Sterke performance!

Het was voor ons event weer een sterke performance, die veel bijdroeg aan de tevredenheid van onze bezoekers!

boeiend, verhelderend, effectief en erg leuk

Robert Hersee weet, als geen ander, de deelnemers mee te nemen in de kunst van het jongleren en ze te laten ontdekken hoe belangrijk focus is. Ook hoe je, door het gewoon te doen, leert en door effectief te communiceren instaat blijkt de performance van het team te verbeteren tot een niveau dat je voorheen niet voor mogelijk had gehouden. Extraordinary.

Mooie Energizer en afronding van de dag.

More Balls than Most, combineert een leuke activiteit met een leerzame les: "de kunst van het loslaten". Door hiermee onze dag af te ronden hebben we onze klanten een unieke ervaring kunnen meegeven waarin ze zowel veel geleerd hebben zowel als een leuke herrinering hebben opgedaan.

Goede klantvriendelijkheid, alles was goed geregeld

Maaike wist iedereen met haar woorden te vangen!

Maaike trad op na een plenair waarin we de toekomst van onze school uiteenzetten. Zij pakte tijdens haar optreden feilloos de kern uit de presentatie. Dat deed ze met een knipoog en veel humor en relativering. Het jongleren geeft zoveel toepasselijke metaforen! Daardoor werd onze boodschap nog meer bekrachtigd. De workshop jongleren was een passende afsluiting, en zorgde ervoor dat iedereen energiek en enthousiast naar huis ging.

Fijne open communicatie en professionele opzet

In een korte tijd hebben we een mooie activiteit in elkaar gezet. Het enthousiasme en de professionaliteit zorgde ervoor dat wij een zeer geslaagde Benelux Sales Meeting hebben kunnen organiseren. De snelle, open communicatie en de flexibele aanpak, maakte de collega's van "More Balls" zeer prettig om mee samen te werken!

Leuke activiteit!

We hebben het jongleren gedaan met onze groep als kleine onderbreking tijdens een tweedaagse. Leuk om even op deze wijze met iets anders bezig te zijn, iets nieuws te leren. De begeleider deed dat op een leuke, vrolijke manier, ik werd er blij van.

Een speelse activiteit als onderdeel van je bijeenkomst.

Onze vrijwilligers werden uitgedaagd tijdens een op maat gesneden workshop jongleren. Het was een goed bruggetje naar onze boodschap om zonder schuldgevoel te leren loslaten.

Energiek!

Aan het eind van onze studiemiddag was het heerlijk om nog even een uurtje te jongleren. De workshop werd met energie en humor gebracht en er werden leuke toespelingen gemaakt op onze organisatie. Kortom: Een aanrader!

Enthousiast, professioneel en denken mee!

Allereerst heel fijn contact gehad met Liesbeth. Haar enthousiasme en doorpakkingsvermogen zijn aanstekelijk. Van begin tot het eind leuk en hulpvaardig. De show van Maike en Wouter was enorm gaaf. Zowel op inhoud als in performance. Alle lof. Tot hopelijk een volgende ronde.

Top afsluiting van onze studiedag

De afsluiting sloot perfect aan op onze studiedag. De briefing die we van tevoren hebben gehad was goed verwerkt in de show. Het voldeed aan onze verwachtingen.

Spot on! Mooie mix van een filosofische boodschap, entertainment en zelf actief bezig zijn.

Na MBTM in 1995 (KPN) en 1999 (Swets) werd het tijd voor een derde keer, nu in 2023 met MedMij. Het was een hele goeie sessie, MBTM werkt nog steeds uitstekend om een groep een boodschap mee te geven met een grote knipoog. Perfecte intermezzo op een volle heidag.

Nuttige en leuke middag over samenwerken

Nuttige en leuke middag gehad met circa 100 deelnemers rondom het thema samenwerken, met eerst een lezing over het gedrag van apen en daarna een puzzelspel. Veel enthousiasme bij alle deelnemers en heeft zeker tot nieuwe inzichten en inspiratie geleid. Lezing en de feedback na het puzzelspel mogen nog iets meer toegespitst worden op samenwerken binnen organisaties.

Evenement wordt geleid door ervaren professionals met een dosis humor.

De voorbereiding alsook de uitvoering als zeer prettig en professioneel ervaren. Met een korte briefing over het doel van de bijeenkomst wordt naadloos aangesloten door de evenement leider. Hierdoor is de doelstelling samenwerking met veel plezier ervaren en bereikt.

Enthousiast over de ervaring

De voorbereidingen voor de activiteit zijn soepel verlopen en tijdens de uitvoering van de activiteit heb ik alleen, maar enthousiaste deelnemers gezien.

Super leuke EN zinvolle workshop!

De juggling workshop is geweldig leuk en zinvol. Ik zag hem ooit al eens jaren geleden en nu voor mijn team in een andere organisatie weer gebruikt. Het gaf zoveel goede energie en gaf tegelijkertijd andere woorden en beelden aan datgene wat we willen bereiken (slimmere processen met minder waste, meer samenwerking etc.). Echt een aanrader!

Fantastisch!

Wat een geweldige mensen zijn Robert en Maaike. Zij hebben voor alle medewerkers van de LHV een leuk middag programma georganiseerd.

Humor en energie

Na een middag vol (PowerPoint) presentaties afgesloten met de Wol-act en de focus gelegd op netwerken en kennisdelen. Met veel humor, vaart en enthousiasme werd de hele zaal meegesleurd en bedolven onder een deken van wollen draden...

Goede communicatie, flexibel, positief en succesvol

More Balls Than Most maakt belofte waar en is professioneel, flexibel en persoonlijk in hun samenwerking.

Snel schakelen, top bijdrage

Redelijk last minute klopte ik bij More Balls Than Most aan, met een vraag om een programma-onderdeel te verzorgen op onze 'heidag'. Binnen no time was dit georganiseerd, fijn zo flexibel en snel schakelen. De bijdrage van muzikant Joshua was super en de metafoor landde goed; onze collega's hebben het er nog over.

Erg sterke act toegespitst op de specifieke klantsituatie

Robert en Maaike hebben een top jongleershow gegeven aan een klant. Specifieke situaties van bij de klant werden subtiel en naadloos verwerkt in een wervelende show. Aan het eind stond iedereen te jongleren. Geweldige energie

Zeker aan te bevelen! Michiel is vriendelijk, denkt mee en heeft daarnaast een goed verhaal met inhoud en humor.

Een onderwijsdag afgesloten met de jongleer show. We hebben veel gelachen en iedereen ging met veel energie weer naar huis.

Zeer professionele organisatie, en altijd vol humor.

Al vaker services van MBTM afgenomen en elke keer weten ze ons weer te verrassen! Professioneel, catchy en altijd met een humorvolle twist. Absoluut onderscheidend!

Maike doet dat fantastisch!

We hebben als team gelachen, gespeeld en tussendoor hard gewerkt.