Mooie reis fijne chauffeur

We hebben de reis Baltische staten gemaakt 27-6 tot 7-7 Mooie reis veel gezien goede hotels eten was ook goed . En een hele fijne jonge chauffeur reisleider petje af voor Wouter jonge man met passie voor zijn vak . En de mooie muziek en de humor in de bus en een leuke groep om mee te reizen groeten Evert

Goed,alleen de overnachtingen in Frankrijk verpestten de reis.

Het was een mooie reis,goede chauffeur,alleen de overnachtingen verpestten de reis,die waren ronduit slecht :vies eten ,slechte bediening,kleine kamers met schimmel op de muur In het Roi Soleil hotel kreeg je amper een half uur om het karig ontbijt te eten ,in een te kleine ruimte. Dit wil ik nooit meer meemaken,het was echt low-low budget .

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Afspraken met hotel kan beter

Prachtige reis naar Lutago. Hotel middelmatig. Laatste avond alle consumptie afrekenen. Deze klopte bij bij veel mensen niet. Bij ons stonden er 2 flessen wijn op de rekening. Deze bijbetaald, eerlijkheid duurt het langst. De reisleider was erg kwaad dat er mensen in de bus zaten die te weinig hadden betaald. Wie de schoen past trekt hem aan. Terugreis daalde daardoor tot het nulpunt. Iedereen wordt hierop aangekeken. Bolderman moet betere afspraken maken met het Posthotel in Lutago. Bv iedere dag consumpties afrekenen.

Aandacht

Voor het eerst met Bolderman! 10 dagen Wenen en omgeving. Jammer dat het weer de eerste dagen ons een beetje in de steek liet maar dat werd later goedgemaakt. Onze (super)Mario reed ons overal naar toe, ook op onze vriie dag wat ik helemaal niet erg vond. Goed hotel, lekker eten en VEEL gezien en genoten, leuke busgroep. Wat wil je nog meer. Wordt zeker vervolgd.

grandioos!!!

Vlieg bus reis Andelusie, Sevilla, Granada en nog veel meer gezien!!! Een geweldige reis en goed verzorgd, goede hotels en een goede buschauffeur die daar als boerenjongen is op gegroeid en veel wist van de omgeving. Maar niet vergeten onze geweldige reisleidster Frances Versteeg wat is die vrouw bekwaam en wat heeft ze ons veel verteld over het land en hun leefs gewoontes geweldig. Bolderman moet deze reisleidster met twee handen omarmen en nooit meer laten gaan wat was zij 'GEWELDIG ' Kijk nu alweer naar de volgende reis die ik zeker ga maken met Bolderman Roy Broersma

Sonthofen

Zeer mooie reis,veel gezien. Kastelen tocht heel mooi. Naar de bodenzee heel mooi Paasentocht heel mooi.lech mag er voor mij er wel uit,zoek in de buurt een dorpje was wel wat te doen is. Zij wel geteld 15min geweest Super leuuuuuuke chauffeur.

Reis met een gouden rand

Busreis naar Kirchberg 1 juni Onwijs gezellig gezelschap. Zal niet meevallen om dat te overtreffen, gaat lastig worden. Peter, de chauffeur komt van n andere planeet lijkt. Bolderman is in onze optiek een gastvrije onderneming met zijn heerlijke eten. Prijs, prestatie 👍 Tonny en Mieke

Goed verzorgd, super chauffeur

Reis naar Andorra, 25-5 t/m 3-6-2019. Kregen heel veel informatie, zorgde dat de excursies goed op elkaar aansloten. Bleef zijn kalmte behouden toen we op de terug reis ver voor Lyon in een verkeerd chaos belandden. Deze was zo hevig dat zelfs de Franse televisie er aandacht aan besteedde. Verder was het een top reis.

Goedservice en vriendelijk personeel en redelijk prijs

Goed service en vriendelijk personeel en redelijk prijs

goede service, veel gezien, ervararen reisleiders en goede hotels

pas terug van de reis 12 dagen Barcelona- Andorra. ik had nog nooit met bolderman gereist, maar alles was perfect en de organisatie paste naadloos in elkaar. dit toont wel de vakmanschap van de reisleiders. ik heb veel gezien, mooie plaatsjes, gevaren, de botanische tuin, geshopt, en veel van Barcelona gezien, hoewel Barcelona een stad is waar je drie weken in moet ronddwalen om veel te zien. de flamenco show, wat konden die mensen zingen, prachtig. de fonteinen, voor ieder wat wils. goede gidsen en dan de pyreneen in, een hele overgang, van zon, zee, strand en palmbomen naar beboste bergen, kale rotsen, sneeuw op de toppen en een hagelbui als toegift. de hotels waren uitstekend, de restaurants deden me alle goede voornemens voor dit jaar vergeten. resultaten zichtbaar op weegschaal. en natuurlijk alle lof voor chauffeur eddie die overal veel over vertelde, en vol zwier zijn grote bus door het drukke verkeer walste, zijn kudde goed bij elkaar wist te houden en alles weer heelhuids thuisbracht. een aanrader. groetjes, willy merkies-brans

Zeer mooie reis maar Hotel Panorama was rijp voor de sloop.

