Wij hebben al veel reizen gemaakt met bolderman. In een woord geweldig

prachtige reizen inclusief de chauffeurs die er echt zijn voor iedereen. Hopelijk gauw weer, zit erop te wachten in september .

Beter en klantvriendelijker kan niet. Dikke vette 10 waard.

Op 1 april jongstleden werd ik gebeld door een medewerkster van Bolderman. Zij deelde mij mede dat mijn eerder geboekte reis naar Wenen met onder andere het concert van Andre Rieu (die eerder was vervallen ivb met corona) toch door kon gaan. Andre Rieu had het concert kunnen verzetten naar november. De medewerkers van Bolderman hadden rekening gehouden met mijn eerdere boeking en belde of ik de reis wilde verzetten naar november 2012. Voor mij was het een heel grote verrassing en ik ging uiteraard akkoord. Toen ik hierover mijn dochter belde wees zij mij op de datum: 1 april. Ik begon wel even te twijfelen, maar ging er van uit dat Bolderman dat toch zeker niet zou doen. Twee dagen later stond de boeking op mijn account. Beter kan niet en een groot compliment is daarom op zijn plaats. Als mijn reisjes naar Ierland en Noorwegen ook nog door gaan, kan mijn jaar niet meer stuk.

Bolderman reageert niet als je geld van een reisvoucher terug vraagt

diverse mail gestuurd voor teruggave geld van een reisvoucher geen reactie, een zeer kwalijke zaak van Bolderman dit geeft aan hoe onbetrouwbaar de reisorganisatie is. Bezint eer ge begint met deze reisorganisatie.

Wanneer weer?

Altijd goede reizen al15 jaar .wensen jullie veel sterkte in deze tijd.Wij nu 81 en 86 jaar hebben heel goede ervaringen met jullie organisatie.hopen spoedig weer met jullie mee te reizen. Helga Strijd en Louis Retz.

Bolderman belofte nagekomen.

Na geannuleerde reis een voucher ontvangen van Bolderman. Na lang gewacht te hebben om toch nog te kunnen reizen is niet gelukt. Daarom besloten het geld terug te boeken. Dit was geen probleem, en inmiddels ons geld ontvangen van Bolderman. Dit geeft extra vertrouwen in Bolderman en wanneer we weer mogen reizen, gaan we zeker weer boeken bij Bolderman. Voor een heerlijke vakantie. Gr. Dam. de Vries

Super mooie reis naar Zuid Spanje gehad, heel goed geregeld.

Al vaak met Bolderman op reis geweest, zeer tevreden. Waren al lang weer met hen op reis geweest, vooral de stedenreizen zijn heel goed verzorgt. Helaas wachten we nu maar even tot de besmettingen weer zijn afgenomen. Dit is veiliger voor je zelf en voor je reisgenoten. Ik hoop dat Bolderman deze moeilijke tijd doorstaat! Sterkte gewenst!!

slechte organisatie

Ik had verleden jaar reis geboekt naar Marokko 29-10-2019. Ik zal 30-9-2020 vertrekken .Toen was me reis geannuleerd .Ik kan pas me geld terug krijgen 19.-02-2021 belachelijk .Ik zag op deze form dat iemand anders al eerder ze geld had terug gekregen. Bolderman mailt niet terug en als je ze belt zijn ze kattig bah .Ik ga nooit meer met hun op reis. De service is heel slecht gr Jolanda

REDELIJK

De reis die ik eens heb gemaakt met Bolderman was ok. Maar in de communicatie betreffende de opmaak van de folder of website blijkt het een starre organisatie te zijn. Ik probeer al 2 jaar Bolderman te bewegen om bij de reisroutes en de beschrijvingen die zij plaatsen ook een routekaartje aan toe te voegen ! In een oogopslag de route te zien. Anders de steden opzoeken met een atlas in de hand. Is dit nu werkelijk zo'n gek idee? Maar geef dan eens een inhoudelijke reaktie wanneer je dit oppert !

Prachtige reis naar Lutago en Dolomieten, Zuid Tirol

Wij zijn in 2019 naar Lutago en de Dolomieten geweest. Het was een fantastische reis met een comfortabele bus, met een ervaren en gezellige chauffeur, hij heeft alle moeite gedaan om ons, ongeacht de vele regen de mooie dingen te laten zien. Het 3* hotel Post is voor Bolderman begrippen een goed en zeer gastvrij hotel. Het eten is goed, maar het salade buffet is wel elke dag hetzelfde. Ook het ontbijt is wat aan de magere kant. Verder zijn de kamers schoon, met een prachtig uitzicht op de bergen, het interieur is iets gedateerd. Complimenten aan de chauffeur, hij heeft de Dolomieten tocht tot iets onvergetelijks gemaakt, de juiste dag met stralend weer, geweldig. We hebben genoten van een fijne 12 daagde reis met veel excursies. Het een en ander heb ik op film vastgelegd en op YouTube geplaatst onder Lutago en Dolomieten in 4K.

klasse

Helaas gaat onze reis in september naar IJsland niet door, aangezien IJsland dit jaar niet in het programma staat. Uit zich zelf gaf Bolderman aan de gehele reissom terug te storten op onze rekening, wat inmiddels is gebeurd. Onze vriendelijke dank voor deze service!

