Prima voorlichting

Op zowel de website als de nieuwsbrieven staat een heldere uitleg over de stand van zaken.

• Service en klantvriendelijkheid

Solide, gevangen in de bankingregels

Door de nieuwe regels zijn zaken wat star, dus ga ik mijn heil elders zoeken.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review. Jammer dat u Robeco gaat verlaten. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit uiteraard graag.

Na 35 min wachten bij een zenuwslopend gejengel afgehaakt.

Zie boven.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review. Vervelend om te vernemen dat u lang heeft moeten wachten, dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb u een e-mail gestuurd, zodat wij na kunnen gaan waarmee wij u van dienst kunnen zijn.

Fijne beleggings site, makkelijk en eenvoudig beleggen

Je kan makkelijk kopen en verkopen, de opdrachten zijn goed en makkelijk in te voeren. Nadeel is dat straks( oktober 2022) Roparco, Het niet belegde deel van de rekening vervalt, en bij een andere bank als tegenrekening moet zijn.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review! Ondanks het stoppen van Roparco, hopen wij u op beleggingsgebied nog vele jaren naar tevredenheid van dienst te mogen zijn.

Communicatie omtrent einde Roparco zou iets duidelijker en gebruiksvriendelijker kunnen. Openen nwe Robeco One rekening moet zsm weer mogelijk worden.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw bericht en suggestie! Als bestaande klant kunt u een extra rekening openen naast uw bestaande Robecorekening. Belt u gerust even, zodat wij u hier verder mee kunnen helpen. Daarnaast hopen wij uiteraard dat het openen van een nieuwe rekening snel voor iedereen weer mogelijk is.

Soms ietwat moeizaam.

De afgelopen jaren ben ik over-all redelijk tevreden over de dienstverlening van Robeco en de resultaten van de fondsen waarin ik beleg. De identiteitsvaststelling in het kader van witwasbestrijding vond ik echter vreselijk klantonvriendelijk.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw mooie en eerlijke review. Het identificatieproces is helaas voor meer klanten niet soepel verlopen. Gelukkig is dit achter de rug en kunnen wij ons weer focussen op bieden van een excellente dienstverlening. Wij hopen u dan ook nog lang van dienst te kunnen zijn.

Ruim assortiment en transparant

Over het algemeen gewoon tevreden

• Service en klantvriendelijkheid

Dank u wel voor uw mooie bericht. Uiteraard hopen wij u nog lang van dienst te kunnen zijn!

Groot aanbod, veel info

Ik wordt regelmatig per mail op de hoogte gehouden van het huidige aanbod en de invloed hierop door de economische toestand in de wereld.

• Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie bericht!

In de Robeco app zijn resultaten goed te volgen. Verder prima bereikbaar en wordt goed geholpen.

Behulpzaam

Goede hulp, duidelijke websites

• Service en klantvriendelijkheid

Dank u wel! Hier worden wij blij van.

Betrouwbaarheid.

Voor mij is Robeco een betrouwbaar adres.

• Service en klantvriendelijkheid

Bedankt voor uw mooie review!

ik heb een positieve ervaring tot nu toe

Mijn ervaringen met Robeco zijn tot nu toe positief. Het rendement kan beter.

• Service en klantvriendelijkheid

Wat fijn dat uw ervaringen met onze dienstverlening goed zijn. Dat vinden wij erg belangrijk. Indien u uw portefeuille en de rendementen eens wilt bespreken met één van onze beleggingsspecialisten, dan denken zij graag met u mee.

IK VIND HET GOED GAAN MET ZELF BELEGGEN

ZIE BOVEN

• Service en klantvriendelijkheid

Wat goed! Indien u eens wilt sparren met één van onze beleggingsspecialisten, kunt u altijd contact met ons opnemen. We denken graag met u mee.

zeer slecht

Slecht zeer slecht en waardeloos ... Ben nu al bijna anderhalf jaar bezig om een rekening officieel op te heffen .. dit na vele officiele documenten te hebben ingeleverd. Het enige waar het wachten op is, is een officiele bevestiging van Robeco ... deze wordt nog steeds tegengehouden ..... Zij beweren nu dat ik zelf het saldo heb overgeboekt van de Robeco spaarrekening (wat n insinuatie) moet nu weer een recente bankafschrift inleveren voor een officiele beeindiging (de zoveelste)

• Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het spijtig dat u onze dienstverlening als niet prettig heeft ervaren. Aangezien de situatie iets genuanceerder ligt dan u hier weergeeft, heeft u inmiddels privé reactie via e-mail. Wij gaan er vanuit u met dit bericht volledig geïnformeerd te hebben.

Zeer tevreden met Robeco

De persoonlijke kontakten zijn zeer goed dat geeft een vertrouwd gevoel

• Service en klantvriendelijkheid

Dank u wel voor deze mooie review!

Onder de maat voor een professionele belegger

De identificatieprocedure was een groot drama; voor mij liep het soepel, voor mijn echtgenote hebben we meer dan 10 keer contact gehad, procedure doorlopen etc. Beleggen is een, maar klantcontact, administratieve procedures etc behoren ook tot het aangeboden product. Daarnaast dient de app verbeterd te worden.

• Service en klantvriendelijkheid

Bedankt voor uw bericht. Spijtig om te vernemen dat het identificatieproces van uw echtgenote niet soepel is verlopen. Helaas heeft u hierdoor een mindere goede ervaring met ons gehad. Wij hebben u en uw vrouw in ieder geval hier zo goed mogelijk geprobeerd doorheen te loodsen. Op dit moment zijn wij druk bezig met het ontwikkelen van verbeteringen voor de App en de website. Deze verbeteringen zullen niet lang meer op zich laten wachten.

