Filters

10

In een woord geweldig

Nadat onze reis naar Saas Grund vorig jaar niet doorging ivm Corona, hebben wij deze verplaatst naar dit jaar met vertrek op 16 augustus. Het was de 2e keer dat wij deze reis gemaakt hebben en weer was het geweldig. Zowel chauffeur Sven als het verblijf in hotel Azalea. We hebben prachtige excursies gemaakt, en zelfs een paar andere dan de vorige reis. Deze reis is echt een van de toppers. We zijn al zo’n 8 keer met Bolderman mee geweest en nog nooit zijn we teleurgesteld. Ondanks dat er regels golden ivm Corona hebben we ruimschoots Genoten met een grote G.

  • Aanbevelen? Ja
10

top

Na vele omboekingen konden wij de reis naar Kroatie maken. op de heenreis 14 uur in de bus, we hadden een prima chauffeur hij vertelde veel van het land. Prachtig land ik vond de bus reis te lang we hadden een prima hotel goed eten vriendelijk personeel. En een heerlijk zwembad alleen helaas geopend tot 7 uur. door de positive houding van chauffeur Jakko, kwamen wij door de lange reis, We hadden een zeer positive groep en hielpen elkaar als het even niet ging. Dit gezegd hebbende een fijne reis om op terug te kijken. Een echte aanrader. Chris Vrind.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alweer een geweldige reis met Bolderman

Op 2 augustus 2021 vertrokken wij voor een 10-daagse reis naar Toscane: Pisa, Florence, Elba, etc. We hebben van alle plekken genoten, onder meer door de lokale gidsen die ons weer veel interessante verhalen en achtergronden vertelden. Het hotel was prima, het eten idem. De matrassen mogen wat zachter, maar als je 's avonds gaat slapen ben je zo moe van die mooie dag dat je het al snel niet meer voelt. Één hoogtepunt noemen? Als het dan toch moet: Carrara! Wat een onvergetelijke tocht in de bergen en dat uitzicht. Een speciaal woord van dank aan onze chauffeur Neçmi, voor wie niets teveel was. Bij alles deed hij een stapje extra om het ons makkelijk en naar de zin te maken: verjaardagen werden gevierd met een fles wijn en als we na een stadstour warm bij de bus kwamen wachtte hij ons op met een heerlijke meloen. Bedankt Neçmi!

  • Aanbevelen? Ja
10

Superservice in coronatijd

In februari 2020 reis geboekt naar Engeland, Ierland en Schotland. Vanwege Corona kon in 2020 de reis tot 2 keer toe niet doorgaan. Ook nu in 2021 is het helaas niet mogelijk deze reis te maken. Wij zijn door Bolderman steeds supergoed geïnformeerd. De mensen aan de telefoon waren vriendelijk en konden onze vragen adequaat beantwoorden. Vandaag kregen we al bericht dat de volledige reissom is teruggestort. ( 4 dagen na de vertrekdatum). Dikke pluim voor alle medewerkers. Joke en Wim, Veghel

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

8 dagen Zwitserland geweest met mijn kleinzoon. Met een hele leuke,aardige,jonge en hele goede chauffeur Erik. Een meester in het rijden op de haarspeldbochten Ik heb geen moment angst gehad van mijn hoogtevrees Zuinig !! op zijn Bolderman.Joop en Seth van Rooijen Houten

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie week, slechte terugbrengservice

Een leuke reis naar Spornitz, veel gezien en een prima chauffeur Gina. Konden terugkijken op een mooie week. Maar..........na Zeeland werd het al minder. Tijdens de terugreis naar onze woonplaats hebben wij ruim 3 kwartier moeten wachten op een vervangende chauffeur. Op station Amersfoort van ca. half negen tot bijna half tien (20.35-21.25) Iedereen in de bus was moe. De meeste nog aanwezige passagiers waren vaak al om 6 uur smorgens opgestaan i.v.m. de terugreis. Je bent dan vaak al erg moe! Gevolg dat wij om 22.35 met onze koffers stonden te wachten op het OV op een uitgestorven busstation. Ik vind dat een slechte beurt van de organisatie van Bolderman. Wij zijn diverse keren mee geweest met Bolderman, het terugbrengen is zo wie zo vaak een drama, maar dit sloeg echt alles. Jammer gaf een vervelend smaakje aan een uitstekend verlopen week.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig

Net terug uit Ķroätie, Geweldig naar mijn zin gehad. Chauffeur Andre was Geweldig met rijden, en over vertellen. (Dus ook een goede reisleider) prima kerel. Wij hebben genoten van onze reis. Alleen het warm eten onderweg, in overnachtings pension post, was zeer armoedig . Voor de rest alles prima.

