Meegeweest met de 8 daagse vlieg/busreis naar Andalusie van vliegveld Eindhoven vanaf woensdag 13 februari 2019. Perfect geregeld met goed hotel en "zeer goed" ontbijt/dinerbuffet , daarbij zijn Frans( chauffeur) & Francis ( reisleidser)niet te vergeten namen als het gaat om passie, uitstraling en vriendelijkheid ,GEWELDIGE MENSEN !
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Van 2 tot en met 9 februari busreis Sauerland met chauffeur Patrick. Een top reis, een hele ontspannen sfeer door de rust en het natuurlijke leiderschap van Patrick. Heel gezellig gehad, niets op aan te merken een aanrader dus.
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Nauders, wintersportreis 26-01 t/m 02-02- 2019. Hotel Dreilanderblick Ik kan niet anders zeggen dat de prijs kwaliteit verhouding mijn verwachting overtrof. Hotel is enigszins gedateerd, maar dat heeft juist ook een bepaalde charme. Personeel uiterst vriendelijk en toegewijd. Het ligt ietwat afgelegen wat echter geen probleem is. Er rijden veel bussen. Hoewel de reis op langlauf- en wandelaars is ingesteld kan de alpine skiër er ook heel goed uit de voeten. Op nog een 5 min. skibussen kan men terecht in Nauders en in Schoneben (Italie). Het laatste heeft zelfs mijn voorkeur. Niet groot, maar uitstekend verzorgde pisten in alle soorten. Ontbijt en diner eenvoudig maar absoluut voldoende en goed verzorgd. De bus maakte veel erg leuke excursies. Over de uitstekende chauffeur in alle opzichten niets dan lof. Prima gereden, informatief, betrokken en toegewijd. In mijn beleving de beste ter wereld. Is er dan geen minpunt? Jazeker. Op de website wordt bij de zaterdag van vertrek vermeld: na een vroeg ontbijt vertrekt de bus e.d. Dat is onjuist. Het vertrek vond plaats om 05.00 waardoor wij om 04.15 uur al moesten opstaan. Ontbijt was een soort lunchpakket wat na het vertrek in de bus kon worden genuttigd. Goed verzorgd, maar niet conform de website vermelding. Ik ben daarom benieuwd naar onze volgende ervaring naar Praag. Al met al krijgt de reis een 8 en de chauffeur een 10+
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Net terug van winterreis Tarrenz Tirol, Prachtige reis, en Onze chauffeur Hans heeft er echt alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken, begin van de week aangepast ivm de enorme sneeuwval en de enorme hoeveelheid wegen en passen die afgesloten waren. Toen het weer opknapte en de zon er was, loste de problemen met de wegen ook weer op zodat we nog meer konden genieten van de vakantie!! En aan sneeuw geen gebrek, soms langs muren van sneeuw gelopen van wel 2 meter hoog. Hotel was goed, eten prima en het ontbijt overweldigend! Ook het relatief kleine gezelschap werd best een hechte groep. Volgende keer zeker weer met Bolderman
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

