En een

Enorm genoten van de reis naar Eindhoven.Chauffeur Harrie wat een geweldig goede reisleider.Prachtige excursies.Gelogeerd in een heel gezellig familiehotel.Niet groot maar de mensen waren zo hartelijk.Heel schoon.Douchecabine wat klein.Eten prima verzorgd en smakelijk.Fantastische 8dagen gehad.

Prachtige reis, hotels slecht en smerig.

De rondreis Engeland / Schotland was prachtig. Jammer dat de hotels slecht tot zelfs smerig waren. Ben meerdere keren met Bolderman geweest en dat was altijd goed, anders zou ik zeggen "nooit meer met Bolderman".

11 dagen vlieg-bus rondreis De Highlights van Ierland (5 juni t/m 15 juni 2019)

Onze eerste ervaring met Bolderman is zeer positief. Laten we zeggen een tray-out. Vader en dochter opstap, leeftijd 78 en 49 jaar. Met Aer Lingus, laat deze nou op de allerlaatste gate zijn D29. Als je wat COPD neigingen hebt vraag dan van tevoren Schiphol-assistentie aan. In Dublin raakten we onze eerste rendez-vous reisleider Jacques zoek. Uiteindelijk met een prima / bekwame / Ierse chauffeur Robert de rondreis afgemaakt. Reisleider Jacques is zeer onderlegd in de Ierse sagen en vertellingen, mag welzeggen een tweede Wikipedia.!!!!! Geboekte hotels 3* en 4* waren uitstekend, schoon en strak. De groep ging voor het Dinerpakket € 119,00 wat uiteindelijk een gezamenlijk feestje werd bij Pubdiner in Durty Nelly's. Bedankt reisgenoten , de Janssen&Janssens

Wij hebben een super reis gehad van 22tot 29 Juni 2019. Onze reis begon met chauffeur Henk die ons stukje Duitsland in heeft gereden. Daar kwam onzeJohn met zijn vrouw Rianne.Super Rianne verzorgde ons met koffie en drankjes.Was een hele reis slecht weer ,maar Jonh bleef rustig ,Onderweg in Duitsland Diner .Zo kwamen we in de avond aan in Naudersin Hotel Dreilanden.Hadden prachtige kamer.Gewelige mensen David en Nathalie.Zondag begon onze 1e excursie naar Gletsjer prachtig,De Beriner express ook hoogtepunt, Merano geweldig .Gewoon gouden reis,Dan was er in avond avond bingo super doet David Dansavond Dus kortom een super reis ,Aanbevolen door Rini van Beek Driebergen

Matig hotel en negeren privay regels

Bij de reis naar Peniscola kom je in een hotel dat lopend behoorlijk afgelegen ligt van Peniscola. 3,2 kilometer om naar het stadje te gaan. In de buurt is amper wat te beleven. En net als in het overnachtingshotel in Macon moesten we ons paspoort afgeven. Wil je dat niet dan geen kamer. Privacy kennen ze niet. En Bolderman blijft deze hotels maar boeken. Van identiteitsfraude hebben ze waarschijnlijk niet gehoord. Volgens reisleider Patrick was het niet erg want er was nog nooit iets gebeurd. Ja, als dat de insteek is! Het hotel was erg groot, (bijna 500 kamers) dat betekende je dat je een kwartier moest wachten voordat je de eetzaal in kon. (als er tenminste nog plaats was, want anders duurde het nog veel langer) Eten was op de Spaanse gewoonte ingesteld, zowel 's ochtends en 's avonds pas vanaf 8 uur. Eten was bijna altijd lauw/koud. Niets voor niets gingen de chauffeur, de reisleider en diverse buspassagiers 's avonds ergens anders eten. Dan weet je het wel. De bijkomende kosten voor de reis zijn elk jaar weer een bron van ergernis. Bolderman wil het natuurlijk zo goedkoop mogelijk doen lijken, maar dat valt dan achteraf weer tegen. Dat zou toch echt eens veranderd moeten worden, maar het lijkt of Bolderman nooit reviews leest, want er veranderdt nooit iets. Raar!

Geweldige reis, geweldige reisleidster!

