Goede service Voor het lange wachten Kosteloos bezorgd

Nemen goed de tijd voor je en prima uitleg. Door de corona maatregelen waren onze stoelen helaas later. Maar Peter hield ons goed op de hoogte en heeft ze nu kunnen leveren. Wij hadden hier wel begrip voor. Uitstekende uitleg en goede service.

Zeer deskundig, eerlijke prijs en uitermate klantvriendelijk

We zijn door Peter heel vriendelijk ontvangen. Hij nam alle tijd om ons uitvoerig en deskundig door het assortiment te leiden. Daarbij luisterde hij heel goed naar onze wensen en dit heeft geresulteerd in 2 prachtige comfort fauteuils, beide volledig aangepast aan onze individuele wensen. Deze deskundigheid en oprechte interesse zijn wij niet eerder tegengekomen in onze zoektocht naar dè stoel. Los daarvan hanteert Peter een eerlijke prijs voor een fantastisch product. We zijn heel blij dat we door social media bedrijf ‘Social Banana’ getipt zijn om hier een kijkje te gaan nemen. Peter bedankt voor jouw advies, we zullen ongetwijfeld veel relaxmomenten gaan beleven in deze stoelen, veel succes met je bedrijf.

Beter laat dan nooit

Ondanks de lange levertijd (gevolg van het coronagebeuren waar Peter ook niets aan kon doen) ben ik zeer tevreden over de aankoop en aflevering van mijn sta-op relaxfauteuil. Tevens ben ik door Adrianne goed op de hoogte gehouden over het verloop van mijn aankoop.

Waar klant nog koning is

100 % positief.

Mooi product ,zeer tevreden.

Ik zal iedereen die Ik ken jullie aanbevelen,prijs kwaliteits verhouding is prima.

We kregen wat we wilde!

Bij deze zaak hebben we 4 fauteuils gekocht waar we zeer tevreden mee zijn. Via diverse mails en de de stalen van het leder die ons werd toegestuurd, hebben we een goede keus kunnen maken. We wonen in omgeving Rotterdam maar hebben geen spijt dat we in Sittard de keus hebben laten vallen. Belangrijk voor ons was ook de diversiteit en duidelijkheid van de site. Bezorging ging prima. Dik tevreden dus.

Tweede stoel gekocht, dat zegt al genoeg.

Na het aanschaffen van een stoel voor onze pap zo’n 10 jaar geleden hebben wij nu ook een stoel voor os mam gekocht bij Peter. Geweldige ontvangst super uitleg en ALTIJD afspraken nakomen. Echt een aanrader.

zeer goed

zeer goed ontvangen op de zaak en goede levering.

Geweldige service

Heel goed

Prima service. Afspraken keurig nagekomen.

Wij zijn dik tevreden over de geleverde fauteuil. Afspraken over levering werden ook keurig nagekomen.

Stoel is fantastisch

Mijn vader is heel blij ermee, en kan met deze stoel heel goed gaan zitten en weer opstaan, zonder problemen!

Van deskundig advies tot perfecte aflevering

Van deskundig advies tot perfecte aflevering

Zeer goed.

Grote keus.Goede uitleg en alles perfect geregeld.

Gewoon, HEEL tevreden.

Top informatie, geweldige zetels!!!

Persoonlijke aandacht en goed advies

Voor mijn moeder hebben we een sta-op-stoel aangeschaft. Het advies van Peter werd zeer gewaardeerd door zowel mijn moeder als ons als kinderen. Dit heeft ons heel erg geholpen.

Goed advies en snelle en correcte levering

Vijf jaar geleden onze eerste relaxfauteuil gekocht. Deze bevalt prima. Daarom nu nog een tweede erbij gekocht. Wederom een snelle en correcte levering. Advies en service zijn prima.

Top service.

Daar ik op zoek was naar een Comfort fauteuil heb ik op internet gekeken en kwam uit bij Relax Comfort-fauteuils.nl Dr.Nolenslaan 151 a in Sittard.Dit sprak me erg aan,ook door de schappelijke prijzen.Bij binnenkomst heel veel keuze.Door goede kennis van zaken wist Peter meteen wat ik zocht.Hij is erg klantvriendelijk en geeft goede uitleg. Na mijn ontslag uit het ziekenhuis werd de fauteuil nog dezelfde dag geleverd.Zo kan ik optimaal revalideren.Ik kan iedereen aanraden die op zoek is naar een Comfort fauteuil eens bij deze zaak naar binnen te stappen.Ik ben 100% tevreden.

Goed van advies gedien

Goed van advies gediend, perfecte bediening en advies. Komt afspraken heel goed na. Zeer te vrede over de geleverde relaxfauteuil. Aan te raden als goed bedrijf en zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Comfortabele stoelen en gemak in de bediening. Goede service.!!!

Prettige ervaring in de service

Bij aankoop fijne uitleg gekregen nemen ruim de tijd om je van dienst te zijn

Bescheiden winkel, veel kennis en prima prijs

Wij willen graag als dank voor de goede service deze review delen. Tot heel ver in de omtrek geweest op zoek naar fijne relaxstoelen: In veel winkels staan er een hoop bij elkaar, wat helaas niet betekende dat er ook kennis over leek te zijn. Konden niet beslissen zeiden we tegen een bekende, die ons door zijn ervaring naar comfort-fauteuils verwees dus wat hadden we te verliezen, zijn de bescheiden uitziende winkel comfort-fauteuils in Sittard binnen gestapt. Heel andere koek, nergens zo meegemaakt. Op vragen eindelijk verhelderende antwoorden, no nonsense uitleg en werd er meegedacht op een manier die we niet kenden. Geen flauwekul verhaaltjes. Verrassende totaalprijs, voor die kwaliteit echt scherpe prijs! Fabrikant had enige vertraging, we werden op de hoogte gehouden. Kort daarna netjes thuis geïnstalleerd. Genieten nu elke dag precies zoals wij willen en ook nog eens geld bespaard. Enige nadeel: wisten we dit maar eerder! Gelukkig bijtijds de gouden tip gekregen, hier naar toe te gaan, aanrader!!! Bedankt! Fam Jacobs-Huinck uit Echt

Gewoon zeer goed

Er is uitstekend advies gegeven, waardoor uiteindelijk een prima relax fauteuil met de juiste afmetingen en kleur is geleverd. Ook de uitleg van de fauteuil aan moeder is door Peter met veel enthousiasme verzorgt.

Afspraken na gekomen

Goede uitleg helemaal niets aanpraten zeer correct in hun afspraken! Vandaar Top!

Over Comfort Fauteuils

Comfort fauteuils, relaxfauteuils en sta op stoelen met relax functie voor kwaliteit met de laagste prijzen.