professioneel en vriendelijk dat is copini

het is altijd weer een feestje en met de nodige humor, om een bril bij copini uit te zoeken, het vriendelijke personeel, heeft een zeer professionele kijk op de zaak zodat je altijd met juiste bril thuis komt

netjes geholpen.

Erg goed altijd vriendelijk en deskundig geholpen !

vriendelijk, behulpzaam

Wordt altijd vriendelijk geholpen en er wordt de tijd voor je genomen.

Deskundig personeel en prima service

Erg plezierig geholpen om juiste keus te maken voor mijn sport zonnebril

Vriendelijk personeel en goede service

Vriendelijk personeel en goede service.

prettige opticien. Afspraak is afspraak

Al jarenlang een prima service. Mensen zijn vakkundig

Prima!!

Al jaren dik tevreden over de geboden service!

Super fijn!

De mensen die hier werken zijn erg sociaal en erg geinterreseert in de behoeftes die je nodig hebt en staan altijd voor je klaar

Prima service.

Vriendelijk. Behulpzaam. Probleem wordt altijd opgelost.

Heel persoonlijk gericht. Toen ik vertelde dat ik de nieuwe zonnebril op sterkte graag mee wilde was het wel heel kort dag. Maar toch is het hun gelukt.

Prima service en een vriendelijke geduldige bejegening

Metingen aan oog in breed opzicht uitgebreid doorgenomen, advies gekregen om ook een oogspecialist te laten controleren op de gezondheid van het oog. Glazen besteld naar aanleiding van metingen van optometrist en toezegging dat bij latere correctie (oogarts) van het glas voor het rechteroog de kosten niet geheel voor eigen rekening zouden zijn. Bij dat alles werd de tijd genomen.

X

X

Jullie hebben een ontzettend goed oog welke bril geschikt is voor je hoofd, behulpzaam en vriendelijk. In 1 woord Top!

Leuk en vakkundig geholpen!

Prettige mensen met does inzicht en prima advies.

Snel geholpen voor een goeie prijs

Je loopt binnen zonder afspraak en je wordt meteen geholpen. Gratis je ogen op laten meten. Hier na een bril besteld tegen een super mooie prijs en die kon ik een dag later ophalen! Super goede ervaring met copini.

Fantastisch altijd een feest om heen te gaan!

Nooit problemen meedenkend

prettig

altijd goed

Goed en snel en heel vakkundig geholpen

En hele mooie zaak die goed is uitgelicht. Met heel vakkundig personeel. Een top zaak

Prachtige collectie, goede service en vriendelijke benadering.

Als vaste klant kom ik graag bij Copini Opticiens.

Vriendelijk en professioneel personeel.

De afgelopen tijd ben ik begeleid bij het dragen van contactlenzen. Ik ben zeer tevreden over de begeleiding. De kennis, service en de klantvriendelijkheid hebben indruk op mij gemaakt. Vriendelijke groet, Liza Jansma.

Het personeel is erg klantvriendelijk en nemen de tijd voor je. Onder het genot van een kopje koffie/thee wordt het zoeken naar een goed passend montuur nog leuker. Het personeel luistert goed naar de wensen van de klant en denken mee in mogelijkheden. Als ik weer toe ben aan een nieuwe bril ga ik zeker terug naar copini.

Goede service.

Vriendelijke mensen en professionele dienstverlening, dit gaat bij Copini Opticiens prima samen.

Prettig en deskundig personeel.

Heb nu ongeveer de bril 14 dagen en bevalt prima. Mede te danken aan de hulp van het zeer vriendelijk en geduldig personeel.

Over Copini Opticiens

Filter op Taal