Echt een winkel om aan te raden

Wij zijn echt meer dan echt super tevreden over deze winkel Het personeel is super vriendelijk en geduldig, nemen alle tijd om je te helpen de perfecte stoel uit te kiezen. Plakken je niks aan, geven zeer goede tekst en uitleg over de stoel Hebben een mega goede service. De prijzen van deze Elektrische fauteuils zijn vrij laag, de meeste winkels zijn deze elektrische stoelen veel duurder. Onze stoel kwam eerder dan verwacht, de winkel kreeg hem op dinsdag binnen en woensdag hadden wij hem in huis staan. Zo snel krijg je nooit een meubelstuk welk dan ook geleverd. Echt een winkel om heel graag naar terug te gaan. Raad iedereen aan die een elektrische relax fauteuil moet hebben om naar deze winkel te gaan. Want als je er daar geen kan vinden , vind je er volgens mij nergens een.

Excellent

Alles is zo gegaan als afgesproken. We zijn goed geadviseerd. Wij kunnen jullie bedrijf met een goed gevoel aanbevelen

Prima stoel, goede prijs

Goed en prijs vriendelijk

waren al een tijdje aan het rondkijken voor een relaxstoel!! in onze regio wat winkels bezocht waar de kortingen om je oren vliegen!!stoelen van 3000 euro na wat praten voor 15oo mee te nemen, geweldig toch!!maar vtoch even wat rond gekeken op internet,kwamen zodoende uit bij Comfort _fauteuls in Sittard ! maar ja dat was voor ons wel even 200 km op en neer! toch maar gedaan en geen spijt van!heben nu voor een aantrekkelijke prijs maar ineens twee kwaliteits stoelen gekocht waar we heel erg tevreden over zijn!

Vanaf het bezoek aan de winkel, tot aan de perfecte persoonlijke oplevering van onze comfort fauteuils liep het op rolletjes! Vriendelijk en professioneel advies en ook de aflevering was zonder enige wanklank, zelfs de verpakking werd meegenomen!

Top service

Zeer goede uitleg betreffende de draai relex Fauteuils en een super prijs.

perfect geholpen,zeer vriendelijk

op onze oude dag nog zoiets aanschaffen, geweldige ervaring met Comfort Fauteuils. En de stoelen ze zitten fantastisch. We hadden dit veel eerder moeten doen. Wij willen dit bedrijf heel hartelijk bedanken .

Top service!

Alles super geregeld.... van advies tot levering.

Super stoel

Hij werkt prima en zit heerlijk.

De fauteuils kwamen iets later dan gepland was. Maar dat was geen probleem. De stoelen zijn afgeleverd en op hun plek gezet. Er is 1 opmerking, nl van de ene stoel kan de rugleuning iets verder naar beneden dan de ander. Maar dat is ook alles. Verder zitten ze heel fijn, ze zijn mooi en passen goed bij ons interieur. Top dus!

Geweldig! Zeer tevreden.

Goede service en mooie kwaliteit stoelen.

Er wordt alle tijd genomen om voor de klant de beste keuze te makenvoor de beste stoel

Klantvriendelijk ontvangen naar afspraak, wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant, goede uitleg over de werking en de keuze wat er gemaakt worden..... Goede aflevering en ook nog binnen de termijn. Stoel op de plaats gezet en compleet klaar gemaakt voor in gebruikname, ook alle verpakkings materialen netjes opgeruimd en meegenomen..... Alles bij alles gewoon Top van Comfort Fauteuils.......

Een echte aanrader

Hallo peter, Bedankt voor de goede en behulpzame service voor de aanschaf van mijn sta op stoel , fijne uitleg en ruime keuze voor ieders budget, ik hoop er nog jaren plezier van te hebben Mvg T.Kleijnen

Goede service, en heel tevreden over de sta op stoel.

Goede ervaring

Goed advies, communicatie en tevreden over afwikkeling

De verkoopster nam alle tijd om diverse mogelijkheden (zonder verkoopdruk!!) uit te leggen. Het aanbod is ruim, goede prijs/kwaliteit, met verschillende mogelijkheden betr. de eigenschappen van de stoelen. De aflevering was binnen de verwachte tijd en verliep zeer vlotjes met voldoende uitleg. Kortom: TEVREDEN

Snelle service, goed advies.

Goed advies

Mooie stoelen, goed advies.

Prima kwaliteit en goede service.

Via internet bij comfort fauteuil uitgekomen.Vriendelijke verkoper met een duidelijke uitleg zonder teveel te pushen. Een prima prijs voor die mooie stoel. Bedankt.

Een geweldige fantastische stoel

Ik heb de stoel geërfd van mijn zus die de stoel oorspronkelijk heeft gekocht maar er helaas maar vier dagen van heeft mogen genieten. De stoel zit op alle mogelijke manieren heerlijk. Ik heb nog niet de leeftijd dat ik de opstapfunctie nodig heb maar het is gewoon leuk om dat af en toe te doen.

Heb uw bedrijf al aanbevolen in onze vriendenkring.

Goed advies, correcte levering en klantvriendelijk.

Deskundig advies. Er is eerst goed naar ons geluisterd voordat werd vertelt wat de mogelijkheden waren. De stoelen voldoen dan ook aan onze wensen. Ik kan Comfort Fauteuls aanbevelen.

Goed advies, Prima service

Goed advies, Prima service

Fantastisch product en goede service

Door Corona wilden we niet zelf naar winkel. We werden prima geadviseerd waardoor we nu een heerlijke relaxfauteuil thuis hebben , netjes in huis gebracht

Goede service Voor het lange wachten Kosteloos bezorgd

Nemen goed de tijd voor je en prima uitleg. Door de corona maatregelen waren onze stoelen helaas later. Maar Peter hield ons goed op de hoogte en heeft ze nu kunnen leveren. Wij hadden hier wel begrip voor. Uitstekende uitleg en goede service.

Over Comfort Fauteuils

Comfort fauteuils, relaxfauteuils en sta op stoelen met relax functie voor kwaliteit met de laagste prijzen.