Goed georganiseerd. Prima materiaal en uitstekende chauffeur.

Begin deze maand juni voor 10 dagen naar de bloemen-Riviêra geweest. Voor de tweede maal met Bolderman reizen. Is ons weer uitstekend bevallen. Tussenovernachtingen zijn in Frankrijk wat minder maar voor ons best acceptabel. Hotel in Diano Marina was gewoon prima. Schoon, beleefd personeel, prima eten, en eigen strand voor de deur. Heel mooi kustplaatsje. Van hieruit bijna elke dag ( geheel vrijblijvend )een excursie gemaakt. Heel, heel veel gezien van de Côte Azur, tot aan Cannes toe. Dit alles onder leiding van chauffeur Peter. Een heel sympathieke, correcte man, uitstekende chauffeur, die ook nog eens heel veel uitleg en toelichting kon geven. Had daar na heel veel jaren ervaring, nog duidelijk plezier in. Bolderman, zuinig op zijn.! Al met al zeer tevreden.

De reis naar Barcelona en omgeving is mij tegen gevallen als je zoals ik slecht ter been bent

De vorige reizen waren geweldig. Deze is voor ons zeker niet leuk geweest. Je kan met de rollator echt niet mee komen met de excursies.. De chauffeur was wel goed behulpzaam maar zou meer rekening moeten houden met mede weggebruikers en minder krachtig en laat te remmen. Het vernijn zat hem in de staart het zogenaamde diner in Frankrijk. Dit is gewoon schande een kind kan wat beters klaar maken .

Zeer mooie reis met super chauffeur Johnny

Zeer mooie reis door Schotland Trossachs veel gezien, chauffeur Johnny zeer vriendelijk, wist heel veel van de bezochte plaatsen. Plus extra’s 👍😊🎼🎤 Ook geweldige rijkwaliteit.

Grandioos .

Rondreis Ierland gemaakt van 10juni tot 21 juni 2019. Een hele volle bus ,maar zo gezellig en zo goede sfeer onderling .Met Marleen Bruins wat een geweldige lieverd is dat toch qua rijstijl en zeker haar verhalen een toppertje zoals wij haar noemde in de bus .een woord geweldig .En dan die lekkernijen . De reis was vermoeiend wel de moeite waard hoor zeker een aanbeveling voor diegene die willen gaan . Wat minder was het eentonige eten , Daar moet zeker een verandering in komen .Maar Marleen had wederom weer een verrassing voor ons en wat voor een bbq met frietjes grote heerlijke hamburger kipsate worstje en laat ik eerlijk zijn dat smaakte verrukkelijk. .De hotels waren goed alleen het laatste hotel was een ramp qua eten en slapen . In een woord samengevat wil je deze reis maken gewoon doen . Lieve mensen uit de bus groetjes van ons Ria Johan Diana en Cees .Een hele grote dikke pluim voor Marleen Bruins .

Fijne reis gehad en nu bedenken welke we volgend jaar gaan maken.

Van 1 t/m 12 Juni hebben we de Lutagoreis gemaakt met Hans als chauffeur/reisleider. Van 't begin tot 't eind heb ik genoten. Hans vertelde veel met passie en deed er alles aan om 't zijn gasten naar de zin te maken. Ook trad hij kordaat op toen ik bij Hotel Post gevallen was door 'n ambulance te bellen zodat er in 't ziekenhuis 'n foto van mijn bezeerde knie gemaakt kon worden..... gelukkig viel de schade mee. Wens Hans succes met de gasten die deze mooie reis ook gaan ondernemen.

Slecht hotel maar Mooie kastelen!

Tot onze spijt moeten we U meedelen dat dit hotel absoluut niet geschikt is om te verblijven. Onacceptabel om mensen 7 dagen in een budgethotel te stoppen op een Industrieterrein. En het eten was gewoon slecht, een gaarkeuken, en erg smakeloos. Het ontbijt bestond elke dag uit droog stokbrood en kleffe croissants. De kamer was netjes, maar veel te klein, en zonder airco en föhn. Een grote koffer kun je niet kwijt, want dan kan de deur niet open! Met alle respect voor het personeel, ze hebben heus hun best gedaan, maar missen toch de gaven om een beetje kwaliteit te leveren. Jammer! Heel gauw uitzien naar een ANDER HOTEL a.u.b. Dan maar iets meer betalen vinden wij. Bijna iedereen in de bus dacht er zo over, maar of ze dit allemaal gaan melden? Ik hoop het!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Mooie reis fijne chauffeur

We hebben de reis Baltische staten gemaakt 27-6 tot 7-7 Mooie reis veel gezien goede hotels eten was ook goed . En een hele fijne jonge chauffeur reisleider petje af voor Wouter jonge man met passie voor zijn vak . En de mooie muziek en de humor in de bus en een leuke groep om mee te reizen groeten Evert

Goed,alleen de overnachtingen in Frankrijk verpestten de reis.

