Goed geholpen

Vandaag heb ik contact opgenomen met het callcenter van Bolderman. Wegens ziekte ben ik helaas genoodzaakt mijn reis naar Nauders te annuleren. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en alles werd duidelijk uitgelegd. Ik hoop volgend jaar weer een mooie reis te kunnen maken.

Slecte

Vandaag gehoord dat onze reis niet door gaat, terwijl er op de site stond: vertrekgarantie en dat de reis volgeboekt is.

Mooi natuur,goede ski gebied

Nauders 8 dagen. Echt 6 dagen kunnen skiën. Binnen 10min met skibus bij liften. Pittige pisten, blauwe zijn best stijl. Heerlijk: matig,gevorderd. Op pisten gezellig sfeer. Hotel. Fijn hotel. In een mooi liggen gebied. Kamer zijn prima en zeer schoon. Je kun prima verschillende wandeling maken ook vanuit hotel.

geweldig genoten!

verschillende keren met bolderman meegeweest goede service, leuk ! Ook telefonisch contact i.v.m om boeken heel prettig! Alle lof.

Superleuke reis in Andalusië

Op 28/1 begonnen aan de vlieg/busreis naar Fuengirola. Prachtige reis vol interessante bezoeken aan diverse steden. Dankzij de geweldige chauffeur Frans en onze reisleidster Francis werd het ook nog heel gezellig in de bus. Zeker aan te bevelen.

Dag 1 in de soep

Vandaag bezoek gebracht aan dorpje altdorf(Wilhelm tell). Zou eigelijk morgen zijn anderhalf uur geweest niks open behalve een bakker en een theehuis op zondag!!!! Daarna dus rond het vierwaltstattersee omringd door mist en nevel!!! Alternatief???? Iemand uit de bus zei tegen de chauffeur misschien dat je daar en daar kunt stoppen dat gebeurde dan ook. Mij lijkt het als het weer een beetje tegenzit dat bolderman alternatieven achter de hand heeft?

Fantastische reis naar Praag en Bohemen

Zaterdag ochtend 25 januari 2020 vroeg vertrokken voor een 5 daagse reis met een uitstekende chauffeur richting Stare Splavy we verbleven in het klasse hotel Bezdez. Waar het zeer goed vertoeven is met leuk en vriendelijk personeel voor het diner kun je er iedere dag een keuze maken uit 5 verschillende menu's. En het eten is er goed als mede het uitgebreide ontbijt iedere ochtend. De tripjes naar Praag en de Bohemen zijn echt fascinerend te noemen prima gidsen en een dijk van een chauffeur (klasse Rene). Wat je allemaal krijgt te zien en aan consumpties wordt verstrekt is het een grote aanrader deze reis. Volgend jaar gaan wij beslist weer mee zie er nu al naar uit.

Alles fantastisch.

Ben al heel wat keren met jullie meegeweest Altijd alles perfect. Soms de hotelkamers iets minder. Vooral de badkamers achterhaald. Onze 3 laatste reizen waren fantastisch. GaAn nu ook weer naar de dolemieten. Kijken vooral naar een goed hotel. Kijken we op zoover. Willen al lang naar Wenen mAar het hotel Komt niet goed uit de test. Dat was met het mozarthotel. ..misschien een beter hotel en we boeken meteen. Gr. Fam. verhelpen

Romantische Kerstreis nar Praag. Dit doen we nooit meer via Bolderman

Het eten in het hotel was beneden peil, het kerstdiner bij het Leger des Heils in Amsterdam zal lekkerder geweest zijn dan wij kregen voorgeschoteld, geen kerstaankleding, alleen een kaarsje en hier en daar een kerstster in het volle licht, het leek wel een eetzaal uit de tijd van het Oostblok. De enige keer dat we beter hebben gegeten was op de rondvaartboot over de Moldau, maar dat kostte ook € 20,00 p.p. Het programma is niet volledig gevolgd, maar 1 keer in het centrum gegeten i.p.v. 2 keer.

