Buitengewoon tevreden.

We zijn blij dat mijn zus en zwager Wuijts hebben aanbevolen. Vanaf het eerste contact in de winkel hadden we een goed gevoel. Eerlijk advies en de offerte duidelijk en zorgvuldig beschreven. Denkt goed met ons mee. De uitvoering verliep volgens plan. Kortom we zijn zeer blij met deze keuze.

• Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Geweldig, van oriëntatie tot en met de levering

Op alle fronten aandacht voor de klant. Het begint al bij de afstemming van de mogelijkheden en gaat door tot de bevestiging, communicatie over de levering en de perfecte plaatsing en opvolging. Als je kwaliteit wil, dan kies je voor Wuijts.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer tevreden met de aanschaf van nieuwe gordijnen

Ik heb het bezoek aan Aan Huis als zeer prettig ervaren. Ik ben heel goed geholpen om de juiste keuze voor gordijnen te kunnen maken. Ik heb meerdere malen stofstalen mee naar huis mogen nemen om dit in onze eigen woonkamer te kunnen beoordelen. Ik kon de stoffen een paar dagen thuis beoordelen. Dat vond ik heel fijn, omdat de gordijnen ‘s avonds en overdag heel anders tot zijn recht komen. Hierbij voelde ik een stuk minder druk dan andere aanbieders, die vaak wilden dat ik de stoffen dezelfde dag of de dag erop al terug moest brengen. Ik vond de aanschaf van gordijnen niet goedkoop, maar ik ben zeer tevreden dat ik voor kwaliteit ben gegaan, want dat zie je echt terug in het eindresultaat. Ik vond de medewerkers in de winkel heel vriendelijk en behulpzaam. De medewerkers van de montage hebben de tijd genomen om het zo mooi mogelijk op te hangen. De gordijnen werden zelfs nog na gestoomd om de plooien mooi te laten vallen. Ik ben echt heel blij met deze nieuwe gordijnen die zorgen voor sfeer en geborgenheid. Wat een verschil!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Ik ben uiterst tevreden over de dienstverlening van An Huis Utrechtht de dienstverlening

zeer goede collectie . Uitstekende voorlichting over de producten waarvoor alle tijd werd genomen. Uitstekende installatie van de gekochte kasten

• Ervaring met: Kasten

Wij zijn zeer tevreden

Er werd goed met ons meegedacht. We werden altijd vriendelijk ontvangen. De planning werd bewaakt. Alles is keurig op tijd geleverd!

• Ervaring met: N.v.t.

In de winkel geweldig, daarna teleurstellend.

We werden in de winkel ontzettend goed geholpen, dit gaf veel vertrouwen en durfden het aan de grote order hier weg te zetten. Maar de geleverde vloer is verkeerd versneden, waardoor uiteindelijk de keukenboer bij heeft moeten sturen en blijven met 2 onnodige snijnaden zitten. Een aantal hoge plinten konden we zelf nog aan de muur bevestigen en de taatsdeur hebben we na 2x werklui die langskwamen om te beoordelen geannuleerd. Voor de vloer is geen verantwoording genomen of tegemoetkoming aangeboden en waar er in het begin zo meegedacht werd, werd er met de deur continue gepiept over een verloop van 0.3cm over 15cm dorpel ipv een oplossing te bieden. De concurrent deed dat gelukkig wel en was nog goedkoper ook. Wij zullen er niet meer terugkeren.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Sabine, We betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden bent over onze geleverde producten en uitgevoerde werkzaamheden. Tijdens het gehele proces hebben wij nauw contact gehad met jullie, daarom dat deze review ons ook verrast. Uiteraard zijn wij bereid contact met jullie op te nemen om het gehele proces positief af te sluiten met elkaar, indien jullie daarvoor open staan. Hartelijke groet, Team Wuijts Wooncomfort B.V.

Volgende keer zouden we het weer doen!

We werden geholpen door Marloes voor ons nieuwbouwhuis waar vloeren, stucwerk, behangen en schilderwerk werden gedaan. Marloes coördineerde het hele gebeuren en hield ons op de hoogte wat we als prettig hebben ervaren. De grootste zaken waren op tijd af zodat we op tijd onze woning konden betrekken. Het heeft ons ontzorgd. Enkele zaken die niet netjes of onvoldoende waren uitgevoerd zijn later in orde gemaakt. Wanneer we weer voor de keuze zouden komen te staan zouden we het precies zo weer doen en in zee gaan met Marloes/woninginrichting aan huis.