7 daagse kerstreis naar Veldenz gemaakt. Enorm genoten mede door het vakmanschap en de inzet van onze chauffeur Mario Burgers. Een betere chauffeur kan je niet wensen. Groot organisatietalent zodat we fantastische dagen hebben gehad. Heeft indeling van dagen omgewisseld zodat we niet in een stad kwamen waar alles vanwege kerstmis gesloten was. Ter plaatse door Mario allemaal uitgezocht. Hierdoor op 1e kerstdag een enorme gezellige dag in het hotel georganiseerd samen met onze geweldige gastheer Arthur. Samen hebben ze ervoor gezorgd dat iedereen heeft genoten. Ook over het hotel niets dan lof. Arthur en zijn team hebben alles in het werk gesteld om er een onvergetelijke kerstweek van te maken. Een hotel wat we iedereen kunnen aanbevelen.
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Vandaag terug gekomen van een 7-daagse kerstreis naar Nauders in Oostenrijk, wij verbleven in hotel Dreilanderblick, de eigenaars David en Nathalie weten de gasten het echt prima naar de zin te maken, de kamers zijn prima en het ontbijt en diner zijn goed verzorgd, vwb de busreis hadden wij een hagelnieuwe touringcar met Pieter en Jan als chauffeur/reisleider die de groep geweldig wisten te vermaken, verder is het logistiek prima geregeld en het afscheidsdiner was ondanks de grote drukte op het verzamelpunt in Zeeland goed voor elkaar, kortom; wij zijn zeer tevreden over deze reis en het is zeker voor herhaling vatbaar.
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Van donderdag tot zondag naar Berlijn geweest met een aanbieding van Bolderman reizen, alles was tot in de puntjes verzorgd . Onze chauffeur Marco en ons hotel waren geweldig.een minpuntje te weinig beenruimte in de bus . Wij zullen zeker nog weleens met Bolderman mee gaan maar dan wel met meer zitruimte.
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Nog nagenietend van een mooie reis naar Praag! Donderdag rond 08.00 uur vertrokken en met een tweetal langere pauzes (45 min.) rond 18.30 uur aangekomen in Praag waar we in de Hotel Opera ons eerste (pluspakket) diner hadden. Daarna naar hotel Tristar om je voor te bereiden voor enkele inspannende dagen Praag. Vrijdagochtend na een ontspannende nachtrust in een prima kamer eerst genietend van een uitgebreid GOED ontbijt. In de ochtendrust onder leiding van een gids de Benedenstad ontdekken onderbroken door een lekker bakje koffie met taart in Municipal House in het centrum. Na de rondleiding Praag verder ontdekken: het mooie centrum in kerstsfeer door opbouwende Kerstmarkten. De grote aantrekkelijke winkels en eetgelegenheden in het Palladium en de omgeving. Alles goed beloopbaar. Rond 18.30 uur een heerlijk diner in Avion 58. Daarna nog even door het sfeervolle centrum gelopen en met tram 8 (24 kronen per kaartje) naar het hotel. Zaterdag weer lekker uitgerust wakker worden in een besneeuwd Praag. Wat een kerstsfeertje... Deze dag bracht de rondleiding ons naar de Bovenstad met een bezoek aan de Burcht van Praag, met de kathedraal en het Paleis. Natuurlijk ook hier een heerlijke kop koffie met apfelstrudel, een kerstmarkt en heel veel te zien. Na de wisseling van de wacht voorzichtig door de (soms te) gladde straten richting de Karelsbrug om weer in het centrum te belanden. Omdat de kerstmarkten officieel geopend werden was het centrum stampvol en was het aansluiten... In het Palladium wat gegeten en weer verder de drukte en de kou in, al was de omgeving gelukkig hartverwarmend. Na het derde smakelijke diner (voor de 2e keer) in Avion 58 werd het tijd om te gaan uitrusten voor de terugtocht naar Nederland. Om 05.00 uur gewekt en rond 06.00 uur aan het ontbijt en om 06.40 uur vertrokken we bij het goede hotel Tristar voor een regenachtige terugreis richting Zeeland. De terugtocht leek zoals meestal wat sneller te gaan of kwam dat door het bekijken van de wedstrijd Feyenoord-PSV in de bus op de smartphone. Vanuit het Witte Huis in Zeeland in 10 minuutjes terug in ons eigen huis. Al met al een mooie citytrip naar Praag met mooie rondleidingen en heerlijke diners. Hotel Tristar was een warme, rustige verblijfplaats met goede kamers met koelkastje/minibar, verfrissende douche en iedere ochtend een heerlijk uitgebreid ontbijt. Een SUPER prijs/kwaliteitsverhouding!!! Hoe kan Bolderman dit allemaal bieden voor dat geringe bedrag? Klasse, dan neem ik een volle bus graag op de koop toe... BOLDERMAN, chauffeur, gids en busgenoten BEDANKT!! Praag, je was mooi, groots, sfeervol, druk en koud (even wennen!).

