is Altijd optijd correct en netjes en beleeft

de producten zijn altijd goed

Prima maaltijden en service

prima maaltijden en service

Bedankt voor uw mooie cijfer!

Lekker ijs en vlotte service wij zijn zeer tevreden

Makkelijk bestellen online en goede service bezorgen op de opgegeven tijd. Heb alleen ijs besteld maar ga ook kijken naar de andere producten. Iedereen moet het proberen vind ik.

Leuk om te horen. Ook de andere producten zijn goed.

Hij denkt mee....!

Wij werken beide op de dag dat de producten worden afgeleverd. Hij is bereidt om mee te denken om zo een oplossing te vinden, prima!

Een 10! Bedankt voor dit mooie cijfer.

goede kwaliteit

we hebben voor het eerst besteld, en wat we kregen is van goede kwaliteit

Goede kwaliteit, prima service. Kon eigenlijk allemaal wel een beetje goedkoper

Kan het kort houden: prima service en goede kwaliteit

Vriendelijke man

goed wel lang geduurd ivb met vacantie

ivb met vacantie drie weken moeten wachten en tot de dag voor de levering pas voor het eerst wat vernomen en dat als nieuwe klant is niet zo leuk

Dat is zeker even jammer, maar we hadden op de website vermeld dat de bestelling na de vakantie werden behandeld.

Helemaal niks mis mee hoor uitstekende service

Helemaal niks mis mee hoor uitstekende service Op het moment nog weinig gebruik van gemaakt maar dat komt omdat ik nog druk aan het koken en verder uitstekende producten.

onse er vaaring was heel goed 10

maar wij heben maal tijden weg moeten gooi jen zo als BAMIE pang wan daar zat FARINGENS vlees in en rund VLEES in daar wij vegietaries zijn heben het weg moeten gooi jen en ook NASSIEGOORING waar kip en varkens vlees in zat wand wij heben besteld nasiegoorringmetkip en geen varkens vlees en dat was een en dat was een duur pa ket want de ijs IJSJES waren heel erg leker en de diep fries man heeft de heerste en de twee de keer alles goed af ge levert want wij vinden het wel jammer dat wij moeten stoppen er mee met vriendellek GROED KLAAS van DIJK

zeer goed

zeer goed ga zo door

prima service

alleen maar goede ervaring ,produkten erg goed maar te duur.

Ik heb alleen maar goede ervaringen met De Diepvriesman.

Ik kan alleen niet altijd bestellen door de te grote porties,

Vriendelijke man , snelle levering en goede kwaliteit

Diepvriesman André Klerken kwam op het afgesproken tijdstip de spullen brengen. Zeer vriendelijke man. Ik heb besteld omdat er in geen enkele supermarkt in de omtrek een shoarmarol wordt verkocht. De Diepvriesman verkoopt dezelfde als de cafetaria bij ons in het dorp. Zeer lekker.

Lekker etentje

Altijd vriendelijke Service en het eten is van goede quality

lekker uit en heele goed

zijn lekker en maken

super

altijd vriendelijke en behulp saam kan alle vragen stellen over de voedsel producten enz, Wij kennen de diepvriesman al jaren zowel in Rotterdam en Heerle en kRUISLAND ,Wij zijn super blij met onze diepvriesman die we nu hebben Arjan Hooft en voor hem Piet

Vriendelijk en behulpzaam

geeft advies als ik vragen heb. Ze komen altijd een keer per maand langs. Dus een bestelling vlak daarvoor wordt snel bezorgd. Een bestelling na de ronde duurt tot de volgende.

Geen mening

Kan nog niet beoordelen moet nog mijn bestelling ontvangen moet wel al zeggen dat het een maand duurt voordat je je bestelling ontvangt wel erg lang

Jammer om de te lezen dat u ons een 1 geeft. Ik begreep van mijn collega, de Diepvriesman, die komt bezorgen dat het geen probleem is dat hij 15 juli bij u komt bezorgen. Omdat wij door heel Nederland bezorgen, komt de Diepvriesman 1x in de 4 weken als hij niet eerder in de buurt is.

Gaat achteruit

Begin goed, na bezorger wissel (Pierre 10+), nu met stappen achteruit, ook prijs van bepaalt product, van 15 euro, in 4 maanden tijd naar bijna 19 euro.

Wat jammer om te horen dat we voor u helaas achteruit gaan. Helaas gaan de prijzen door de producent wel eens omhoog.

PRIMA

SERVICE IS PRIMA EN PERSONEEL OOK.

Vriendelijke bezorger, keurig op tijd. Jammer dat er voor nieuwe klanten geen welkomst geschenkje is. Ook fijn dat er de dag tevoren contact wordt opgenomen met je voor het precies tijdstip van bezorgen

Bestelling was snel geleverd en ook goed. Was voor mij weer jeugdsentiment.

Prima kwalitiet en snel geleverd.

Prima kwalitiet en snel geleverd.