Het inchecken op Schiphol op 19 juni ging redelijk chaotisch Gelukkig stond Jenny daar al aan de gate om haar "schaapjes" onder haar hoede te nemen. Ze bleek een geweldig reisleidster die met veel humor vertelde over de Ierse geschiedenis, de Ieren en over het landschap. Ze wond als ze dat voor ons gezelschap nodig vond hoteleigenaren, artiesten en anderen om haar vinger. Zij maakte van de toch al prachtige reis een geweldige vakantie. Bolderman mag trots zijn op het zeer gevarieerde excursieprogramma dat van dag één tot en met dag acht goed gevuld was. En wist ook voor prettige hotels en goede maaltijden te zorgen. We hebben enorm genoten, Jenny, chauffeurs Nyle, Edward en mensen van Bolderman heel hartelijk dank!

Mooie reis

Van 15 t/m 24 juni naar west Schotland en Skye geweest. Een mooie reis voor ieder wat wils. Natuur, kastelen en een bezoek aan (op initiatief van onze chauffeur Ron) 2 grote steden. Edinburgh (pluspakket) en Glasgow. Een volle bus, maar iedereen had het gezellig, mede door Ron zijn humor. Minder tevreden over de hotels. We hebben er in 7 overnacht waarvan er 1 zeer slecht, 3 zeer matig, 2 redelijk en 1 goed was. En dan hebben wij het alleen nog maar over de hygiëne en niet over de grote van de kamers of het eten. Het Royal Marine in Dunoon kan echt niet. Dit hotel verkeerd in zeer slechte staat en sommige mensen hadden geen ramen of douche. Ron was een fijne en goede chauffeur! De reis op zich super, als de hotels beter waren geweest had ons cijfer een 10 geweest.

Goed georganiseerd. Prima materiaal en uitstekende chauffeur.

Begin deze maand juni voor 10 dagen naar de bloemen-Riviêra geweest. Voor de tweede maal met Bolderman reizen. Is ons weer uitstekend bevallen. Tussenovernachtingen zijn in Frankrijk wat minder maar voor ons best acceptabel. Hotel in Diano Marina was gewoon prima. Schoon, beleefd personeel, prima eten, en eigen strand voor de deur. Heel mooi kustplaatsje. Van hieruit bijna elke dag ( geheel vrijblijvend )een excursie gemaakt. Heel, heel veel gezien van de Côte Azur, tot aan Cannes toe. Dit alles onder leiding van chauffeur Peter. Een heel sympathieke, correcte man, uitstekende chauffeur, die ook nog eens heel veel uitleg en toelichting kon geven. Had daar na heel veel jaren ervaring, nog duidelijk plezier in. Bolderman, zuinig op zijn.! Al met al zeer tevreden.

De reis naar Barcelona en omgeving is mij tegen gevallen als je zoals ik slecht ter been bent

De vorige reizen waren geweldig. Deze is voor ons zeker niet leuk geweest. Je kan met de rollator echt niet mee komen met de excursies.. De chauffeur was wel goed behulpzaam maar zou meer rekening moeten houden met mede weggebruikers en minder krachtig en laat te remmen. Het vernijn zat hem in de staart het zogenaamde diner in Frankrijk. Dit is gewoon schande een kind kan wat beters klaar maken .

Zeer mooie reis met super chauffeur Johnny

Zeer mooie reis door Schotland Trossachs veel gezien, chauffeur Johnny zeer vriendelijk, wist heel veel van de bezochte plaatsen. Plus extra’s 👍😊🎼🎤 Ook geweldige rijkwaliteit.

Grandioos .

Rondreis Ierland gemaakt van 10juni tot 21 juni 2019. Een hele volle bus ,maar zo gezellig en zo goede sfeer onderling .Met Marleen Bruins wat een geweldige lieverd is dat toch qua rijstijl en zeker haar verhalen een toppertje zoals wij haar noemde in de bus .een woord geweldig .En dan die lekkernijen . De reis was vermoeiend wel de moeite waard hoor zeker een aanbeveling voor diegene die willen gaan . Wat minder was het eentonige eten , Daar moet zeker een verandering in komen .Maar Marleen had wederom weer een verrassing voor ons en wat voor een bbq met frietjes grote heerlijke hamburger kipsate worstje en laat ik eerlijk zijn dat smaakte verrukkelijk. .De hotels waren goed alleen het laatste hotel was een ramp qua eten en slapen . In een woord samengevat wil je deze reis maken gewoon doen . Lieve mensen uit de bus groetjes van ons Ria Johan Diana en Cees .Een hele grote dikke pluim voor Marleen Bruins .

