fijne persoonlijke aandacht, goede tips

aandacht voor ieder persoonlijk, Loes neemt alle tijd en hoort/luistert goed wat je 'probleem' is en geeft goed toepasbare tips en trucs, voor zowel professional als amateur.Fijne sfeer.

• Zangcoach: Loes Worm

De workshop werd op een heldere en duidelijke wijze gegeven

Ik heb weer veel geleerd via de workshop en Nicole is een goede coach die een en ander op een leuke maar ook duidelijke wijze uitlegt en benadert. Ze heeft persoonlijk aandacht voor de deelnemer en stelt deze op zijn of haar gemak.

• Zangcoach: Nicole van Hulst

Verfrissende les met nieuwe inzichten!

Ik heb de les van Marcel als zeer positief. Hij straalt plezier uit van zijn vak en geeft goede tips. Voor herhaling vatbaar! Groet, Saskia

Leerzaam enpractijk gericht

Ik had al vier jaar problemen met mijn spreekstem (hees en krakerig) zangstem was helemaal weg . Na de eerste les al veel resultaat na de eerste week van heel veel oefenen en de tips te hebben opgevolgd is mijn spreekstem nagenoeg terug . Dus veelbelovend !!!

• Zangcoach: Marcel Swerissen

Met veel gezelligheid veel vooruitgang boeken!

Vincent is erg energiek en weet een fijne sfeer te creëren waarin je je grenzen op kan zoeken. Samen werk je stapje voor stapje naar je doel toe!

Fijne en leerzame lessen

Michelle is een fijne docent en weet waar ze het over heeft, buiten het verbeteren van zangtechniek helpt ze ook met meer zangplezier op een natuurlijke manier te zingen. Ook is het fijn dat jij zelf bepaalt wat je wilt verbeteren.

• Zangcoach: Michelle Splietelhof

Effectief en goed toepasbaar

Suus is naast innemend en hartverwarmend ook 'gewoon' een hele goede coach! Ze legt elke keer de vinger op de zere plek en heeft goed toepasbare oplossingen voor de korte en de lange termijn! Ik zou dit iedereen van harte aanraden!

Nuttige en leuke lessen

Goede lessen, in ieder geval bij Vincent de Lusenet. Goede balans tussen gezellig en lekker werken en het is fijn dat je de mogelijkheid krijgt om de lrlessen terug te luisteren. Verder is het fijn dat de methode wordt toegepast op vlakken waar jij zelf aan wil werken, en ik merk snel verschil. Ik kan me wel voorstellen dat als de methode je niet ligt, deze lessen misschien niet voor jou zijn.

• Zangcoach: Vincent de Lusenet

Super leerzame en leuke zangles!

Ik heb een super enthousiaste coach die samen met mij mijn stem onderzoekt en mijn stem laat groeien. Mijn zelfvertrouwen en plezier in het zingen nemen hierdoor toe. Ik had dit in eerste instantie helemaal niet verwacht... super tof om te ervaren!

• Zangcoach: Janina Greven

Hier leer ik teminste wat, En het voelt gewoon goed.

• Zangcoach: Mike Ott

Een gedreven zangcoach met talent.

Suze is enthousiast, duidelijk, gedreven, talentvol, inspirator en motivator....

• Zangcoach: Suze van Manen

Leuke, interessante workshop met uitgebreide uitleg over het ‘systeem’

Erg leuke middag met een kleine groep. Fijn. Ze nam de tijd voor iedereen en was duidelijk in haar uitleg. Op Mn gemak. Erg belangrijk.

• Zangcoach: Nicole van Hulst

Super enthousiast

Mijn eerste keer zangles voelde als een warm bad, we hadden gelijk een klik. En hebben in een eerste les goed elkaar leren kennen, hij is duidelijk en heel enthousiast in wat hij doet. Hij doet dit met passie voor muziek, ik raad Vincent aan iedereen aan.

• Zangcoach: Vincent de Lusenet

Je kan dus blijkbaar meer dan je denkt...

In Veenendaal geweest bij Suze.. was haar eerste keer! Een hele leuke en leerzame avond gehad.. duidelijke uitleg, nam overal goed de tijd voor! En ze wist me te triggeren om toch me een liedje te laten doen voor de groep. Wat zijn de problemen waar je tegenaan loopt? Nou bij Pride van U2( niet mijn idee maar bepaalde iemanden vonden dat echt iets voor mij) is dat nogal wel een dingetje.. ik dacht dat ik dat nooit zou halen.. niets is minder waar! Met de techniek en uitleg die ze me gaf lukte het dus wel.! Super goed gedaan suze..