Het was een mooie reis,goede chauffeur,alleen de overnachtingen verpestten de reis,die waren ronduit slecht :vies eten ,slechte bediening,kleine kamers met schimmel op de muur In het Roi Soleil hotel kreeg je amper een half uur om het karig ontbijt te eten ,in een te kleine ruimte. Dit wil ik nooit meer meemaken,het was echt low-low budget .

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Afspraken met hotel kan beter

Prachtige reis naar Lutago. Hotel middelmatig. Laatste avond alle consumptie afrekenen. Deze klopte bij bij veel mensen niet. Bij ons stonden er 2 flessen wijn op de rekening. Deze bijbetaald, eerlijkheid duurt het langst. De reisleider was erg kwaad dat er mensen in de bus zaten die te weinig hadden betaald. Wie de schoen past trekt hem aan. Terugreis daalde daardoor tot het nulpunt. Iedereen wordt hierop aangekeken. Bolderman moet betere afspraken maken met het Posthotel in Lutago. Bv iedere dag consumpties afrekenen.

Aandacht

Voor het eerst met Bolderman! 10 dagen Wenen en omgeving. Jammer dat het weer de eerste dagen ons een beetje in de steek liet maar dat werd later goedgemaakt. Onze (super)Mario reed ons overal naar toe, ook op onze vriie dag wat ik helemaal niet erg vond. Goed hotel, lekker eten en VEEL gezien en genoten, leuke busgroep. Wat wil je nog meer. Wordt zeker vervolgd.

grandioos!!!

Vlieg bus reis Andelusie, Sevilla, Granada en nog veel meer gezien!!! Een geweldige reis en goed verzorgd, goede hotels en een goede buschauffeur die daar als boerenjongen is op gegroeid en veel wist van de omgeving. Maar niet vergeten onze geweldige reisleidster Frances Versteeg wat is die vrouw bekwaam en wat heeft ze ons veel verteld over het land en hun leefs gewoontes geweldig. Bolderman moet deze reisleidster met twee handen omarmen en nooit meer laten gaan wat was zij 'GEWELDIG ' Kijk nu alweer naar de volgende reis die ik zeker ga maken met Bolderman Roy Broersma

Sonthofen

Zeer mooie reis,veel gezien. Kastelen tocht heel mooi. Naar de bodenzee heel mooi Paasentocht heel mooi.lech mag er voor mij er wel uit,zoek in de buurt een dorpje was wel wat te doen is. Zij wel geteld 15min geweest Super leuuuuuuke chauffeur.

Reis met een gouden rand

Busreis naar Kirchberg 1 juni Onwijs gezellig gezelschap. Zal niet meevallen om dat te overtreffen, gaat lastig worden. Peter, de chauffeur komt van n andere planeet lijkt. Bolderman is in onze optiek een gastvrije onderneming met zijn heerlijke eten. Prijs, prestatie 👍 Tonny en Mieke

Goed verzorgd, super chauffeur

Reis naar Andorra, 25-5 t/m 3-6-2019. Kregen heel veel informatie, zorgde dat de excursies goed op elkaar aansloten. Bleef zijn kalmte behouden toen we op de terug reis ver voor Lyon in een verkeerd chaos belandden. Deze was zo hevig dat zelfs de Franse televisie er aandacht aan besteedde. Verder was het een top reis.

Goedservice en vriendelijk personeel en redelijk prijs

Goed service en vriendelijk personeel en redelijk prijs

goede service, veel gezien, ervararen reisleiders en goede hotels

pas terug van de reis 12 dagen Barcelona- Andorra. ik had nog nooit met bolderman gereist, maar alles was perfect en de organisatie paste naadloos in elkaar. dit toont wel de vakmanschap van de reisleiders. ik heb veel gezien, mooie plaatsjes, gevaren, de botanische tuin, geshopt, en veel van Barcelona gezien, hoewel Barcelona een stad is waar je drie weken in moet ronddwalen om veel te zien. de flamenco show, wat konden die mensen zingen, prachtig. de fonteinen, voor ieder wat wils. goede gidsen en dan de pyreneen in, een hele overgang, van zon, zee, strand en palmbomen naar beboste bergen, kale rotsen, sneeuw op de toppen en een hagelbui als toegift. de hotels waren uitstekend, de restaurants deden me alle goede voornemens voor dit jaar vergeten. resultaten zichtbaar op weegschaal. en natuurlijk alle lof voor chauffeur eddie die overal veel over vertelde, en vol zwier zijn grote bus door het drukke verkeer walste, zijn kudde goed bij elkaar wist te houden en alles weer heelhuids thuisbracht. een aanrader. groetjes, willy merkies-brans

Zeer mooie reis maar Hotel Panorama was rijp voor de sloop.

Op 20-05-2019 vertrokken wij uit Zeeland. Daar wij al 17 keer met Bolderman mee gaan en het altijd zeer goed was hebben wij ook deze keer weer het volste vertrouwen erin dat alles goed zou gaan. De reis was zeer goed geregeld. Ook de chauffeur Bert was uitstekend. Allen het hotel was rijp voor de sloop en ik was daar niet de enige die daar over dacht. Iedereen had wel 1 of meerdere klachten maar daar werd niets meegedaan. De reis was 5 dagen Berlijn.

