Professionele en zeer vermakelijke show en workshop

De wolact was vooral grappig, bracht luchtigheid en dynamiek in het geheel.

Veel leuke reacties ontvangen uit de evaluatie. Vooral grappig en was een leuke afsluiting van de bijeenkomst.

Snel en heel goed

Boven verwachting leuk!

Onze ervaringen met BTM hebben onze verwachtingen overtroffen! Een hele leuk metaforiseche ochtend werd fantastisch ten uitvoer gebracht. Dat er een goede briefing aan vooraf is gegaan, hielp mee om de beleving voor onze collega's compleet te maken. Een absolute aanrader!

More Balls than Most is makkelijk in de omgang en organiseerde een leuke, informele middag

Mijn ervaring is positief

Change Management van de bovenste plank!

De jongleurs wisten van start tot finish te binden & boeien. Naast mijn eigen waarneming heb ik louter enthousiaste reacties gekregen en niet alleen vanwege hun geweldige jongleervaardigheden maar tevens ook op basis van de humoristische wijze waarop ze de inhoudelijke boodschap, toegespitst op onze ‘toko’, hadden geformuleerd & flawless gepresenteerd, interactie creeerden met de 63 aanwezige leidinggevenden... een schot in de roos...,top!

Leuke teambuilding activiteit

We hebben een leuke en zeer leerzame teambuilding activiteit gehad mede dankzij More Balls Than Most. Het bruggenbouwen was zeer leerzaam en leuk. Zo konden we elkaar beter leren kennen en tegelijkertijd samen te werken als een echt team.

Energieke en inspirerende professionals!

Wat een leuke trainingsmiddagen hebben wij gehad! De professionals van More Balls then Most hebben het talent om zich helemaal in te leven in het bedrijf en de achterliggende boodschap en vertalen dit perfect naar het spel of de entertrainment. Onze eerdere ervaringen, zijn wederom waar gemaakt dit keer.

Soepel, snel en duidelijk

Liesbeth denkt mee en regelt alles vlot. Logistiek is zij goed op de hoogte en brengt de betrokken gezelschappen compleet en correct op de hoogte. Bovendien zijn de acts van MBTM intelligent en verzorgd. Kortom: een feestje voor zowel opdrachtgever als uitvoerder.

Inhoud en humor in 1

Collega's waren positief verrast. Men gaf aan dat het voelde alsof jullie al jaren binnen ons bedrijf rondlopen. Zo makkelijk kwam het vakjargon er uit tijdens de act. Doeltreffend opgezet met een knipoog naar onze prestaties en de uitdagingen van het afgelopen jaar. We hebben er smakelijk om gelachen. Bedankt! Ook voor de fijne en vlotte samenwerking.

Treffende jongleershow vol humor en spektakel

De jongleershow van More balls than Most is spannend, raak en hilarisch. De drie geweldige jongleurs vertelden het verhaal van onze organisatie op een manier die lang blijft hangen. Heel goed gedaan!

Jongeleren: wat een feestje & ervaring inéén!!

Op mijn verjaardag heb ik een speciale les aan ISK -alleenstaande minderjarige vreemdelingen mogen inzetten met Robert van 'More Balls Than Most'. Yay! Wat kan Robert dit goed en behendig uitleggen en de hele groep meenemen op deze ervaringsreis. In contact met de studenten is hij zeer opbouwend en precies gericht op de opgedane ontwikkeling van het jongleren. Aan het eind kregen de aanwezige studenten allemaal een 3-tal ballen mee naar huis/COA of Parlan om te oefenen. Het feest mocht daar verder gaan. Vandaag had één van de studenten de ballen weer mee en deed dit voor aan de studenten die er vorige week niet bij waren. Heel erg leuk en tof, even die Mind op vakantie door te (leren) jongleren.

Fun and functional!

De jongleersessie door Robert is een must voor iedereen die op een leuke manier enkele typische aspecten van cultuur/proces/organisatie-verandering onder ogen wil komen. Robert houd de vaart er in en weet onderweg diverse linkjes te leggen tussen het jongleren en "de kunst van het loslaten". Ik heb deze workshop inmiddels in verschillende organisaties en met verschillende teams ingezet en altijd met positief effect.

