Mooie reis

Eind oktober hebben hebben wij de 12 daagse excursiereis Peñiscola Azahar in Spanje beleefd, en hebben hier erg van genoten. Mooie reis, goeie hotels, proffesionele chauffeur, en op locatie een gids die met passie en liefde alles verteld over de mooie omgeving en natuurlijk tijdens de excursies! Chauffeur Jan die je overal veilig naar toe rijd, heeft allerlei drankjes (natuurlijk tegen betaling) aan boord die tijdens onze reis verzorgd werden door zijn vrouw Rita, perfecte service. Heb je altijd al Spanje willen ontdekken dan zou ik zeggen boek deze mooie interessante excursiereis !! P.s bekijk ook de reisverhalen aangevuld met foto's om een indruk te krijgen over deze mooie reis.

Mooie reizen met deskundige begeleiding

Uitstekende organisatie met goede prijs kwaliteitverhouding

Met Bolderman ontspannen op reis

Beide reizen Oostenrijk (Pfunds en Aschau) zijn uitstekend bevallen. De VAYA hotels ademen luxe en comfort, uitstekende kamers en zeer goed verzorgde maaltijden. Elke dag fijne excursies. Voor herhaling vatbaar!

Bolderman? Eens maar nooit weer!

Met een vriendin een Bolderman-weekje naar Normandië/Bretagne geweest. Met bijna € 1000,- voor een week best duur, maar op een klacht van ons gaf Bolderman niet thuis: onze schuld. De chauffeur was geweldig, het programma vrij matig ("ga maar op een terrasje zitten"), maar het tevoren bestelde vegetarische eten in het hotel bleek een soap: we kregen hetzelfde als de anderen, alleen de grote stukken vlees waren uit de jus gevist. Of een uitgelekt blikje bruine bonen als alternatief. Toen we er wat van zeiden en voorstelden een klein Camembertje (uit Normandië !) voor ons te bakken, werd het personeel kwaad op ons: dat stond niet in hun contract. De chauffeur zei dat dit hier altijd zo gebeurde, Bolderman wist het dus. Het was eigenlijk hilarisch, maar om de vakantie van de anderen niet niet te bederven hebben het er maar bij gelaten. Voor ons was dit geen noodgeval. Maar commentaar van Bolderman: we hadden het noodnummer moeten bellen. Ze schreven 2 heel lange brieven waarin de schuld bij ons kwam te liggen, natuurlijk geen cent terug.

Mooie reis goed georganiseerd

Prettige organisatie je ziet veel tijdens de reis Buschauffeur en reisleiding in een doet zijn best om de reis te vullen met activiteiten en met voldoende pauze gelegenheid te geven Eten en hotels zijn prima..

Hele fijne chauffeur Erik. Haalt het beste uit hem zelf voor de klant. Complimenten hiervoor.

Reisleiding goed; bussen goed; excursies goed; hotel slecht

Bij de excursiereis Andalusia wordt overnacht in hotel Las Palmeras in Fuengirola. Dit hotel organiseerde een dancefestival dat op vrijdag- en zaterdagavond duurde tot 8 uur in de volgende ochtend met permanent knalharde muziek. Verschillende reisgenoten (op leeftijd) hebben 2 nachten niet kunnen slapen. Bolderman: zoek een ander hotel!!

Geweldige rondreis door Schotland met Bute

In augustus 2023 zijn wij voor de eerste keer mee geweest met Bolderman. 12 dagen rondreis door Schotland met het eiland Bute. We hebben ontzettend veel gezien, het waren lange dagen met veel kilometers, prachtige natuur, bijzondere bezienswaardigheden. Hotel waren niet altijd spectaculair, het eten in de hotels was ook niet altijd geweldig. Maar de reis was in verhouding niet duur en ik kwam thuis met een euforisch gevoel. Het was heel erg mooi. Volgende keer weer met Bolderman!

Veel gezien en beleefd op de gemaakte rondreizen naar Wales en Ierland met fijne buschauffeur.

In een plezierig reistempo hebben we genoten van de prachtige rondreizen van de landschappen, kastelen, stadjes, ruïnes, gemaakte ritten met koetsjes, trein- en bootreis, pony’s, en schapen. We hebben veel kunnen zien vanuit de bus die ons veilig bracht naar de bezienswaardigheden en de hotels. Alles was goed geregeld, we hebben genoten! DANKJEWEL

"Top vakantie in Zwitserland/Saasgrund"

In oktober, 2022 hadden wij de laatste 10 daagse reis naar Zwitserland geboekt. Het is een fantastische reis geworden welke al onze verwachtingen overtrof mede door onze reisleider en vakbekwame chauffeur "Jet" die ons van Noord naar Zuid en Oost naar West over bergen en dalen en pittige bergpassen , weer of geen weer ons " hele schitterende uitzichten en belevenissen heeft laten zien, mede tijdens de koffiepauzes. En dat "Niet Alleen" want tijdens deze, hanteerde zij letterlijk "Tafeltje dek je" waarbij ,koffie, thee en koekjes werden uitgestald! Ons verblijf in hotel Afzelia in SaaS Grund met de Nederlandse eigenaar "Freddie en zijn personeel is ook "Top" en een een aanbeveling méér dan waard is!!! Het ontbijt en avondeten gewoon "Heerlijk". De overnachtingen bij de B&B hotels onderweg "Prima" Bolderman ga zo door als het om klantgerichtheid gaat"

Gezellige reis, waarbij je heel veel ziet!