Fijne reis Goed hotel Wil zeker terug naar Daun Heb al geboekt

In April de derde reis met Bolderman gemaakt. Dit keer naar Daun in de Eifel Pracht reis Goed hotel midden in de natuur. Volop genoten vooral door de prima chauffeuse Gonnie. Wat een vakvrouw!Je zal maar een bus van 14m lang, elke dag weer bij het hotel, op de berg ,moeten zien te krijgen . Hoop deze reis in Oktober weer te doen Maar dan samen met een vriendin..... Dus fam v d Wetering van Eifelhotel Daun , tot ziens!

Gevarieerde reis

Na de koffie in het plaatsje Zeeland vertrokken wij met onze chauffeur Peter via Duitsland, Frankrijk, Zwitserland naar Italië. Er werd rekening gehouden met diverse tussenstops. De eerste overnachting was in Frankrijk. Peter vertelde veel bijzonderheden onderweg. Een behulpzame man die meedenkt als men vragen had. Omdat hij zag dat ik enigszins slecht ter been was, vroeg hij aan mijn man en mijzelf, dat hij een andere kamer kon regelen. Fantastisch. Hotel Golfo E Palme is een heel goed hotel. Prima ligging direct aan zee met een eigen strand. Leuke winkels en horeca. Sympathiek personeel. Mooie excursies. Onderweg veel gezien door alle landen. Helaas waren er 2 minpunten. De eetruimte van het eerste overnachtingshotel was zo klein dat men opgepropt tegen elkaar aan zat. Het overnachtingshotel van dezelfde keten op de terugreis was veel beter. De boottocht in Cannes mocht van onze gezellige groep komen te vervallen. Ijzeren banken zonder tafels en de motoren dreunden zo hard dat iedereen naar buiten ging om op het dek te gaan staan. Al met al was dit een prima reis met een goede chauffeur en een leuk gezelschap. Wij gaan voor de derde keer mee en hebben voor dit jaar weer een andere reis geboekt.

Mooie reis, je krijgt veel te zien van Boedapest en de omgeving.

8 dagen Boedapest en omgeving mei 2019. Goede haal en breng service en in Zeeland is alles keurig georganiseerd. Goed afscheidsbuffet. Kundige Hongaarse gids in Boedapest. Chauffeur/reisleider matig. Oubollig overnachtingshotel in Velburg Duitsland, ontbijt en diner zijn goed. De hoofdgerechten in hotel Budapest zijn SLECHT! Bolderman pluspakket is prima.

Wij vinden Bolderman de allerbeste.

Wij hebben straks in het najaar al 12 keer mogen genieten van de prachtige reizen, en zoals altijd was alles tot in de puntjes geregeld. We hebben al heel veel mooie plekken gezien en altijd met prima chauffeurs die er alles aan deden om het ons naar de zin te maken. Dat is ook heel belangrijk. We hopen nog vele reisjes te maken en mooie foto's te maken voor later. Nog een paar weken en We zitten weer in de bus en genieten weer van al dat moois. Bolderman is een echte aanrader voor iedereen die van prachtige reizen houd.

Geweldige reis met brilliante chauffeur/reisleidster Karin Driessen

Wat een prachtige heerlijke Griekenlandreis 4-18 mei 2019! mét de geweldige - handig gedreven energieke - ervaren chauffeur/reisleidster: de enige echte Karin Driessen from Tegelen! Karin maakte van onze reis een feestje, kent wikipedia uit haar hoofd óf zal het 's nachts daar wel effe opzoeken... Karin.. een heerlijke grappige verteller, een zorgzame en attente kanjer met aldoor goeie adviezen, voorziet de groep van duidelijkheid waardoor alle dagen op rolletjes gaan. Een onvermoeibare Karin, met oog voor alles en iedereen -incluis voor zwerfdierenen haar meegebrachte hondernbrokken-)x- Lang verhaal.... graag jou nog vele keren lieve Karin! x boys derksen-de kok A'dam

10 dagen Toscane, Umbrië, Rome, top.

10 dagen met chauffeur René en 51 medereizigers, perfect geregeld, René is een bevlogen reisleider die met veel plezier informeert over de verschillende steden en regio's die worden aangedaan. Hotel mizar in chianciano terme is een familiehotel met uitstekend ontbijt en 5 gangen diner. Één minpuntje is het matras, de veren. Al met al een hele geslaagde vakantie. Perugia, Asisi, Siena en de andere steden die worden bezocht, onderleiding van een NL sprekende gids, zijn eigenlijk musea’s waar je doorheen wandelt.

eerste keer Bolderman prima bevallen

goede haal en breng service. 8 daagse reis rijn in vlammen. cruise was prima. Geen grote kamer maar netjes. eten was prima. zeker aanrader.

We zijn in April naar Dresden geweest. Het was een super mooie en zeer goed georganiseerde reis en chauffeur Rien was TOP. We hebben genoten👍 Groetjes Wil.
  • Prijs/kwaliteit-verhouding

Over Bolderman Reizen