Romantische Kerstreis nar Praag. Dit doen we nooit meer via Bolderman

Het eten in het hotel was beneden peil, het kerstdiner bij het Leger des Heils in Amsterdam zal lekkerder geweest zijn dan wij kregen voorgeschoteld, geen kerstaankleding, alleen een kaarsje en hier en daar een kerstster in het volle licht, het leek wel een eetzaal uit de tijd van het Oostblok. De enige keer dat we beter hebben gegeten was op de rondvaartboot over de Moldau, maar dat kostte ook € 20,00 p.p. Het programma is niet volledig gevolgd, maar 1 keer in het centrum gegeten i.p.v. 2 keer.

Goede en eerlijke service

Vandaag gebeld naar Bolderman. Ik ben slecht ter been en wilde wat advies over welke reis wel of niet geschikt is voor mij. Lieve dame aan de telefoon gekregen die eerlijk advies heeft gegeven over welke reizen minder geschikt zijn en welke ik eventueel wel goed kan maken. Gelijk met haar een reis uitgezocht en geboekt. Ik kan niet wachten tot het zover is!

slecht

reis geboekt voor mijn moeder helaas binnen 2 weken van de boeking te horen gekregen dat het niet meer mogelijk is om zelfstandig de reis te maken ..wordt er 150,- euro in rekening gebracht , ook nog op een reis van geer vertrek garantie !!.. let dus op want het kost je geld !! wij vechten dit aan en gaan niet betalen.

Fantastisch

Heerlijke reis gehad, ik heb genoten.

Prima we hebben weer genoten

Voor de tweede keer nu mee met bolderman

Zeer slecht

Kerstreis naar Duitsland voldoet niet aan wat in de folder staat. Hotel niet aan de kiezel Geen warme lunch gezien. Met kerst in de regen gedropt in een stadje waar alles dicht was. Vriendelijk verzocht om copy van mijn reis en die wordt geweigerd. In een woord slechte ervaring!

Slecht

Kerstreis Bohemen Praag nog nooit zo'n reis meegemaakt Chauffeuse zegt niks en vraag je iets op de boot in Praag weet ze niet wat het is, we gaan om iets over het land te horen toch, Frisdrank in de bus werdt al aan het begin van de reis gezegt is de laatste reis dit jaar bijna op, als je 3 uur in de bus zit wil je ook wat fris drinken, chauffeuse Sylvia vertelde bijna niks we hadden een Duitse gids waren mensen die ze niet verstonden, maar zegt sylvia fijn is dit een gids mag zij het doen hoef ik het niet raar toch, zegt ze klara doet het wel zelf, geen muziek in de bus wij hadden na overleg ons opgeofferd om achter in de bus te blijven zitten, waren er veel die moeilijk deden erover iedere dag problemen daarover maar ook schuld door de chauffeuse zaten 2 stellen zonder medische verklaring hadden tegen haar gezegt waarom ze niet wilde rouleren en dat vindt ze goed dan krijg je problemen, normaal moet je een medische verklaring hebben, wij boos maar niks gezegt moeten wij voor hun achterin blijven zitten, geen muziek in de bus wel meerdere keren gevraagd of ze muziek opzette maar hoorde niets zelfs bij Klara nog gevraagd of zij muziek had voor ons maar niks mee gedaan erg jammer, stuur je een klacht naar bolderman en wat krijg je terug een mail waarin ik merk dat de schuld bij ons ligt sylvia heeft een goed woordje daar gedaan jammer, er zaten veel mensen die meerder keren met bolderman waren geweest ze zeiden allemaal goede chauffeuse maar dat is het ze met maar kinderen gaan vervoeren met de bus dit niet meer, de hele terugweg hoor je haar niet 12 uur in de bus zonder een woord geen muziek lijkt wel een begrafenis, oja we hadden de 2de dag plezier in de bus kregen we te horen dat het rustiger moest belachelijk, en dan wordt je met zo'n mail afgescheept dit is echt heel slecht van bolderman, ik ben een paar jaar niet meegeweest door ziekte dacht nu weer kan het maar een grote teleurstelling, niet alleen door Sylvia er zaten echt vervelende mensen in de bus

Zeer slechte klantvriendelijkheid en slechte kerstreise

Vriendelijk verzocht om kopynota van mijn reis dat wordt geweigerd ! Hotel staat op de foto in reisgids aan de moezel. maar dat klopt niet. Beloofde warme lunch nooit gehad. S' morgens alleen wit brood wat ook mee de bus in moet voor de trips. Kerstdagen gedropt in de regen in stadjes waar niets open was !. Dus zeer slechte ervaring kerstreis en met bolderman zelf ook !

