Heel prettig en meedenkend

Heel goed geholpen en nog een beetje extra service bovenop wat ik heb gevraagd.

fantanstisch

Ik ben supergoed geholpen, fijne medewerkster, luistert goed en begrijpt wat ik vraag en kan uitstekend mijn wensen vertalen naar PerfectView. Mijn complimenten ( ik zeg voordragen voor medewerkster van de maand )

Direct geholpen met mijn vraag. Geen wachttijden, direct to the point en opgelost.

Snel en vakkundig advies

Na mijn via de website ingediend verzoek kreeg ik al snel een telefoontje én nog eens de uitleg via de mail, zodat ik nog eens kan teruglezen. Heel handig!

Snel antwoord na het stellen van een vraag

Binnen vijf minuten had ik via e-mail al antwoord op mijn vraag. Prima geregeld!

subliem

De klantenservice was uitstekend. Graag nog een bedankje aan Margriet Toonen. Wel nog een opmerking/ tip: Raar dat er geen (automatische) back-ups worden gemaakt. Nu kan het zo zijn dat een verkeerde druk op de knop, desastreuze gevolgen kan hebben.

Telefonische begeleiding was top

In eerste instantie een mail gestuurd en binnen een uur antwoord ontvangen. Helaas beantwoordde de mail mijn vragen niet. Vervolgens heb ik gebeld en door het meekijken en samendoen werd mijn vraag beantwoord en kan ik het de volgende keer zelf.

Snel en duidelijk antwoord

Heerlijke manier van communiceren, ticket inschieten en telefonisch of per e-mail antwoord krijgen. Extra duidelijk gemaakt met mogelijke print screens. Na een hele tijd zelf aan het prutsen te zijn geweest was ik er met een beetje hulp uiteindelijk binnen 10 minuten uit.

Prima advies en uitleg

Ik heb uitleg gekregen over de items waarvan ik niet precies wist hoe ze werkten. Bovendien kreeg ik over alle items de informatie per mail toegestuurd.

Perfecte service

Heel erg tevreden over de helpdesk van PerfectView! Altijd goed bereikbaar en zijn zeer oplossingsgericht waardoor wij onze processen in PerfectView kunnen blijven verbeteren!

Compleet perfect geholpen.

Goede snelle service, duidelijke uitleg

Aardig personeel, kunnen me makkelijk helpen. Open in de communicatie en voel me vrij nog eens terug te bellen als ik hulp nodig heb.

Effectief

Prima, kort effectief, zoals het hoort.

• Organisatienaam: Radio JND

Altijd een fijn contact en nu ook weer veel deskundigheid. Na een vragenvuur geheel goed behandeld door Margriet Toonen.

• Snelheid van handelen
  • Organisatienaam: Esuni (Made in Arnhem)

Wij maken sinds enkele weken gebruik van PV en tot op heden bevalt dat erg goed. Het product is reeds goed, maar het is met name de service die ons zeer tevreden stemt. Echt een compliment hiervoor!

• Organisatienaam: Psychologisch Adviesbureau PONTE

Ik werd razend snel en zeer vriendelijk en deskundig geholpen met de koppeling van Perfectview naar Moneybird. Zeer tevreden!!

• Organisatienaam: IT Home Service

De interface van het programma zelf is dramatisch en totaal niet intuïtief. Gelukkig helpt de klantenservice erg goed.

• Organisatienaam: Kaasfondue in blik

Dank voor snelle en correcte communicatie

• Organisatienaam: TON Projectstoffering

• Organisatienaam: Boardtrust

Prima en zeer betrokken professional

• Organisatienaam: INFACY

Goed geholpen met het importeren van gegevens.

• Organisatienaam: Orange Power Systems

Geweldige helpdesk, kan niet beter! Systeem is op zich heel klantvriendelijk, maar sommige opties en mogelijkheden worden niet zo vaak gebruikt en dan is het geweldig dat er een Nederlands sprekende persoon is die binnen het uur contact opneemt om even mee te kijken.

• Organisatienaam: Pro-Motion Medical

• Organisatienaam: Gemeete Hilversum