Heel goede ervaring

Geweldige reis naar madera gemaakt alles was goed zelfs het weer dus top reis

Kwaliteit, altijd alles tip top geregeld.

In 2017 besloten wij om vakantiereizen te gaan maken met de touringcar, we kozen voor Bolderman. De 1e reis was zo goed bevallen dat we inmiddels zes mooie prachtige reizen hebben gemaakt naar: Saas Grund, Catalonië, Berlijn, Sauerland, Kaprun en Andalusië. Mooie herinneringen gemaakt samen met prachtige, bijzondere medereizigers. Alle reizen waren altijd tip top georganiseerd. Tijdens de laatste reis in maart naar Andalusië, zaten we 3 dagen in volledige lockdown. Bij zulke momenten weet je pas echt waar een reisorganisatie als Bolderman voor staat, kwaliteit ook in moeilijke tijden. Wij zeggen: eens een Bolderman, altijd een Bolderman.

Fantastische reis naar Valkenburg

Wij hebben genoten van onze reis naar Valkenburg. Het hotel was meer dan goed. Het eten vooral voortreffelijk. Alles inclusief beviel ons goed! Fantastische chauffeur Karin heeft er wat leuks van gemaakt ondanks beperkingen door het coronavirus. Al met al! Wij hebben genoten.

Een aanrader

8-daagse excursiereis Krakow en omgeving Oktober 2020 Ondanks de beperkingen door Corona een hele mooie reis, goed verzorgt en met een uitstekende chauffeur / reisleider

Goed verzorgde reizen en zeker in de toekomst weer met Bolderman mee.

Al verschillende excursie reizen meegemaakt en voor mij blijft het bij deze nog steeds de moeite waard om te boeken bij Bolderman.

Alles weer tot in de puntjes geregeld

22 sept 2020 vertrok ik voor een 8 daagse vlieg-bus vakantie naar Puglia (Italië). Gelukkig kon deze reis doorgaan en heb ik volop genoten van alles. Mooi weer, een prachtig excursie programma. Een Italiaanse chauffeur die vloeiend Duits sprak en Martin de reisleider die een wandelende wikipedia is. Veel informatie, handige tips en altijd wel een geheugensteuntje hoe de weg terug te vinden in al deze Italiaanse plaatsjes. 2 Prachtige hotels die echt hun sterren waard waren. Alleen jammer was dat ze buiten een grotere plaats liggen en dat je niet zomaar even het centrum kan bezoeken. Hou je van Italië, trulli huisjes, mooie badplaatsen en smalle (witte) straatjes dan is dit echt een aanrader. Let op soms is het best klimmen dus je moet voor sommige trips wel redelijk mobiel zijn. Bijv Castel del Monte kan je alleen naar boven via trappen, Grot van Castellana is best glad en Ostuni en Castro moet je behoorlijk klimmen als je tenminste naar boven wilt. Blijf je beneden kan je je ook vermaken hoor maar mis je de panorama's. Kortom een leuke reis waarbij je alleen op de dag van verplaatsen naar ander hotel wat langer in de bus zit. Op overige dagen is dit echt niet lang.

Superrr

Nadat Ierland niet door ging omgeboekt voor eind mrt Zwitserland en de Romantichse straße in Duitsland waarvan de laatste ook niet doorging, toen naar Costa Hollanda in Badhoevedorp voor 5 dagen ( je wilt toch wat) maar wat hebben we genoten, van de excursies, het eten, vriendelijk personeel, kamer, enzz zeker een aanbeveling voor paar dagen ondanks dat het weer niet meezat. Boldermann crew bedankt voor dit alternatief en de afwikkeling van alles!!! Het was top!!!

Maandagavond 5 oktober teruggekeerd van een fantastische reis naar Kaprun in Oostenrijk.

