zeer tevreden

correct en professioneel afgehandeld.Het geheel kwam zeer prettig over

• Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Gelukkig met mijn prachtige kast!

Ik ben heel fijn geholpen. De kast is helemaal ontworpen naar mijn ideeën en wensen. Het inbouwen door de kast is super gedaan. Voor dat ik het wist was de kast ingebouwd en is mijn kamer super netjes achtergelaten. ik zou iedereen aanraden om hier hun kast te laten maken!

• Ervaring met: Kasten

Prettige ervaring, professionele mensen.

De opdracht is naar alle tevredenheid verlopen. Een eerste afspraak kon al snel ingepland worden en goed advies gekregen. Levertijd was eerder dan aanvankelijk gemeld en montage verliep verder prima. Blij met het resultaat!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Super klantvriendelijk

Fijne club, goede kwaliteit, goede service!

Een geweldige mooie vloer

Ik kan niet anders zeggen dan dat de vloer super mooi gelegd is en ik een goede service heb ervaren. Ik overweeg nu zelfs om ook boven PVC te nemen.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Paul, Hartelijk dank voor de review. Super leuk om te lezen dat de vloer naar wens is gelegd en dat jullie er blij mee zijn! Graag tot ziens bij Woninginrichting-Aanhuis.nl voor de pvc van boven. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goede service, echt een firma waar je op kunt bouwen.

Men heeft er alles aan gedaan om te zorgen dat we een prima vloer kregen.

• Ervaring met: Vloeren

Fijne hulp bij uitzoeken van een nieuwe aankleding van mijn huis

Van het begin tot het einde fijn geholpen. Bij het advies werd alles steeds netjes doorberekend, zodat ik steeds wist op wat voor bedrag ik zat. Ik heb aangeschaft een vloer, gordijnen, duettes en verf. Alles is netjes gedaan. Ik kreeg een planning en alles ging in overleg. De vloer duurde helaas wat langer, maar is helemaal netjes afgemaakt. Ik kan nu genieten van mijn nieuwe woning.

Slechte ervaring met zonwering/rolluiken

Waren als enige niet in staat om rolluiken te installeren op het systeem dat door de bouwer in een nieuwbouwproject was aangebracht. Na 4 mnd van ellende van heen en weer mailen, bellen, gedoen over extra kosten, aansprakelijkheid en proberen is het hun na de 4e keer eindelijk gelukt. Uiteindelijk nog wel een bloemetje voor het ongemak gekregen.

• Ervaring met: Buitenzonwering

Wij hebben in 2015 nieuwe binnenzonwering laten plaatsen, trappen laten stofferen en een pvc/click laminaat aangeschaft. Erg goede persoonlijke service. In 2017 een luxaflex hor laten plaatsen bij de schuifpui en afgelopen maand een rolluik. Wederom weer goed meegedacht en keurig geplaatst. Echt een aanrader.

• Ervaring met: Buitenzonwering

Top! Goed meegedacht en super gelegd.

Top! Goed meegedacht en super gelegd.

• Ervaring met: Vloeren

Maken de opdracht vanaf offerte tot realisatie volledig waar

De ontspannen wijze van ontvangst en presentatie in de showroom heeft zich ook nadrukkelijk geuit gedurende de uitvoering van de werkzaamheden. Inmeten, levering en het leggen van de vloer stemmen ons tot grote tevredenheid.

• Ervaring met: Vloeren

Goedemorgen, Bedankt voor jullie review. Wat fijn te horen dat jullie tevreden zijn over de geleverde service. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe vloer en hopelijk tot ziens in onze winkel! Met vriendelijke groet, Marijke Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Vriendelijk geholpen en resultaat is uitstekend

Wij zijn vriendelijk en rustig geholpen en goed geadviseerd over de mogelijkheden bij het uitzoeken van een PVC vloer en gordijnen voor ons nieuwe appartement. Vloer is erg mooi en volgens planning gelegd.