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prachtige ervaring in zuid afrika echter de touringcar voor deze reis van +/- 3000km was beneden de maat. Oude bus met +/- 670.000km op de teller voldeed niet. Reactie Bolderman wij moeten maar rekening houden met de situatie in Zuid Afrika, slechte wegen en oudere bussen enz. Hier lag niet het probleem. Géén aanrader voor deze lange tour.
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Net terug van een reis naar het prachtige Praag.. Alles was dik in orde van ontbijtje in hotel tot diner.. We hadden het plus pakket erbij geboekt wat zeer zeker de moeite waard was ( ietsiepietsie minder dat er geen streekgerechten werd geserveerd) De wandelingen met gids waren prachtig.. Het enige min puntje wat was en we snappen de redenering maar de plaats in bus we zaten in een overvolle bus (62 pers) en nogmaals we snappen dat je voor een lage prijs gaat reizen en dus je ook niet first class kan zitten maar misschien een tip om het van te voren aan te geven zodat de mensen de keuze hebben of ze wel of niet krap willen zitten.. Maar het goede en leuke busgezelschap maakte heel veel goed.. Wat hebben we genoten.. Bolderman bedankt...
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Net terug van een prachtige reis naar Saas-Grund, alles was prime verzorgd en de chauffeur-reisleider Reino is zijn gewicht in goud waard.!! Ook Hotel Azalea was gezellig en goed.
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

reis naar krakow en zakopane,chaffeur rense. erg mooie reis en zeker aan te bevelen,wat n prachtig land , veel gezien en indrukken opgedaan.
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Een prachtige reis het zwartewaud. Veel gezien het is een aanrader en een goeie chauffeur. Lammerd

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Wij zijn met Bolderman naar de Baltische staten geweest van 22-10 tot 2-11. Hele mooie reis veel gezien. Eigenlijk te veel in zo n korte tijd.Weinig vrije tijd..... vermoeiend. Sommige plaatsen was je te kort en andere weer te lang....maar dat is persoonlijk. We troffen het dan ook met zo n goede chauffeur (Wouter) niet te geloven....zo jong en top chauffeur..hij loosde ons overal zo veilig naar toe....soms door grote drukke steden...geen gestress...zo rustig.Hij kon veel vertellen over de plaatsen waar we kwamen of langs gingen.Veel humor ook....geweldig. En de rust zelve.....dat voelde fijn en veilig. Op de terugreis heeft hij ons naar Potsnam gebracht...wat niet in het programma stond......maar mooi...dat was een succes..iedereen vond het fantastisch daar. Toen we terug kwamen stond ons een heerlijk afscheidsdiner te wachten in Zeeland...top. Bedankt Wouter voor de hele fijne reis.
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Mooie reis en goede reisleider. Rondreis Dalmatische kust gedaan eind aug/begin sept. Jammer van de gids bij de Plitvice watervallen, eigenlijk niks gezien door zijn slechte begeleiding met de groep. Ook hotel in Zagreb was enorm slecht, zowel kamer als eten, nog minder dan 1 ster als je het mij vraagt. Verder mooie vakantie gehad.
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Eem mooie reis gemaakt naar Praag op 25-10-2018, Wout, je bent een goede chauffeur, je kent je vak, je bent een praatjesmaker en bedankt dat je zulke mooie verhalen hebt vertelt over Tjechië onderweg. Ook s avonds aan een biertje kwamen de verhalen los. Een fantastische stad en inderdaad vier dagen zijn te kort maar om even van de stad te proeven is dit net lang genoeg. Een goed hotel alleen één min puntje, het diner was niet al te best, dan kunnen jullie beter iets meer vragen voor het plus pakket en zorgen voor een goed diner. Een hoop leuke mensen ontmoet in de bus en de gids die ons door Praag heeft geleid alle lof. Boldermanreizen, dank je wel en ik ga zeker nog een keer met jullie mee.
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Vind het best een goed organisatie maar de bus vond ik niet best de beenruimte was minimaal slechte toilet zeker voor een reis waar je toch zeker 10 uur van in de bus zit. De chauffeur Hennie was top zeker een aanwinst voor het bedrijf. De info van de Londen reis klopt ook niet er staat dat je in de namiddag in je Hotel bent maar je bent er pas in de avond om 20 uur dit wisten jullie van te voren want op het programma wat we in de bus kregen stond deze tijd al op dus graag je klanten goed informeren dat voorkomt ontevredenheid. Maar verder was alles prima geregeld
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Wat een mooie reis hebben wij gehad. De herfst in Zwitserland is erg mooi. Door René Langelaar onze super chauffeur en zeer goede reisleider en natuurlijk onze super gezellige medereizigers is het een onvergetelijke vakantie geworden. Hotel Azalea was zeer goed, aardige en bekwaam personeel en heerlijk eten. Er is helaas ook 1 minpuntje, het eerste en laatste overnachtingshotel, was helemaal niet super vooral het eten liet te wensen over. Nogmaals bedankt René voor de mooie plekjes die je ons hebt laten zien.
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Reis naar Rome en Florence dd 8.10.2018. Mede namens onze voortreffelijke chauffeur Marco en zijn vriendin Ivana en mede reizigers is deze reis een groot succes geworden. Ook heeft Marco meerdere mooie excursies voor ons geregeld Kan deze reis een ieder aanbevelen. Nogmaals onze hartelijke dank hiervoor. Jan en Toos - Amersfoort.
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Ik en mijn man willen Bolderman een compliment geven, We zijn op 22 September vertrokken naar Spanje in het plaatsje Peniscola. Prachtige vakantie gehad met veel excursies. Willem onze buschauffer wist in de reis heel veel te vertellen echt een mooi stukje geschiedenis.Zijn vrouw heeft ons goed verzorgt van koffie en thee. Het wordt vaak onderschat wat een buschauffeur allemaal moet meemaken, buiten het reizen en mensen begeleiden met allerlei vragen en in drukke steden goed kunnen rijden is onze ogen( ik en mijn man ) een vak appart.Ook als de man zijn ring verliest en Willem hier alles aangedaan heeft om deze terug te vinden en te achterhalen. Wij kunnen alleen maar zeggen, Willem... Dikke pluim zoals jij de mensen veilig heen en terug brengt en alle gedoe wat erom heen hangt op te lossen.. en dan toch altijd alle rust te bewaren op het op zo.n goede manier op te lossen. Bolderman, bij deze het was een mooie reis en jullie hebben een top chauffer wat mij hebben mee gemaakt op onze eerste busreis en dat was Willem. Groeten, Diana & Ray
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

