Nieuwe site slecht

Anders zag je gelijk het rente percentage in een totaal aanzicht . Nu is het verdwenen en is het veel moeilijker om de aandelen met elkaar te vergelijken.

Gewoon goed

Goed bereikbare en duidelijke site om mijn beleggingsportefeuille te raadplegen.

redelijk tot goed

Inkoop en verkoop was in het nieuwe systeem even wennen. De resultaten van de beleggingen kunnen beter maar dat is afhankelijk van de economiën in diverse landen

• Service en klantvriendelijkheid

makkelijke app maar ondoorzichtige fondsen

Fondsnamen zijn ingewikkeld en niet altijd duidelijk

Een gebrekkige en onprofessionele systeem overgang 28 october 2022

Het navolgende betreft een rekening welke is afgesloten op 03-08-2019 en waarvoor op die datum door Robeco zowel de tegenrekening als e-mail adres is geverifieerd. Tot aan 28 oktober 2022 hebben zich zonder problemen regelmatig transacties plaatsgevonden incl. betaling Dienstverleningskosten tegen het opgegeven IBAN-nummer. In verband met de melding dat Roparco op 28 oktober zou stoppen is op de website aangegeven het saldo te doen aanwenden voor participatie in bestaande belegging. Op 4 november mocht ik met verbazing een e-mail ontvangen van Robeco onder de noemer: “De overboeking naar uw rekening is mislukt”. Als aanvulling vermeld Robeco: “ Het IBAN-nummer dat aan uw Robecorekening is gekoppeld bleek niet geschikt.” Vreemd als blijkt dat op 5 oktober 2022 nog dienstverleningskosten zijn geïncasseerd op het IBAN-nummer. Tot mijn ongenoegen moest ik constateren dat sinds Robeco op 28 oktober is overgegaan naar een nieuw systeem, het IBAN nummer welke sinds 03-08-2019 van toepassing is en op 5 oktober 2022 voor het laatst door Robeco was gebruikt, NIET meer zichtbaar was, oftewel, GEWIST! Zonder enig initiatief mijnerzijds, verscheen het oorspronkelijke IBAN nummer na ca vijf dagen weer op het rekening overzicht. In aanloop naar de opheffing van ROPARCO m.i.v. van 28 oktober is duidelijk aangegeven dat het restant op deze rekening aangewend diende te worden voor de aankoop in het bestaande Robeco Duurzaam fonds. Derhalve is het onbegrijpelijk dat Robeco het initiatief heeft genomen de balans van de ROPARCO te doen overboeking naar de tegenrekening, alhoewel tot op de dag vandaag mislukt. Alhoewel tijdens het openen van de rekening het e-mail van rekeninghouder is geverifieerd, meldt het systeem sinds de overgang dat e-mail onbekend is. Deze procedure is nogmaals herhaald met een schriftelijke bevestiging “Registratie gelukt!” als resultaat. Echter, het systeem blijft de rekening “pesten” met “e-mail adres doorgeven”. Voornoemde klachten zijn 4 november schrifteli

• Service en klantvriendelijkheid

Vernieuwing van de app en stoppen met Roparco slechte keuzes

App gebruiksonvriendelijk (qr code popt niet op en dan opnieuw inloggen en hopen op een sms code) Op mijn iPad niet meer te doen, je hebt er je telefoon bij nodig. Overzicht in de nieuwe app is slechter dan de in de oude app. Stoppen met Roparco geeft klanten minder keuzes en ik mis het gemak om over te boeken van Roparco naar een van de beleggingsfondsen. Alhoewel al 25 jaar enthousiast klant verweeg ik, als de app zo gebruiksonvriendelijk blijft, op zoek te gaan naar een andere aanbieder van beleggingsfonden

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review. Vervelend om te horen dat u problemen ervaart bij het gebruiken van de nieuwe app. Wij werken op het moment hard aan het verbeteren van de app en de nieuwe Mijn Robeco omgeving naar aanleiding van ervaringen van klanten. Mocht u problemen ervaren, neemt u dan telefonisch contact op met één van onze collega's via telefoonnummer 010-224 1199. Wij hopen u in de toekomst naar tevredenheid van dienst te mogen zijn.

Zelf ben ik tevreden over Robeco Wel wilde ik onlangs een Robeco rekening voor de 31ste verjaardag van mijn zoon openen en dat kon niet. Wat ik jammer vind want zo kan ik op een leuke manier doorgeven aan de volgende generatie dat sparen verstandig is en ook kan lonen. En nou moet ik over een ander cadeau nadenken dat wel weer op de geijkte dingen zal neerkomen.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review! Helaas is het, in verband met het aanscherpen van wet- en regelgeving en het aanpassen van onze interne richtlijnen, niet langer mogelijk om een rekening te openen voor een meerderjarig kind. Desondanks hopen wij u in de toekomst naar tevredenheid van dienst te mogen zijn en wensen wij uw zoon alvast een prettige verjaardag!

