Prettig bedrijf, goed advies, mooie stoel geleverd

Duidelijke informatie vooraf, bedrijf straalt vertrouwen uit en geeft dat vertrouwen ook terug.

Zeer goede en vriendelijke hulp bij het kiezen van het beste product voor je budget

Er wordt je niets opgedrongen, je krijgt correcte informatie en geen vraag is te veel. Je moet echt niet onmiddellijk beslissen, je kan gerust enkele dagen overwegen. Wij kregen zelfs het advies zeker even te wachten, want 2 weken later kwamen nog nieuwe modellen binnen. Ook de leveringstermijn was correct, zelfs enkele dagen vroeger. Het product is precies wat we er van verwachtten.

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg, geweldige service.

Fijne zaak, hele duidelijk persoonlijke uitleg over de mogelijkheden van de fauteuils. Geweldige service. Wij zijn zeer tevreden over ons twee geleverde fauteuils.

Heel attent en grondige instructie van diverse stoelen. Mooie kwalitatieve stoelen in de showroom,.

Unieke klantervaring.

Correcte winkel. Goedkoop en zonder druk. Perfecte afwikkeling incl thuislevering. Aanrader!

Bedankt en heel veel plezier van uw fauteuils.

tijd en aflevering waren perfect volgens afspraak

Binnen de afgesproken leveringstijd is mijn fauteuil geleverd .

Goede kwaliteit, goede service en goede prijs

Correcte afhandeling van het hele aankoop proces. Van advies tot aankoop . Tijdige informatie uitwisseling als het gaat om het afleveren.

Graag gedaan en bedankt voor het cijfer 10.

Kon gewoon niet beter

Beste Peter, Enorm bedankt voor uw deskundige info ,zodat mijn echtgenote de ideale sta-op heeft voor haar . Het onthaal ,als info en levering waren correct en zoals afgesproken .ik kan Comfort Fauteuils dan ook aan iedereen aanraden . Nogmaals onze beste dank . A.Beerten S Gilis

Deskundig advies en levering

Kwaliteitsfauteuils met fabrieksgarantie.

Fantatische service

De fabriek had wat vertraging, maar daar werd ik tijdig over geïnformeerd. Aflevering stipt en volgens afspraak. Vriendelijk en kundig personeel.

Prima advies en begeleiding

Kwamen via medewerkster Maria in contact met conform fauteuils, werden prima geadviseerd en begeleid. Ruimschoots werd de tijd genomen. Ook de prijs was prima. Dik tevreden.

GROTE KLASSE, in hoofdletters.

Na aanvankelijk de winkel te willen verlaten omdat onze keuze er niet bijstond, door de zeer oplettende en attente verkoper gevraagd waarom wij wilden vertrekken, uitgelegd wat wij wilden, en volgens hem was dat geen probleem, echter ik had al het hele internet afgestruind en onze voorkeursmerken stonden er wel maar de specifieke modellen niet, dat was ook geen probleem want aan de hand van een aantal gerichte vragen en voorbeelden waren we na enige tijd overtuigd. Dit is de zaak waar alle mensen zaken kunnen doen voor een eerlijk en degelijk advies. En niet onbelangrijk prijsbewust als wij zijn met een goede korting en een hele goede prijs voor de uitvoering (volledig elektrisch, met veel functies) en aangepaste maten v.w.b. zithoogte, breedte, diepte en rug hoogte en verstelbaarheid hebben wij de deal gesloten. nu na een week kunnen wij alleen maar in onze handjes knijpen dat wij onze sta-op relax fauteuils bij Comfort Fauteuils gekocht hebben. Wij willen via deze weg dan ook Peter en Adrianne bedanken voor de werkelijke fantastische voorlichting en informatie te bedanken. GROTE KLASSE

Zelfs in één woord Geweldig.

De ontvangst en de uitleg over de diversiteit van de zetels is zeer duidelijk en gemoedelijk. Er is alle tijd voor het uitproberen van diverse stoelen en hun mogenlijkheden. Voor zover ik nu geniet van mijn nieuwe aanwinst kan ik alleen zeggen dat de kwaliteit geweldig is en mijn comfore optimaal.

Leuke service

Leuke service

100% Tevreden, verdient meer als vijf sterren

Lang verhaal kort: Zorgvuldig en duidelijk. Met de prijs word je niet gefopt. Hier ben je op het goede adres. Verdient meer als 5 sterren. Buitencategorie in alles positief. Erg blij met de gemaakte keuze. Heel erg bedankt.

rustige gedegen uitleg,niet opdringerig , aflevering op tijd

Positieve ervaring

tevreden

Ben dik tevreden over de service van de zaak. En te af leveren van mijn Relaxstoel bij mij thuis. Hier voor mijn dank. J.J. M. Segers.

Goede service en vriendelijk

Op mijn 84 ste jaar de zoveelste aankoop van meubels heb ik met bewondering geluisterd naar deze verkoopster..Het ging zowel over relexstoelen de techniek/ de mogelijk heden/ kleur /materiaal enz. Ze beantwoorde de vraag al voor dat ik hem volledig gesteld had. Wat een kennis. Wij hebben natuurlijk een goede stoel gekocht en zijn zeer tevreden. Groetjes Henny & Susan.

Bedankt voor de mooie recensie. Met vriendelijke groet Maria.

Goede voorlichting en snelle levering

Heel goede uitleg en meeting voor een op maat gemaakte fauteuil door deskundig en vriendelijk personeel. Levering was ook top, iets vroeger dan gepland was. Met Peter was een goede afspraak te maken voor de levering aan huis het verpakkingsmateriaal werd ook weer meegenomen. En een goed prijs kwaliteit verhouding wat tot gevolg had om twee fauteuils te bestellen.

Prettige ervaring.

Zeer tevreden. Alle tijd en aandacht voor je, en goede voorlichting. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levertijd.

Uitstekende service voor een mooie prijs

Telefonisch mijn fauteuil besteld waarbij ik uitsteend ben begeleid en alle details uitvoerig zijn doorgenomen. Na een levertijd van ongeveer 8 weken werd de fauteuil persoonlijk bij ons thuis afgeleverd (dus geen externe vervoerder). Prima service en afspraken zijn netjes nagekomen.

Zeer prettig

Klantvriendelijk, informatief, zeer correct in het nakomen van afspraken, dus houden zo en veel succes.

Uitstekende kwaliteit en uitstekende service

Er werd veel tijd uitgetrokken voor voorlichting en informatie om de juiste fauteuil te kunnen kiezen. Verder goede info over levertijd, goede prijs-kwaliteit verhouding, uitstekende bezorgservice.

De investering helemaal waard

Alweer erg tevreden

Goede snelle levering. Ook prima service bij plaatsen stoelen. Vriendelijk, behulpzaam, bekwaam.

• Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg

Over Comfort Fauteuils

Comfort fauteuils, relaxfauteuils en sta op stoelen met relax functie voor kwaliteit met de laagste prijzen.