Waardeloos

Zeer slechte ervaring. Vorig jaar op reis naar Roemenië het hele reisgezelschap ziek omdat Bolderman zieke mensen niet repatriëren en gewoon mee verder stuurt met de rondreis. Wordt totaal niet naar de veiligheid/gezondheid van het gezelschap gekeken. Daarom wilde we dit jaar geen risico lopen met Corona betreft de reis naar Spanje-Portugal. Verschillende keren contact gezocht om eventueel een jaar op te schuiven, omdat delen van de reis al op code oranje stond. Wordt totaal niet meegedacht en zelfs gelogen. En als je dan uiteindelijk zelf annuleert en dus veel moet betalen voor niks, wordt een week later de reis eruit gehaald, omdat het wrsl niet meer rendabel is om te gaan. Voor ons nooit meer!

Slechte ervaring.

reis geboekt in januari 2020 voor 5 oktober 2020 Spanje Portugal. Door corona wilden wij de reis omboeken naar 2021 maar was niet mogelijk. Enige oplossing was annuleren omdat boldermann niet mee werkte aan een oplossing. Zit in risico groep en heb hartfalen en kan niet met mondkapje op in de bus zitten en spanje is code oranje. Wij moesten €560,- annulerings kosten betalen. Boldermann bedank.

wij vinden Bolderman als reisorganisatie top,

Wij zijn zeer tevreden over Bolderman, maar ik zit ergens mee, wij hebben gevraagd gaat de reis 12 oktober door naar Italia de medewerker zei ja, ik vroeg kunnen we de reis niet verzetten naar oktober 2021 dit kon niet zei ze, ik vroeg als wij zelf de reis zouden annuleren , dat kon maar dan moesten wij 510 betalen , normaal begrijp ik dit maar nu dat het nog overal onveilig is vinden wij dat Bolderman moet mee denken IVB de veiligheid van hun klanten, het is toch geen moeite om de reis een jaar te verzetten .

Fijne reis alleen de corona regels werden niet op gevolgd

Op 31 augustus 2020 5 dagen naar de harz geweest de reis was prima maar de corona regels werden in de bus 5 mensen zonder mondkapje en in het hotel van der valk 8 mensen aan 1 tafel zonder afstand niet nageleefd 4 x aan de chauffeur gevraagd maar die deed er niets aan hij was geen politieagent jammer dat Bolderman zijn eigen regels niet naleeft we hebben een klacht ingediend bij bolderman over 4 weken krijgen we antwoord we zullen zien.

wat een rot bedrijf

Hoi ik had een reis geboekt naar Marokko ook die gaat niet door . IK had een voucher gekregen dus niet weer gebeld voucher komt een maand later slim bedacht.Ik ga me geld terug vragen naar 6 maanden . Ze hopen dat wij de voucher vergeten. En je kan niet vooruit boeken pas als de landen op groen staan. ik wil nooit meer op vakantie met hun. Vriendelijk zijn ze ook niet door de telefoon. Wij als burger zijn de dupe niet hun.

Soms lopen dingen even anders ,maar wat wordt er dan goed mee gedacht door Bolderman en naar een oplossing gezocht. Heel fijn is dat. Bedankt hiervoor!

Goed verzorgde, mooie reis naar Rugen , met een deskundige chauffeur Steven!

Een mooie/ gezellige reis naar het prachtige eiland Rugen .

Totaal NIET coronaproof

Lekker naar Kaprun all-in geweest. Nou niet dankzij Gert (idioot) want die zegt doodleuk mondkapjes hoeven niet hoor. Daarna krijgen we chauffeur Harry en ook hij neemt corona niet zo nauw. Passagiers dragen mondkapjes maar half. Harry word daar na diner op aan gesproken. Krijg je als eerste reactie: je kunt de reis ook afbreken. Er was weinig discussie mogelijk met Harry over de gezondheidsregels. Ook beklag bij kantoor, telefonisch is het van: we gaan de chauffeur erop aan spreken. Maar terugkoppeling/reactie moet er nog steeds komen. Bolderman geeft alleen om jullie geld en niet om jullie gezondheid. Oostenrijk was verder heel mooi.

Bolderman is voor ons de beste

Wij hebben al 5 reizen met Bolderman gemaakt en ook voor 2020 stonden weer 2 reizen op ons programma. Helaas gooide corona roet in het eten, maar we hebben beide reizen, zonder problemen, kunnen omboeken naar volgend jaar. Na ons telefoontje hadden we binnen het uur de veranderde reserveringen al in de mailbox. En dit alles zonder kosten !!! Niets dan lof voor BOLDERMAN. Tini en Petra van Eersel

4 reizen gedaan tot nu toe alle 4 super geregeld.

4 reizen gemaakt tot nu toe met Bolderman.. Al deze reizen waren super geregeld.. Ik ben dan ook zeer tevreden over Bolderman... En er zullen nog zeker reizen volgen.. En er staat er nog 1 gepland helaas deze moeten verzetten naar volgend jaar door de Corona.. Maar dat was geen probleem..

