Uitstekende service!

Ik ben zeer tevreden

Robeco is goed bereikbaar (ook telefonisch bij problemen). Goede mailvoorziening om up to date te blijven

• Service en klantvriendelijkheid

Vele opties en goede rendementen

Uitstekend.

Goed presterende fondsen. Duidelijke uitleg fondsen. Makkelijk een selectie te maken uit de fondsen. Prima analyses.

uitstekend

mooie manier om "de kleine man"te laten beleggen en een uitstekend rendament te halen op mijn zuur verdiende geld.

• Service en klantvriendelijkheid

Op het goede moment ingestapt, al een rendement van 25% gehaald. Natuurlijk is dit geweldig. Nu afwachten wat de rest van het jaar wordt.

prima fondsen

voldoende keuze uit prima fondsen

rustig beleggen.

Heel lang gelden hebben mijn vrouw en ik bij enkele fondsaanbieders een kleine portefeuille samengesteld. Elke keer als er wat geld vrij is, stort ik bij. De rest zoeken de fondsbeheerders maar uit.

• Service en klantvriendelijkheid

Het rendement en de service maken zich meer dan waar.

Goed.

Geweldige hulp service-desk

Bij het vernieuwen van mijn wachtwoord werd ik op een bijzondere manier geholpen door uw medewerker. We hebben ±1 uur aan de telefoon gezeten, maar het is gelukt. Vraag blijft wel of het niet wat makkelijker kan voor een IT-nitwit als ik

Rendementshistorie niet actueel

Sorry, ik kan er met mijn pet niet bij: op 10 juli wordt nog altijd gerekend met data van 31 mei! Corona-updates worden toch ook dagelijks bijgewerkt?

• Service en klantvriendelijkheid

dank voor het prachtige boeket!

Namens mijn moeder wil ik de heer D. Rensen heel hartelijk danken voor het prachtige boeket. Wat vreselijk aardig!

service is niet voldoende

In het verleden heb ik via de robeco aandelen fortis aangeschaft. Fortis is tijdens de financiële crisis deels geannexeerd door de Nederlandse overheid. Inmiddels is er een schikking overeen gekomen. Aan deze schikking kan ik niet deelnemen omdat, volgens robeco, mijn gegevens inzake de privacywet niet langer dan 7 jaar mogen worden bewaard hierdoor wordt mij een financiële vergoeding door de neus geboord. Vraag me af hoe het bij andere financiële instellingen is geregeld.

is ronduit slecht

voor een overleden client probeer ik zaken te regelen, daarbij lijkt het welhaast onmogelijk om met Robeco in contact te komen. De website biedt daartoe geen mogelijkheden, misschien zie ik daarbij iets over hethoofd, ik vind het ongelooflijk klantonvriendelijk.

• Service en klantvriendelijkheid

Tot nu toe ruim voldoende

Ik beleg sinds kort (zakelijk) via Robeco One. Dat doe ik via maand beleggen. Zo worden mijn beleggingen gespreid door de tijd. De beleggingsmix kan ik zelf instellen. Voorlopig maar even voor defensief gekozen i.v.m. de corona crisis. Het grote voordeel is dat je er zelf niet continu op hoeft te letten. De samenstelling van de Robeco One Fondsen wordt goed beheerd door Jeroen Blokland. Bij beleggen horen dalingen en stijgingen. Niemand heeft een glazen bol. Dus dat moet je accepteren. Zelf nog 2 nieuwe klanten aangebracht. De laatste bonusuitkering liep niet goed, maar via een uitstekende en vriendelijke (telefonische) klantenservice was het in 2 dagen opgelost.

Erg goed

Robeco is een erg goede onderneming. Het enige wat wel beter zou kunnen is het aanvragen van een rekening. Het aanleveren van stukken zou een stuk makkelijker moeten zijn.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Zet gewoon op de jullie website dat je geen zakelijke klanten wilt hebben, in plaats van net te doen alsof je moeiteloos een zakelijke rekening kunt openen. Scheelt hoop irritatie!

• Service en klantvriendelijkheid

Bij het openen van de rekening en ook daarna prettig en duidelijk contact gehad.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Hele slechte service, na een week van bellen en een hoop valse informatie en toezeggingen nog steeds geen rekening geopend.

• Service en klantvriendelijkheid

Wij vinden het heel vervelend dat u uw ervaring met Robeco als negatief heeft ervaren. Helaas kunnen wij zonder de ontbrekende informatie geen rekening voor u openen. Mocht u die alsnog willen aanleveren, dan doen wij dat vanzelfsprekend graag voor u.

Vriendelijk, behulpzaam, duidelijk

• Service en klantvriendelijkheid

Moest helaas een rekening opzeggen. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Alle jaren daarvoor ook geen enkel probleem tegengekomen.

• Online gemak N.v.t.
  • Service en klantvriendelijkheid

Ben goed tevreden over het totaalpakket. Een minpuntje vind ik dat de waarde/koers van de in fondsen een dag achterlopen

Over Robeco

In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.