  • Aanbevelen? Ja
1

Bolderman verplicht vaccinatie

Zeer slechte reisorganisatie. Helemaal geen vriendelijk personeel aan de telefoon. Vorig zomer een reis geboekt naar Kroatië. Die zal door gaan, week voor vertrek werd de reis toch geannuleerd toen een voucher gekregen. Mijn eis was m8n geld terug dat kon pas na 6 maanden. Uiteindelijk in mei het geld terug gekregen. Nu een vakantie geboekt naar Italië voor 16 augustus. Heel veel gebel voor ik ging betalen. Steeds de belofte de reis gaat door, toch maar betaald. Krijg ik gisteren een mail je mag alleen mee als je gevaccineerd bent. Gebeld wordt dit bevestigd, dat is het nieuwe beleid en mijn vakantie moet maar geannuleerd worden ivm geen vaccinatie. Geld terug krijgen zit er niet in, ik kan een cadeaubon krijgen…. Terwijl de landen waar we doorheen gaan een negatieve test al voldoende vinden. Wat een idiote organisatie. Ze verplichten sowieso iets wat helemaal niet mag.

  • Aanbevelen? Nee
9

gewoon goed

Gister van een 10 daagse reis naar Italie (Gardameer) terug gekomen , in een woord geweldig . Onze geboekte reis voor 2020 naar de Balkan omgezet naar 2021 alleen ook deze kon niet doorgaan omdat er diverse landen op geel/oranje stonden . Na 1 telefoontje probleemloos opgedoekt naar Italie waar we 2 jaar terug ook waren geweest. Maar we hadden voor een veilige reis gekozen en hebben die zeker gehad. Ik ze sjapo Bolderman , zo kom je op de juiste manier de de reislustige reiziger te gemoed . Onze volgende reis staat alweer gepland , dit keer Kroatie .

  • Aanbevelen? Ja
10

Net terug en was top

Net terug uit kroatie. Reis was top. Goede bus, vriendelijke chauffeur die goed reed en veel vertelde. Leuke excursies, net hotel in kroatië. Overnachtingshotel was goed, alleen eten was niet lekker en onvriendelijke man die bediende. Wat ik wel niet fijn vond, de taxi op de terugreis naar Venlo. Hij was vies, vol stof, smerige banken, stoelen waar wat mankeerde waren geplakt en dan een plastic zeil tussen de voorste en achterste banken. Het ergste was nog dat hij keihard reed. Op wegen waar je 50 mocht reed hij 80. Waar 100 mocht reed hij 130. Ik was blij dat we thuis kwamen. Afscheidsbuffet in zeeland ook top.

  • Aanbevelen? Ja
1

Nooit meer Bolderman

In 2020 cruise geboekt voor 31 juli2021 en de helft aanbetaald. In juni2021 de rest betaald en kreeg daarna te horen dat de trip op die datum niet doorging. Kon verzet worden naar 11 sep. of 18 sep. heb tegen mijn zin in gekozen voor 11 sep. met dezelfde voorwaarden, zoals soort hut enz. Op de bevestiging kreeg ik een mindere hut die ik niet geboekt had. ik zou dan wat geld terug krijgen. Op de website was de hut die ik wel geboekt had gewoon beschikbaar. Na contact te hebben gezocht bleken ze het niet te willen veranderen en boden ze aan om dan te verzetten naar 18 sep. daar ben ik niet mee akkoord gegaan en ze hebben de reis geannuleerd en mij uiteindelijk na 4 weken terugbetaald. ze gaven wel toe dat de schuld bij hun lag. Zeer slechte service vind ik.

