Wij vinden Bolderman de allerbeste.

Wij hebben straks in het najaar al 12 keer mogen genieten van de prachtige reizen, en zoals altijd was alles tot in de puntjes geregeld. We hebben al heel veel mooie plekken gezien en altijd met prima chauffeurs die er alles aan deden om het ons naar de zin te maken. Dat is ook heel belangrijk. We hopen nog vele reisjes te maken en mooie foto's te maken voor later. Nog een paar weken en We zitten weer in de bus en genieten weer van al dat moois. Bolderman is een echte aanrader voor iedereen die van prachtige reizen houd.

Geweldige reis met brilliante chauffeur/reisleidster Karin Driessen

Wat een prachtige heerlijke Griekenlandreis 4-18 mei 2019! mét de geweldige - handig gedreven energieke - ervaren chauffeur/reisleidster: de enige echte Karin Driessen from Tegelen! Karin maakte van onze reis een feestje, kent wikipedia uit haar hoofd óf zal het 's nachts daar wel effe opzoeken... Karin.. een heerlijke grappige verteller, een zorgzame en attente kanjer met aldoor goeie adviezen, voorziet de groep van duidelijkheid waardoor alle dagen op rolletjes gaan. Een onvermoeibare Karin, met oog voor alles en iedereen -incluis voor zwerfdierenen haar meegebrachte hondernbrokken-)x- Lang verhaal.... graag jou nog vele keren lieve Karin! x boys derksen-de kok A'dam

10 dagen Toscane, Umbrië, Rome, top.

10 dagen met chauffeur René en 51 medereizigers, perfect geregeld, René is een bevlogen reisleider die met veel plezier informeert over de verschillende steden en regio's die worden aangedaan. Hotel mizar in chianciano terme is een familiehotel met uitstekend ontbijt en 5 gangen diner. Één minpuntje is het matras, de veren. Al met al een hele geslaagde vakantie. Perugia, Asisi, Siena en de andere steden die worden bezocht, onderleiding van een NL sprekende gids, zijn eigenlijk musea’s waar je doorheen wandelt.

eerste keer Bolderman prima bevallen

goede haal en breng service. 8 daagse reis rijn in vlammen. cruise was prima. Geen grote kamer maar netjes. eten was prima. zeker aanrader.

We zijn in April naar Dresden geweest. Het was een super mooie en zeer goed georganiseerde reis en chauffeur Rien was TOP. We hebben genoten👍 Groetjes Wil.

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Bolderman 8 daagse Busreis, D.d. 08 april t/m 15 april 2019. Een geweldige reis. Veel interessante objecten gezien en ook meegemaakt. Buschauffeur (Hans Tielen), en tevens onze gids, is ontzettend attent, beheerst en vakkundig. Kortom hij is een goed mens. Hij heeft ons rustig en bekwaam en zonder schokken naar Wenen en omgeving vervoerd. De diners en ontbijten waren tijdens de heen en terug goed en tevens door de gastvrouwen/-heren goed en vriendelijk verzorgd. De kamers waren netjes en voldeden prima voor de overnachtingen. Het hotel was ook prima, alleen jammer van een uitgelopen renovatie. Ondanks dat toch een goed hotel. De lunches en ontbijten waren voortreffelijk. Ondanks de gelezen kritieken op het personeel waren zij best wel aardig, ondanks de taalbarrière. Hans zorgde voor het opscheppen van de soep en hield als een arend de boel in de gaten of alles naar wens verliep en greep (met zijn innemende glimlach) in wanneer dat nodig was. Ook de passagiers waren altijd op tijd en geen gezeur over het wisselen van plaatsen. “Eind goed al goed”: wat was het afscheidsdiner in Zeeland voortreffelijk en uitgebreid. Een pracht afscheid van een dito reis! Familie Mossing-Holsteyn en Boeve