Goede site

Prima bedrijf

Dank voor uw mooie review!

Veel veranderingen maar wat wordt ik als klant er beter van .

Jullie zijn veel met jullie organisatie bezig inplaats van met beleggen! Resultaten dit jaar zijn echt slecht!

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw eerlijke review. Wij betreuren het dat u een negatieve ervaring heeft met onze dienstverlening. Wij hopen u in de toekomst naar tevredenheid van dienst te mogen zijn.

Klantvriendelijk

Zelf digitaal onhandig werd ik in alle rust door medewerker geholpen.

• Service en klantvriendelijkheid

Fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen door één van onze collega's. Dank voor uw mooie review!

Goed maar soms wat moeizaam

Over het agemeen wordt ik goed geholpen alleen was de ervaring met de id check moeizaam.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw eerlijke review! Mochten wij iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit graag.

snel en duidelijk

Snel en duidelijk

Dank voor uw mooie review!

Robeco vooral voor de fondsbelegger!

Het is jammer dat Robeco gestopt is met Roparco.

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij hopen u in de toekomst naar tevredenheid van dienst te mogen zijn.

Moet even wennen is voor oudere wat gecompliceerd maar ik denk dat het gaat lukken

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review! Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit graag.

Is altijd duidelijk /hoe je moet beleggen,

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor uw review!

Soms iets meer uitleg wat het beste is toekomst

De ervaring is goed alleen jammer van het kas geld nu moet je eigenlijk nog een spaar rekening er bij openen wat on overzichterlijk wordt

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw review! Wij hopen u in de toekomst naar tevredenheid van dienst te mogen zijn.

Niet altijd even duidelijk

De nieuwe app is zeer omslachtig. Uiteraard heb ik begrip en stel ik het op prijs dat robeco criminaliteit buiten de deur wilt houden. Maar het is zeer omslachtig. Verder heb ik regelmatig contact gehad reden was dat mijn aandeeltjes behoorlijk kelderde en ik advies wilde en dit strookje niet met wat er uiteindelijk gebeurde zodat ik behoorlijk wat geld ben kwijt geraakt. Als ik eerder uitgestapt was dan was het alles meegevallen.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor uw eerlijke review. Mocht u nogmaals over de beleggingen willen spreken, kunt u altijd telefonisch contact met Robeco opnemen via telefoonnummer 010-2242444.

Prettig

Goed geholpen. Duidelijk zo moet het.

Tevreden

Nieuwe app is wennen

• Service en klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor uw mooie review! Mochten wij u kunnen helpen bij het bekend raken met de nieuwe app, horen wij dit graag. Neemt u hiervoor telefonisch contact op via telefoonnummer 010-2241199.

Stel voor een nieuwe CEO aan te stellen!

Nieuwe Site en nieuwe app: Wil de iPhone koppelen, QR-Code onvindbaar! Wil een fonds toevoegen om aan te kopen, werkt niet! Zend per email een verzoek om dit op te lossen en ontvang het bericht: Wij doen ons best om binnen vier weken uw e-mail te beantwoorden. DIT IS ABSURT.

• Service en klantvriendelijkheid

Wat vervelend dat u problemen heeft gehad met het inloggen en op de website. U heeft inmiddels een e-mail van ons ontvangen om u hierbij te helpen. Indien het koppelen van de iPhone toch nog niet lukt, neemt u dan gerust contact op via 010-224 1199. Wij ondersteunen u hier graag bij.

zeer slecht

de klantvriendelijkheid is ver te zoeken. jullie denken het allemaal beter te weten en negeren de zienswijze van de klant. fout op fout wordt gemaakt en niet of nauwelijks opgelost

Dank voor uw review!

waardeloos

Ik was even uitgestapt uit fondsen vanwege het slechte beursklimaat en mijn Roparco saldo overgebracht naar de tegenrekening. OK dat was precies de bedoeling van Robeco. Nu kreeg ik nadat ik dat uitgevoerd had meteen het bericht dat mijn rekening geblokkeerd is tot het einde van Oktober 2022. Net nu de beurs het dieptepunt bereikt heeft en ik weer wilde gaan beleggen. Wat is dat voor beleid van Robeco?? Echt waardeloos. Weet niet wat hiervan de bedoeling is maar ik weet wel dat ik nu mijn rekening ga opheffen. Ben lang klant geweest maar nu is het over met mijn positieve gevoel voor Robeco. Ga dus mijn rekening opheffen!

• Service en klantvriendelijkheid

Wat vervelend dat u een vervelende ervaring heeft. Wij hebben u inmiddels via e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Helder en duidelijk

Makkelijk in gebruik, wijst zichzelf. Overzichtelijke website.

• Service en klantvriendelijkheid

Dank voor de mooie review!

Men doet wat ik wil

Wat fijn, dank u wel!

Over Robeco

In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.