waardeloze manier van zakendoen

Het programma is een uiterst simpele applicatie waar je na het nodige gepuzzel wel aardig mee kunt werken. De support van deze arrogante club is echter schandalig. Bij een opzegging wegens bedrijfsbeëindiging krijg je simpelweg alleen een uiterst arrogante mail dat het contract over een jaar is stopgezet. Vervolgens een aantal mails gestuurd waar niet op gereageerd wordt. Dan komen de aanmaningen en net voordat het zou escaleren kwam er weer een mail dat men niet mee wil werken aan enige korting op het onnodige abonnementsgeld. Een waardeloze arrogante club die uiteindelijk alleen maar uit winstbejag handelt. Jammer dat dit nog steeds bestaat.

Ronduit belabberd

Onoverzichtelijk en onnodig complex. Een van de zaken die mij opvallen is dat het "systeem" bepaalt of er taken aangemaakt moeten worden in plaats van de gebruiker met als gevolg dat men iedere keer weer, bij iedere account, mag beginnen met het verwijderen van taken. Waar het bij een CRM-systeem om draait hebben ze bij Perfectview duidelijk nog niet begrepen. Een CRM-systeem behoort uit te blinken eenvoud en moet uitnodigen er (gedisciplineerd) gebruik van te maken; daar is totaal geen sprake van!

Let op kleine letters!!

Middels een factuur van bijna €500,- werd ik er aan herinnerd dat het programma nog actief was. Heb contact gezocht met PerfectView en kreeg een mail met verwijzing naar de kleine lettertjes waarin staat dat er drie maanden voor het einde van de periode middels een aangetekend schrijven moet worden opgezegd. Ben nu verplicht een paar honderd euro te betalen voor iets wat ik niet gebruik. Bedenk goed waar je aan begin voor je een contract afsluit bij PerfectView!!

Achterbakse manier van zakendoen

Contracten/abonnementen worden stilzwijgend met een jaar verlengt. Begin januari opzeggen, betekent betalen tot eind december en daar valt met perfectview ook absoluut niet over te praten. Aangezien diverse klanten deze ervaring delen, ga ik er zomaar vanuit dat dit een bewuste methodiek is om meer en langer geld te krijgen van klanten die graag weg willen. Ik zou van harte adviseren om andere (betere) partijen te zoeken, want die zijn er genoeg.

Zwaar teleurgesteld

Beloofde ondersteuning bij opstart was allerbelabberdst. Heeft dagen werk gekost om alles een beetje lopende te krijgen. Zogauw je internationaal gaat werken loopt je voortdurend tegen problemen aan. Je krijgt alsmaar het idee dat je de eerste international klant bent.

Wat een ongekend slechte behandeling voor een trouwe trouwe klanet

Een factuur en een reminder per mail. En daarna direct een incassobureau voor een jaren lange klant die altijd op tijd betaald. Echt walgelijk. Pas op dit zijn boeven!

Heel prettig en meedenkend

Heel goed geholpen en nog een beetje extra service bovenop wat ik heb gevraagd.

fantanstisch

Ik ben supergoed geholpen, fijne medewerkster, luistert goed en begrijpt wat ik vraag en kan uitstekend mijn wensen vertalen naar PerfectView. Mijn complimenten ( ik zeg voordragen voor medewerkster van de maand )

Direct geholpen met mijn vraag. Geen wachttijden, direct to the point en opgelost.

Snel en vakkundig advies

Na mijn via de website ingediend verzoek kreeg ik al snel een telefoontje én nog eens de uitleg via de mail, zodat ik nog eens kan teruglezen. Heel handig!

Snel antwoord na het stellen van een vraag

Binnen vijf minuten had ik via e-mail al antwoord op mijn vraag. Prima geregeld!

subliem

De klantenservice was uitstekend. Graag nog een bedankje aan Margriet Toonen. Wel nog een opmerking/ tip: Raar dat er geen (automatische) back-ups worden gemaakt. Nu kan het zo zijn dat een verkeerde druk op de knop, desastreuze gevolgen kan hebben.

Telefonische begeleiding was top

In eerste instantie een mail gestuurd en binnen een uur antwoord ontvangen. Helaas beantwoordde de mail mijn vragen niet. Vervolgens heb ik gebeld en door het meekijken en samendoen werd mijn vraag beantwoord en kan ik het de volgende keer zelf.

Snel en duidelijk antwoord

Heerlijke manier van communiceren, ticket inschieten en telefonisch of per e-mail antwoord krijgen. Extra duidelijk gemaakt met mogelijke print screens. Na een hele tijd zelf aan het prutsen te zijn geweest was ik er met een beetje hulp uiteindelijk binnen 10 minuten uit.

Prima advies en uitleg

Ik heb uitleg gekregen over de items waarvan ik niet precies wist hoe ze werkten. Bovendien kreeg ik over alle items de informatie per mail toegestuurd.

Perfecte service

Heel erg tevreden over de helpdesk van PerfectView! Altijd goed bereikbaar en zijn zeer oplossingsgericht waardoor wij onze processen in PerfectView kunnen blijven verbeteren!

Compleet perfect geholpen.

Goede snelle service, duidelijke uitleg

Aardig personeel, kunnen me makkelijk helpen. Open in de communicatie en voel me vrij nog eens terug te bellen als ik hulp nodig heb.

Effectief

Prima, kort effectief, zoals het hoort.

• Organisatienaam: Radio JND

Altijd een fijn contact en nu ook weer veel deskundigheid. Na een vragenvuur geheel goed behandeld door Margriet Toonen.

• Snelheid van handelen
  • Organisatienaam: Esuni (Made in Arnhem)

Wij maken sinds enkele weken gebruik van PV en tot op heden bevalt dat erg goed. Het product is reeds goed, maar het is met name de service die ons zeer tevreden stemt. Echt een compliment hiervoor!

• Organisatienaam: Psychologisch Adviesbureau PONTE

Ik werd razend snel en zeer vriendelijk en deskundig geholpen met de koppeling van Perfectview naar Moneybird. Zeer tevreden!!

• Organisatienaam: IT Home Service

De interface van het programma zelf is dramatisch en totaal niet intuïtief. Gelukkig helpt de klantenservice erg goed.

• Organisatienaam: Kaasfondue in blik

Dank voor snelle en correcte communicatie

• Organisatienaam: TON Projectstoffering