Bolderman busreizen

Wij hebben al heel veel busreizen gemaakt met allerlei ondernemingen. Totdat we kennismaakten met Bolderman. Daar zijn we een enorme fan van geworden. Bij het vergelijken steekt deze maatschappij er met kop en schouders bovenuit. Goed reisgezelschap, goede hotels, lekker eten, mooie excursies, kortom wij willen niet anders meer. In maart naar Spanje vertrokken waar we door corona overvallen werden. Waren gelukkig weer heel snel thuis en gaan deze reis gewoon van de winter weer opnieuw proberen. Dit zijn natuurlijk omstandigheden waar Bolderman niets aan kan doen. Eigenlijk is het een soort familie geworden. Ik zou zeggen: beleef het mee en kom er ook bij.

Reis naar Toscana in augustus 2020 kosteloos geannuleerd voor 15 juli 2020. Verplaatst naar augustus 2021. GEEN probleem, binnen half uur nieuwe bevestiging per mail ontvangen. We kijken er naar uit. Dank u Bolderman. Prima service.

Onze reis naar Kaprun met bolderman was in 1 woord super We hebben genoten van alle mooie plekjes Onze chauffeur Harry was een leuke en gezellige man die onderweg veel vertelde en s avonds gezellig een drankje met de groep deed Complimenten voor deze chauffeur We hebben veel plezier gehad met de groep, veel gelachen en een leuke tijd gehad Over de organisatie bolderman ook zeer tevreden Ze zijn zeer klantvriendelijk , de reis is heel goed geregeld , en zeer betaalbaar ook daarvoor onze complimenten Dit is de vierde keer dat we met bolderman meegaan en kijken al uit naar volgend jaar Dus kortom genoten van deze mooie reis Susan & jaimy

We hebben genoten!!

Samen met een vriendin op reis geweest met bolderman. we hebben genoten van de excursies ondanks corona maatregelen

Geweldige vakantie in Gerlos gehad!

Begin augustus met de 8-daagse autovakantie van Bolderman in Gerlos geweest Genoten van een heerlijk verblijf in Hotel Oberwirt/Elisabeth in een ruime en schone kamer, met een vriendelijke hoteler en personeel en zeer goed ontbijt en diner. Naast wandelingen in de verschillende dalen rondom Gerlos zijn we ook naar Pertisau en Innsbruck geweest. In Pertisau langs het merr gewandeld en met de boot gevaren. In Innsbruck naar de olympische skischans Bergisel en in het centrum van deze mooie stad geweest. Een absolute aanrader deze reis!

Fantastisch!!

Zowel de excursies als het hotel waren perfect. Onze chauffeur was zeer betrokken bij de groep van 43 personen. We konden met al onze vragen, opmerkingen en suggesties bij hem terecht. Het hotel was netjes evenals het zwembad en de sauna. Ook het personeel was vriendelijk en het eten, elke avond buffet, was goed verzorgd. Een aanrader!!

Voor corona goed nu niet eerlijk

1 week voordat de reis naar Roemenië betaald moest worden was alles nog oké en gevraagd of de reis doorging ofschoon de Roemenië reizen ervoor reeds alle waren geannuleerd de volledige reissom betaald en willen nu geen geld terug geven. Ze zeggen dat ze het moeilijk hebben ik heb het ook moeilijk ik kan namelijk niet op vakantie binnen eigen land na annulering omdat ik geen geld heb voor een extra vakantie te betalen maar ik ga juridische stappen ondernemen

Vakantie 2020 Ertsgebergte

Geachte Heer/Mevrouw, Op vakantie begint de lol met het zoeken. Kijkend in de gids wat daar in staat om iets te boeken. Waar is het leuk en mooi om heen te gaan. Waar willen we zijn en staan. Erts gebergte daar zetten wij op onze zinnen. Dus de 15 tiende augustus ging de reis beginnen. Corona virus of niet. Het ware de monddoekjes die uitkomst bied. Een beetje vervelend dat is waar. Hou je aan de regels dan loop je geen gevaar. Het was een reis Bolderman waardig. En chauffeur, reisleider Floris van der Werff zeer goed en reuze aardig. Hotel het kon bijna niet beter. Dit wilde wij U even laten weten. Dank U wel voor al het goede wat geregeld is en was. Voor ons blijft dit super klas. de prijs echt het was niet duur. Wij hebben genoten van alles en ook van de natuur. Vriendelijke groet, fam. H. van Schip lindenlaan 330 1185 NJ Amstelveen

Zeer slechte ervaring zijn oplichters!

Ik heb voor 7 September voor 4 man een reis geboekt bij Bolderman naar de Toscane. totaal 2574,60 euro Op 10 augustus heb ik gebeld naar Bolderman of de reis naar Toscane doorging. De medewerker van Bolderman heeft mij verteld als er geen code oranje was zou de reis doorgaan. Tot mijn verbazing werd ik de 11 augustus gebeld dat de reis niet door gaat. Ik zou een voucher krijgen waar ik dus niet mee akkoord ging. Ik wil gewoon mijn geld terug maar de medewerker zij dat gaat niet of 6 maanden wachten. Mijn zwager heeft op 12 augustus gebeld naar Bolderman en gevraagd of de reis nog te boeken was naar Toscane, en tot mijn verwondering werd hem verteld dat hij gewoon boeken kon en de reis zou doorgaan mits er geen uitbraak van Corona zou zijn. Wat denkt u van deze praktijken van Bolderman? Ik hoor graag van u?

