Ons rietendak is echt fantastisch gedaan. Het is een zeer kundige bedrijf met super proffesionele, vriendelijke en hardwerkende medewerkers! Wij zijn dan ook extreem tevreden en bevelen rietdekkersbedrijf van den Hoorn uit Putten dan ook ten zeerste aan!

Goede service en keurige afwerking

Ter zake kundig en correcte samenwerking en goed eindprodukt

Een geweldig fijn bedrijf welke afspraken nakomt !

Onze ervaring is dat dit een correct bedrijf is met zeer fijne medewerkers welke hun eigen bouwkeet en toiletruimte meebrengen. Geen enkele irritatie gehad en en top dak afgeleverd door Johan. Hij is de zeer sympathieke eigenaar die ik graag wil aanbevelen. Familie Ros Rhenen

Vakwerk

Zeer tevreden over het plaatsen van ons nieuwe rieten dak. Het rietdekkersbedrijf werkt zorgvuldig en biedt goede service!

zoals afgesproken wordt ons dak nog geimpregneerd zodra het droog weer is.

Super vakwerk!

Dank Johan en je team voor ons prachtige nieuwe rietendak ! Heel erg blij mee :-)

Een prima rietdekkersbedrijf waarmee ik al jaren ervaring heb!

Johan van den Hoorn en zijn mannen doen het ambacht van rietdekken eer aan!

Echte professionals. Zeggen waar het op staat en komen hun woord na. Ruimen de boel keurig op. Ik ben bijzonder blij met het resultaat. Raad ze iedereen aan.

Vakman

Staat klaar als het nodig is. Schade na ongelukje aan dak snel hersteld.

Vakwerk!

Prachtige daken voorzien met Riet gedekt.

Vakmensen die het vak verstaan.

Goede vaklui. Die ook nog gezellig zijn

Topbedrijf met zeer kundige en hardwerkende mensen

Alles conform afspraak en zeer vakkundig en hard gewerkt. Respect voor deze mannen die “ouderwets’ goed werk leveren.

Professioneel

Het Rietdekkersbedrijf J. van den Hoorn is erg professioneel ze werken super netjes en geven goede adviezen

Werkt conform afspraken

Juni 2020 hebben Johan en zijn medewerkers onderhoud gepleegd aan ons rieten dak. Binnen de gestelde termijn en kosten heeft het onderhoud plaatsgevonden. Werkplek aan het einde keurig opgeruimd en korte termijn later geïmpregneerd. Johan is een man van zijn woord. Komt exact op de afgesproken tijd. Zowel Johan als medewerkers zijn vriendelijk in de omgang en hebben kennis van zaken. Aanbevolen!

Goed werk en netjes opgeruimd opgeleverd

De mannen hebben ons rieten dak netjes opgeknapt. Het was snel geregeld en goed opgeruimd achtergelaten. Enige verbeterpunt is van tevoren meer duidelijkheid over wanneer de werkzaamheden plaats gaan vinden. Verder helemaal tevreden.

Snelle service en eerlijk klantgericht advies

Als nieuwe bezitter van woning met rieten kap kregen we sterk tegenstrijdige adviezen. Rietdekker Van den Hoorn lijkt het meest op de klant gerichte advies gegeven te hebben in plaats van gericht op z’n eigen portemonnee.

Ontzettend vriendelijk en kundig bedrijf. Dak ziet er weer top uit

Onze Rietenkap was flink verwaarloosd door de vorige eigenaar, J.vd Hoorn heeft dit weer heel kundig opgeknapt waardoor het dak er niet alleen heel mooi uitziet, maar ook weer jaren mee kan. Na afronding van de werkzaamheden werd ook alles weer netjes opgehaald.

Goed werk voor een redelijke prijs

Goede kwaliteit werk. Materiaalkwaliteit (riet) ruim voldoende. Prijs is redelijk. Afspraken worden nagekomen. Personeel is vriendelijk en werkt netjes. Een aanbeveling waard!

Betrouwbaar en goed!

Kennis van zaken, klantvriendelijk en adequaat.

Goed, volgens afspraak

Afspraak goed nagekomen

Vakmanschap en goede afstemming

Rietdekkersbedrijf J. van den Hoorn onderhoudt al jaren ons rieten dak. Onlangs was een groot deel van het dak aan vervanging toe. De afspraken over het tijdstip van aanvang en oplevering zijn goed nagekomen en het belangrijkste: het dak ziet er weer prachtig uit en kan weer jaren mee. Het onderhoud voor de komende jaren is ook doorgenomen en na afloop zijn de rietresten keurig opgeruimd. Dit keer werd het dekken bemoeilijkt door een zware storm, waarvoor extra aandacht is gegeven aan het tijdelijk ballasten van de dekzeilen, waarbij zelfs in de nacht moest worden gewerkt.

Prima rietdekker. Komt afspraken goed na. Aan te bevelen bij anderen.

• Ik heb ervaring met: Onderhoud rieten dak

Prima ervaring. Af en toe duurt het wat langer dan verwacht voordat hij zijn afspraken nakomt en moet ik reclameren.

• Ik heb ervaring met: Onderhoud rieten dak

• Ik heb ervaring met: Nieuw rieten dak