Fijne reis gehad en nu bedenken welke we volgend jaar gaan maken.

Van 1 t/m 12 Juni hebben we de Lutagoreis gemaakt met Hans als chauffeur/reisleider. Van 't begin tot 't eind heb ik genoten. Hans vertelde veel met passie en deed er alles aan om 't zijn gasten naar de zin te maken. Ook trad hij kordaat op toen ik bij Hotel Post gevallen was door 'n ambulance te bellen zodat er in 't ziekenhuis 'n foto van mijn bezeerde knie gemaakt kon worden..... gelukkig viel de schade mee. Wens Hans succes met de gasten die deze mooie reis ook gaan ondernemen.

Slecht hotel maar Mooie kastelen!

Tot onze spijt moeten we U meedelen dat dit hotel absoluut niet geschikt is om te verblijven. Onacceptabel om mensen 7 dagen in een budgethotel te stoppen op een Industrieterrein. En het eten was gewoon slecht, een gaarkeuken, en erg smakeloos. Het ontbijt bestond elke dag uit droog stokbrood en kleffe croissants. De kamer was netjes, maar veel te klein, en zonder airco en föhn. Een grote koffer kun je niet kwijt, want dan kan de deur niet open! Met alle respect voor het personeel, ze hebben heus hun best gedaan, maar missen toch de gaven om een beetje kwaliteit te leveren. Jammer! Heel gauw uitzien naar een ANDER HOTEL a.u.b. Dan maar iets meer betalen vinden wij. Bijna iedereen in de bus dacht er zo over, maar of ze dit allemaal gaan melden? Ik hoop het!!

Mooie reis fijne chauffeur

We hebben de reis Baltische staten gemaakt 27-6 tot 7-7 Mooie reis veel gezien goede hotels eten was ook goed . En een hele fijne jonge chauffeur reisleider petje af voor Wouter jonge man met passie voor zijn vak . En de mooie muziek en de humor in de bus en een leuke groep om mee te reizen groeten Evert

Goed,alleen de overnachtingen in Frankrijk verpestten de reis.

Het was een mooie reis,goede chauffeur,alleen de overnachtingen verpestten de reis,die waren ronduit slecht :vies eten ,slechte bediening,kleine kamers met schimmel op de muur In het Roi Soleil hotel kreeg je amper een half uur om het karig ontbijt te eten ,in een te kleine ruimte. Dit wil ik nooit meer meemaken,het was echt low-low budget .

Afspraken met hotel kan beter

Prachtige reis naar Lutago. Hotel middelmatig. Laatste avond alle consumptie afrekenen. Deze klopte bij bij veel mensen niet. Bij ons stonden er 2 flessen wijn op de rekening. Deze bijbetaald, eerlijkheid duurt het langst. De reisleider was erg kwaad dat er mensen in de bus zaten die te weinig hadden betaald. Wie de schoen past trekt hem aan. Terugreis daalde daardoor tot het nulpunt. Iedereen wordt hierop aangekeken. Bolderman moet betere afspraken maken met het Posthotel in Lutago. Bv iedere dag consumpties afrekenen.

Aandacht

Voor het eerst met Bolderman! 10 dagen Wenen en omgeving. Jammer dat het weer de eerste dagen ons een beetje in de steek liet maar dat werd later goedgemaakt. Onze (super)Mario reed ons overal naar toe, ook op onze vriie dag wat ik helemaal niet erg vond. Goed hotel, lekker eten en VEEL gezien en genoten, leuke busgroep. Wat wil je nog meer. Wordt zeker vervolgd.

grandioos!!!

