Prima, goed rendement, goede informatie

Ik beleg nu een paar jaar via Robeco, en het rendement is goed, zelfs in coronatijd. Verder is de informatie prima.

Mooi beleggingsplatform.

Een zeer uitgebreid handig beleggingsplatform met vaak goed presterende fondsen. Bovendien met One ook voor "stilzitters" een mooi presterend alternatief. Jammer vind ik het nog steeds dat jullie geen fiscaal vriendelijk pensioen-mogelijkheden aanbieden. Zoals bijv. brandnewday of de leidsche wel hebben.

ruim voldoende

• Service en klantvriendelijkheid N.v.t.

zeer ruime keuze uit fondsen

misschien wel een te uitgebreide keuze uit fondsen. Af en toe zie je door de bomen het bos niet meer. de Android app is echter compleet achterhaald. deze heeft echt hoognodig een update nodig. Niet overzichtelijk, niet goed leesbaar, geen duidelijke knoppen en bij fondsinformatie wordt je omgeleid naar je webbrowser?

Zeer slecht!

Zonder eerst te informeren wordt de rekening geblokkeerd, waarna door mij aanvullende info moet worden verstrekt. Nadat dit is gebeurd duurt het nog te lang voordat de blokkade wordt opgeheven! Verder zéér slecht telefonisch bereikbaar!

• Service en klantvriendelijkheid

Prima App maar moet uitgebreid worden.

Ik gebruik hoofdzakelijk de App op mijn IPhone. Ik vind dat de app dezelfde details moet kunnen geven als de website. Daar valt nog een verbeterslag te maken.

• Service en klantvriendelijkheid N.v.t.

Zowel de site is makkelijk als in contact komen met een adviseur gaat gemakkeljk.

De informatie op de site is duidelijk. Indien gewenst legt een adviseur uit wat de + en - zijn van bepaalde producten. Maar altijd met als uitgangspunt wat wilt de klant .

• Service en klantvriendelijkheid

vroeger was het beter omdat het persoonlijker was.

ik heb niet zoveel met computers. Kijk dan ook niet geregeld op berichten. Online beleggen zal zeer zeker van nu en de toekomst zijn en blijven. Er zit echter geen enkel gevoel bij.

up-to-date, correct en snel

via email op de hoogte houden. Weet je het niet dan kun je altijd vragen stellen. Website makkelijk te bedienen.

• Service en klantvriendelijkheid

Te vaak ergernis over niet actuele koers van de fondsen.

Informatie met betrekking tot de fondsen is wel aardig maar de website heeft te vaak problemen met de weergave van de actuele koers van een fonds.

J

J

Professioneel efficiënt bedrijf

Bedrijf sluit online goed aan bij de vragen van de klant.

Gewoon goed

Werkt makkelijk

Valt me zwaar tegen

Aparte is met Robeco dat als de beurzen ophoog gaan, er minimaal winst wordt geleverd, terwijl bij lichte verliezen van de beurs, er behoorlijke verliezen op mijn vermogen van toepassing zijn. Ik zou jullie niet aanraden, mede ook omdat de communicatie onder de maat is.

• Service en klantvriendelijkheid N.v.t.

Nieuwe rekening openen duurt extreem lang

Itt wat beloofd wordt, duurt het openen van een nieuwe rekening extreem lang (ruim 3 weken inmiddels). Heb ook al enkele keren gebeld en de terugkoppeling gehad dat het met enkele dagen geregeld is. Niet dus... dat het druk is snap ik... maar doe dan geen belofte.

• Service en klantvriendelijkheid

Uw aanbod is goed; de cijfermatige verwerking is ondoorzichtig.

xx

• Service en klantvriendelijkheid

Makkelijk in de app te regelen

Zoals boven omschreven.

goede resultaten van beleggingen

handige website en resultaten zijn goed, wat wil je nog meer.

goede mogelijkheden voor beleggingsfondsen

ik beleg al vele jaren en de fondsen zijn goed. Goed voorlichting over resultaten

• Service en klantvriendelijkheid

ervaring was goed, maar ik kan geen geld meer storten op de rekening van mijn kleinkinderen!

Gebruik Robeco voor eigen beleggingen en ben ook gemachtigd op de rekeningen van mijn kleinkinderen. Maar daar zit een probleem, ik kan van mijn eigen rekening blijkbaar geen geld meer over maken naar de robeco rekening van mijn kleinkinderen. Vooralsnog zie ik daar geen oplossing voor, anders dan overstappen naar een andere aanbieder.

• Service en klantvriendelijkheid N.v.t.

Werkwijze is eenvoudig. Ik heb slechts 1 probleem en dat is dat ik een onjuiste invoer van mij niet kan wissen, Mogelijk is mijn onervarenheid de oorzaak.

• Service en klantvriendelijkheid

Mijn eerste belegging, vele jaren geleden.

Uiterst gemengd. Meerdere ambitieuze, vaak wisselende account managers met geringe kennis van mijn dossier. Overdaad aan fondsen. Lang verhaal kort => na verloop van tijd alles opgeruimd en deels toegevoegd aan mijn belegging in het oorspronkelijke Robeco, dat intussen al enkele keren van naam is gewisseld. Bevalt me prima.

• Online gemak N.v.t.

Opdrachten naar tevredenheid uitgevoerd

De opdrachten kunnen duidelijk op de site worden aangevraagd.

• Service en klantvriendelijkheid N.v.t.

Prima. Ik kijk maar af en toe naar het rendement van mijn Robeco-belegging

Prima, maar ik ben een vrij passieve klant

• Service en klantvriendelijkheid N.v.t.

Problemen met openen nieuwe rekening opgelost

Kon geen nieuwe rekening openen bij Robeco. Kopie bankafschrift van een gerenommeerde Nederlandse bank werd niet geaccepteerd. Klantenservice belde mij op om het probleem te verhelpen. Dit is uiteindelijk gelukt met een bevestiging van de bank.

Over Robeco

In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.