Filters

6

Weinig info ook over transfer naar Evi

Ik weet niet wat op de langere termijn voor mij de beste strategie moet zijn nu Robeco het beheer van beleggingsportefeuille heeft overgedragen aan Evi van Lanschot

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
2

Online opdracht niet uitvoerbaar

Ik wilde online opdracht geven voor verkoop van Robeco fondsen, ,bij de knop opdracht uitvoeren, gebeurde er niks. Uiteindelijk gebeld met de klantenservice, opdracht was niet zichtbaar, daarna heeft de medewerker handmatig de verkoop doorgev oerd. De medewerker was vriendelijk en behulpzaam!

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

tot nu toe bij alles wat ik wil doen perfect

waarom verplicht als ik op verschillende manieren mijn mening kan geven?

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

Goed

Correcte terug koppeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

Over het algemeen beoordeel ik Robeco als goed

Beleg al vele tientallen jaren bij Robeco en zie geen reden om te stoppen. Betrouwbaar en dat is heel belangrijk,

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

Prima betrouwbaar rendement

Goede fondsen in een gemakkelijke betrouwbare online omgeving

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

Goed rendement.

Goed rendement en gemakkelijk inleggen en/of opnemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.
8

betrouwbaar bedrijf

Al jaren beleg ik bij Robeco, dat bevalt goed, het rendement is hoger dan het op een spaarrekening zou zijn. Kopen en verkopen via de beleggingsfondsen is eenvoudig. Wel jammer dat er afscheid is genomen van de particuliere klanten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

Positief ben al jaren klant

Al jaren klant bevalt goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

Rendabel en betrouwbaar

De prettige app en de goede bereikbaarheid van personen, die zeer vriendelijk en geduldig advies en hulp verlenen, onderscheid Robeco zich van het grootste deel van de financiële instellingen. Verder heb ik in de loop van de vele jaren dat ik diensten afneem uiterst zelden een teleurstelling moeten slikken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

uitstekend

ben een kleine speler maar bij Robeco maakt dat geen verschil

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

Helpdesk is prima . IT is slecht

Nieuwkomer

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

Prima service, goede website, betrouwbaar

Rendementen zijn prima; maar Robeco onderscheidt zich ook in het relatiebeheer. Hun informatie is fijn en wordt op een aantrekkelijke manier gepresenteerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
9

Heel goed

Altijd zeer correct behandeld door keurig/professioneel personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

Verbetering met vroeger

Het aankopen van de fondsen is door toevoeging van de veiligheid alleen maar beter geworden en de manier van fondsen kopen en verkopen is stukken makkelijker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

Gemak dient de mens, en mij ook.

Ik ben geen financieel specialist, eigenlijk modder ik maar wat aan. Het is dan wel prettig om in elk geval een bedrijf met een reputatie mee te hebben. Tot nu toe zijn de resultaten ook wel goed, ik ben dus tevreden. Wat zou er beter kunnen .. gebruik van de website over (bijvoorbeeld) de telefoon is soms onverwacht moeilijk. Niet zodanig moeilijk dat ik opgeef, of radeloos word, maar net even onprettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

Altijd goede en duidelijke informatie

Niet alleen per internet bereikbaar maar ook als het nodig is contact met een persoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
1

Geen woorden voor

Slechte klantenservice die niet hulpvaardig is bij het openen van een rekening. Website loopt vast wanneer een 1e storting gedaan moet worden. Klantenservice heel vriendelijk zonder te kunnen helpen. Dit na jaren mogen wachten om een rekening te kunnen openen...

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
6

Ruime fonds keuze waaronder met hoog rendement

Ik heb de rekening sinds 1987. dus 46 jaar. ben 15 jaar geleden intensiever gaan spreiden en meer uitdagende fondsen gaan kiezen. Ik volg de koersen via een Google sheet met mufunds functie en log weinig in inloggen gaat moeizaam sinds de methode wijziging vorig jaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
4

Geen app

Inloggen is lastig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.
7

Redelijk

Het duurt erg lang dat bij verkoop het bedrag op mijn prive rekening staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
7

Het verifieren was erg lastig

Mijn man was inmiddels overleden. Zijn beleggingen werden door mij geerfd. Ik kon dat bedrag niet overschrijven op mijn rekening, het werd op zijn naam ondergebracht onder mijn beleggingen met zijn rekeningnummer. Vervolgens moest ik bewijzen dat mijn overleden man was wie hij was. Mij restte als enige oplossing zijn beleggingen te verkopen. Dit was niet erg klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
6

Inloggen lastiger geworden

Het inloggen en vervolgens werken met mij laptop levert problemen op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
1

Mensonterend

Al meer dan 1,5 bezig met identificatieproces; lukt niet. Tientallen telefoontjes en mailtjes; geen oplossing. Mijn geld staat ondertussen renteloos op een rekening waar ik zelf niet bij kan. Dit lijkt op bewuste verduistering!

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

Prima nieuwe website

De Robeco App werkt goed, nog een kleine vereenvoudiging bij je iPhone (geen extra knop (Ok of zo) meer indrukken, gewoon onhandig).

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid

Over Robeco

In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.