  • Aanbevelen? Nee
9

ik ga jullie wat beloven

Lieve mensen door Corona ging mijn geboekte reis niet door heel jammer ,ik kreeg vandaag al mijn centjes keurig terug op mijn bankrekening .En nu mijn belofte ik zal goed op de centjes passen er echt niet aankomen want ik wil echt als het weer mag met jullie op vakantie gaan .wanneer dat is weet ik niet maar dat ik ga is zeker dus :tot ziens .

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer teleurstellend

Ik boek een boekbare reis, maar krijg een dag later bericht dat die niet door kan gaan. Vervolgens boek ik dezelfde reis op een andere datum, betaal de volledige reissom en krijg bevestiging maar twee weken later wordt deze geannuleerd. Ik krijg de reis wel aangeboden op de eerder geboekte datum met 10 procent korting. Ik bel om dat te bevestigen, krijg ik te horen dat het toch niet kan. ?! Waarom bieden ze dat dan aan??? Wat is dat voor service, belachelijk! Ik ga wel weer naar EffeWeg, nooit problemen mee gehad. Bolderman nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee
9

Geweldige reizen

Zojuist zijn we teruggekomen van onze 30e reis met Bolderman, 5 dagen Sauerland all inclusive. Ondanks dat vanwege Corona een aantal aanpassingen in het programma nodig waren, hebben we genoten van een heel mooie natuur, fijn hotel, lekker buffet, een hele goede en gezellige chauffeur Enno de Haan. Het enigste minpuntje momenteel is de telefonische bereikbaarheid. Om een nieuwe reis te boeken moet je 15/20 minuten wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt. Maar de service is dan goed, ook mbt het omboeken van een reis.

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet goed

Zoveelste keer voor de gek gehouden

  • Aanbevelen? Nee
2

Bolderman verzet reis niet meer

Bolderman verzet mijn reis niet meer. Ik zou 7 augustus naar Oostenrijk gaan (Gerlos) met mijn dochter en echtgenote. We hadden deze reis al 2 keer verzet in verband met corona. Eerst van augustus 2020 naar mei 2021, daarna weer naar augustus 2021. Mijn dochter is nog niet volledig gevaccineerd dus wilden we de reis naar juni 2022 verzetten. Eerst een bericht gestuurd via contact. We zouden zo spoedig mogelijk van Bolderman horen. Gisteren 23 juni toch maar gebeld, want nog niets vernomen.Volgens medewerker wordt er niet meer verzet pas als reis niet doorgaat. Dus wachten tot 14 dagen voor datum. Verzetten van te voren deden ze niet meer. Keuze voor ons, zelf annuleren of gokken dat reis niet doorgaat. Voor het eerste gekozen 15% van de reissom betalen. Waarom 2 keer zonder kosten verzetten en nu niet? Antwoord medewerker, vorige keren ging reis toch niet door nu wellicht wel.Ze kon mijn contactbericht overigens niet raadplegen, niet handig. Bolderman wil nu koste wat kost reizen door laten gaan, niet meer verzetten. Geen service meer, annuleren of meegaan.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slecht in de service, goed in de reizen!

Onze geboekte kerstreis werd geannulleerd door corona. We hadden alleen een aanbetaling gedaan van 169€. Ivm met ouderdom en ziekte na de boeking gevraagd tot 3x toe om ons dit bedrag terug te storten. Daar wij hij ook niet breed hebben werd ons gevraagd Bolderman te steunen in deze moeilijke tijd! Nu bijna 1 jaar geleden deze boeking en nog moeten we een 1/2 jr wachten op ons geld! Moet de kleine man zo’n groot bedrijf ten koste van hemzelf steunen??? Helaas zo zijn de regels punt uit!! Keiharde opstelling! Terwijl de wet zegt als je het echt terug wilt hebben moeten ze betalen! Maar niet bij Bolderman! Voelt als de vluchteling due gevraagd wordt het rijke westen…! Voor ons nooit meer Bolderman!

  • Aanbevelen? Nee
9

Geweldig

Wij hebben al veel reizen gemaakt met bolderman. In een woord geweldig

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

prachtige reizen inclusief de chauffeurs die er echt zijn voor iedereen. Hopelijk gauw weer, zit erop te wachten in september .

