GEWELDIG

PRIMA GEREGELD EN MOOI OP TIJD.VOOR HERHALING VATBAAR EN VEEL LEKKERE DINGEN

Geweldig.

Goed geleverd. Toen 1 product niet leverbaar was, werd er gelijk een oplossing voor gevonden. Enorm gewaardeerd. Bedankt voor de vriendelijke levering!

Onze ervaring is goed

Klantvriendelijk, lekkere dingen, zag er allemaal perfect uit

Goede producten voor een prima service.

Hebben goed contact met de bezorger. Producten zijn vaak voorradig. Wanneer we de bestelling vooraf door geven is voorraad nooit een probleem. Goede service.

Goede service en producten

Al meer dan 10 jaar komt eens in de zoveel tijd de diepvriesman aan de deur (voorheen ijspalijs). ze hebben een ruim aanbod aan producten van goede kwaliteit, het is ook zeker niet te duur!

heb geen problemen gaat goed

prima service

Snel, vriendelijk en goede producten

Er was wat misgegaan met de betaling, dit werd aan de telefoon direct snel opgepakt. Er werd een oplossing gezocht en vervolgens werd de bestelling doorgezet. Superfijn. Dat de bestelling vervolgens ook binnen 2 dagen geleverd werd, was helemaal een feestje. Vrieskist vol ijsjes, kinderen blij, de zomer kon beginnen :-)

super

goede kwaliteit en complimenten over de bezorging echt een aanbeveling

goede spullen.

Geweldige service

Gemakkelijk bestellen, contant afrekenen en een bijzonder vriendelijke chauffeur die de bestelling komt brengen, waarbij ik gelijk een prettig gevoel had. Blijf bestellen bij deze vereniging. Tóp !

Wat leuk om te horen en bedankt voor het mooie cijfer.

Goed en klantvriendelijk

Goede klantvriendelijke benadering. De producten zijn goed

Je proeft de verse groenten.

Je proeft de verse groenten. Dat komt in de verschillende producten steeds terug.

Goede producten, tegen goede prijs en vriendelojke bezorging.

Altijd goede producten gied overleg over bezorging en vriendelijke hulp.

Snelle en nette levering

Snel en netjes afgeleverd Kwaliteit is goed en lekker

Toppie

Nou super blij de volgende bestelling licht klaar

Het werd netjes en op tijd geleverd.

Het is makkelijk te bestellen, te korigeren en te betalen naar eigen manier. De producten worden ijskoud geleverd en smaken beter dan uit de winkels van ..... Het is echt goede kwaliteit.

Makjelijk bestellen en netjes thuis gebracht

prima service

Snelle bezorging.

service en groot assortiment

goede service en een groot assortiment. veel keuze zou het familie en vrienden aanraden

Prettig contact en foutloze levering

Prettig contact gehad met De Diepvriesman. Mijn bestelling is foutloos, netjes en op tijd geleverd. Niets op aan te merken.

Goede kwaliteit en een vriendelijke bezorger!

Superrrrrr

Super service en snelle levering

Zeer vriendelijk, duidelijk, no nonsense... We moeten alleen nog wat meer artikelen gaan uitproberen...

Goede Bezorging

Goede Bezorging

Nog steeds klantvriendelijk

In het verleden ook via ex partner klant geweest bij de Diepvriesman en was toen al erg tevreden vanwege de klantvriendelijkheid. En vandaag mijn besluit om nu zelf klant te worden.