• Zangcoach: Suze van Manen

Mijn ervaring is erg goed.

Goede uitleg en een enthousiaste coach. Ze staat achter wat ze zegt en vertelt hoe het allemaal in elkaar steekt. Mooi.... als je ziet wat ze vertelt ook klopt.

• Zangcoach: Suze van Manen

Echt iets geleerd in een uur

Nils is een leuke vent, die weet waar hij het over heeft. Luistert naar wat jij wil bereiken in de les en zet dat om in begrijpelijke taal zodat je het ook echt in de praktijk kunt brengen. Topper x

• Zangcoach: Nils Westerhof

Geweldige ervaring en persoonlijke aandacht

Wij zijn als team van zing-entertainment met een groep van artiesten bij Robin gekomen met het verzoek voor een masterclass. Buiten het feit dat Robin zich had verdiept in ons team hebben we ook individueel aandacht gehad. Zijn vorm van zang en met name klank heeft voor ons weer een nieuwe ervaring toegevoegd waardoor wij bij onze optredens meer kunnen halen uit ons zelf. Wij hebben inmiddels een nieuwe datum geprikt voor een vervolg. Dank je wel voor deze geweldige ervaring

• Zangcoach: Robin van Beek

Ik ben super tevreden over joyce

Heel veel kennis over verschillende technieken binnen het zingen. Iedere les weet ze me weer naar een hoger niveau te krijgen. Ben zeer tevreden :D

Erg Leuk

Leuke ervaring en les bij de leukste zangcoach Desiree Manders.

• Zangcoach: N.v.t.

Geweldig Joyce! Iedere zangles opnieuw

Erg professioneel, meelevend en veel tips gekregen om snel progressie te maken met mijn stem. Top gedaan Joyce!

• Zangcoach: Joyce van der Sangen

Heeft me top geholpen bij het nr voor mijn bruiloft

Super kan niet beter . Voor al door gaan

• Zangcoach: Joyce van der Sangen

Ze is heel aardig en gezellig en je leer veel

Ze leert je goed en is aardig, Het was heel gezellig en heb ook veel geleerd.

• Zangcoach: Annemiek Vendelmans

Iedere keer leer ik meer.

Mijn vocalcoach, in plaats van mijn zangdocent maakt al een groot verschil in benaderen. Marcel begeleidt mij keer op keer weer een stap verder. Positief, opbouwend, vernieuwend en continu streven naar uitdaging. De methode vanuit Vocal Center is onwijs effectief en toepasbaar in de praktijk, voor mij het werkveld. Kwetsbaar opstellen is nodig, soms confronterend maar hierdoor is de groei vaak verassend. Ontzettend blij dat ik bij Vocal Center terecht ben gekomen. Bedankt.

Goede begeleiding

Werkt goed aan de punten die beter kunnen

• Zangcoach: Johnny Corsie

Zeer veel geleerd in één les

Ik liep tegen een paar dingen aan qua zang met bepaalde nummers en Marcel pikte meteen de pijnpunten eruit en kon me op een simpele maar doeltreffende manier helpen. Met eigenlijk heel weinig moeite lukt alles me nu wel en dat had ik eigenlijk niet verwacht.

Zangcoach:

Over Vocal Center

Vocal Center is een gevestigde naam op kwalitatieve hoogstaande zangcoaching in Nederland. Door een unieke eigen methode wordt er voornamelijk gewerkt met de liedjes die de vocalist wil zingen en worden oefeningen zoveel mogelijk spelenderwijs geïmplementeerd. We werken met alle niveaus, van beginnend tot aan de bekendste professionals. Zo werken we o.a. voor the Voice of Holland, Armin van Buuren, Ali-B, Ronnie Flex, Nielson, Mr Propz, André Hazes, en vele anderen. Met een zeer divers aanbod aan coachings zoals op maat trajecten, individuele lessen, groepslessen vocal reizen, songwriting zijn we uniek in Nederland. Wat kunnen wij voor jou doen?? www.vocalcenter.nl