  • Aanbevelen? Ja
10

Beter en klantvriendelijker kan niet. Dikke vette 10 waard.

Op 1 april jongstleden werd ik gebeld door een medewerkster van Bolderman. Zij deelde mij mede dat mijn eerder geboekte reis naar Wenen met onder andere het concert van Andre Rieu (die eerder was vervallen ivb met corona) toch door kon gaan. Andre Rieu had het concert kunnen verzetten naar november. De medewerkers van Bolderman hadden rekening gehouden met mijn eerdere boeking en belde of ik de reis wilde verzetten naar november 2012. Voor mij was het een heel grote verrassing en ik ging uiteraard akkoord. Toen ik hierover mijn dochter belde wees zij mij op de datum: 1 april. Ik begon wel even te twijfelen, maar ging er van uit dat Bolderman dat toch zeker niet zou doen. Twee dagen later stond de boeking op mijn account. Beter kan niet en een groot compliment is daarom op zijn plaats. Als mijn reisjes naar Ierland en Noorwegen ook nog door gaan, kan mijn jaar niet meer stuk.

  • Aanbevelen? Ja
2

Bolderman reageert niet als je geld van een reisvoucher terug vraagt

diverse mail gestuurd voor teruggave geld van een reisvoucher geen reactie, een zeer kwalijke zaak van Bolderman dit geeft aan hoe onbetrouwbaar de reisorganisatie is. Bezint eer ge begint met deze reisorganisatie.

  • Aanbevelen? Nee
10

Wanneer weer?

Altijd goede reizen al15 jaar .wensen jullie veel sterkte in deze tijd.Wij nu 81 en 86 jaar hebben heel goede ervaringen met jullie organisatie.hopen spoedig weer met jullie mee te reizen. Helga Strijd en Louis Retz.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bolderman belofte nagekomen.

Na geannuleerde reis een voucher ontvangen van Bolderman. Na lang gewacht te hebben om toch nog te kunnen reizen is niet gelukt. Daarom besloten het geld terug te boeken. Dit was geen probleem, en inmiddels ons geld ontvangen van Bolderman. Dit geeft extra vertrouwen in Bolderman en wanneer we weer mogen reizen, gaan we zeker weer boeken bij Bolderman. Voor een heerlijke vakantie. Gr. Dam. de Vries

  • Aanbevelen? Ja
9

Super mooie reis naar Zuid Spanje gehad, heel goed geregeld.

Al vaak met Bolderman op reis geweest, zeer tevreden. Waren al lang weer met hen op reis geweest, vooral de stedenreizen zijn heel goed verzorgt. Helaas wachten we nu maar even tot de besmettingen weer zijn afgenomen. Dit is veiliger voor je zelf en voor je reisgenoten. Ik hoop dat Bolderman deze moeilijke tijd doorstaat! Sterkte gewenst!!

  • Aanbevelen? Ja
1

slechte organisatie

Ik had verleden jaar reis geboekt naar Marokko 29-10-2019. Ik zal 30-9-2020 vertrekken .Toen was me reis geannuleerd .Ik kan pas me geld terug krijgen 19.-02-2021 belachelijk .Ik zag op deze form dat iemand anders al eerder ze geld had terug gekregen. Bolderman mailt niet terug en als je ze belt zijn ze kattig bah .Ik ga nooit meer met hun op reis. De service is heel slecht gr Jolanda

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Vendelier 61-B

3905 PD Veenendaal

06-47051197

[email protected]

Over Bolderman Reizen

Bij Bolderman vindt u de mooiste busreizen, excursiereizen, rondreizen, stedentrips en vlieg-busreizen. Wij willen u graag laten genieten van de prachtige natuur, cultuur, steden en dorpen in Europa op een manier waarbij iedere minuut van uw reis wordt ervaren als een heerlijke onbezorgde vakantie. Met meer dan 50 opstapplaatsen door heel Nederland biedt Bolderman iedereen het gemak om dichtbij huis op te stappen. Een aanbetaling is bij ons niet verplicht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.