Goede en eerlijke service

Vandaag gebeld naar Bolderman. Ik ben slecht ter been en wilde wat advies over welke reis wel of niet geschikt is voor mij. Lieve dame aan de telefoon gekregen die eerlijk advies heeft gegeven over welke reizen minder geschikt zijn en welke ik eventueel wel goed kan maken. Gelijk met haar een reis uitgezocht en geboekt. Ik kan niet wachten tot het zover is!

slecht

reis geboekt voor mijn moeder helaas binnen 2 weken van de boeking te horen gekregen dat het niet meer mogelijk is om zelfstandig de reis te maken ..wordt er 150,- euro in rekening gebracht , ook nog op een reis van geer vertrek garantie !!.. let dus op want het kost je geld !! wij vechten dit aan en gaan niet betalen.

Fantastisch

Heerlijke reis gehad, ik heb genoten.

Prima we hebben weer genoten

Voor de tweede keer nu mee met bolderman

Zeer slecht

Kerstreis naar Duitsland voldoet niet aan wat in de folder staat. Hotel niet aan de kiezel Geen warme lunch gezien. Met kerst in de regen gedropt in een stadje waar alles dicht was. Vriendelijk verzocht om copy van mijn reis en die wordt geweigerd. In een woord slechte ervaring!

Slecht

Kerstreis Bohemen Praag nog nooit zo'n reis meegemaakt Chauffeuse zegt niks en vraag je iets op de boot in Praag weet ze niet wat het is, we gaan om iets over het land te horen toch, Frisdrank in de bus werdt al aan het begin van de reis gezegt is de laatste reis dit jaar bijna op, als je 3 uur in de bus zit wil je ook wat fris drinken, chauffeuse Sylvia vertelde bijna niks we hadden een Duitse gids waren mensen die ze niet verstonden, maar zegt sylvia fijn is dit een gids mag zij het doen hoef ik het niet raar toch, zegt ze klara doet het wel zelf, geen muziek in de bus wij hadden na overleg ons opgeofferd om achter in de bus te blijven zitten, waren er veel die moeilijk deden erover iedere dag problemen daarover maar ook schuld door de chauffeuse zaten 2 stellen zonder medische verklaring hadden tegen haar gezegt waarom ze niet wilde rouleren en dat vindt ze goed dan krijg je problemen, normaal moet je een medische verklaring hebben, wij boos maar niks gezegt moeten wij voor hun achterin blijven zitten, geen muziek in de bus wel meerdere keren gevraagd of ze muziek opzette maar hoorde niets zelfs bij Klara nog gevraagd of zij muziek had voor ons maar niks mee gedaan erg jammer, stuur je een klacht naar bolderman en wat krijg je terug een mail waarin ik merk dat de schuld bij ons ligt sylvia heeft een goed woordje daar gedaan jammer, er zaten veel mensen die meerder keren met bolderman waren geweest ze zeiden allemaal goede chauffeuse maar dat is het ze met maar kinderen gaan vervoeren met de bus dit niet meer, de hele terugweg hoor je haar niet 12 uur in de bus zonder een woord geen muziek lijkt wel een begrafenis, oja we hadden de 2de dag plezier in de bus kregen we te horen dat het rustiger moest belachelijk, en dan wordt je met zo'n mail afgescheept dit is echt heel slecht van bolderman, ik ben een paar jaar niet meegeweest door ziekte dacht nu weer kan het maar een grote teleurstelling, niet alleen door Sylvia er zaten echt vervelende mensen in de bus

Zeer slechte klantvriendelijkheid en slechte kerstreise

Vriendelijk verzocht om kopynota van mijn reis dat wordt geweigerd ! Hotel staat op de foto in reisgids aan de moezel. maar dat klopt niet. Beloofde warme lunch nooit gehad. S' morgens alleen wit brood wat ook mee de bus in moet voor de trips. Kerstdagen gedropt in de regen in stadjes waar niets open was !. Dus zeer slechte ervaring kerstreis en met bolderman zelf ook !