Op 20-05-2019 vertrokken wij uit Zeeland. Daar wij al 17 keer met Bolderman mee gaan en het altijd zeer goed was hebben wij ook deze keer weer het volste vertrouwen erin dat alles goed zou gaan. De reis was zeer goed geregeld. Ook de chauffeur Bert was uitstekend. Allen het hotel was rijp voor de sloop en ik was daar niet de enige die daar over dacht. Iedereen had wel 1 of meerdere klachten maar daar werd niets meegedaan. De reis was 5 dagen Berlijn.

Fijne reis Goed hotel Wil zeker terug naar Daun Heb al geboekt

In April de derde reis met Bolderman gemaakt. Dit keer naar Daun in de Eifel Pracht reis Goed hotel midden in de natuur. Volop genoten vooral door de prima chauffeuse Gonnie. Wat een vakvrouw!Je zal maar een bus van 14m lang, elke dag weer bij het hotel, op de berg ,moeten zien te krijgen . Hoop deze reis in Oktober weer te doen Maar dan samen met een vriendin..... Dus fam v d Wetering van Eifelhotel Daun , tot ziens!

Gevarieerde reis

Na de koffie in het plaatsje Zeeland vertrokken wij met onze chauffeur Peter via Duitsland, Frankrijk, Zwitserland naar Italië. Er werd rekening gehouden met diverse tussenstops. De eerste overnachting was in Frankrijk. Peter vertelde veel bijzonderheden onderweg. Een behulpzame man die meedenkt als men vragen had. Omdat hij zag dat ik enigszins slecht ter been was, vroeg hij aan mijn man en mijzelf, dat hij een andere kamer kon regelen. Fantastisch. Hotel Golfo E Palme is een heel goed hotel. Prima ligging direct aan zee met een eigen strand. Leuke winkels en horeca. Sympathiek personeel. Mooie excursies. Onderweg veel gezien door alle landen. Helaas waren er 2 minpunten. De eetruimte van het eerste overnachtingshotel was zo klein dat men opgepropt tegen elkaar aan zat. Het overnachtingshotel van dezelfde keten op de terugreis was veel beter. De boottocht in Cannes mocht van onze gezellige groep komen te vervallen. Ijzeren banken zonder tafels en de motoren dreunden zo hard dat iedereen naar buiten ging om op het dek te gaan staan. Al met al was dit een prima reis met een goede chauffeur en een leuk gezelschap. Wij gaan voor de derde keer mee en hebben voor dit jaar weer een andere reis geboekt.

Mooie reis, je krijgt veel te zien van Boedapest en de omgeving.

8 dagen Boedapest en omgeving mei 2019. Goede haal en breng service en in Zeeland is alles keurig georganiseerd. Goed afscheidsbuffet. Kundige Hongaarse gids in Boedapest. Chauffeur/reisleider matig. Oubollig overnachtingshotel in Velburg Duitsland, ontbijt en diner zijn goed. De hoofdgerechten in hotel Budapest zijn SLECHT! Bolderman pluspakket is prima.

Wij vinden Bolderman de allerbeste.

Wij hebben straks in het najaar al 12 keer mogen genieten van de prachtige reizen, en zoals altijd was alles tot in de puntjes geregeld. We hebben al heel veel mooie plekken gezien en altijd met prima chauffeurs die er alles aan deden om het ons naar de zin te maken. Dat is ook heel belangrijk. We hopen nog vele reisjes te maken en mooie foto's te maken voor later. Nog een paar weken en We zitten weer in de bus en genieten weer van al dat moois. Bolderman is een echte aanrader voor iedereen die van prachtige reizen houd.

Geweldige reis met brilliante chauffeur/reisleidster Karin Driessen

Wat een prachtige heerlijke Griekenlandreis 4-18 mei 2019! mét de geweldige - handig gedreven energieke - ervaren chauffeur/reisleidster: de enige echte Karin Driessen from Tegelen! Karin maakte van onze reis een feestje, kent wikipedia uit haar hoofd óf zal het 's nachts daar wel effe opzoeken... Karin.. een heerlijke grappige verteller, een zorgzame en attente kanjer met aldoor goeie adviezen, voorziet de groep van duidelijkheid waardoor alle dagen op rolletjes gaan. Een onvermoeibare Karin, met oog voor alles en iedereen -incluis voor zwerfdierenen haar meegebrachte hondernbrokken-)x- Lang verhaal.... graag jou nog vele keren lieve Karin! x boys derksen-de kok A'dam

10 dagen Toscane, Umbrië, Rome, top.

10 dagen met chauffeur René en 51 medereizigers, perfect geregeld, René is een bevlogen reisleider die met veel plezier informeert over de verschillende steden en regio's die worden aangedaan. Hotel mizar in chianciano terme is een familiehotel met uitstekend ontbijt en 5 gangen diner. Één minpuntje is het matras, de veren. Al met al een hele geslaagde vakantie. Perugia, Asisi, Siena en de andere steden die worden bezocht, onderleiding van een NL sprekende gids, zijn eigenlijk musea’s waar je doorheen wandelt.

eerste keer Bolderman prima bevallen

goede haal en breng service. 8 daagse reis rijn in vlammen. cruise was prima. Geen grote kamer maar netjes. eten was prima. zeker aanrader.

