Fantastisch

Onze reis naar Zuid-Afrika (5-20 maart) was een droomreis.Wij hebben heel veel gezien. Prachtige accommodaties met een goed ontbijtbuffet.Deze reis is echt aan te raden.

Goed georganiseerd en verzorgd komen afspraken na

Fatsoenlijk en goede chauffeurs en reisleiders. Hotels meestal goed ook ontbijt en diner. Ik raad het iedereen aan

Alles klopt,

Zie wat boven staat!!!

Een en al lof voor Bolderman Reizen

Het is heel jammer door de coronavirus dat men met handen en voeten gebonden bent ik vindt dit vooral van een heel Bolderman reinzen en ik hoop van harte dat van daag al over was . IK ga en wil zo graag naar Italieen waar ik al zovele keren ben geweest voor mij werk als chauffeur maar ook met JULLIE BOLDERMAN REIZEN IK BEN TROTS OP JULLIE EN IK HOOP DAT JULLIE OOK HIE DOOR HEEN MOGEN KOMEN ZODAT WIJ WEER LEKKER MET JULLIE OP VAKANTIE MOGEN IK HOU VAN JULLIE ZIJN ALLE MAAL ZO GOED EN VRIENDELIJK DAAR VOOR MIJ HELE HARTELIJK DANK AAN U . MET DE VRIENDELIJKE GROETEN VAN RINY KERSTEN

Geweldig!

Alleen al het uitzwaaien door Bolderman Mensen bij vertrek bussen komt heel warm over. Meteen een leuke start! Wij hadden bij alle drie onze reizen super aardige en leuke chauffeurs en hebben alleen maar genoten. Bij elke reis heb je wel een of meer reizigers die het lastig vinden om zich aan te passen aan bv het wisselen van plaatsen, maar werd goed opgelost door de chauffeur.

Nooit meer...

Wij zijn verschillende malen met Bolderman weg geweest. De laatste keren viel de kwaliteit van de hotels ons zwaar tegen. Liggen vaak afgelegen op industrie terreinen, dat wordt dan gekscherend door de buschauffeur pittoresk gelegen genoemd. Ook worden de excursies vaak gedaan op tijden zodat je in een stadje wordt afgezet waar net de winkels gesloten zijn voor siësta. Waarbij dan wordt opgemerkt dat dit fijn is voor de heren want dan kunnen de dames niet winkelen. De laatste keer dat wij meegingen was een reis waarbij we vanwege het corona virus terug moesten keren nog voordat alle grenzen op slot gingen overigens, omdat twee passagiers in de bus de ziekte onder de leden had. We voelde ons vluchtelingen, zijn onderweg op de laatste dag 2 x gestopt op ruim 13 uur rijden. Ook het financiële gedeelte daarna werd slecht afgehandeld, ben meermaals afgesnauwd door medewerkers van Bolderman. Voor ons was dit een traumatische ervaring en gaan nooit meer met Bolderman. Vroeger was het een goede budgetmaatschappij, helaas zijn ze zwaar achteruit ge”bolder” d qua kwaliteit en klantvriendelijkheid.

Altijd al super vakanties gehad Laaste Andalusië reis een aanrader met alleen maar hoogtepunten

Perfecte reizen, goede chauffeurs/ gidsen.

Wij zijn kampeerders, sinds kort gaan wij gezien onze leeftijd niet meer naar het buitenland met de caravan. Maar wij hebben nu en perfect alternatief, namelijk: Bolderman reizen. Persoonlijk ben ik bij het lopen afhankelijk van een rollator en dat is nooit een probleem. Wij hebben ook nu weer geboekt bij Bolderman voor 12 oktober de Italiaanse Bloemen riviera hopelijk gaat het door. Anders wordt het volgend jaar.

niets bespreekbaar

wegens corona reis afgeboekt vakantie Italie moest toch 15% betalen terwijl ik vroeg laat het bedrag staan voor de volgende reis voor volgend jaar ..... gingen ze niet in mee jammer vind het een slechte zaak !!!! klant onvriendelijk ..................

Mooie en verzorgde reizen altijd

Hebben al enkele reizen met Bolderman gedaan, altijd goed geregeld. Ook bij telefonisch contact worden we altijd netjes te woord gestaan. Wij vertrekken 29 juni weer naar o.a. St. Petersburg maar hoop eerlijk gezegd dat we deze volgend jaar mogen gaan doen. Voelen ons er nu al niet prettig bij met het idee om dan te moeten gaan, horen bij de risicogroep.

Verrassend !

Ik heb in korte tijd een aantal reizen met Bolderman gemaakt. Baltische staten, Kerst in Praag en oud en nieuw in Londen. Door mijn werk bij Siemens en Philips heb ik al de halve wereld gezien. Vaak bleef er niet veel tijd over om het land te bezichtigen en dat doe ik nu. Bij Bolderman is het altijd een verrassing wat je te zien krijgt en de informatie er over. Altijd behulpzaam en staan je bij met raad en daad. Het allerleukste is nog de diversiteit van de medereizigers en er is altijd wel een klik. Mijn volgende reis wordt waarschijnlijk Albanië, want ik hou van mooi weer en avontuur met Bolderman.

mooie reizen ,goed geregeld

Heb al verschillende reizen gedaan met Bolderman en ben zeer tevreden De volgendereis zou in Mei zijn maar dat kunnen we vergeten dus nu hoop ik maar op het najaar Ik zou samen met reis vriendin naar Schotland gaan Maar nu hopelijk in September ik kijk er naar uit Groeten Koosje Overbeeke

geweldig

mijn reis geannuleerd wegens longontsteking geen virus boldermangebeld omdat ik nu heel vatbaar ben gen probleem zeiden ze en alles keurig geregeld perfect goede ervaring ga komend jaar weer met bolderman mee

