
Dank voor uw review. Jammer dat u Robeco gaat verlaten. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit uiteraard graag.
Dank voor uw review. Vervelend om te vernemen dat u lang heeft moeten wachten, dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb u een e-mail gestuurd, zodat wij na kunnen gaan waarmee wij u van dienst kunnen zijn.
Dank voor uw review! Ondanks het stoppen van Roparco, hopen wij u op beleggingsgebied nog vele jaren naar tevredenheid van dienst te mogen zijn.
Dank voor uw bericht en suggestie! Als bestaande klant kunt u een extra rekening openen naast uw bestaande Robecorekening. Belt u gerust even, zodat wij u hier verder mee kunnen helpen. Daarnaast hopen wij uiteraard dat het openen van een nieuwe rekening snel voor iedereen weer mogelijk is.
Dank voor uw mooie en eerlijke review. Het identificatieproces is helaas voor meer klanten niet soepel verlopen. Gelukkig is dit achter de rug en kunnen wij ons weer focussen op bieden van een excellente dienstverlening. Wij hopen u dan ook nog lang van dienst te kunnen zijn.
Dank u wel voor uw mooie bericht. Uiteraard hopen wij u nog lang van dienst te kunnen zijn!
Dank u wel voor uw mooie bericht!
Dank u wel voor uw mooie bericht. Uiteraard hopen wij u nog lang van dienst te kunnen zijn!
Dank u wel! Hier worden wij blij van.
Bedankt voor uw mooie review!
Wat fijn dat uw ervaringen met onze dienstverlening goed zijn. Dat vinden wij erg belangrijk. Indien u uw portefeuille en de rendementen eens wilt bespreken met één van onze beleggingsspecialisten, dan denken zij graag met u mee.
Wat goed! Indien u eens wilt sparren met één van onze beleggingsspecialisten, kunt u altijd contact met ons opnemen. We denken graag met u mee.
Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het spijtig dat u onze dienstverlening als niet prettig heeft ervaren. Aangezien de situatie iets genuanceerder ligt dan u hier weergeeft, heeft u inmiddels privé reactie via e-mail. Wij gaan er vanuit u met dit bericht volledig geïnformeerd te hebben.
Dank u wel voor deze mooie review!
Bedankt voor uw bericht. Spijtig om te vernemen dat het identificatieproces van uw echtgenote niet soepel is verlopen. Helaas heeft u hierdoor een mindere goede ervaring met ons gehad. Wij hebben u en uw vrouw in ieder geval hier zo goed mogelijk geprobeerd doorheen te loodsen. Op dit moment zijn wij druk bezig met het ontwikkelen van verbeteringen voor de App en de website. Deze verbeteringen zullen niet lang meer op zich laten wachten.
Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het spijtig dat u onze dienstverlening niet heeft ervaren zoals u van ons mag verwachten. Wij bieden u hier uiteraard onze excuses voor aan. Wij begrijpen ook uw teleurstelling ten opzichte van het stoppen van Roparco. De lage rente en de complexiteit van het gezamenlijk met Rabobank aanbieden, zorgt ervoor dat we Roparco niet meer kunnen aanbieden tegen gunstige voorwaarden. Uiteraard blijft Robeco volledig gefocust op datgene wat we al meer dan 90 jaar met succes doen: beleggen namens onze klanten.
Dank u wel voor u mooie bericht. Uiteraard hopen wij u nog lang van dienst te kunnen zijn!
Bedankt voor uw reactie. Wij begrijpen uw teleurstelling, daarom hebben wij u een e-mail gestuurd met een uitgebreide reactie. Indien u nog aanvullende vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via 010 224 1199 of contact@robeco.nl.
Dank uw wel voor uw positieve bericht. Indien wij u ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dit uiteraard graag.
Hartelijk dank voor uw bericht Wij begrijpen uw teleurstelling. De lage rente en de complexiteit van het gezamenlijk met Rabobank aanbieden, zorgt ervoor dat we Roparco niet meer kunnen aanbieden tegen gunstige voorwaarden. Uiteraard blijft Robeco volledig gefocust op datgene wat we al meer dan 90 jaar met succes doen: beleggen namens onze klanten.
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het spijtig dat u problemen ervaart bij gebruik van de App en dat de weergave van de website niet geheel aan uw verwachtingen voldoet. Op dit moment zijn wij druk bezig met het ontwikkelen van verbeteringen voor de App en de website. Deze verbeteringen zullen niet lang meer op zich laten wachten.
Dat is een mooi bericht. Dank u wel!
Dank u wel voor uw positieve bericht. Beleggen is waar wij goed in zijn. Indien wij u ergens mee kunnen helpen of u wilt eens sparren, dan horen wij dit graag!
In Nederland kun je bij heel wat aanbieders beleggen. Maar er is maar één partij die al 90 jaar volledig gespecialiseerd is in beleggen. Die zelf fondsen ontwikkelt en beheert voor klanten, groot en klein. Wij bieden online beleggen voor iedereen. We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd