Goede Service, communiceren eerlijk en duidelijk.

Prettig, en ik zit/lig heerlijk in onze nieuwe stoelen

Betrouwbaar , klantvriendelijk.

Vanaf het eerste moment wanneer wij de meubelzaak bezochten, de gesprekken tijdens de aankoop en de correcte levering waren zeer klantvriendelijk en transparant. Chapeau voor deze betrouwbare ondernemer.

Super, een echte aanrader!

We zijn geweest voor een sta-op stoel voor mijn vader. De verkoper heeft ons erg fijn behandeld en ook zeer deskundig advies gegeven. Super ervaring, de levering was ook zoals het moest.

Vriendelijke en zeer professionele begeleiding bij het uitzoeken van een stoel voor mijn moeder

Meneer was zeer vriendelijk, wist waar hij over sprak en nam alle tijd voor mijn bejaarde moeder. Geen agressieve verkoop technieken. Zeer redelijke prijzen vergeleken met andere winkels. Ik kan hem zeker aanbevelen. De stoel bevalt ontzettend goed en is van een uitmuntende kwaliteit. Mijn moeder is er erg blij mee.

Goed mee gedacht

Geslaagd!

Lang gezocht naar een goede relaxstoel bij een zaak die duidelijk is over de prijs van de stoel en de eventuele extra's. Die stoel, een Hukla fauteuil, heb ik bij Comfort Fauteuils gevonden. Tijdens het gesprek ondervond ik geen enkele druk van de verkoper om te kopen. Een fijne ervaring. Er werd ook alle tijd voor me genomen. Er is een grote keuze aan stoelen in verschillende prijsklassen. Ik kan Comfort Fauteuils van harte aanbevelen.

Uitstekende inmeting en service

De keuze wie onze relaxfauteuils zou gaan leveren was bij ons 1e bezoek aan de showroom van ComfortFauteuils direct duidelijk. Het zeer degelijke advies en individuele inmeting gaf ons een goed gevoel. De communicatie vanaf het bestelmoment is perfect waarbij ook vertraging jegens de fabrikant direct en duidelijk werd gecommuniceerd. De aflevering was vakkundig met gezamenlijke controle van de geleverde stoelen en onderhoudstips. Een aanrader......

Goede koop begeleiding met prima advies

Zeer betrokken medewerkster met hart voor de zaak. Zeker een aanrader voor het kopen van een fauteuil op maat

Goede service, bij evt. vertraging van levering krijg je mailbericht wanneer levering plaatsvindt. Door de vertraging fauteuil thuis bezorgd ipv. zelf opgehaald. Mooi product.

Topbedrijf

Zeer deskundig, goede uitleg, vriendelijke en rustige bediening, maakt tijd voor klanten, goede levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. In een woord prima!!

Geweldig!snelle propere voorzichtige levering

Fijne levering met uitleg ter plaatse! Karton en plastiek terug meegenomen

Wij kunnen hier kort overzijn. Alles hebben wij ervaren als zeer prettig. In showroom staat een persoon met kennis en neemt alle tijd om in overleg tot de beste keuze te komen. Daarna zorgt Peter op een fijne manier dat de stoelen worden geleverd als afgesproken. Wij willen jullie bedanken voor de super service.

Het traject van begeleiden van passen tot aankoop is super

De houding van de verkoper is comfortabel te noemen. Goede begeleiding en inzicht. Uitleg voortreffelijk

Wij hebben wat aan de poot van de stoel ,en het voetbankje schuurd over de grond. Dit moet nog opgelost worden door de servicedienst. Daar zijn we nog op aan het wachten. Dus we wachten nog met beoordelen van comfort fauteuil tot het helemaal in orde is. De stoel is nu in orde gemaakt, dus we zijn tevreden over de afhandeling.

Komt heel vertrouwd en met verstand van zaken over

Toen wij in Sittard in de winkel waren werd je goed geholpen . Ook werd er voldoende tijd en aandacht aan je wensen besteedt. Wij zijn ook 2 keer geweest omdat er er heel veel informatie op je af komt . Alles werd je heel goed uitgelegd en je kon alles uit proberen.

Perfect geregeld

Bij het uitzoeken zeer goed geadviseerd en een prettig contact met de eigenaar stoel netjes afgeleverd en volledige uitleg ofschoon het om 1900 uur was niets dan hulde (als de stoel net zo goed is als de service dan hebben wij een perfecte relaxstoel) bedankt Peter.

Goede service , fijne prijs, top kwaliteit

Door betrokken professionals in de zaak geholpen. Goed advies en hulp bij een grote keuze in diverse prijsklassen.

Fijne fauteuil, goed advies in de winkel en netjes geleverd. Levertijd was iets langer maar dat is de tijd waarin we leven.

Vriendelijke bediening en zeer behulpzaam

Zeer tevreden over de gekochte relex stoel

Tevreden

Stoel zit goed.

Uw bewering berust helaas op een onjuiste aanname. Uw fauteuil is voorzien van een optionele hoogwaardige bekleding. We hebben u hierover reeds een mail verzonden met de prijslijst ter verificatie. Hopelijk kunt u uw beoordeling herzien. Het winkelmodel is nieuw en met volledige garantie aangeboden. U had onmiddellijk een sta op stoel nodig en wij zijn u hiermee van dienst geweest middels ons winkelmodel. Regulier 8 weken levertijd i.v.m. uitgebreide configuratie. Met vriendelijke groeten, Peter

geweldig

een hele goede service we hebben tot 3 of 4 x toe moeten veranderen voor het leveren peter maakte er geen enkel probleem van toppie ik raad het iedereen aan ook de mevrouw die ons de stoelen heeft verkocht nam al haar tijd en gaf een hele duidelijke uitleg bedankt hiervoor

Prima stoel en alles conform de afspraak verlopen.

Prima stoel en alles conform de afspraak verlopen.

Goed geïnformeerd

Mijn eerste ervaring is goed.

Heel tevreden

Heb nu de 2 de stoel gekregen,even mooi als de 1 ste.Superblij mee mooie stoelen

Bedrijf met ECHTE mensen, voor mensen.

Nou ik heb een sta-opstoel voor mijn moeder gekocht. Eerst voor de aankop zeer veel advies gekregen over welke maat wij voor haar moesten bestellen. En bij afleveren zeer goede uit leg gegeven, en niet op de tijd gelet. Ook om dat ze niet alles in 1 keer begrepen. En nu meteen de bank en nog een stoel er bij besteld. En bedrijf met ECHTE mensen, voor mensen.

Over Comfort Fauteuils

Comfort fauteuils, relaxfauteuils en sta op stoelen met relax functie voor kwaliteit met de laagste prijzen.