Geweldig om mee te maken

Onze 28e reis met bolderman nu een keer in de winter met oud en nieuw naar Londen, Oxford, Cambridge en Windsor. Zijn prachtige steden en ook het galadiner met dansavond met oudjaar was heel gezellig en apart. We hadden een leuke chauffeur Nick en ook in londen een enthousiaste gids Marie Louise. Onze 29e en 30e reis met Bolderman inmiddels geboekt!

Geweldige reis

Onze complimenten voor de goed georganiseerde reis aan Enno de Haan!!! Hij wist ons Steeds weer te verrassen met de mooiste en lieflijkste plaatsen!!! Het was voor ons een superleuke reis!!! Bedankt daarvoor!!!!

Nog nooit zo slecht meegemaakt

“Kerstreis Romantische stad Praag” Hotel was redelijk, kamers somber met weinig comfort. Het eten was bijzonder slecht, smaak in het eten was niet aanwezig en het werd zonder enige inspiratie opgediend.De eetruimte deed me denken aan een bedrijfskantine uit de jaren zestig. En als dan het eten ook nog slecht is dan is er totaal geen sprake van genieten. “JAMMER, MAAR DIT WAS EEN GROTE TELEURSTELLING”

heel goed

bolderman heeft mij aangenaam verrast,na zesjaar bij kras te hebben geboekt,nu bolderman geboekt voor de kerstvakantie ,alles zeer goed geregeld,goede bus en chauffeur en een geweldig hotel en op de laatste dag nog een heerlijk afscheids diner,bij kras in der tijd kreeg je een kom soep en kon je zelf wat broodjes smeren.bolderman ga zo door

Overlast

Tijdens onze kerstreis naar velburg en het hotel zum Post is ons het volgende opgevallen.Als je het hotel binnen komt loop je door een lange gang naar de schuifdeuren die toegang verlenen naar de eetzalen.Voor die schuifdeuren is een zgn rokers hoek ,als je er langs moet lopen (dus je bent in de midden van het hotel)is het vreselijk zo als het stinkt ,en elke keer als de schuifdeuren open gaan ,gaat de stank naar binnen .Dit is voor niet rokers niet prettig.Ik vind ,als ze roken willen ga dan naar buiten

Systeemreisorganisatie geweldig.

Ik als persoon ondervind dat de Chauffeurs de reizen en gasten goed begeleiden . Mijn dank aan alle medewerker van bolderman , dat U zoveel verschillende personen der aarde een fijne vakantie voorziet.

geweldig

We zijn met de kerstcruise gereisd van Zeeland naar Rudesheim -Koblenz en Keulen De chauffeur vertelde onderweg veel wat we zagen over de lorelei en de omgeving Het was een geweldige chauffeur Alfons In Rüdesheim aangekomen hoefden we de koffer niet eens te dragen die was ongemerkt al op de boot. Elke dag verzon de kok weer andere dingen geweldig We zijn goed verwent die dagen. Het personeel was zeer attent alleen jammer dat ze gebrekkig engels spraken. Sommige mensen begrepen niet goed wat er gezegd werd. Maar een tolk zou geen overbodige luxe zijn Het is zeker een aanrader een pluim voor Bolderman die alles geolied liet verlopen. Zeker ook de chauffeur die op zijn eerste dag bij Bolderman ons veilig thuis bracht naar Veenendaal

Wij hebben de reis naar Praag als prima ervaren. We gaan zeker weer een keer met Bolderman op een trip! Maar onze chauffeur Hans! mag iets meer met zijn gasten omgaan! Hij deed niet meer dan zijn chauffeurs werk!

Onlangs een reis via de telefoon geboekt bij Bolderman en ik ben uitstekend geholpen door de medewerkster van Bolderman!