Filters

8

Prima, goed rendement, goede informatie

Ik beleg nu een paar jaar via Robeco, en het rendement is goed, zelfs in coronatijd. Verder is de informatie prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

Mooi beleggingsplatform.

Een zeer uitgebreid handig beleggingsplatform met vaak goed presterende fondsen. Bovendien met One ook voor "stilzitters" een mooi presterend alternatief. Jammer vind ik het nog steeds dat jullie geen fiscaal vriendelijk pensioen-mogelijkheden aanbieden. Zoals bijv. brandnewday of de leidsche wel hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
7

ruim voldoende

.

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.
7

zeer ruime keuze uit fondsen

misschien wel een te uitgebreide keuze uit fondsen. Af en toe zie je door de bomen het bos niet meer. de Android app is echter compleet achterhaald. deze heeft echt hoognodig een update nodig. Niet overzichtelijk, niet goed leesbaar, geen duidelijke knoppen en bij fondsinformatie wordt je omgeleid naar je webbrowser?

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
1

Zeer slecht!

Zonder eerst te informeren wordt de rekening geblokkeerd, waarna door mij aanvullende info moet worden verstrekt. Nadat dit is gebeurd duurt het nog te lang voordat de blokkade wordt opgeheven! Verder zéér slecht telefonisch bereikbaar!

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
7

Prima App maar moet uitgebreid worden.

Ik gebruik hoofdzakelijk de App op mijn IPhone. Ik vind dat de app dezelfde details moet kunnen geven als de website. Daar valt nog een verbeterslag te maken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.
7

Zowel de site is makkelijk als in contact komen met een adviseur gaat gemakkeljk.

De informatie op de site is duidelijk. Indien gewenst legt een adviseur uit wat de + en - zijn van bepaalde producten. Maar altijd met als uitgangspunt wat wilt de klant .

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

vroeger was het beter omdat het persoonlijker was.

ik heb niet zoveel met computers. Kijk dan ook niet geregeld op berichten. Online beleggen zal zeer zeker van nu en de toekomst zijn en blijven. Er zit echter geen enkel gevoel bij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.
10

up-to-date, correct en snel

via email op de hoogte houden. Weet je het niet dan kun je altijd vragen stellen. Website makkelijk te bedienen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
5

Te vaak ergernis over niet actuele koers van de fondsen.

Informatie met betrekking tot de fondsen is wel aardig maar de website heeft te vaak problemen met de weergave van de actuele koers van een fonds.

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

J

J

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

Professioneel efficiënt bedrijf

Bedrijf sluit online goed aan bij de vragen van de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
10

Gewoon goed

Werkt makkelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
6

Valt me zwaar tegen

Aparte is met Robeco dat als de beurzen ophoog gaan, er minimaal winst wordt geleverd, terwijl bij lichte verliezen van de beurs, er behoorlijke verliezen op mijn vermogen van toepassing zijn. Ik zou jullie niet aanraden, mede ook omdat de communicatie onder de maat is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.
4

Nieuwe rekening openen duurt extreem lang

Itt wat beloofd wordt, duurt het openen van een nieuwe rekening extreem lang (ruim 3 weken inmiddels). Heb ook al enkele keren gebeld en de terugkoppeling gehad dat het met enkele dagen geregeld is. Niet dus... dat het druk is snap ik... maar doe dan geen belofte.

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
7

Uw aanbod is goed; de cijfermatige verwerking is ondoorzichtig.

xx

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

Makkelijk in de app te regelen

Zoals boven omschreven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede resultaten van beleggingen

handige website en resultaten zijn goed, wat wil je nog meer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
8

goede mogelijkheden voor beleggingsfondsen

ik beleg al vele jaren en de fondsen zijn goed. Goed voorlichting over resultaten

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
6

ervaring was goed, maar ik kan geen geld meer storten op de rekening van mijn kleinkinderen!

Gebruik Robeco voor eigen beleggingen en ben ook gemachtigd op de rekeningen van mijn kleinkinderen. Maar daar zit een probleem, ik kan van mijn eigen rekening blijkbaar geen geld meer over maken naar de robeco rekening van mijn kleinkinderen. Vooralsnog zie ik daar geen oplossing voor, anders dan overstappen naar een andere aanbieder.

  • Aanbevelen? Nee
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.
8

Goed

Werkwijze is eenvoudig. Ik heb slechts 1 probleem en dat is dat ik een onjuiste invoer van mij niet kan wissen, Mogelijk is mijn onervarenheid de oorzaak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid
7

Mijn eerste belegging, vele jaren geleden.

Uiterst gemengd. Meerdere ambitieuze, vaak wisselende account managers met geringe kennis van mijn dossier. Overdaad aan fondsen. Lang verhaal kort => na verloop van tijd alles opgeruimd en deels toegevoegd aan mijn belegging in het oorspronkelijke Robeco, dat intussen al enkele keren van naam is gewisseld. Bevalt me prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak N.v.t.
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.
10

Opdrachten naar tevredenheid uitgevoerd

De opdrachten kunnen duidelijk op de site worden aangevraagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.
8

Prima. Ik kijk maar af en toe naar het rendement van mijn Robeco-belegging

Prima, maar ik ben een vrij passieve klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid N.v.t.
8

Problemen met openen nieuwe rekening opgelost

Kon geen nieuwe rekening openen bij Robeco. Kopie bankafschrift van een gerenommeerde Nederlandse bank werd niet geaccepteerd. Klantenservice belde mij op om het probleem te verhelpen. Dit is uiteindelijk gelukt met een bevestiging van de bank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Online gemak
  • Service en klantvriendelijkheid

Over Robeco

In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd