglessen met Chantal als erg prettig en professioneel ervaren. De methodiek waarbij er obv een gekozen Nummer en de 3 elementen wordt gewerkt aan het verbeteren van het bewust gebruiken van de stem, heb ik tevens als positief ervaren. Chantal is een erg goede zangleeraar, ze inventariseert goed wat de wensen en het huidige niveau is van de leerling. En obv duidelijke toelichting en pointer, met en zonder voorbeelden, helpt ze concreet en makkelijk stappen te zetten. Al om al de lessen als zeer positief ervaren.
  • Zangcoach: Chantal van Brummelen

Zeer fijn en professioneel! Ik voel me veilig en krijg enorm veel zelfvertrouwen!
  • Zangcoach: Anouk de Pater

Ik vond het heel leuk en kon mijn energie lekker kwijt....
  • Zangcoach: Marcia Bamberg

• Zangcoach: Marcia Bamberg

Nils is heel relaxt, luistert goed naar je vraag en heeft een ‘doe’ mentaliteit. Helpt knopen uit eigen nummers te halen en na iedere les ben je weer een stap verder.

• Zangcoach: Nils Westerhoff

Ik voelde me na de eerste les al thuis. Gemakkelijk mee te praten en luisterd goed naar wat je wil.

• Zangcoach: Marcel Swerissen

• Zangcoach: Manon Wouterse

Vor mijn gevoel werken de zanglessen beter als je met een (optreden/)doel er naar toe gaat. Je leert specifiek het nummer zingen dat je uitkiest. Natuurlijk kan je de geleerde methodes op andere nummers toepassen, maar dat is lastig.
  • Zangcoach: Nils Westerhoff

Kan er alleen maar een goede dikke 9 voor geven. Gewoon goed. Meer heb ik niet toe te voegen.
  • Zangcoach: Desiree Manders

Ik heb al individueel les gehad van Manon, maar nog niet met ons bandje. Wat hebben we veel goede tips gekregen! En wat kan Manon dat goed overbrengen. We gaan zeker nog vaker langskomen.
  • Zangcoach: Manon Wouterse

Over Vocal Center