Weinig info ook over transfer naar Evi

Ik weet niet wat op de langere termijn voor mij de beste strategie moet zijn nu Robeco het beheer van beleggingsportefeuille heeft overgedragen aan Evi van Lanschot

Online opdracht niet uitvoerbaar

Ik wilde online opdracht geven voor verkoop van Robeco fondsen, ,bij de knop opdracht uitvoeren, gebeurde er niks. Uiteindelijk gebeld met de klantenservice, opdracht was niet zichtbaar, daarna heeft de medewerker handmatig de verkoop doorgev oerd. De medewerker was vriendelijk en behulpzaam!

• Service en klantvriendelijkheid

Vervelend om te vernemen dat u problemen heeft ervaren bij het online plaatsen van een verkoopopdracht. Daarentegen zijn wij blij om te horen dat u goed geholpen bent door één van onze medewerkers en hopen wij u nog vele jaren naar tevredenheid van dienst te mogen zijn.

tot nu toe bij alles wat ik wil doen perfect

waarom verplicht als ik op verschillende manieren mijn mening kan geven?

Correcte terug koppeling

Hartelijk dank voor uw review!

Over het algemeen beoordeel ik Robeco als goed

Beleg al vele tientallen jaren bij Robeco en zie geen reden om te stoppen. Betrouwbaar en dat is heel belangrijk,

Prima betrouwbaar rendement

Goede fondsen in een gemakkelijke betrouwbare online omgeving

Goed rendement.

Goed rendement en gemakkelijk inleggen en/of opnemen.

• Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.

betrouwbaar bedrijf

Al jaren beleg ik bij Robeco, dat bevalt goed, het rendement is hoger dan het op een spaarrekening zou zijn. Kopen en verkopen via de beleggingsfondsen is eenvoudig. Wel jammer dat er afscheid is genomen van de particuliere klanten.

Hartelijk dank voor uw review!

Positief ben al jaren klant

Al jaren klant bevalt goed

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor de mooie review!

Rendabel en betrouwbaar

De prettige app en de goede bereikbaarheid van personen, die zeer vriendelijk en geduldig advies en hulp verlenen, onderscheid Robeco zich van het grootste deel van de financiële instellingen. Verder heb ik in de loop van de vele jaren dat ik diensten afneem uiterst zelden een teleurstelling moeten slikken.

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor de mooie review, wij hopen u nog vele jaren naar tevredenheid van dienst te mogen zijn!

uitstekend

ben een kleine speler maar bij Robeco maakt dat geen verschil

Helpdesk is prima . IT is slecht

Nieuwkomer

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review! Onze ontwikkelaars werken hard aan het verbeteren van de website en app. Hopelijk kunt u vlug gebruik maken van deze verbeterde functionaliteiten.

Prima service, goede website, betrouwbaar

Rendementen zijn prima; maar Robeco onderscheidt zich ook in het relatiebeheer. Hun informatie is fijn en wordt op een aantrekkelijke manier gepresenteerd.

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Altijd zeer correct behandeld door keurig/professioneel personeel

Verbetering met vroeger

Het aankopen van de fondsen is door toevoeging van de veiligheid alleen maar beter geworden en de manier van fondsen kopen en verkopen is stukken makkelijker.

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor de mooie review!

Gemak dient de mens, en mij ook.

Ik ben geen financieel specialist, eigenlijk modder ik maar wat aan. Het is dan wel prettig om in elk geval een bedrijf met een reputatie mee te hebben. Tot nu toe zijn de resultaten ook wel goed, ik ben dus tevreden. Wat zou er beter kunnen .. gebruik van de website over (bijvoorbeeld) de telefoon is soms onverwacht moeilijk. Niet zodanig moeilijk dat ik opgeef, of radeloos word, maar net even onprettig.

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor de eerlijke en mooie review!

Altijd goede en duidelijke informatie

Niet alleen per internet bereikbaar maar ook als het nodig is contact met een persoon

Geen woorden voor

Slechte klantenservice die niet hulpvaardig is bij het openen van een rekening. Website loopt vast wanneer een 1e storting gedaan moet worden. Klantenservice heel vriendelijk zonder te kunnen helpen. Dit na jaren mogen wachten om een rekening te kunnen openen...

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor uw eerlijke review. Vervelend om te horen dat u tegen technische problemen bent aangelopen tijdens het openen van een nieuwe rekening. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit graag.

Ruime fonds keuze waaronder met hoog rendement

Ik heb de rekening sinds 1987. dus 46 jaar. ben 15 jaar geleden intensiever gaan spreiden en meer uitdagende fondsen gaan kiezen. Ik volg de koersen via een Google sheet met mufunds functie en log weinig in inloggen gaat moeizaam sinds de methode wijziging vorig jaar

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor uw review. Goed te horen dat u tevreden bent met de keuze aan fondsen en het behaalde rendement! Mocht u hulp behoeven bij het inloggen, neemt u dan gerust telefonisch contact op met één van onze medewerkers via 010-224 1199. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur.

Geen app

Inloggen is lastig.

• Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.

Hartelijk dank voor de review. Vervelend om te vernemen dat u het inloggen als lastig ervaart. Graag helpen wij u hierbij verder! Neemt u gerust telefonisch contact met één van onze collega's op via telefoonnummer 010-224 1199 om begeleiding te krijgen bij het inloggen en/of het koppelen van de Robeco Inlog app. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur.

Redelijk

Het duurt erg lang dat bij verkoop het bedrag op mijn prive rekening staat.

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor de eerlijke review. Door het stoppen van Roparco is de verwerkingstijd van opdrachten helaas toegenomen. Wij hopen deze verwerkingstijd in de toekomst, door onze strategische samenwerking met Evi van Lanschot, korter te kunnen maken.

Het verifieren was erg lastig

Mijn man was inmiddels overleden. Zijn beleggingen werden door mij geerfd. Ik kon dat bedrag niet overschrijven op mijn rekening, het werd op zijn naam ondergebracht onder mijn beleggingen met zijn rekeningnummer. Vervolgens moest ik bewijzen dat mijn overleden man was wie hij was. Mij restte als enige oplossing zijn beleggingen te verkopen. Dit was niet erg klantvriendelijk.

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor uw eerlijke review. Wij betreuren de door u genoemde gang van zaken en hopen u in de toekomst naar tevredenheid van dienst te mogen zijn.

Inloggen lastiger geworden

Het inloggen en vervolgens werken met mij laptop levert problemen op.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw eerlijke review. Vervelend om te vernemen dat u heeft ervaren dat het inloggen lastiger is geworden. Mochten wij u kunnen helpen bij het inloggen, vernemen wij dit graag.

Mensonterend

Al meer dan 1,5 bezig met identificatieproces; lukt niet. Tientallen telefoontjes en mailtjes; geen oplossing. Mijn geld staat ondertussen renteloos op een rekening waar ik zelf niet bij kan. Dit lijkt op bewuste verduistering!

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review. Vervelend om te vernemen dat u tegen problemen aanloopt bij het doorlopen van de identificatie. Wij zullen contact met u opnemen zodra bekend is hoe wij het betreffende probleem kunnen verhelpen, zodat u spoedig over uw gelden kunt beschikken.

Prima nieuwe website

De Robeco App werkt goed, nog een kleine vereenvoudiging bij je iPhone (geen extra knop (Ok of zo) meer indrukken, gewoon onhandig).

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw mooie review en uw suggestie.

Over Robeco

In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.