Geweldig om mee te maken

Onze 28e reis met bolderman nu een keer in de winter met oud en nieuw naar Londen, Oxford, Cambridge en Windsor. Zijn prachtige steden en ook het galadiner met dansavond met oudjaar was heel gezellig en apart. We hadden een leuke chauffeur Nick en ook in londen een enthousiaste gids Marie Louise. Onze 29e en 30e reis met Bolderman inmiddels geboekt!

Geweldige reis

Onze complimenten voor de goed georganiseerde reis aan Enno de Haan!!! Hij wist ons Steeds weer te verrassen met de mooiste en lieflijkste plaatsen!!! Het was voor ons een superleuke reis!!! Bedankt daarvoor!!!!

Nog nooit zo slecht meegemaakt

“Kerstreis Romantische stad Praag” Hotel was redelijk, kamers somber met weinig comfort. Het eten was bijzonder slecht, smaak in het eten was niet aanwezig en het werd zonder enige inspiratie opgediend.De eetruimte deed me denken aan een bedrijfskantine uit de jaren zestig. En als dan het eten ook nog slecht is dan is er totaal geen sprake van genieten. “JAMMER, MAAR DIT WAS EEN GROTE TELEURSTELLING”

heel goed

bolderman heeft mij aangenaam verrast,na zesjaar bij kras te hebben geboekt,nu bolderman geboekt voor de kerstvakantie ,alles zeer goed geregeld,goede bus en chauffeur en een geweldig hotel en op de laatste dag nog een heerlijk afscheids diner,bij kras in der tijd kreeg je een kom soep en kon je zelf wat broodjes smeren.bolderman ga zo door

Overlast

Tijdens onze kerstreis naar velburg en het hotel zum Post is ons het volgende opgevallen.Als je het hotel binnen komt loop je door een lange gang naar de schuifdeuren die toegang verlenen naar de eetzalen.Voor die schuifdeuren is een zgn rokers hoek ,als je er langs moet lopen (dus je bent in de midden van het hotel)is het vreselijk zo als het stinkt ,en elke keer als de schuifdeuren open gaan ,gaat de stank naar binnen .Dit is voor niet rokers niet prettig.Ik vind ,als ze roken willen ga dan naar buiten

Systeemreisorganisatie geweldig.

Ik als persoon ondervind dat de Chauffeurs de reizen en gasten goed begeleiden . Mijn dank aan alle medewerker van bolderman , dat U zoveel verschillende personen der aarde een fijne vakantie voorziet.

geweldig

We zijn met de kerstcruise gereisd van Zeeland naar Rudesheim -Koblenz en Keulen De chauffeur vertelde onderweg veel wat we zagen over de lorelei en de omgeving Het was een geweldige chauffeur Alfons In Rüdesheim aangekomen hoefden we de koffer niet eens te dragen die was ongemerkt al op de boot. Elke dag verzon de kok weer andere dingen geweldig We zijn goed verwent die dagen. Het personeel was zeer attent alleen jammer dat ze gebrekkig engels spraken. Sommige mensen begrepen niet goed wat er gezegd werd. Maar een tolk zou geen overbodige luxe zijn Het is zeker een aanrader een pluim voor Bolderman die alles geolied liet verlopen. Zeker ook de chauffeur die op zijn eerste dag bij Bolderman ons veilig thuis bracht naar Veenendaal

Wij hebben de reis naar Praag als prima ervaren. We gaan zeker weer een keer met Bolderman op een trip! Maar onze chauffeur Hans! mag iets meer met zijn gasten omgaan! Hij deed niet meer dan zijn chauffeurs werk!

Onlangs een reis via de telefoon geboekt bij Bolderman en ik ben uitstekend geholpen door de medewerkster van Bolderman!

Klantvriendelijk

Ik ga 22 december mee met de kerstreis naar Londen, nu had ik nog een aantal vragen. Hierover heb ik contact opgenomen met het callcenter. Ik werd snel en goed geholpen! De medewerkster bleef erg rustig en sprak duidelijk. Ik kijk uit om deze reis te gaan maken!

