Goede producten en prijs

Vriendelijk en correcte bezorging

Heel goed

Vriendelijk en goed bezorgd

hoop dat het volgende keer beter gaat

ik had soep met ballen besteld maar kreeg soep met rundvlees en vond het lang duren voor het geleverd werd

hopen dat het volgende keer dan toch beter mag gaan.

De diepvriesman bood mij goed alternatief voor uitverkocht product en heeft alles van het assortiment bij zich

Laten bezorgen is handig. Geen gesjouw !

Dat is zeker handig. Wij komen het graag bij u bezorgen.

Erg smakelijke asperges

De asperges waren netjes bezorgd op de door mij verzochte dag. Ook al is het momenteel niet het seizoen van de witte asperges, ze waren heerlijk!

goede en vlotte bezorging en klantvriendelijk

Indien ik de diepvriesman gemist heb is het toch mogelijk een bestelling na te bezorgen

Uitstekende service i.v.m. ziekte van onze diepvriesman.

Speciaal iemand uit Veenendaal gekomen om onze bestelde artikelen te brengen i.v.m. de kerst.

Top bedrijf!

De Diepvriesman levert producten, die in de reguliere supermarkten niet te verkrijgen zijn. Top!

Aardige man

Bedankt voor uw mooie cijfer!

Slecht

Ik had een bestelling online geplaats na 3 weken nog niets gehoord of iemand aan de deur gezien zelf nog maar eens een mail gestuurd toen krijg ik zowaar een mail en antwoord of ik de chauffer zelf wilde bellen.

Hartstikke top!!!

Gewoon heel erg goed gegaan, hartelijk dank. Fijne feestdagen en tot 2020!

Goed bedrijf.

Alles als zeer prettig ervaren zowel aan de telefoon als de bezorger, heel vriendelijk en correct.

Hele vriendelijke en behulpzame man

Mijn eerste ervaring was heel prettig ..behulpzame diepvriesman die alles goed uitlegde en heel attent was!

Ik ben tevreden met de service.

Ik ben een nieuwe klant en werd goed geholpen, zowel via de telefoon als aan huis bij het bezorgen.

Heel fijn

Ik had via internet besteld, werd gebeld dat hij onderweg was. Prima geregeld

zeer goed

zeer te vrede

Eerste en laatste bestelling

Kwaliteit van de biefstuk ver beneden pijl. Ambachtelijke frikandellen erg matig.

Jammer dat het helaas niet aan uw verwachtingen voldeed.

Vriendelijke gezellige diepvriesman die Gerrit!

Zeer tevreden en altijd bereikbaar via app.

Goed zaken kunnen doen.

snelle levering waarbij ik zelf dag van bezorging kon afspreken. Bestelde maaltijden prima.

Goede service en lekker maaltijden

heb er een goede ervaring ermee

bezorging, gekregen folder, produkten: een aanrader!

Na één telefoontje naar uw bezorger over tijdstip van levering stond hij [Arjan Hooft] na 10 min. voor de deur. Complimenten! En de produkten zijn ook prima

Bedankt voor uw mooie reactie!

Mijn bestellingen worden binnen 1 week geleverd ..

Altijd netjes optijd

"Smaakt naar méér !"

Na eerste bestelling 100% tevreden over contact, aflevering en produkten. We genieten er met volle teugen van en het zal zeker niet bij één bestelling blijven

Fijn om te horen dat het u zo tevreden bent.