De afhandeling is onbeschoft

Ik had een reis geboekt met een vriendin naar Toscane op 15 april, maar i.v.m. het coronavirus hadden we een overduidelijke reden om de boeking te annuleren. Volgens Bolderman was er echter in Toscane niets aan de hand en kon alles doorgaan. Wel werd 15% reissomkosten verrekend bij de annulering. Zelfs Transavia, de vliegmaatschappij waar we mee zouden vliegen, had alle vluchten voor heel april gecanceld, Bolderman ontkende dit alles. Hoogstwaarschijnlijk probeert Bolderman nog zoveel mogelijk poen bij elkaar te harken voordat de reiswereld instort door het coronavirus. Voor ons: NOOIT MEER BOLDERMAN.

wij gaan met plezier mee met Bolderman Reizen

Onze ervaring met Bolderman is geweldig altijd hele fijne en HEEL GOED VERZORGD ZIJN DE REIZEN VAN BOLDERMAN, wij gaan al enkelen jaren mee ik geloof 6 of 8 jaar mee en altijd ook heel goed verzorgd ook het contact met de mede werkster en mede werkers . U alle maal staan de mensen altijd vriendelijk te woord zo als de mensen op het kantoor en in Zeeland UIT EEN WOORD GEWELDIG EN WIJ HOPEN NOG VAAK MEE TE MOGEN GAAN ,NU MET DE HET CORONA VIRUS DIT IS OVER MACHT WAAR WIJ NIETS AAN KUNNEN DOEN EN HOPEN DAT WIJ IN SEPTEMBER TOCH NAAR PRAAG TE KUNNEN GAAN EN EIND VAN HET JAAR NAAR SPANJE OF ITALIE . MET DE VRIEDELIJK GROETEN VAN RINY ..EN DIEP UIT MIJ HART HOOP IK DAT BOLDERMAN NOG HEEL LANG MAG BLIJVEN BESTAAN EEN GEWELDIG GOED REIS BURAU IS DAT BEDANK ALLE MAAL.

Geweldig!

Fijn hotel, lekker eten, veel sneeuw en natuurlijk Pieter een bijzondere buschauffeur!! Ga zo maar door.

Fantasisch! ZEKER EEN AANRADER

De reis was perfect 😃! De reis was goed geregeld, goede chauffeur, veel uitgelegd en zeker terugkomen. 😁👍

Goed geholpen

Vandaag heb ik contact opgenomen met het callcenter van Bolderman. Wegens ziekte ben ik helaas genoodzaakt mijn reis naar Nauders te annuleren. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en alles werd duidelijk uitgelegd. Ik hoop volgend jaar weer een mooie reis te kunnen maken.

Slecte

Vandaag gehoord dat onze reis niet door gaat, terwijl er op de site stond: vertrekgarantie en dat de reis volgeboekt is.

Mooi natuur,goede ski gebied

Nauders 8 dagen. Echt 6 dagen kunnen skiën. Binnen 10min met skibus bij liften. Pittige pisten, blauwe zijn best stijl. Heerlijk: matig,gevorderd. Op pisten gezellig sfeer. Hotel. Fijn hotel. In een mooi liggen gebied. Kamer zijn prima en zeer schoon. Je kun prima verschillende wandeling maken ook vanuit hotel.

geweldig genoten!

verschillende keren met bolderman meegeweest goede service, leuk ! Ook telefonisch contact i.v.m om boeken heel prettig! Alle lof.

Superleuke reis in Andalusië

Op 28/1 begonnen aan de vlieg/busreis naar Fuengirola. Prachtige reis vol interessante bezoeken aan diverse steden. Dankzij de geweldige chauffeur Frans en onze reisleidster Francis werd het ook nog heel gezellig in de bus. Zeker aan te bevelen.

Dag 1 in de soep

Vandaag bezoek gebracht aan dorpje altdorf(Wilhelm tell). Zou eigelijk morgen zijn anderhalf uur geweest niks open behalve een bakker en een theehuis op zondag!!!! Daarna dus rond het vierwaltstattersee omringd door mist en nevel!!! Alternatief???? Iemand uit de bus zei tegen de chauffeur misschien dat je daar en daar kunt stoppen dat gebeurde dan ook. Mij lijkt het als het weer een beetje tegenzit dat bolderman alternatieven achter de hand heeft?

Fantastische reis naar Praag en Bohemen

Zaterdag ochtend 25 januari 2020 vroeg vertrokken voor een 5 daagse reis met een uitstekende chauffeur richting Stare Splavy we verbleven in het klasse hotel Bezdez. Waar het zeer goed vertoeven is met leuk en vriendelijk personeel voor het diner kun je er iedere dag een keuze maken uit 5 verschillende menu's. En het eten is er goed als mede het uitgebreide ontbijt iedere ochtend. De tripjes naar Praag en de Bohemen zijn echt fascinerend te noemen prima gidsen en een dijk van een chauffeur (klasse Rene). Wat je allemaal krijgt te zien en aan consumpties wordt verstrekt is het een grote aanrader deze reis. Volgend jaar gaan wij beslist weer mee zie er nu al naar uit.

Alles fantastisch.

Ben al heel wat keren met jullie meegeweest Altijd alles perfect. Soms de hotelkamers iets minder. Vooral de badkamers achterhaald. Onze 3 laatste reizen waren fantastisch. GaAn nu ook weer naar de dolemieten. Kijken vooral naar een goed hotel. Kijken we op zoover. Willen al lang naar Wenen mAar het hotel Komt niet goed uit de test. Dat was met het mozarthotel. ..misschien een beter hotel en we boeken meteen. Gr. Fam. verhelpen