Is altijd goed

Maak van de 8 dagen Oostenrijk 10 dagen van met overnachting en de 5 dagen Duitsland die verder het land in gaan 8 dagen

TOP 4-daagse kerstcruise met de m.s. Esmeralda

Wij hebben van 25 t/m 28 nov 2019 de 4-daagse kerstcruise met m.s Esmeralda gedaan en wat hebben we genoten. Het begon met een overnachting in motel Koolen te Velp, prima kamer, uitstekend ontbijt en uiterst vriendelijke gastvrouw, in het pannenkoekenhuis aan de overkant v d weg heerlijk gedineerd. Maandag afgereisd naar Zeeland en daar de auto geparkeerd voor de aankomende 4 dagen a 10 euro, prima prijs. Met een uiterst comfortabele bus en prima chauffeur (Remco) naar Keulen gereden, ingecheckt op de m.s Esmeralda, je hoefde niet eens je koffer te dragen, TOP service. Op naar de kerstmarkt in Keulen, mooie markt echter jammer dat je daar niet kan pinnen. Volgende dag naar Koblenz, 's ochtends varen (mooie tocht)en in de middag naar de kerstmarkt persoonlijk vond ik deze niet mooi, woensdag naar Rudesheim ook hier 's morgens varen en in de middag naar de markt, in 1 woord schitterend, heerlijke eierpunch en glühwein genuttigd en daarna weer naar de boot voor het overheerlijke diner, het eten was trouwens elke dag voortreffelijk zo ook de crew, vriendelijk, behulpzaam en correct, TOPPERS.

Eerste 2 dagen correct 3e dag niet nagekomen wat beloofd.

Eerste 2 dagen prima, fantastisch hotel en een dikke pluim. HELAAS: Dit was de omschrijving voor de derde dag: Dag 3: Disneyland® Paris - Nederland Vandaag is alweer de laatste dag van deze magische Disney-reis. Na het ontbijtbuffet kunt u uw bagage in de bagageruimte van het hotel zetten, waarna u de ochtend nog heerlijk kunt besteden aan bijvoorbeeld het kopen van een laatste souvenier in Disney Village®. Aan het eind van de ochtend staat de touringcar weer voor u klaar en reizen we terug naar Nederland. We verwachten aan het begin van de avond in Breda terug te zijn, waarna u met één van onze servicelijnen weer huiswaarts keert en rond 18.30 uur ben je weer op de opstapplaats in Breda. Op de tweede dag de mededeling van de chauffeur dat de bus op de derde dag om 11.00 uur zou vertrekken naar huis. Geen bezoek dus voor souveniers in De Disney Village mogelijk, de tijd om naar de Village te gaan na het ontbijt was veel te kort. Overleg over de vertrektijd niet mogelijk daar het alleen een mededeling was. In principe was het dus anderhalve dag Disney. Afhalers zouden ons op komen halen rond 19.30 uur en was nu 17.30 uur. Deze derde dag was een grote teleurstelling, volgens chauffeur had het te maken met vervoer problemen.

Verwondering

Bolderman heeft helemaal geen reizen naar Aldegir Marokko......,..

Supergoed reizen met Bolderman.

Naar Marokko geweest. Prima hotel Les Dunes DÖr in Agadir. Alles was goed geregeld door de medewerkers van Bolderman reisbureau. Ook de taxi was goed geregeld en een aanrader. Maar ook het hotel en personeel was weer super. Daar nu voor de derde keer geweest het was weer top. Het was een fijne vakantie.

Ervaring van onze eerste Bolderman busreis, naar Berlijn.

Keurig op tijd werden we opgehaald door de servicelijn, waarna we na de koffie in onze bus richting Berlijn stapten. Gastvrij ontvangen door onze opgewekte, vriendelijke en vertelgrage chauffeur Kees. Kees reed ons veilig en op een prettige manier naar ons hotel, een klein eindje buiten Berlijn. Voor de prijs/kwaliteit is Hotel de Lindenberger hof een prima hotel. Fijne bedden, prima eten, en schoon! In korte tijd( 2 dagen) krijg je een goede indruk van Berlijn, dankzij Kees, en gids Arno, die heel veel wist te vertellen. En er was voldoende vrije tijd, om bijv. nog te winkelen etc. We hebben erg veel gezien, veel indrukken opgedaan. Respect gekregen voor het beroep buschauffeur, want je bent niet alleen de chauffeur, maar ook gastheer ,regelneef, en duizendpoot. Dat deed je goed Kees! Wij kijken terug op een fijn en leerzaam weekend Berlijn, met een gezellige groep mensen! groeten van de wijzen uit het Oosten;-)

Hebben een geweldige reis gehad. Van 21 t/m 28 oktober 2019 naar Toscane en Rome. Hotel prima, eten geweldig. Excursies fijn met Nederlandse leiding. Chauffeur René uitstekende chauffeur en wist heel veel over de omgeving. Voor herhaling vatbaar.