Schande hoe met vaste klanten wordt omgegaan

Schande hoe met vaste klanten wordt omgegaan

Goed geholpen

Twee reizen geboekt bij Bolderman 8 augustus naar Gerlos in Zillertal en 7 september RR Spanje-Portugal. Omdat het Corona virus van toepassing is op deze landen en de bussen niet coronaproof waren, gevraagd aan Bolderman of we de reizen naar volgend jaar (2021) konden verzetten desnoods met betaling of voucher. We moesten wachten tot ongeveer 6 weken voor de reisdatum. Volgens de voorschriften zouden we moeten annuleren of afwachten of de reis door Bolderman geannuleerd zou worden. Rond 6 weken voor de afreisdatum van de eerste reis naar Gerlos weer gemaild.Het was nu mogelijk de reizen zonder kosten en betaling naar 2021 te verzetten. Volgens de site bij de gestelde vragen niet mogelijk. We hebben de twee reizen naar 2021 verplaatst. Goed geregeld Bolderman. Complimenten. Hopelijk kunnen we weer normaal reizen dan

Van 1/8-t/m 8/8 2020 naar Kaprun geweest. Geweldig

Reis was vermoeiend, leuke gezellige groep en ZEER goede bekwame chauffeur Hotel was prima, kamers in orde alleen de toilet voor mij aan de lage kant. Het eten kom in mijn ogen iets beter (voor een 4 sterren) maar toch voldoende. De exursie"s waren in het toedoen van Peter goed verlopen .Voor oudere personen te veel loopwerk, maar alsnog te volbrengen. Deze reis was niet verkeerd omdat Zillertal niet doorging werd me deze reis geadviseerd.(geen spijt van)

Complimenten

Aangezien onze 29e reis met Bolderman in juni naar Schotland niet door is gegaan vanwege corona wil ik mijn complimenten geven aan de medewerkers omdat wij deze reis kosteloos hebben kunnen annuleren. Onze ook al eerder geboekte rondreis van 15 dagen door Spanje in september willen wij niet maken en hebben deze zonder problemen kunnen omboeken naar een goedkopere reis met oud en nieuw. Daarom willen wij bij deze alle medewerkers heel hartelijk danken en hopen dat we nog veel reizen kunnen maken.

Perfect en een groot compliment

Ik wil Bolderman en alle medewerkers van de klantenservice, een groot compliment geven. Ga er maar aanstaan, om ivm de Corona en alle daaraan gerelateerde problemen alles op te lossen. Vorig jaar voor de 1e keer in mijn leven een busreis gedaan en op advies van mijn broer gekozen voor Bolderman. Deze reis is meer dan perfect verlopen. Voor dit jaar had ik daarom 3 busreizen geboekt. Ierland, Andre Rieu en Naunders. Ierland en Andre Rieu gingen niet door ivm de Corona. Met medewerking van de klantenservice heb ik toen gekozen voor 12 dagen Noorwegen. Naunders bleef staan, omdat dit 1 maand na Noorwegen zou zijn. Inmiddels had ik ook Andre Rieu in Wenen geboekt. Helaas werd ik 4 dagen geleden gebeld dat Noorwegen niet doorging ivm te weinig deelnemers. Ik wist dat dit kon gebeuren. De reis naar Noorwegen met vertrekgarantie had ik niet gekozen, omdat ik dan na die reis, maar 3 dagen had om mij voor te bereiden op Naunders. Ik kon Naunders wel laten vallen, maar daar zat dan wel een boeteclausule aan vast. Omdat ik voor volgend jaar al een reis naar Ierland had geboekt, vroeg ik of het mogelijk was om Naunders te laten vallen en het daarvoor al betaalde totale bedrag voor die reis over te boeken naar de reis naar Ierland. Wetende dat dit niet volgens de geldende regels van Bolderman is, dacht ik dat Bolderman daar, en terecht, niet mee akkoord zou kunnen gaan. Ik was dan ook heel blij verrast toen bleek dat Bolderman daar mee akkoord ging zonder dat ik een boete zou moeten betalen. Ik kan mij voorstellen dat men teleurgesteld kan zijn als door de corona of andere oorzaken problemen ontstaan, maar mijn ervaringen zijn met alle medewerkers van de klantenservice die ik heb gesproken ontzettend positief. en daarom een groot compliment waard. Voor de goede orde: ik ben net 75 jaar geworden, heb geen connecties bij Bolderman en ben niet betaald voor deze revieuw.

Prachtige reis gehad naar Kaprun

Wij zijn met Bolderman naar Kaprun geweest .Het was in een woord geweldig. Het hotel was super ,de buschauffeur was heel erg aardig. De groep in de bus was heel erg leuk iedereen ging leuk met elkaar om. We hebben een prachtige week gehad. Een minpuntje was het Adelaars nest ,dat was gesloten daar het toch in de brochure stond