We zijn in April naar Dresden geweest. Het was een super mooie en zeer goed georganiseerde reis en chauffeur Rien was TOP. We hebben genoten👍 Groetjes Wil.
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Bolderman 8 daagse Busreis, D.d. 08 april t/m 15 april 2019. Een geweldige reis. Veel interessante objecten gezien en ook meegemaakt. Buschauffeur (Hans Tielen), en tevens onze gids, is ontzettend attent, beheerst en vakkundig. Kortom hij is een goed mens. Hij heeft ons rustig en bekwaam en zonder schokken naar Wenen en omgeving vervoerd. De diners en ontbijten waren tijdens de heen en terug goed en tevens door de gastvrouwen/-heren goed en vriendelijk verzorgd. De kamers waren netjes en voldeden prima voor de overnachtingen. Het hotel was ook prima, alleen jammer van een uitgelopen renovatie. Ondanks dat toch een goed hotel. De lunches en ontbijten waren voortreffelijk. Ondanks de gelezen kritieken op het personeel waren zij best wel aardig, ondanks de taalbarrière. Hans zorgde voor het opscheppen van de soep en hield als een arend de boel in de gaten of alles naar wens verliep en greep (met zijn innemende glimlach) in wanneer dat nodig was. Ook de passagiers waren altijd op tijd en geen gezeur over het wisselen van plaatsen. “Eind goed al goed”: wat was het afscheidsdiner in Zeeland voortreffelijk en uitgebreid. Een pracht afscheid van een dito reis! Familie Mossing-Holsteyn en Boeve
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Als gezelschap van mevrouw Nel Engelhard op de reis naar Verbania tussen 8 en 17 april jongstleden (2019) het volgende: een grote ergernis van mij en enkele medereizigers is het hamsteren van onderdelen van het ontbijt, ten gevolge waarvan in een vroeg stadium sommige schalen leeg zijn en blijven. Met eigen ogen hebben we gezien dat rugzakken/tassen tot aan de rand worden opgevuld met ontbijtkoek, eieren, fruite en broodjes. Wellicht is het geen overbodige luxe, dat de reisleider daar melding van maakt. Het is onze mening, dat hij/zij dan ook 'boven' de partijen staat en zich zo min mogelijk mengt met de reizigers ten einde regels te stellen, hoe kinderachtig dat ook klinkt. Wij geven toe: dit is geen levensbedreigend probleem, echter, zulks leidt wel tot grote frustaties. Bovenstaand bericht zullen we in grote lijnen ook weergeven op het latere enqueteformulier dat u gewoon bent te versturen. Tot zover hartelijk dank voor de moeite die u zich getroost hebt om dit stukje te lezen. Vriendelijks, Henk van Stipriaan
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Zijn net een paar dagen terug van een vlieg- busreis. Andalusie. 3-4 tot 10-4 2019.Was weer goed en erg mooi ondanks twee dagen regen. Goed hotel, schoon en goed eten.Harrie een goede chaufeur en reisleiders. Dit was onze zesde reis met Bolderman 👍🏼👍🏼
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Al meerdere keren met Bolderman gereist en was gewoon goed zeker voor wat het kost,de reizen zijn boeiend en we kijken nu uit naar de volgende trip
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Voor de eerste keer een 4daagse stedentrip naar Londen per bus gemaakt. Super goed bevallen! Goede kwaliteit/prijsverhouding. We hadden een top chauffeur/reisleider Derk. Respect voor de manier waarop hij die grote bus door het superdrukke Londen manouvreert. Wist heel veel wetenswaardigheden te vermelden, voorzien van de nodige humor. Extraatje op deze reis Esmeralda, die ons op geregelde tijden van een drankje voorzag. Dus volgende keer …………. weer boeken bij Bolderman. E
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Vandaag de laatste excursie gemaakt naar Malaga van onze reis naar Andalusie. Geweldig leuke trip met o.a. Een bezoek aan Mijas, Granada,Ronda,Gibraltar en Cordoba. Ik heb enorm genoten/geleerd van de gedetailleerde toelichtingen van Sabine over de geschiedenis van Spanje, de volkeren, de Erfenis van de Moren, het Koningshuis; Van de details over diverse producten: De oorsprong ervan, de ontwikkeling en de soorten, bijvoorbeeld in olijfolie en ham. De gebruiken hier, de mogelijkheden hier en ook genoten van de relaxte sfeer hier in Andalusië. Ook de “ F’ jes”: Frans en Francis : Een mooi span die garant staan voor leuke wetenswaardigheden, gezellige en humorvolle momenten. En zowel Frans als Harrie : hele goede chauffeurs. Ook complimenten voor het herhalen van noodzakelijke informatie over tijdstippen en locaties en aanbevelingen. Mijn man en ik hebben weer een héle leuke reis gehad met jullie. TOP!

Over Bolderman Reizen

Filter op Taal