Vlieg bus reis Andelusie, Sevilla, Granada en nog veel meer gezien!!! Een geweldige reis en goed verzorgd, goede hotels en een goede buschauffeur die daar als boerenjongen is op gegroeid en veel wist van de omgeving. Maar niet vergeten onze geweldige reisleidster Frances Versteeg wat is die vrouw bekwaam en wat heeft ze ons veel verteld over het land en hun leefs gewoontes geweldig. Bolderman moet deze reisleidster met twee handen omarmen en nooit meer laten gaan wat was zij 'GEWELDIG ' Kijk nu alweer naar de volgende reis die ik zeker ga maken met Bolderman Roy Broersma

Sonthofen

Zeer mooie reis,veel gezien. Kastelen tocht heel mooi. Naar de bodenzee heel mooi Paasentocht heel mooi.lech mag er voor mij er wel uit,zoek in de buurt een dorpje was wel wat te doen is. Zij wel geteld 15min geweest Super leuuuuuuke chauffeur.

Reis met een gouden rand

Busreis naar Kirchberg 1 juni Onwijs gezellig gezelschap. Zal niet meevallen om dat te overtreffen, gaat lastig worden. Peter, de chauffeur komt van n andere planeet lijkt. Bolderman is in onze optiek een gastvrije onderneming met zijn heerlijke eten. Prijs, prestatie 👍 Tonny en Mieke

Goed verzorgd, super chauffeur

Reis naar Andorra, 25-5 t/m 3-6-2019. Kregen heel veel informatie, zorgde dat de excursies goed op elkaar aansloten. Bleef zijn kalmte behouden toen we op de terug reis ver voor Lyon in een verkeerd chaos belandden. Deze was zo hevig dat zelfs de Franse televisie er aandacht aan besteedde. Verder was het een top reis.

Goedservice en vriendelijk personeel en redelijk prijs

Goed service en vriendelijk personeel en redelijk prijs

goede service, veel gezien, ervararen reisleiders en goede hotels

pas terug van de reis 12 dagen Barcelona- Andorra. ik had nog nooit met bolderman gereist, maar alles was perfect en de organisatie paste naadloos in elkaar. dit toont wel de vakmanschap van de reisleiders. ik heb veel gezien, mooie plaatsjes, gevaren, de botanische tuin, geshopt, en veel van Barcelona gezien, hoewel Barcelona een stad is waar je drie weken in moet ronddwalen om veel te zien. de flamenco show, wat konden die mensen zingen, prachtig. de fonteinen, voor ieder wat wils. goede gidsen en dan de pyreneen in, een hele overgang, van zon, zee, strand en palmbomen naar beboste bergen, kale rotsen, sneeuw op de toppen en een hagelbui als toegift. de hotels waren uitstekend, de restaurants deden me alle goede voornemens voor dit jaar vergeten. resultaten zichtbaar op weegschaal. en natuurlijk alle lof voor chauffeur eddie die overal veel over vertelde, en vol zwier zijn grote bus door het drukke verkeer walste, zijn kudde goed bij elkaar wist te houden en alles weer heelhuids thuisbracht. een aanrader. groetjes, willy merkies-brans

Zeer mooie reis maar Hotel Panorama was rijp voor de sloop.

Op 20-05-2019 vertrokken wij uit Zeeland. Daar wij al 17 keer met Bolderman mee gaan en het altijd zeer goed was hebben wij ook deze keer weer het volste vertrouwen erin dat alles goed zou gaan. De reis was zeer goed geregeld. Ook de chauffeur Bert was uitstekend. Allen het hotel was rijp voor de sloop en ik was daar niet de enige die daar over dacht. Iedereen had wel 1 of meerdere klachten maar daar werd niets meegedaan. De reis was 5 dagen Berlijn.

Fijne reis Goed hotel Wil zeker terug naar Daun Heb al geboekt

In April de derde reis met Bolderman gemaakt. Dit keer naar Daun in de Eifel Pracht reis Goed hotel midden in de natuur. Volop genoten vooral door de prima chauffeuse Gonnie. Wat een vakvrouw!Je zal maar een bus van 14m lang, elke dag weer bij het hotel, op de berg ,moeten zien te krijgen . Hoop deze reis in Oktober weer te doen Maar dan samen met een vriendin..... Dus fam v d Wetering van Eifelhotel Daun , tot ziens!

Over Bolderman Reizen