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Als gezelschap van mevrouw Nel Engelhard op de reis naar Verbania tussen 8 en 17 april jongstleden (2019) het volgende: een grote ergernis van mij en enkele medereizigers is het hamsteren van onderdelen van het ontbijt, ten gevolge waarvan in een vroeg stadium sommige schalen leeg zijn en blijven. Met eigen ogen hebben we gezien dat rugzakken/tassen tot aan de rand worden opgevuld met ontbijtkoek, eieren, fruite en broodjes. Wellicht is het geen overbodige luxe, dat de reisleider daar melding van maakt. Het is onze mening, dat hij/zij dan ook 'boven' de partijen staat en zich zo min mogelijk mengt met de reizigers ten einde regels te stellen, hoe kinderachtig dat ook klinkt. Wij geven toe: dit is geen levensbedreigend probleem, echter, zulks leidt wel tot grote frustaties. Bovenstaand bericht zullen we in grote lijnen ook weergeven op het latere enqueteformulier dat u gewoon bent te versturen. Tot zover hartelijk dank voor de moeite die u zich getroost hebt om dit stukje te lezen. Vriendelijks, Henk van Stipriaan

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Zijn net een paar dagen terug van een vlieg- busreis. Andalusie. 3-4 tot 10-4 2019.Was weer goed en erg mooi ondanks twee dagen regen. Goed hotel, schoon en goed eten.Harrie een goede chaufeur en reisleiders. Dit was onze zesde reis met Bolderman 👍🏼👍🏼

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Al meerdere keren met Bolderman gereist en was gewoon goed zeker voor wat het kost,de reizen zijn boeiend en we kijken nu uit naar de volgende trip

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Voor de eerste keer een 4daagse stedentrip naar Londen per bus gemaakt. Super goed bevallen! Goede kwaliteit/prijsverhouding. We hadden een top chauffeur/reisleider Derk. Respect voor de manier waarop hij die grote bus door het superdrukke Londen manouvreert. Wist heel veel wetenswaardigheden te vermelden, voorzien van de nodige humor. Extraatje op deze reis Esmeralda, die ons op geregelde tijden van een drankje voorzag. Dus volgende keer …………. weer boeken bij Bolderman. E

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Vandaag de laatste excursie gemaakt naar Malaga van onze reis naar Andalusie. Geweldig leuke trip met o.a. Een bezoek aan Mijas, Granada,Ronda,Gibraltar en Cordoba. Ik heb enorm genoten/geleerd van de gedetailleerde toelichtingen van Sabine over de geschiedenis van Spanje, de volkeren, de Erfenis van de Moren, het Koningshuis; Van de details over diverse producten: De oorsprong ervan, de ontwikkeling en de soorten, bijvoorbeeld in olijfolie en ham. De gebruiken hier, de mogelijkheden hier en ook genoten van de relaxte sfeer hier in Andalusië. Ook de “ F’ jes”: Frans en Francis : Een mooi span die garant staan voor leuke wetenswaardigheden, gezellige en humorvolle momenten. En zowel Frans als Harrie : hele goede chauffeurs. Ook complimenten voor het herhalen van noodzakelijke informatie over tijdstippen en locaties en aanbevelingen. Mijn man en ik hebben weer een héle leuke reis gehad met jullie. TOP!

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Net terug van een prachtige stedentrip Praag met Bolderman. Ik was alleen reizend maar had daar totaal geen last van, sterker we werden één grote familie tijdens de reis. Al met al een geweldige ervaring die ik graag nog een keertje wil overdoen! Bedankt familie Bolerman

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Meegeweest met de 8 daagse vlieg/busreis naar Andalusie van vliegveld Eindhoven vanaf woensdag 13 februari 2019. Perfect geregeld met goed hotel en "zeer goed" ontbijt/dinerbuffet , daarbij zijn Frans( chauffeur) & Francis ( reisleidser)niet te vergeten namen als het gaat om passie, uitstraling en vriendelijkheid ,GEWELDIGE MENSEN !

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Van 2 tot en met 9 februari busreis Sauerland met chauffeur Patrick. Een top reis, een hele ontspannen sfeer door de rust en het natuurlijke leiderschap van Patrick. Heel gezellig gehad, niets op aan te merken een aanrader dus.

