Goed advies voor onze slaapkamer echt TOP!

We werden goed geholpen en goed advies. Alle kleuren passen goed bij elkaar.

• Ervaring met: Verf en behang

top

goed geholpen, goed advies en de stoffeerder Michel was helemaal top. Keurig werk. zeker een aanrader.

• Ervaring met: Vloeren

Ik ben vriendelijk goed en adequaat geholpen!

Vriendelijk goed en adequaat geholpen!

Top advies!

Gordijnen gekocht. Eerste keus v adviseuse bleek meteen juist. Prachtig gemaakt. Opgemeten en opgehangen door vakkundige dame. Contact verliep prettig. Zeer tevreden over aankoop en service!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Mooie gordijnen heel erg blij mee

Gordijnen zijn netjes ingemeten en met de stalen kon ik gelijk een keuze maken. Ze zijn netjes opgehangen ik ben erg heel erg blij mee.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goedemiddag Conny, Hartelijk dank voor schrijven van deze mooie review. Fijn dat jullie goed zijn geholpen en dat je blij bent met jullie nieuwe raamdecoratie. Het maakt ons altijd blij dat klanten tevreden zijn. Heel veel plezier van jullie raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Babeth Nijenhuis Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goed geïnformeerd en super geplaatst

De raamdecoratie, vloeren en behang besteld. Alles vakkundig geplaats,gelegd. Zeer vakkundig geholpen en hele goede service. Top zaak

• Ervaring met: Vloeren

Snel geleverd en vakkundig de raambekleding opgehangen.

Mooie vloer, slecht gelegd

Mooie PVC vloer gekocht, helaas bij van Loenen. Vloer is er in rap tempo ingelegd waarbij er soms meer dan 2 cm ruimte is aan de kanten van de vloer. Hierdoor is het op sommige plekken niet mogelijk om de plint te nemen die we graag willen. Ze vinden het heel normaal. Mijn tip is om wat meer aandacht te schenken aan de uitvoering van een dure vloer en zzp-ers in te huren die passie voor hun vak hebben en het er niet in rammen. Vloer is overal te koop, van Loenen heeft geen meerwaarde als het gaat om kwaliteit en service.

Afspraak niet nakomen

In de eerste week van januari naar Van Loenen in Schiedam gegaan om te vragen of men de maat bij mij kon komen opnemen aangezien ik de kamer opnieuw wilde behangen en witten. Eveneens was een nieuwe laminaatvloer hard nodig. Ik heb er wel meteen bij vermeld dat het pas kon vanaf 13 januari. Ik werd gebeld op 10 januari. Helaas was ik net te laat om de telefoon op te nemen. Er werd een boodschap ingesproken met de melding dat ik nog een keer gebeld zou worden. Dit was op 21 januari nog niet gebeurd. Vervolgens ben ik naar de winkel gereden. Degeen die de boel zou komen opmeten was helaas niet aanwezig. Wel werd er een notitie gemaakt dat ik langs was geweest en ik zou worden gebeld. 24 Januari was dit nog niet gebeurt. Vervolgens heb ik een mail gestuurd met de boodschap dat ik naar een ander bedrijf zou gaan. Het is nu 7 februari en ik heb nooit meer iets van Van Loenen vernomen. Men kan niet eens het fatsoen opbrengen om een excuus mail te sturen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Verf en behang

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik word zelf door Van Loenen gebeld voor een afspraak (16-4 -2019) .Ik kom de volgende dag langs. Het is een lang lijstje geworden. Ze zouden snel weer contact op nemen ,maar nee.Maar ik belde maar terug om te vragen hoe of wat?(26-4-2019) De mevrouw aan de telefoon wist van niets , want ze werkt niet altijd in de winkel .Maar de andere verkoopster was bezig met een klant .Zou later worden gebeld. Maar na 2 uur dacht hoe ga je met een klant om.

• Vestiging Woninginrichting-aanhuis.nl Schiedam door Van Loenen
  • Advies N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.

Beste M. Botermans, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met de service in de winkel. Waarschijnlijk wat miscommunicatie over het weer contact met u opnemen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Ik begrijp uit uw verhaal dat er later wel contact met u is opgenomen? Wij hopen dat u alsnog geholpen bent. Mocht dit niet zo zijn vernemen wij dit graag. Uw bericht is doorgestuurd naar de winkel in Schiedam. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl Hoofdkantoor

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?