• Ervaring met: Verf en behang

Heel erg goed.

Team in de vestiging en de monteurs zijn erg vriendelijk, professioneel en behulpzaam.

• Ervaring met: N.v.t.

Prima ervaring goed advies en service

Zeer tevreden over Wuijts woninginrichting

Voor de inrichting van ons nieuwbouwappartement zijn we prima geholpen door, in ons geval, Marloes. Tussentijds hebben we, steeds in overleg, nog zaken kunnen aanpassen. Dat was allemaal geen probleem . Ook zijn we zeer tevreden over de personen die uiteindelijk de werkzaamheden uitvoerden; allemaal vaklui die heel secuur hun werk doen. Wij zijn blij dat we met Wuijts in zee zijn gedaan; alle werkzaamheden zijn geheel naar tevredenheid en allemaal volgens planning uitgevoerd. Onze complimenten!

• Ervaring met: Specials

Wij zijn voor onze nieuwbouwwoning keurig geholpen door Wuijts Wooncomfort. Ze hebben goed meegedacht over de gordijnen, het behang, en de vloeren. Prachtige spullen en alles uitstekend gelegd+gehangen. Aanrader!

• Ervaring met: Vloeren

Met een goed gevoel alles uit handen gegeven.

Goede begeleiding tijdens het proces, werk van hoge kwaliteit, zowel schilder, stucadoor, gordijnen en vloeren, alles mooi afgewerkt. Zelfs tijdens deze corona crisis toch bijna alles op tijd geleverd en afgewerkt. Onze complimenten.

fantastisch

Wij hebben de inrichting van ons appartement helemaal uitbesteed aan Wuijts Woninginrichting (vloeren, wandafwerking, gordijnen, inbouwkasten etc.). Alles is naar wens verlopen en kleine problemen werden meteen opgelost. Anna van Zanten, een van de stylistes, heeft ons met de nodige deskundigheid geadviseerd en begeleid. Wij zijn zeer tevreden!

• Ervaring met: Vloeren

In een zin, mijn ervaring met Wuijts woninginrichting is geweldig.

Voortraject: alle tijd om samen mijn wensen door te nemen, stalen te vergelijken, keuzen te maken. Geen probleem dat het gereedkomen van de bouw langer duurde dan oorspronkelijk gepland. Duidelijke afspraken over de werkzaamheden en flexibiliteit toen ook daar wijzigingen bij nodig waren door de vloerverwarming. Rob, schilder/behanger, Ansel, aanbrengen marmoleum + plinten en Patrick die de gordijnen verzorgde: alle drie professionals die prima werk deden, met wie het goed overleggen was en gericht op oplossingen. Marloes als kapitein op het schip hield de touwtjes in handen en hield mij, als klant, op de hoogte. Dit alles heeft geresulteerd in een prachtige, kleurrijke inrichting; helemaal naar mijn zin. Jammer dat hieronder maar een item te selecteren valt. Mijn beoordeling betreft alles.

• Ervaring met: Verf en behang

Zonder jullie ideeën hadden we niet zo'n mooie inrichting gehad in onze nieuwe woning

Beste woning inrichter Wuijts, Vanaf het eerste bezoek hadden wij een klik met het team voor het uitzoeken voor onze inrichting van onze nieuwe woning. Deskundig uitleg van de diverse mogelijkheden van de verschillende materialen en kleuren. De styliste heeft goed geholpen met de kleurcombinaties. Iedere keer zijn we vriendelijk ontvangen om met hulp van Uw team tot onze keuze te komen. De uitvoering van onze keuzes is door professionele medewerkers goed uitgevoerd, zodat wij nog meer genieten van onze keuze

• Ervaring met: Vloeren

Betrokken bij het hele proces

Betrokken bij het hele proces, vriendelijk , goede planning en alles volgens afspraak