Als gevolg van Covid-19 was ik een aantal keren teleurgesteld dit jaar dat een reis niet door kon gaan. De laatste teleurstelling kwam kort voor vertrek naar Zwitserland op 28 september. De reis naar Zwitserland ging er dus ook uit. Geweldig van Bolderman om in een kort tijdsbestek met een alternatief te komen, namelijk een reis naar Kaprun in Oostenrijk. Ik twijfelde eerst nog, maar ben ingegaan op het geboden alternatief. Daar heb ik absoluut geen spijt van gehad. Wat heb ik volop genoten van de reis naar Kaprun. Een leuke groep medereizigers. Een prima hotel op een mooie locatie. Schone kamers, lekker eten, aardig personeel. Bepaalde drankjes die tussen 17.00 uur en 22.00 uur inclusief waren. Een geweldige chauffeur/reisleider Jeroen die ik al kende omdat hij twee keer eerder mijn chauffeur/reisleider was. En het is prachtig weer geweest voor de tijd van het jaar met overdag vaak een lekkere temperatuur. Heb mooie excursies gemaakt en ik ben twee keer zelf op pad geweest zonder de groep. Bij een wandeling op een 'forstweg' in het bos op de heuvel (berg) achter Kaprun, zag ik tot mijn verbazing een vos lopen op dezelfde weg. Vervolgens ging hij zitten. Gelukkig heb ik er wel aan gedacht om een foto te maken met mijn fototoestel, maar helaas niet om te filmen. Nadat de vos weer in beweging kwam, liep hij eerst nog een paar meter in mijn richting om vervolgens het bos weer in te duiken. Wat een prachtig beest. Wat een geweldige ervaring. De terugreis werd helaas een hele lange dag. Bijna terug in Nederland kregen we te horen dat een andere bus (in totaal zouden twee bussen terugkeren in Zeeland) veel vertraging had opgelopen. Daar konden zij in de andere bus uiteraard ook niets aan doen, maar daardoor moesten we lang wachten op het diner. Dit werd gecompenseerd met een drankje en koffie/thee na het diner. Na afloop van het diner werd ik heel luxe in mijn eentje met een taxibusje teruggebracht naar de opstapplaats Hengelo (in Tukkerland).

Mooie week Kaprun!

Een leuke 8 daagse reis, iedere dag een mooie excursie, fijn hotel, goed verzorgd. We troffen het met het weer, de groep van 24 was gezellig, vakkundige chauffeur Jeroen, een topweek.

Geweldig servicegericht

Helaas 3x geannuleerd in verband met Corona. Bij de laatste annulering (3 dagen voor vertrek) werd direct een alternatief geboden door het inlassen van een extra en goed verzorgde reis naar Kaprun. Bij terugkomst bij Het Witte Huis moesten we erg lang wachten op een bus uit Polen. Ter compensatie voor het lange wachten kregen we extra drank en na afloop koffie aangeboden. Er was slechts 1 minpuntje. Vanaf Het Witte Huis naar Uden werden we in een busje met 11 mensen vervoerd. Hierin zat een medereiziger die volgens mij verschijnselen van Corona vertoonde en dit afdeed met het idee dat het maar een verkoudheid was.

Top klasse aanbieder

Wij gaan jaarlijks 1 of 2 keer met bolderman op vakantie de reizen die wij gedaan hebben is, Polen Hongarije Kroatië Duitsland en Oostenrijk Vergeleken met een andere bus maatschappij waar de directie het zelfde is als bij bolderman Vind ik de klasse services gast vrijheid en klantgericht gewoon goed. Blijf vooral zo door gaan. Enig puntje van aandacht zou ik het persoonlijk fijn vinden als er in de brochure staat dat de kans bestaat dat een bus chauffeur ook nog voor extra opties qua excursies aan kan bieden

Blij met Bolderman

De reizen van Bolderman zijn top!

Fantastisch

Na de 4e Bolderman reis nog meer enthousiast :-) Afgelopen september 5-12 de 8dg drie landenreis Zwartewoud Bodensee gemaakt. Reis was indrukwekkend, grootste waterval van Europa in Schaffhausen, vakwerkhuizen, grootste koekkoekklok, prachtige routes in de omgeving etc etc, te veel om op te noemen. Ook mede uitstekend rijden van de altijd goedlachse, chauffeuse Marleen, ook uitstekend gids en tijd voor humor. Hotel 3 Könige mooie locatie, schoon, goed gegeten en goede kamers. Kortom weer een prima reis na 2018 Toscane, 2019 België (Blankenbergen) en Zwitserland Saas-Grund. We verheugen ons op 2020 NW Schotland

5 dagen naar de eifel all incusive was geweldig, zeker in coronatijd. Het hotel was top, elke avond werd er iets georganiseerd. Het eten was excellent en personeel heel vriendelijk. De excursies waren ook prima en Remco als chauffeur en reisleider ook goed. We hadden prachtig weer, een gezellig gezelschap kortom een hele fijne vakantie.