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Nauders, wintersportreis 26-01 t/m 02-02- 2019. Hotel Dreilanderblick Ik kan niet anders zeggen dat de prijs kwaliteit verhouding mijn verwachting overtrof. Hotel is enigszins gedateerd, maar dat heeft juist ook een bepaalde charme. Personeel uiterst vriendelijk en toegewijd. Het ligt ietwat afgelegen wat echter geen probleem is. Er rijden veel bussen. Hoewel de reis op langlauf- en wandelaars is ingesteld kan de alpine skiër er ook heel goed uit de voeten. Op nog een 5 min. skibussen kan men terecht in Nauders en in Schoneben (Italie). Het laatste heeft zelfs mijn voorkeur. Niet groot, maar uitstekend verzorgde pisten in alle soorten. Ontbijt en diner eenvoudig maar absoluut voldoende en goed verzorgd. De bus maakte veel erg leuke excursies. Over de uitstekende chauffeur in alle opzichten niets dan lof. Prima gereden, informatief, betrokken en toegewijd. In mijn beleving de beste ter wereld. Is er dan geen minpunt? Jazeker. Op de website wordt bij de zaterdag van vertrek vermeld: na een vroeg ontbijt vertrekt de bus e.d. Dat is onjuist. Het vertrek vond plaats om 05.00 waardoor wij om 04.15 uur al moesten opstaan. Ontbijt was een soort lunchpakket wat na het vertrek in de bus kon worden genuttigd. Goed verzorgd, maar niet conform de website vermelding. Ik ben daarom benieuwd naar onze volgende ervaring naar Praag. Al met al krijgt de reis een 8 en de chauffeur een 10+

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Net terug van winterreis Tarrenz Tirol, Prachtige reis, en Onze chauffeur Hans heeft er echt alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken, begin van de week aangepast ivm de enorme sneeuwval en de enorme hoeveelheid wegen en passen die afgesloten waren. Toen het weer opknapte en de zon er was, loste de problemen met de wegen ook weer op zodat we nog meer konden genieten van de vakantie!! En aan sneeuw geen gebrek, soms langs muren van sneeuw gelopen van wel 2 meter hoog. Hotel was goed, eten prima en het ontbijt overweldigend! Ook het relatief kleine gezelschap werd best een hechte groep. Volgende keer zeker weer met Bolderman

• Prijs/kwaliteit-verhouding

7 daagse kerstreis naar Veldenz gemaakt. Enorm genoten mede door het vakmanschap en de inzet van onze chauffeur Mario Burgers. Een betere chauffeur kan je niet wensen. Groot organisatietalent zodat we fantastische dagen hebben gehad. Heeft indeling van dagen omgewisseld zodat we niet in een stad kwamen waar alles vanwege kerstmis gesloten was. Ter plaatse door Mario allemaal uitgezocht. Hierdoor op 1e kerstdag een enorme gezellige dag in het hotel georganiseerd samen met onze geweldige gastheer Arthur. Samen hebben ze ervoor gezorgd dat iedereen heeft genoten. Ook over het hotel niets dan lof. Arthur en zijn team hebben alles in het werk gesteld om er een onvergetelijke kerstweek van te maken. Een hotel wat we iedereen kunnen aanbevelen.

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Vandaag terug gekomen van een 7-daagse kerstreis naar Nauders in Oostenrijk, wij verbleven in hotel Dreilanderblick, de eigenaars David en Nathalie weten de gasten het echt prima naar de zin te maken, de kamers zijn prima en het ontbijt en diner zijn goed verzorgd, vwb de busreis hadden wij een hagelnieuwe touringcar met Pieter en Jan als chauffeur/reisleider die de groep geweldig wisten te vermaken, verder is het logistiek prima geregeld en het afscheidsdiner was ondanks de grote drukte op het verzamelpunt in Zeeland goed voor elkaar, kortom; wij zijn zeer tevreden over deze reis en het is zeker voor herhaling vatbaar.

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Van donderdag tot zondag naar Berlijn geweest met een aanbieding van Bolderman reizen, alles was tot in de puntjes verzorgd . Onze chauffeur Marco en ons hotel waren geweldig.een minpuntje te weinig beenruimte in de bus . Wij zullen zeker nog weleens met Bolderman mee gaan maar dan wel met meer zitruimte.