Ik was op zoek naar iets waardoor we op een bijzondere manier een aantal belangrijke veranderingen konden overbrengen. Niet standaard met slides, maar het liefst een beetje luchtig, waarbij toch ook duidelijk wordt hoe belangrijk deze veranderingen zijn en waar we dat voor doen. Toen ik de Jongleershow van MBTM tegenkwam wist ik dat dit het was! De voorbereidingen met Liesbeth en Robert verliepen erg goed (meedenkend, professioneel en ook erg flexibel) en dat bleek ook door de doorvertaling van de inhoud in de Jongleershow. Robert en de jongleurs hebben zich de inhoud erg goed eigen gemaakt en dit aangevuld met actuele zaken en vooral ook humor! De vinger werd ook op de zere plek(ken) gelegd m.b.t. veranderen! Het publiek werd vanaf het begin meteen meegenomen, voelde zich betrokken én was geen moment afgeleid. De inhoud die we over wilden brengen is erg goed en op een prettige manier vertaald én overgekomen. Erg blij met deze opzet, want op deze manier konden de parallellen tussen jongleren en veranderen ludiek worden weergegeven! Er wordt nog steeds over de jongleershow gepraat!

Leuke ervaring en goed gehost met veel humor

More Balls Than Most is in de voorbereiding zeer goed bereikbaar en enthousiast in het te woord staan en kijken naar de wensen. Coach/host was ruim op tijd en neemt belangrijke punten voor het team mee in zijn benadering.

een ontzettend leuke ervaring en een enthousiast publiek.

zie boven.

Leerzaam en leuk

Wij speelden met 25 medisch specialisten het strategisch communicatiespel van More Balls Than Most en zagen binnen no time de verbeterpunten bij de besluitvorming in onze vakgroep.

More Balls Than Most levert zoals beloofd!

Dit is onze tweede ervaring die wij hebben ongedaan met een game georganiseerd door More Balls Than Most. Dit keer was het rondom het thema netwerken: de Wolact game, onze surprise act begeleidt door Adam Fields als stand-up comedian. Sprekend over het maken van connecties, delen van kennis, ideeën en het doorgeven hiervan, zoals een bol wol. Na het opwarmen van het publiek door het maken van grappen en anekdotes over onze organisatie vlogen de bollen wol in een oogwenk door de zaal, en verbonden de collega's letterlijk aan elkaar. En zoals het gaat met ideeën, sommige werden gewoon in de lucht gegooid en door iemand opgepikt of vielen op de grond, anderen werden rechtstreeks op de man afgegooid. Gelukkig was het voorwerp zacht, dus niemand raakte gewond. Dank More Balls Than Most en Adam Fields voor je geweldige prestatie. Het was best hard werken met dit publiek maar de Wolact is goed en met veel enthousiasme ontvangen door onze medewerkers. Kortom de act was een succes!

Fijne samenwerking met MBTM

Vanuit de deelnemers zijn de acts positief beoordeeld. Vooral het puzzelspel werd zeer goed ontvangen. De wolact werd door sommigen iets minder goed ontvangen want: geen inhoud, niks geleerd, geen extra kennis opgedaan. Maar overal gezien allemaal mensen met een flinke glimlach de zaal zien verlaten en wat ons als organisatie betreft een geslaagde luchtige act. Puzzelspel heeft bijgedragen aan één van de doelen van de dag, namelijk verbinding. Ook wat dit betreft namens de organisatie complimenten voor deze act. Erg leuk!

leuk en leerzaam

Het was de vierde keer dat ik een activiteit van hen meemaakte, en de tweede keer dat ik hem zelf boekte. Ze zijn in hun organisatie flexibel, meedenkend en professioneel. De workshops zelf zijn geschikt voor heel diverse groepen: altijd leuk als afwisseling op een team of bedrijfsdag, maar ook leerzaam en inzichtelijk waar het gaat om samenwerking of groepsdynamiek.

Samenwerking is altijd een fantastische belevenis!

Creativiteit, vormen, professionals, plezier, impact!

Een leuke Dragon's Den

Dank aan MBTM hebben wij een leuke Dragon's Den met collega's kunnen organiseren. Vooral de flexibiliteit van Joep is ons positief bijgebleven, zeker omdat wij zelf veel wijzigingen en vragen hadden.

Dit was geweldig!

We hadden niet verwacht dat de inhoud van de act zo goed zo aansluiten bij hetgeen ons publiek bezighoudt op dit moment, en het was een geweldige ijsbreker. Het publiek was doorlopend aan het genieten en volop aan het lachen. Met dít als start van het programma liep iedereen de rest van de dag met een glimlach op zijn gezicht. Dat gaf zoveel positieve energie voor de rest van het programma; echt super!

Leerzaam, ongedwongen en gezellig!

Robert is een geweldige trainer! Met zijn ervaring speelt hij direct in op de behoefte van de groep en maakt er een leerzame, maar ook hele gezellige workshop van. We laten op kantoor inmiddels regelmatig even een balletje 'vallen' :-)

Er wordt op inspirerende grappige wijze duidelijk gemaakt waar de knelpunten liggen bij een fusie waarbij ernstig op detailniveau wordt ingesprongen op de levende knelpunten.