Enorm vriendelijk en meedenkend

Goed geholpen, goed meegedacht en netjes uitgevoerd. Erg tevreden

• Ervaring met: Raamdecoratie

Super service

Goede service en informatie

• Ervaring met: Vloeren

Fijne samenwerking met duidelijke afspraken

Top bedrijf. Erg duidelijke communicatie en snelle reacties

Prima geholpen

Onze eerste ervaring met woninginrichting aan huis is prima bevallen met goede service, meedenken en een prima aflevering.

• Ervaring met: Deuren

Marlene was top!

Vanaf het eerste moment tot het laatste moment was Marlene degene die heel betrokken was bij de verbouwing van onze bovenverdieping. We zijn ook heel blij met het resultaat. Het is nog niet af dus we komen zeker terug.

• Ervaring met: Vloeren

De eerste keer bij woninginrichting-aanhuis.nl. Prettig contact en goede afhandeling

Goede service en goede afhandeling en goed contact. We zullen zeker nog wel eens langs gaan als wij nog een keer iets zoeken.

• Ervaring met: Deuren

Beste, Wat fijn te lezen dat jullie goed te spreken zijn over de service in de winkel. We zien jullie graag in de toekomst nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

mooi uitgevoerde reparatie

Wij hebben een gashaard laten verwijderen en het ontstane gat weer op laten vullen door de mensen van Parket Plaza. Ik heb ze gebeld, en Chris kwam heel snel kijken. Na acceptatie van de offerte is de vloer snel en vakkundig gerepareerd. Hij ziet er prachtig uit. De plek die gerepareerd/opgevuld is ziet er precies hetzelfde uit als de rest. Kortom, wij zijn zeer tevreden.

• Ervaring met: Vloeren

Zeer klantgericht, persoonlijk en professioneel

Prima ervaring gehad zowel bij het verkoopgesprek tot het monteren van de kasten.

Hele goede service

Deskundigen advies ,staan achter hun producten en voeren uit wat ze beloven.

• Ervaring met: Kasten

Mooie spullen, goede service!

Wij hebben Parket Plaza in Mijdrecht drie opdrachten laten doen. Als eerste een inbouwkast, vervolgens een nieuwe houten vloer plus vloerverwarming en tot slot nieuwe gordijnen. Over het eindresultaat van alles zijn wij zeer tevreden! De ontvangst in hun showroom was altijd allervriendelijkst en ze namen alle tijd voor het geven van goede adviezen. Met de inbouwkast zijn wij erg blij, de schuine hoeken zijn zeer vakkundig gemaakt en het geheel oogt mooi strak en passend. Bij het leggen van de nieuwe vloer ontstonden er problemen. Bij de voorbereidingen werden onze muren licht beschadigd. Parket Plaza nam toen een pro-actieve houding aan en zonder enige discussie hebben zij ervoor gezorgd dat de muren zijn hersteld. Ze zien er weer uit als nieuw! De gordijnen zijn zijzelf zorgvuldig komen opmeten. Later bij het ophangen bleek dat de fabrikant meetfouten had gemaakt. Ook hierin erkenden ze volmondig en zonder discussie het geconstateerde probleem. Ook dit eindigde in een positief eindresultaat en nu genieten wij van onze nieuwe gordijnen. Voor ons is Parket Plaza in Mijdrecht zeker weten een aan te raden firma!

Vakmannen-inhuis

Mijn hele huis van A tot Z laten 'aankleden' door Parket Plaza in Mijdrecht en het is prachtig geworden! Woninginrichting-aanhuis is gelijk aan vakmannen-inhuis. Ik ben er superblij mee, ook met het oppakken van 'de laatste puntjes op de i'. top!

vakmensen

Mooie winkel , prettig geholpen ze nemen de tijd voor onze vragen en wensen.

• Vestiging Parket Plaza
  • Ervaring met: Vloeren

Van advies tot en met levering : betrouwbaar en heel goed

Zowel m.b.t. de vloer alsook de raambekleding, de te gebruiken schilderskleuren en het behang zijn we zeer goed geadviseerd. Het leggen van de PVC vloer en het plaatsen van de raambekleding en zonwering werden prima en vakkundig gedaan.

• Vestiging Parket Plaza

Wijnkamp 3 7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?