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Nog nagenietend van een mooie reis naar Praag! Donderdag rond 08.00 uur vertrokken en met een tweetal langere pauzes (45 min.) rond 18.30 uur aangekomen in Praag waar we in de Hotel Opera ons eerste (pluspakket) diner hadden. Daarna naar hotel Tristar om je voor te bereiden voor enkele inspannende dagen Praag. Vrijdagochtend na een ontspannende nachtrust in een prima kamer eerst genietend van een uitgebreid GOED ontbijt. In de ochtendrust onder leiding van een gids de Benedenstad ontdekken onderbroken door een lekker bakje koffie met taart in Municipal House in het centrum. Na de rondleiding Praag verder ontdekken: het mooie centrum in kerstsfeer door opbouwende Kerstmarkten. De grote aantrekkelijke winkels en eetgelegenheden in het Palladium en de omgeving. Alles goed beloopbaar. Rond 18.30 uur een heerlijk diner in Avion 58. Daarna nog even door het sfeervolle centrum gelopen en met tram 8 (24 kronen per kaartje) naar het hotel. Zaterdag weer lekker uitgerust wakker worden in een besneeuwd Praag. Wat een kerstsfeertje... Deze dag bracht de rondleiding ons naar de Bovenstad met een bezoek aan de Burcht van Praag, met de kathedraal en het Paleis. Natuurlijk ook hier een heerlijke kop koffie met apfelstrudel, een kerstmarkt en heel veel te zien. Na de wisseling van de wacht voorzichtig door de (soms te) gladde straten richting de Karelsbrug om weer in het centrum te belanden. Omdat de kerstmarkten officieel geopend werden was het centrum stampvol en was het aansluiten... In het Palladium wat gegeten en weer verder de drukte en de kou in, al was de omgeving gelukkig hartverwarmend. Na het derde smakelijke diner (voor de 2e keer) in Avion 58 werd het tijd om te gaan uitrusten voor de terugtocht naar Nederland. Om 05.00 uur gewekt en rond 06.00 uur aan het ontbijt en om 06.40 uur vertrokken we bij het goede hotel Tristar voor een regenachtige terugreis richting Zeeland. De terugtocht leek zoals meestal wat sneller te gaan of kwam dat door het bekijken van de wedstrijd Feyenoord-PSV in de bus op de smartphone. Vanuit het Witte Huis in Zeeland in 10 minuutjes terug in ons eigen huis. Al met al een mooie citytrip naar Praag met mooie rondleidingen en heerlijke diners. Hotel Tristar was een warme, rustige verblijfplaats met goede kamers met koelkastje/minibar, verfrissende douche en iedere ochtend een heerlijk uitgebreid ontbijt. Een SUPER prijs/kwaliteitsverhouding!!! Hoe kan Bolderman dit allemaal bieden voor dat geringe bedrag? Klasse, dan neem ik een volle bus graag op de koop toe... BOLDERMAN, chauffeur, gids en busgenoten BEDANKT!! Praag, je was mooi, groots, sfeervol, druk en koud (even wennen!).

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prachtige ervaring in zuid afrika echter de touringcar voor deze reis van +/- 3000km was beneden de maat. Oude bus met +/- 670.000km op de teller voldeed niet. Reactie Bolderman wij moeten maar rekening houden met de situatie in Zuid Afrika, slechte wegen en oudere bussen enz. Hier lag niet het probleem. Géén aanrader voor deze lange tour.

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Net terug van een reis naar het prachtige Praag.. Alles was dik in orde van ontbijtje in hotel tot diner.. We hadden het plus pakket erbij geboekt wat zeer zeker de moeite waard was ( ietsiepietsie minder dat er geen streekgerechten werd geserveerd) De wandelingen met gids waren prachtig.. Het enige min puntje wat was en we snappen de redenering maar de plaats in bus we zaten in een overvolle bus (62 pers) en nogmaals we snappen dat je voor een lage prijs gaat reizen en dus je ook niet first class kan zitten maar misschien een tip om het van te voren aan te geven zodat de mensen de keuze hebben of ze wel of niet krap willen zitten.. Maar het goede en leuke busgezelschap maakte heel veel goed.. Wat hebben we genoten.. Bolderman bedankt...

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Net terug van een prachtige reis naar Saas-Grund, alles was prime verzorgd en de chauffeur-reisleider Reino is zijn gewicht in goud waard.!! Ook Hotel Azalea was gezellig en goed.

• Prijs/kwaliteit-verhouding

reis naar krakow en zakopane,chaffeur rense. erg mooie reis en zeker aan te bevelen,wat n prachtig land , veel gezien en indrukken opgedaan.

• Prijs/kwaliteit-verhouding

Een prachtige reis het zwartewaud. Veel gezien het is een aanrader en een goeie chauffeur. Lammerd

Over Bolderman Reizen

Filter op Taal