De reis naar de Makarska Riviera was in 1 woord prachtig! Heel veel gezien en gedaan, het weer was zelfs begin oktober nog schitterend en een leuk gezelschap.

Niet verwacht maar werd een mooie gezellige reis

Ben meer van Noorwegen of Zweden en Finland. Maar nu staat Denemarken ook op mijn lijstje. Geweldig genoten en gezelligheid van de groep en goede chauffeur Guido.

Het was fantastisch

Heerlijk genoten van de reis. Wij waren de jongste van het stel maar wat hebben wij genoten! En wat een ontzette toffe chauffeuse hadden wij. Componenten naar haar toe. Zonder haar hadden we dit niet kunnen doen!

prima vakantie fijne chauffeurs

prima georganiseerde reizen met prima chauffeurs leuke locaties ,in 1 woord top

Puur genieten

Dit jaar heb ik twee busreiziger gemaakt met Bolderman en heb beide als zeer prettig ervaren. Vanaf het moment dat ik de bus instapt op weg naar de vakantie bestemming wordt je meegenomen met een voortreffelijke buschauffeur die je als persoonlijke reisbergeleider meeneemt. En dan de hotels waarin echt van alles aanwezig is en je van alle gemakken en luxe bent voorzien met goed en gezond eten en fijne kamers en bedden. En tot slot de excursies waarbij je op plekken komt en zo de plaats van bestemming goed leert kennen. Voortreffelijk !

Super vakantie gehad naar Zwitserland

Voor de eerste keer met Bolderman op vakantie geweest. Super vakantie met een fijne chauffeur die ook veel wist te vertellen over de omgeving.

Leuke (rond)reizen voor een leuke prijs.

Heb al van stedentrip tot rondreis gedaan en altijd tevreden geweest over de prijs. De hotels zijn vaak qua maaltijden eenvoudig maar kan niet anders voor deze prijzen.

Een geweldige reis.

Een langgekoesterde droom die uitkwam bij het maken van deze reis. Veel mooie dingen gezien waarbij Petra en de Wadi Rum woestijn er uit sprongen. Ontzettend gaaf om te zien. We hadden een fijne reisleider die veel wist en vertelde over het land. Ook onze aardige chauffeur wist ons goed en veilig van a naar b te rijden.

Geweldige vakantie gehad in praag

Ik was 5 dagen in praag geweest , het was geweldig da.Hele goede chauffeur gehad joris.Hotel erg schoon .Onbijt prima vavond eten matig.Het was een geslaagte 5 dagen reis geweest.

Geweldig mooie reizen gemaakt met Bolderman

Alles altijd goed geregeld,kundige chauffeurs,die als het nodig is het programma omgooien ,vanwege het weer of id,denken mee met de gasten. Goede ,soms eenvoudige hotels,met prima eten.

De beste ervaring met Bolderman Reizen.

Wij hebben inmiddels 8 reizen met Bolderman mogen maken en hopen er nog veel te mogen beleven. Onze ervaring is, dat wij fijne herinneringen hebben, met geweldige chauffeurs en mooie ruime bussen naar de mooiste steden in Europa. Ga vooral zo door Bolderman enn hopelijk tot gauw weer.

Een leuke vakantie met leuk gezelschap

Een ontzorgde vakantie, leuke busreis met topchauffeur en leuke medereizigers. Leuke excursies. Super meegevallen de busreis. Volgend jaar weer.

Goed en degelijk

Altijd duidelijke informatie. Goede verzorging op de reizen. Vriendelijke chauffeurs.

Geweldig we hebben genoten.

Onze reis naar Shönau in zuid Duitsland wat geweldig wat hebben we genoten. De excursies zo mooi! Geweldige omgeving. Hoogtepunt was de hangbrug in Todtnau. Zo bijzonder. Mijn man met de rollator eroverheen. Het Eiland in Mainau zo indrukwekkend. Met de vele bloemen mooi park. De seilbahn in Belchen een dag naar Luzern. en zoveel meer. In zo'n korte tijd zoveel gezien. Een echte aanrader.

Geweldig goede organisatie

Al een aantal keer via Bolderman op bus reis geweest oa naar Oostenrijk en Duitsland en de laatste reis was een vlieg-bus excursie reis naar Malta dat was wederom ook weer goed georganiseerd!!

Over Bolderman Reizen

Bij Bolderman vindt u de mooiste busreizen, excursiereizen, rondreizen, stedentrips en vlieg-busreizen. Wij willen u graag laten genieten van de prachtige natuur, cultuur, steden en dorpen in Europa op een manier waarbij iedere minuut van uw reis wordt ervaren als een heerlijke onbezorgde vakantie. Met meer dan 50 opstapplaatsen door heel Nederland biedt Bolderman iedereen het gemak om dichtbij huis op te stappen. Een aanbetaling is bij ons niet verplicht.