12 dagen Schotland en Bute, vanaf 1 okt. 2018. ============================== Wat een geweldige reis met chauffeur Coen. We hebben maar 2 dagen wat minder weer gehad. De overige dagen was het prachtig najaarsweer en de natuur in al zijn herfstkleuren. Chauffeur Coen wist veel te vertellen over de hoogtepunten van Schotland en Bute en vulde zijn verhaal in de touringcar aan met filmpjes en Schotse liedjes. Na elke reisdag kwam Coen even bij je om te vragen hoe de dag was geweest en hoe we de reis hadden ervaren. De overnachtingshotels stonden op mooie plaatsen zodat je ‘s avond na het eten nog wel even kon rondkijken in de nabije omgeving. Al met al een schitterende reis, die best vermoeiend was, maar mooie herinneringen bij ons heeft achtergelaten. We kijken al weer uit naar een nieuwe reis met Bolderman.
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Geweldige reis gehad naar Sonthofen. Prima hotel. Heerlijk gegeten. Veel gezien mede door onze chauffeur Remco. Niks was hem teveel. Zeker n aanrader.
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Byzantijnse rondreis gemaakt. 15 dagen. Een hele mooie reis, alles goed geregeld. Hotels goed tot zeer goed, op 1 na, maar dat mag de pret niet drukken. Uitstekende chauffeur. Lokale gidsen prima. Een aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Net 5 dagen Praag geweest, super slecht hotel eten was gewoon heel slecht zeer onvriendelijk personeel ze deden zelfs het licht uit in de eetzaal toen er nog mensen zaten, je kan er niet pinnen, zeker geen aanrader, iedereen klaagde!!!! De chauffeur reed heel goed,maar dan heb je het ook wel gezegd, de man had niks te vertellen! hotel was zo ver weg van Praag dat je elke dag 3 tot 4 uur van joker in de bus zat, en als dan ook de buschauffeur niks te melden heeft ,dan wordt je daar niet vrolijk van,kortom veels te lang in de bus gezeten,zonder dat je daar wijzer van wordt,deze reis was in mijn beleving geen aanraader,zeker niet met dat hotel.moet wel zeggen het afscheid diner in het witte huis in Zeeland was eigenlijk het beste van de reis,dat was super.verder is de organisatie van Bolderman goed,mar ze moeten wel beter hotels nemen,dit kan echt niet,schandalig gewoon!

Over Bolderman Reizen

Filter op Taal