Het kan nog beter

- Wisselen van beleggingsprodukten - Limiet aan- en verkopen - Beleggen een andere valuta - Alternatief voor Roparco (Spaarrekening)

• Service en klantvriendelijkheid

steeds meer bureaucratie en minder service

openen rekening gaf problemen omdat de tegenrekening die al meer dan 40 jaar zo was niet exact dezelfde tennaamstelling had. Dit heeft 3 weken geduurd en 5 telefoontjes....... :-(((((( Afschaffing Roparco rekening is wederom een forse aderlating in de service....

• Service en klantvriendelijkheid

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het spijtig dat u onze dienstverlening niet heeft ervaren zoals u van ons mag verwachten. Wij bieden u hier uiteraard onze excuses voor aan. Wij begrijpen ook uw teleurstelling ten opzichte van het stoppen van Roparco. De lage rente en de complexiteit van het gezamenlijk met Rabobank aanbieden, zorgt ervoor dat we Roparco niet meer kunnen aanbieden tegen gunstige voorwaarden. Uiteraard blijft Robeco volledig gefocust op datgene wat we al meer dan 90 jaar met succes doen: beleggen namens onze klanten.

Robeco is betrokken bij de klant.

Goede website en app, en daarnaast met regelmaat ontvang ik goede beleggingsingsformatie.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank u wel voor u mooie bericht. Uiteraard hopen wij u nog lang van dienst te kunnen zijn!

alles goed behalve stoppen roparco

de verandering stoppen met roparco en in plats daarvan elke kwartaal verkopen fondsen om dienstverleningskosten te betalen is zeer slecht vind ik. Ik wil blijven betalen met geld en niet met mijn geinvesteerde vermogen. Waarom niet gewoon en rekening sturen naar mij en jullie vingers blijven af van mijn geinvesteerd vermogen?

• Service en klantvriendelijkheid

Bedankt voor uw reactie. Wij begrijpen uw teleurstelling, daarom hebben wij u een e-mail gestuurd met een uitgebreide reactie. Indien u nog aanvullende vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via 010 224 1199 of contact@robeco.nl.

Veel keuze,overzichtelijk en duidelijk

Kwalitatief goede fondsen,duidelijk

• Service en klantvriendelijkheid

Dank uw wel voor uw positieve bericht. Indien wij u ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dit uiteraard graag.

jullie stoppen met roparco

met roparco stoppen jullie binnenkort ,daar ben ik niet blij mee,moet nu mijn geld ergens anders storten, want ik ga deze niet beleggen bij jullie

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor uw bericht Wij begrijpen uw teleurstelling. De lage rente en de complexiteit van het gezamenlijk met Rabobank aanbieden, zorgt ervoor dat we Roparco niet meer kunnen aanbieden tegen gunstige voorwaarden. Uiteraard blijft Robeco volledig gefocust op datgene wat we al meer dan 90 jaar met succes doen: beleggen namens onze klanten.

Dienst is goed, maar ondersteunende IT (apps/site) hebben hun problemen

De beleggingsdienst werkt goed en is over het algemeen gemakkelijk in gebruik. Helaas laat Robeco voor een dienst die alleen via digitale middelen bruikbaar is het daar net iets te vaak afweten. Apps: Tenzij deze recent is bijgewerkt werkt de Robeco app compleet niet op mijn telefoon. De app die gebruikt moest worden om de identiteit te bevestigen werkte niet en zorgde er zelfs voor dat de hele telefoon crashte. Het duurde heel lang voordat deze een update kreeg waarmee zijn functie bruikbaar was (en dan nog waren er handmatige acties nodig om na de update de app te gebruiken). Zelfs de nieuwe 2fa app had de eerste keer bij het aanmaken van het token problemen. Website: De website werkt over het algemeen goed, maar bevat ook vreemde fouten. Ondanks al lang geleden melden kan de site nog altijd nog niet sorteren op percentages (iets wat je van een site in de financiële hoek toch zou verwachten). Heb je de percentages 6% 10% en 9% en sorteer je ze aflopend dan krijg je 9%, 6% en als laatste 10%. Want 10 is kleiner dan 6 als je alfabetisch sorteert. Helaas hebben we het hier over getallen. Algemeen: Zoals uit bovenstaande wel blijkt zit mijn lage score vooral in de site en apps. De opties voor verantwoorde beleggingen zijn goed. Het automatisch inleggen werkt ook fijn en bespaart veel werk. Ook de kostenopbouw is tegenwoordig goed inzichtelijk. Alles bij elkaar was mijn score hoger geweest als Robeco mij niet zoveel problemen met de apps had gegeven.

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het spijtig dat u problemen ervaart bij gebruik van de App en dat de weergave van de website niet geheel aan uw verwachtingen voldoet. Op dit moment zijn wij druk bezig met het ontwikkelen van verbeteringen voor de App en de website. Deze verbeteringen zullen niet lang meer op zich laten wachten.

Voel mij wel veilig bij Robeco.

Het is oppassen in deze tijd, ook met je beleggingen. Ik informeer mij goed en ontvang geen indicaties dat ik mij bij Robeco zorgen zou moeten maken. Dat is dus een geweldig compliment!

• Service en klantvriendelijkheid

Dat is een mooi bericht. Dank u wel!

prima club voor beleggers.

idem

• Service en klantvriendelijkheid

Dank u wel voor uw positieve bericht. Beleggen is waar wij goed in zijn. Indien wij u ergens mee kunnen helpen of u wilt eens sparren, dan horen wij dit graag!

Over Robeco

In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.