LW300 + Blue performance Zelfmontage. Zeer goed systeem en beter door de glazen kap schoner en niet mat verwerend zoals kunstof. gemonteerd in juni 2018 afgemonteerd september 2018. late beoordeling zodat de donkere wintermaanden mee gewaardeerd zijn. Werkt perfect en geeft ook op de wat donkere dagen nog extra daglicht. de verdeling van het licht is zeer goed. Montage heeft wat tijd en aandacht nodig maar is niet heel erg moeilijk. Contact met Lightway is zeer correct en vriendelijk verlopen.

• Ervaring met: LW300|Blue Performance

Na een telefoontje dat er vliegjes in ons systeem zaten is een medewerker persoonlijk bij ons thuis geweest om de installatie van onze twee systemen te controleren. Al snel bleek dat de glazen kap niet geheel aansloot op de buizen. Dit was, door externe installateur, niet voldoende gemonteerd. Door medewerker van Lightway Nederland is dit vakkundig hersteld zodat de glazen kappen nu strak aansluiten op de buizen. Goede service, ook jaren na aanschaf en een persoonlijke benadering...top.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het lichtopbrengst valt mij tegen, ik had hier meer van verwacht.

• Ervaring met: LW400

Kort schakelen, snel handelen. Prima product, werkt uitstekend. Montage handleiding kan wel iets duidelijker.

• Ervaring met: LW400

Montagetips voor de aannemer waren heel welkom. De initieel gegeven prijs was even onduidelijk, maar werd goed opgelost.

• Ervaring met: LW300|LW400

Eerst georienteerd op internet voor daglichtsystemen en zo bij de Dylightcompany terecht gekomen. Zeer prettig advies maar we twijfelden enorm aan de hoeveelheid systemen en toen is er iemand bij ons thuis gekomen. Helemaal top. De montage verliep vlot en ook de nazorg. Het laatste vind ik het belangrijkste, hoe gaat het na de aanschaf. We kunnen de daylightcompany van harte aanbevelen en zijn ontzettend blij met onze 2 daglichtsystemen.

• Ervaring met: LW200

Betreft 2 sets: - LW Crystal 600HP plat dak (bitumen) - LW 600HP Blue performance - 90 graden bocht tbv LW600. Zelf geplaatst in december 2017 met behulp van een vriend die dakdekker is. Product overtreft mijn verwachtingen. Geen seconde spijt van deze keus. Leverancier zeer klantvriendelijk. Communicatie per email en telefoon heel goed, snel en effectief; ook na de koop! Bochten goed op rechte stuk laten aansluiten vroeg wel wat aandacht, maar dit is zeker geen reden om te twijfelen over de oplossing. Product en leverancier van harte aanbevolen! Veel plezier met uw oplossing!

• Ervaring met: LW600|Blue Performance|Anders

Fantastisch advies, snelle levering (voorrad) en een overtroffen resultaat ten opzichte van de verwachting.

• Ervaring met: LW800

De hal van ons nieuwe appartement was erg donker en ongezellig binnenkomen.Gelukkig wonen we op de bovenste etage en was het mogelijk daglicht buizen te laten plaatsen.Enige research bracht ons bij Lightway waar men ons uitgebreid heeft voorgelicht.Ook de plaatsing en de samenwerking met de monteurs verliepen soepel.Een kleine lekkage tijdens de montage i.v.m.verlichting werd snel afgehandeld en perfect opgelost.Onze hal is nu een mooie lichte ruimte en prettig binnenkomen. Lightway is absoluut een aanrader!

• Ervaring met: LW400

Na deskundig advies heb ik het systeem zelf gemonteerd. Een leuke uitdaging omdat ik rekening moest houden met de positie van dakpannen, dak- en vloerbalken. Ik vind het materiaal van de buizen dun en de bevestigingsmaterialen erg pietepeuterig. Maar, eenmaal gemonteerd en getaped is het een stevige constructie. Het is allemaal gelukt en we hebben daglicht in de donkere hoek van de kamer. De lichtopbrengst is goed, ik had er iets meer van verwacht maar dat komt omdat er ook licht door de ramen komt. In een volkomen donkere ruimte zou het effect geweldig zijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na prijs overeen gekomen te zijn en geld over gemaakt te hebben wordt geheel meteen naar mij toe gestuurd. 3 weken later constateert men dat factuur niet klopt, coulanceregeling; transportkosten worden gecompenseerd. Dreiging deurwaarder volgt Hoe betrouwbaar is Lightway in zijn prijsopgave?

• Ervaring met: LW400

Fijne communicatie en goeie, duidelijke informatie gekregen. Gevolgd door een superservice.We zijn er superblij mee. Hij bevalt heel erg goed en we komen zeker bij jullie terug over een paar jaar voor de keuken.

• Ervaring met: LW300|Blue Performance

Na een vergelijking van meerdere soorten daglichtsystemen hebben wij 2 daglichtsystemen met Blue Performance gekozen. Wij wilden graag een kristalglazen kap en geen kunststof kap omdat die op termijn toch door zonlicht aangetast worden en gevoeliger zijn voor aanhechting van algen etc. De isolerende beglazing voorkomt condensvorming. De methode van productie van de spiegelende coating van dit systeem sprak ons het meest aan. De monteurs zeiden dat andere systemen wel iets makkelijker te plaatsen zijn (hun voordeel) maar dat ze de Lightway kwalitatief toch beter vonden (ons voordeel). De lichtopbrengst in huis is bijzonder goed en is mooi diffuus. Helemaal happy mee.

• Ervaring met: Blue Performance

Lightway Nederland valt op door een keurige cliëntbenadering, afspraak is afspraak en een adequate aflevering. Ook het adviseren bij wijze van technische uitvoering op een rietkap is prima geweest in goede samenspraak met aannemer en rietdekkersbedrijf.

• Ervaring met: LW600

Prima systeem, voldoet aan de verwachting.

• Ervaring met: LW300|Blue Performance

Goede communicatie met Lightway Nederland gehad over welk systeem en welke componenten nodig waren. Wel hadden we problemen met het aaneen monteren van bochtdelen, dit stond niet duidelijk in de handleiding. Werd na telefonisch overleg wel duidelijk en is inmiddels aangepast in de handleiding.

• Ervaring met: LW400|Blue Performance

Super fijn om daglicht in die eens zo donkere zithoek te hebben. Het geeft een vriendelijke sfeer. 's Avonds met volle maan is er ook maanlicht. Ik kan het iedereen aanbevelen.

• Ervaring met: LW300

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Onze medewerkers vinden het prettig om mee te werken

• Ervaring met: LW200|LW300|LW400

Bij de aanbouw van onze keuken zijn wij vergeten om een lichtkoepel te plaatsen. Ons aanrechtblad is achterin de keuken en niet bij het raam. Hierdoor is onze keuken vrij donker, we hebben wel witte kastjes maar ook een zwart aanrechtblad. We hadden altijd licht aan boven het aanrechtblad en ook boven de baldakijn. Wij hebben de Lightway in onze keuken geplaatst. Net naast de baldakijn en zo hebben we veel meer licht op het aanrechtblad gekregen. Hij paste net tussen 2 balken in. Een geweldige oplossing. Wij zijn heel blij met de Lightway daglicht koepel. Zeker aan te raden, het werkt perfect.. MVG Hugo Stuurman.

• Ervaring met: LW400|Blue Performance

Super advies, deskundig uitgelegd. Zou er zo weer een kopen maar dat zal overbodig zijn.

• Ervaring met: LW200

Ik ben erg tevreden met mijn lichtsysteem. Dit systeem werd door een lokale aannemer geinstalleerd, dit leverde verder geen problemen op.

• Kwaliteit product
  • Advies en deskundigheid N.v.t.
  • Ervaring met: LW600

• Ervaring met: LW300

Een hele prettige voorlichting en afhandeling gehad van Lightway van Pilo Peerlings en Frank Leenders. We zijn dik tevreden. Met vr grt, Hetty Bekkers&Wil Peereland Dordrecht

• Ervaring met: LW400

Goed contact, erg goede prijs/kwaliteitverhouding. Mooi product, effectief en efficient. Aanrader!

• Ervaring met: LW200|LW300|LW400

Alles volgens afspraak geregeld tegen goede prijs kwaliteit verhouding

Over Lightway Nederland

Filter op Taal