Prima!

Van zero naar hero in 3 lessen

• Is stemonderhoud behandeld? Ja

Hele fijne en professionele stemcoaching op maat.

Hele fijne les. Precies wat ik nodig had. De combinatie van techniek, keuzes maken, advies over stem onderhoud is erg ondersteunend voor mij als zangeres. Michelle weet precies wat ze doet en ik heb het ook nog eens naar mijn zin.

• Zangcoach: Michelle Splietelhof
  • Is stemonderhoud behandeld? Ja

Bijzonder hoe iemand mij zo makkelijk technieken kan aanleren

Gelijk head first in mijn setlist gedoken om werk te maken van alle pijnpunten. Al binnen een half uurtje hadden we door wat de beste manier is om technieken aan mij uit te leggen zodat ik die daadwerkelijk gebruik. De klik was goed en dat draagt enorm bij aan de kwaliteit van de coaching

• Zangcoach: Marcel Swerissen

Leuke leerzame les

Iris geeft op een ontspannen, duidelijke manier les. Ze trekt je uit je comfortzone maar let ook wel op je grenzen (ik had wat last van mijn keel op dat moment en ze checkte steeds hoe het voelde)

• Zangcoach: Iris Goessens

Erg fijn

Ik zit nog niet zo lang op zangles maar tot nu toe vind ik de lessen erg fijn. Er word goed naar me geluisterd en ik word goed geholpen bij dingen waar ik tegen aanloop.

• Zangcoach: Annemiek Vendelmans

Praktische zangles

Van een collega hoorde ik over Vocal Center. Ik ben erg tevreden over de lessen en heb ik korte tijd meer controle over mijn stem en kan een stuk hoger zingen.

• Zangcoach: Vincent de Lusenet

Goede ervaring qua zang les, 1 verbeter puntje

Ik zou het persoonlijk fijner vinden als de instructeur de les leid ipv dat ik zelf met dingen moet komen waar ik aan wil werken. Het gaat tenslotte om mijn zang kwaliteit die verbeterd moet worden en daar heeft zij het beste inzicht op.

• Zangcoach: Annemiek Vendelmans
  • Is stemonderhoud behandeld? Ja

Precies wat ik nodig heb om eenmanspost verder te komen.

• Is stemonderhoud behandeld? Nee

Mam” mag ik volgende week weer!

Professioneel ,enthousiast , leerzaam, en muzikaal plezier Annemay zou het liefst 4 uur in de maand naar Anouk willen gaan.

• Zangcoach: Anouk de Pater

Het waren drie lessen

Linda is een topper volgens onze dochter.. Helaas moeten stoppen ivm onvoldoende aanmeldingen voor groepsles. De onderste drie niet ingevuld, ik heb geen idee wat dat is. Excuus nvt ingevuld.. Anders kon hij niet verzenden.

• Didactische vaardigheden N.v.t.
  • Werkwijze en methodiek N.v.t.

Slecht

Eerst mij aanschrijven dat ik een afspraak heb. Volledig onterecht. Met veel moeite opgelost. En dan nu vragen om een beoordeling? Het gaat dus NIET om de kundigheid, wijze van lesgeven etc. van de docenten, puur en alleen de automatische administratieve behandeling

• Begeleiding N.v.t.
  • Zangcoach: N.v.t.
  • Is stemonderhoud behandeld? N.v.t.

Beste Christiaan. Wat vervelend dat het zo is gelopen. Ik ben meteen even op onderzoek gegaan. Ik zal je even uitleggen hoe dit kwam. Wij hadden (Niet eens Janina) jouw naam in ons bestand staan en hebben bij het boeken van een zangles in Hoorn van een ander persoon met jouw voornaam per ongeluk jouw naam ingevuld in onze geautomatiseerde planning. Toen we je hebben verwijderd nadat jij ons even een vriendelijk bericht had gestuurd en wij jouw vriendelijk hadden beantwoord, was alles geregeld. De automatische planning heeft alleen een fout gemaakt door jou toch te vragen hoe je les is geweest. Dat gaan we meteen maandag oplossen met onze IT afdeling. Ik vind je reactie daarom nogal heftig. Het is vooral vervelend voor Janina want zij heeft er eigenlijk niets mee te maken. Als je de beoordeling nog kan verwijderen dan zou ik dat op prijs stellen om het gemiddelde van Janina realistisch te houden. Als je hem wil laten staan. Noem dan aub mijn naam. (Robin van Beek) of N.v.t. als coach aangezien ik de eigenaar ben. Met vriendelijke groet en een fijne zondag verder. Robin van Beek

Leuk!

Ik mag samen met 2 andere meiden leren zingen bij Juf Linda!

• Is stemonderhoud behandeld? Nee

Top, gevonden sound!

