Correct en vakkundig geholpen

De verkoopster heeft prima geholpen en goed advies. En de levering was ook correct en netjes.

Ouderwetse service bestaat nog!

Wij waren op zoek naar een sta-op-stoel voor mijn hoogbejaarde moeder die in een verzorgingsinstelling verblijft. Het was voor mijn moeder helaas niet mogelijk om samen met mijn vrouw en mij de showroom in Sittard te bezoeken zodat zij haar nieuwe stoel niet kon "passen". Dit bleek echter geen probleem. Mevrouw Maria heeft ons met veel geduld uitstekend geadviseerd zodat wij toch een verantwoorde keuze hebben kunnen maken uit het uitgebreide assortiment. Mijn moeder zit nu prinsheerlijk te genieten van haar nieuwe sta-op-stoel! Over de verdere afwikkeling niets dan lof. De stoel kon zelfs zo'n drie weken eerder geleverd worden dan oorspronkelijk was voorzien. Weliswaar een beetje geholpen door de lock-down, maar toch. Met dank aan de heer Geelen!

Onze ervaring was verrassend, we hebben nog zelden zo veel uitleg meedenken en aandacht gekregen. Super en degene die wij kennen en een relax fauteuil willen aanschaffen bevelen we zeker aan U. p.s. is ook al gebeurd en gelukt.

Vriendelijk ontvangst in mooie zaak

Vriendelijk ontvangst door verkoper. Houd zich aan Coronamaatregelen. Geeft voldoende informatie. Goed bereikbaar en snelle levering

Uitstekende service en product voor een scherpe prijs

Uitstekende service en product voor een scherpe prijs. In de showroom werd er ruim de tijd genomen om alles goed uit te leggen en wat de optie's zijn, en dat zijn er veel. Na de aangegeven levertijd een vriendelijk belletje wanneer de fauteuils geleverd konden worden. Geen dagdeel thuis zitten wachten, maar een precieze tijd afspreken. Super service en raad Comfort Fauteuils zeker aan.

Chapo binnen een paardagen geregeld

Goed advies, snelle levering.

Zeer goed en uitgebreid advies in de winkel. Snelle en goede levering.

verstrekt goede informatie alvorens tot koop over te gaan

Klantvriendelijke behandeling

Goede kwaliteit/prijs verhouding

Snelle levering en alles volgens afspraak. Positieve ervaring,

Zeer klantvriendelijk

Het bedrijf is zeer klantvriendelijk en men houdt zich aan de afspraken! Goede kwaliteit/prijsverhouding

Hele goede service en een correcte levering.

We hebben 2 relax stoelen en een bank gekocht. Bij het uitzoeken van deze meubels hebben we een uitgebreide uitleg gekregen. Zowel over de stoelen als over het leder. Alles is op een correcte manier afgeleverd. Top,

Goede keuze gamaakt.

Onze buurvrouw had daar 2 staop stoelen gekocht en was daar zeer tevreden mee. Daarom zijn wij er ook naartoe gegaan. En hebben daar ook onze stoel gekocht. Wij zijn erg tevreden. De verkoper was vriendelijk en gaf ons goed advies welke stoel het beste bij ons paste. Wij raden iedereen aan om bij Comfort Fauteuils te gaan kijken.

Vriendelijk en deskundig personeel

Wat ons vooral aansprak is het feit dat de stoel zo gemaakt kon worden zoals wij dit graag wilden.

Goede service en levering zelfs voor geplande datum

Goede uitleg in de showroom, meedenken en goed advies gegeven. Levering en uitleg bediening bij levering was uitstekend

goede service

Goede service. Men neemt ruim de tijd voor het adviseren en het uitzoeken van de juiste stoel. Leveringstijd was wat lang. Hierover was tussentijds goede communicatie mogelijk. Ik ben heel tevreden met de geleverde stoel. Hij voldoet aan de verwachtingen, die ik van te voren had.

Goede en vriendelijke service

Duidelijk, goed en vriendelijk. Alleen maar positief!

Goede communicatie en prijs qualiteit in goede verhouding

Meer dan genoeg keuze in relax stoelen. De service is ook uitstekend en ondanks corona was de levering best snel. Wij zijn heel erg tevreden.

Goed advies en prima nakomen van afspraken.

Positieve ervaring. Deskundig advies en heldere afspraken die correct worden nagekomen.

Alles oke.

Ze komen de afspraken prima na, alles is goed gegaan.

Dat is nog eens service!!

De bediening van de sta-op-stoel van mijn moeder was defect, als gevolg van een kabelbreuk. De stoel is al jaren intensief in gebruik. Dan komt zo'n defect dus altijd heel ongelegen. Je zult maar slecht ter been zijn en de stoel niet uit de ligstand kunnen halen. Gelukkig beseft Comfort Fauteuils dat ook en hadden ze een bediening op voorraad. Nog dezelfde dag omgeruild en mijn moeder kan weer uit en in de stoel. Hulde!

Erg lang gewacht

Prima stoel alleen een belachelijk lange levertijd!

Levertijd circa 8 weken onder voorbehoud Corona was bij u bekend voor aangaan overeenkomst. Fauteuil 15 augustus besteld en 27 oktober binnen. We hebben u de fauteuil op vrijdag 30 oktober voor thuiskomst (i.v.m. verblijf elders) uitgeleverd zodat mevrouw er meteen gebruik van kon maken zodra ze na het weekend weer thuis zou komen.

Ik ben heel tevreden met hoe alles is gegaan

Bij mijn aankoop heb ik goede adviezen gekregen zodat het gemakkelijker was om de goede relax fauteuil voor mij uit te zoeken.

Echt een winkel om aan te raden

Wij zijn echt meer dan echt super tevreden over deze winkel Het personeel is super vriendelijk en geduldig, nemen alle tijd om je te helpen de perfecte stoel uit te kiezen. Plakken je niks aan, geven zeer goede tekst en uitleg over de stoel Hebben een mega goede service. De prijzen van deze Elektrische fauteuils zijn vrij laag, de meeste winkels zijn deze elektrische stoelen veel duurder. Onze stoel kwam eerder dan verwacht, de winkel kreeg hem op dinsdag binnen en woensdag hadden wij hem in huis staan. Zo snel krijg je nooit een meubelstuk welk dan ook geleverd. Echt een winkel om heel graag naar terug te gaan. Raad iedereen aan die een elektrische relax fauteuil moet hebben om naar deze winkel te gaan. Want als je er daar geen kan vinden , vind je er volgens mij nergens een.

Excellent

Alles is zo gegaan als afgesproken. We zijn goed geadviseerd. Wij kunnen jullie bedrijf met een goed gevoel aanbevelen

Over Comfort Fauteuils

Comfort fauteuils, relaxfauteuils en sta op stoelen met relax functie voor kwaliteit met de laagste prijzen.