• Ervaring met: Raamdecoratie

We kochten een nieuwbouwhuis en hebben Wuijts ingeschakeld om de muren te behangen en te sauzen, pvc vloeren te leggen, diverse raamdecoraties (gordijnen en duettes) te hangen/monteren en een drietal kasten op maat. Marloes van Wuijts heeft ons prima en erg professioneel geholpen en ons goede adviezen gegeven. Tijdens de werkzaamheden werden we goed op de hoogte gehouden en konden we steeds aangeven of we tevreden waren. Alles is uitstekend en tijdig opgeleverd. Het resultaat is een prachtig interieur waarbij de kleuren perfect op elkaar zijn afgestemd. We zijn uitermate tevreden en zouden Wuijts Wooncomfort aan iedereen aanbevelen.

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Kasten|Verf en behang

Anna heeft ons perfect geholpen met het kiezen van de raamdecoratie p. M.b.v. Foto’s van reeds gehangen gordijnen etc. is het makkelijker om je keuze te bepalen.inmeten is nauwkeurig gedaan. Patrick is een betrouwbare monteur. Alles op maat laten maken.

• Service N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Door het geweldige advies van Simone hebben we nu prachtige muren, raambekleding en vloeren. Alles is perfect op elkaar en op onze wensen afgestemd. Bij het samenstellen en de uitvoering was niets teveel, hoe vaak we ook kwamen of belden. En het was heel fijn dat de hele planning door Wuijts werd opgesteld en uitgevoerd. Zeer tevreden dus.

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Verf en behang

Bedankt voor de review. Goed te horen dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd! Veel plezier gewenst met jullie nieuwe inrichting. Groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

• Ervaring met: Raamdecoratie

Wij zijn heel tevreden over het aankoopproces en het plaatsen van onze raamdecoratie en industriële deur. Wij vonden het heel moeilijk om te kiezen welke raamdecoratie nu geschikt en mooi zou zijn in ons nieuwbouwhuis. We zijn hier heel goed in begeleid door Anna. Zij heeft uitgebreid de tijd genomen om ons hierin te adviseren en bleef bijzonder geduldig wanneer wij toch weer iets anders bedacht hadden. De communicatie tussendoor verliep erg snel en soepel. Wanneer Anna er niet was hadden we ook en uitstekend aanspreekpunt aan Marloes. Zowel het inmeten en ophangen van de raamdecoratie en het plaatsen van de deur werd door echte vakmensen uitgevoerd. Zij waren duidelijk goed in hun werk en ook met hen verliep de communicatie zeer prettig. Met dank aan Wuijts Wooncomfort voelt ons nieuwbouwhuis meteen als een warm thuis! Bedankt!

• Ervaring met: Raamdecoratie|Deuren

Zeer tevreden over het resultaat. Prima service en communicatie. Vakmanschap is meesterschap bij Wuyts. Complimenten.

• Ervaring met: Vloeren|Verf en behang

Het hele team van Wuijts heeft ons bijzonder vriendelijk en kundig geholpen bij het uitzoeken van diverse soorten behang, een toiletdeur en een binnenschuifdeur met mooie rails. Vervolgens is het behang heel secuur geplakt en de deuren zijn heel mooi gehangen. Alle afspraken zijn steeds goed afgestemd. Het hele team van Wuijts heeft bij gedragen aan het mooie resultaat. Top!

• Ervaring met: Verf en behang|Deuren

Bedankt voor dit fijne compliment!

Na een zeer goed advies van Simone is er een prima resultaat geleverd. Top.

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie

Voor onze nieuwbouwwoning zijn we al in een vroeg stadium in contact gekomen met Simone, een van de medewerkers. Vanaf de eerste dag heeft zij met ons meegedacht, en heeft zij samen met mij het plaatje dat in mijn hoofd zat weten uit te werken. Dat ik daarbij gaandeweg het traject nog het eea wilde veranderen was geen enkel probleem. Het heeft geresulteerd in een, voor ons, warme en uitgesproken inrichting die alles in zich heeft om op termijn van een huis een thuis te maken. Na de oplevering heeft Wuijdts ons veel geregel uit handen genomen. Hierdoor konden we volgens planning op de vastgestelde datum verhuizen.

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Verf en behang

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?