Professionele partij

Erg blij met de hulp van Vincent en team. Communicatie was vlot en duidelijk, het droogproces was makkelijk uit te voeren en succesvol, en al met al een degelijke prijs. Aanrader dus!

• Betrouwbaarheid

Heel helder en addequate en vriendelijke benadering van het probleem dat ik had

Ik heb de afgelopen jaren een vochtprobleem in mijn kelderbak te amsterdam gehad en Joost en Vincent zijn hele kundige en vriendelijke mensen die hun werk en hun klanten serieus nemen. Ik zou ze eenieder willen aanraden.

heel fijn

Fijn dat dat bedrijf er is. Ik werd heel rustig en kalm geholpen aan de telefoon en dat maakte mij ook weer rustig.

• Betrouwbaarheid

super bedrijf met de juiste oplossingen

goede ervaring gehad , een bedrijf die meedenkt met de uitdagingen die zich in een onderneming kunnen voordoen.

• Betrouwbaarheid

Na langdurige vochtproblemen en eigen onderzoek De Droogspecialist gevonden. Top bedrijf!

Na zelf al ruim een jaar allerlei onderzoek te doen naar vochtproblemen in de woning was het moment daar om eerdere microgolf vochtmetingen door derden nog maar eens over te doen, omdat ik aan hun expertise twijfel. De Droogspecialist heeft mij prima geholpen met apparatuur, waarmee ik een halve dag op mijn knieën het huis door kroop. Deskundige en vriendelijke club mensen. Ik kan ze van harte aanbevelen!

Goed materiaal een advies

Slechte ervaring

Ik herken mijzelf volledig in de review van een klant hieronder. Wij zijn zo stom geweest om geen afspraken zwart op wit, dus per mail, te zetten maar enkel telefonisch te goed van vertrouwen te zijn en dus de afspraken mondeling te hebben gemaakt. Het uiteindelijke factuur bevatte allemaal kosten die niet afgesproken waren en die niet klopten. Dit duidelijk op de mail gezet, per onderdeel toegelicht wat wel en niet klopte. We ontvingen hierna alleen een minimale creditfactuur wat niet eens in de buurt kwam van de kosten die teveel gerekend waren, zonder ook maar enige toelichting in de mail. Er stond verder niets gecommuniceerd. Alleen een toegevoegde bijlage. Nul reactie dus. Telefonisch contact gezocht, uiteindelijk toch nog gelukt iemand te bereiken maar de communicatie verliep totaal onmogelijk en onduidelijk. Puntje bij paaltje zitten we nu nog met een te hoog factuur wat niet klopt. Ik raad de Droogspecialist dus ook totaal niet aan. Jammer.

• Betrouwbaarheid

Beste mevrouw Mulder, We zouden graag een oplossing bieden, maar op onze mail met verzoek om meer informatie hebben we tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Joost Rozestraten

Positief, snelle reactie en goede service.

Positief, snelle reactie en goede service.

• Betrouwbaarheid

Bedrijf dat snel, gedegen en netjes communiceert en levert.

Inmiddels al vele jaren een prima relatie. Ze leveren de dienst die wordt gevraagd : snel en goed. Tevens fijne communicatie.

• Betrouwbaarheid

Prima, zeer klantvriendelijk. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen !

Klantvriendelijk, behulpzaam en adviserend

Uitstekend service

Eerste klas material en uitstekend service Bravo

alle tevredenheid

afspraken levering kwaliteit materiaal het hele plaatje klopt

• Betrouwbaarheid

Serieus bedrijf met uitgebreide kennis van zaken.

Eind juni zeer forse waterschade in woning. De spouwmuur bleek doorweekt. Het isolatiemateriaal (vlokken) was nat. Diverse bedrijven benaderd; echter niemand wilde aan deze klus beginnen. De Droogspecialist heeft de spouwmuur d.m.v. Het inblazen van warme lucht binnen 4 weken gedroogd. Rapportage van uitkomst ontvangen. Deskundige en plezierige medewerkers. Duidelijk advies en prima service. Zeer tevreden. Zeker aan te bevelen.

supersnel en zeer effectief

hele snelle reactie op 1e telefoontje. Juiste mensen, juist materiaal en no nonsense aanpak. Was heel fijn !

• Betrouwbaarheid

Goed bereikbaar, eerlijk advies, persoonlijke service

Snel geholpen, vakkundig advies en heel ruim bereikbaar. Bedankt Joost!

Kanon op mug

Veel kosten door enorme hoeveelheid drogers en machines en 2 bezoeken en metingen waar uiteindelijk blijkt dat we ruimschoots onder norm zaten.

• Betrouwbaarheid

Beste Jolanda, Uw beoordeling komt voor ons als een complete verrassing. Op uw verzoek zijn we meerdere malen bij u geweest en vernemen nu pas dat u niet tevreden bent. In een krappe tijdsplanning hebben we een goed resultaat bereikt, waarbij de vochtwaarden niet extreem droog zijn gebleken. Onze tarieven zijn concurrerend en daarover bent u vooraf geïnformeerd. Van overcapaciteit is geen sprake geweest, aangezien wij slechts vier ventilatoren hebben bijgeplaatst op de bouwdrogers die de aannemer geplaatst heeft. Met vriendelijke groet, Joost Rozestraten

Praktisch en pragmatisch

Droogspecialist heeft op ons project Carbidmetingen uitgevoerd. Uit onze ervaringen blijken de volgende waarden van toepassing: Korte lijnen, afspraak = afspraak, snel betrouwbare meetresultaten beschikbaar incl. keuringsregistraties.

• Advies N.v.t.

Snelle en goede service!

Ik had op korte termijn een droger nodig ivm stucwerk en plaatsen keuken. Snel geleverd, goed advies en alles was op tijd droog.

Profesioneel en servicegericht bedrijf

Onze kelder had blank gestaan, de nieuwe gietvloer, de zand cement dekvloer en het beton eronder waren zeiknat, evenals de wanden. Met het materiaal en de goede adviezen van de Droogspecialist hebben we alles weer droog gekregen. Er moest veel verwijderd worden eer we konden drogen, maar de mannen hadden veel geduld. Fijn in zo'n stressvolle periode.

Professioneel en snel beschikbaar

Vooruitlopend op het leggen van een gietvloer in mijn appartement werd een vochtmeting uitgevoerd door het vloerenbedrijf op de anhydrietvloer. Daaruit bleek dat het vochtpercentage van de anhydrietvloer te hoog was. Droogspecialist.nl werd geadviseerd voor het laten drogen van de vloer. Zij waren binnen enkele dagen beschikbaar met benodigde apparatuur. Ter toetsing heb ik een vloerenspecialist gevraagd of de aanpak van droogspecialist.nl de juiste was en het antwoord daarop was "Ja". De apparatuur heeft twee weken in huis gestaan. Tijdens deze twee weken heb ik een aantal keren contact gehad met de medewerker van droogspecialist.nl en dat contact was zeer plezierig. Na twee weken was het vochtpercentage beneden de norm, zodat de gietvloer aansluitend gelegd kon worden. Kortom: ik ben zeer tevreden over de dienstverlening. NB: voorafgaand aan het droogproces heb ik de vloer laten schuren, waardoor het droogproces versneld werd.

• Betrouwbaarheid

Professionele service en goed advies!

Snelle levering, komen afspraken na.

Wel duur

• Betrouwbaarheid

Zeer deskundig en daarbij ook nog eens behulpzaam.

Deskundig advies waar de kennis van twee andere vloerspecialisen en het bouwbedrijf tekortschoot. Daarbij ook nog eens behulpzaam en snel.

Snel en professioneel

Maandag om 18:15 gebeld. Dinsdag ochtend alle drogers geinstalleerd en draaiend. Dat is snel en professioneel! Dagen daarna nog vragen? Ze zijn super goed bereikbaar.

Deze keer rommelig, normaal NOOIT MAAR ALTIJD GOED

Gezien de tijdsdruk ging met deze order eea mis maar zoals gewend perfect opgelost!

Over De Droogspecialist

Droogspecialist biedt voor zowel zakelijke als voor particuliere klanten droogtechniek oplossingen met betrekking tot droging, verwarming, ventilatie,en vochtmetingen. Droogspecialist verzorgt tevens de plaatsing van de apparatuur en controleert het gehele droogproces.