Een goeie en duidelijke aanpak. Leuke en geïnteresseerde sfeer!

professioneel én persoonlijk

Als KNO-arts zie ik veel (professionele) zangers die stemproblemen hebben. Het fijne van de samenwerking met Vocal Center is het persoonlijk contact en het samen zoeken naar de beste behandeling voor de vocalist.

• Zangcoach: N.v.t.

Goed.

Prettige les.

• Zangcoach: Astrid Tan

Positiviteit en enthousiast

Astrid wilde eerst veel over mij weten en praatte zo dik een kwartier. Daarna goed aan mijn zenuwen gewerkt en ook nog theorie uitgelegd. Super!

• Zangcoach: Astrid Tan

Goede begeleiding

Fijne begeleiding met tools om zelf verder mee aan de slag te gaan. Mag van mij wel wat kritischer.

• Zangcoach: Nicole van Hulst

Leerzaam en gastvrij

Mijn doelstelling was om wat tips en tricks op te vangen. Echter was de ervaring veel meer dan dat. Ondanks dat er heel veel informatie op je afkomt merk je al vrij snel dat je het in praktijk kunt brengen. Ook al zit je met meer in de les is dat geen enkel probleem want ook van de tips die anderen krijgen, leer je veel.

• Zangcoach: Paula Snoeren

Prettige ervaring

Ik heb de zanglessen die ik heb gekregen als prettig ervaren. Er wordt goed geluisterd naar wat je wil leren. Daarbij komt dat er goede feedback wordt gegeven en merkte ik dat het steeds beter ging naarmate ik meerdere lessen had genomen.

• Zangcoach: Jurney Koning

Enorm fijn

Bij vocal center hebben ze mij goed geholpen met de dingen waar ik tegenaan liep. Ze hebben altijd wel een oplossing! Ik voelde me ook heel gehoord dus dat is fijn.

• Zangcoach: Jurney Koning

Leerzame lessen

Afstemming van vraag en aanbod is perfect geregeld en direct toepasbaar

• Is stemonderhoud behandeld? Ja

Positieve feedback en duidelijke tips

Een eerdere les met het Prestige koor was wat mij betreft een 9.5 waard. Die was actiever met 65 man en gerichter dan met deze kleine groep van 6. De verschillen in kunnen en ervaring waren hier groot, evenals in leeftijd. Ondanks onzuiver zingen bleef Michelle positief. Wat mij betreft had ze deze onzuiverheden wel met opnames mogen laten horen. Als mensen zichzelf horen kunnen ze mogelijk gerichter ingrijpen op wat nog aandacht behoeft. Het stuk privé-aandacht vond ik prettig en functioneel.

• Zangcoach: Michelle Splietelhof
  • Is stemonderhoud behandeld? Ja

Het heeft mij zoveel positieve energie gebracht!

Sinds mei 2019 volg ik zangles bij Vocal Center en ik vind het een erg fijne manier van les geven: ik mag de liedjes zingen die ik zelf mooi vind. Samen met mijn coach los ik vaak, al zingende, mijn 'problemen' waar ik in een liedje tegenaan loop, direct op. Ik zing al heel lang in een koor, dat is heel gaaf. Maar door deze zanglessen ontdek ik het vrij zingen: open klanken leren, maar vooral durven te maken. Dit vind ik geweldig: ik ontdek mijn eigen stem en... het geeft mij heel veel positieve energie. Nils is een supergoeie, bevlogen coach: hij kan mensen enthousiast maken, geeft duidelijke uitleg en weet het beste uit iemand naar voren te halen. In mei ga ik mee met de 'vocal reis songwriting' naar Spanje. Ik ben benieuwd en heb er heel veel zin in!

• Zangcoach: Nils Westerhoff
  • Is stemonderhoud behandeld? Ja

Chantal is een fijne, enthousiaste en gestructureerde coach!

Als volledige newbie heeft Chantal mij met mijn nummer aan de hand genomen en de nodige handvatten en zelfvertrouwen gegeven. Ik had niet meer uit deze les kunnen halen :)

• Zangcoach: Chantal van Brummelen

Zeer professioneel

Van heesheid maar 4 uur achterelkaar weer kunnen zingen. Deze man is geweldig!

• Zangcoach: Robin van Beek

Zangcoach:

Over Vocal Center

Vocal Center is een gevestigde naam op kwalitatieve hoogstaande zangcoaching in Nederland. Door een unieke eigen methode wordt er voornamelijk gewerkt met de liedjes die de vocalist wil zingen en worden oefeningen zoveel mogelijk spelenderwijs geïmplementeerd. We werken met alle niveaus, van beginnend tot aan de bekendste professionals. Zo werken we o.a. voor the Voice of Holland, Armin van Buuren, Ali-B, Ronnie Flex, Nielson, Mr Propz, André Hazes, en vele anderen. Met een zeer divers aanbod aan coachings zoals op maat trajecten, individuele lessen, groepslessen vocal reizen, songwriting zijn we uniek in Nederland. Wat kunnen wij voor jou doen?? www.vocalcenter.nl