Ben prima geholpen

Er is een inloopkast geplaatst en een garderobekast was wel een hele uitgaven, maar was wel de moeite waard en hopen er een hele tijd plezier ervan te hebben

• Ervaring met: Kasten

Mijn ervaring is goed.

Wij zijn prima geholpen in de winkel/ showroom. Levering van het materiaal was goed. De monteur heeft het perfect gelegd.

Vakmansschap

De geplaatste kast is in een kleine ruimte heel knap en goed geplaatst. Ziet er heel mooi uit.

• Service N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Kasten

Ik ben zeer tevreden!!!

Ik ben uitstekend geholpen door vriendelijk personeel. Door super advies van Mireille heb ik in mijn nieuwe huisje prachtige kleuren op de muren (behang) en een heele mooie PVC laminaat op de vloer. Alles is volgens planning geleverd en gedaan. Speciaal woord voor de man die de vloer heeft gelegd: zeer strak gedaan, echte vakmanschap!!! Bedankt voor alles

Goede service en vakmanschap

Ik heb mijn vloer bij jullie gekocht. Wist precies wat ik wilde dus geen input nodig daarvoor. Wel goed advies over ondervloer en de vakmanschap bij het leggen was perfect! Ik vond jullie wel boven gemiddeld duur en heb gekeken naar raambekleding maar dat was me echt te duur voor wat het was.

• Ervaring met: Vloeren

Aanhuis Mijdrecht levert mooie producten met uitstekende service.

Bij Woninginrichting-Aanhuis Mijdrecht hebben wij de raambekleding en een inbouwkast voor onze nieuwe woning besteld. Wij hebben in meerdere sessies uitstekend advies gekregen. Alles is daarna volgens planning geleverd en geplaatst. Prima gedaan. Wij zijn er heel blij mee! Onze speciale dank gaat uit naar Mireille, Tom en Chris van het team in Mijdrecht. Henk & Emmie van Lonkhuyzen

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Hans en Emmie, Wat fijn te lezen dat jullie tevreden zijn met de service en producten. Veel plezier gewenst me de nieuwe raamdecoratie en inbouwkast! Graag tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Vakmanschap is meesterschap, gekoppeld aan betrouwbaarheid.

Kijkende naar de gelegde vloer, voel ik bewondering opkomen voor de professionele wijze waarop hij gelegd is. Strak, vlak met daaronder electrische verwarming. Niets op aan te merken. De absulute betrouwbaarheid bleek uit het feit, dat kleine communicatiestoornissen voor meer dan de volle 100% werden opgelost. Waarbij de oplossingen ook zonder enige discussie in de uiteindelijke rekening werden doorgevoerd Uitkomst aanzienlijk lager dan de door mij getekende offerte. Had ook anders kunnen zijn of op zijn minst tot stevige discussie kunnen leiden. Kortom een bedrijf dat van harte door mij kan worden aanbevolen.

Klantvriendelijk, meedenkend

Deskundig advies en idem uitvoering. Afspraken nakomen en snel en efficiënt handelen

uitstekende service

voor de installatie van een raamhor is meegedacht over de soort oplossing van de spijlen. uiteindelijk moest toch de oorspronkelijke gemonteerd worden.

• Ervaring met: Specials

Prima geholpen

Na waterschade zijn we super goed geholpen

• Ervaring met: Vloeren

Geweldige service, denken met je mee en zorgen dat je kwaliteit krijgt voor je geld.

Geweldig geholpen door Tom die met ons mee dacht en pas wegging toen alles naar wens was. Alles keurig achter gelaten. En al het afval meegenomen. Bedankt Tom, je bent een topper

Aandacht voor de klant

Aandacht voor de klant, heldere offertes, goede afspraken. Erg blij mee!

• Ervaring met: Vloeren

Blij met onze keuze voor dit bedrijf

Wij hebben een goed advies gekregen bij de inrichting van ons appartement. Dit betrof vloeren, raamdecoratie, verf, stucwerk en behang. Vriendelijke mensen, waarmee we prettig hebben gewerkt.

• Ervaring met: N.v.t.

Heel goed geholpen en mooie producten

We hebben eerst een prachtig ontwerp laten maken voor onze nieuwe woning. Daarover waren we zo enthousiast dat we bijna alles van het plan hebben doorgevoerd met veel mooie producten van Wooninrichting aan Huis.

Keurige reparatie uitgevoerd aan mijn 20 jaar oude Tapis gelegde parket vloer

De parketteur was netjes op tijd aanwezig en heeft de reparatie ruim binnen de gestelde tijd gerepareerd zonder schade en alles netjes opgeruimd en achter gelaten.

• Advies N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Fijn ontvangst, keuze begeleiding, advies èn gelegd

Wij hebben een eiken vloer met Hongaarse punt op de begane grond en eerste verdieping laten leggen. Onze ervaring is als volgt: Ontvangst met het kiezen van de juiste vloer en het adviseren wat wel/niet te doen was uiterst aangenaam. Alle medewerking gehad en natuurlijk veel geduld. Een vloer kiezen voor een huis wat nog niet verbouwd is, is niet eenvoudig. Het leggen van de vloer was voor ons echt een hele prettige ervaring. De parketteur was een rustige, fijne vakman. Een echte Topper.

• Ervaring met: Vloeren

Mooie vloer renovatie en nieuwe vloeren boven

Prima geholpen in het voortraject en met name zeer tevreden over het eindresultaat van onze vloer. Lindura houten vloeren boven, heel mooi gelegd en prachtig alle hoekjes en randjes afgewerkt door Tristan. Top, een echte vakman. Renovatie van tapis houten vloer beneden, ook heel mooi gedaan, is weer als nieuw. Heel blij mee. Blijft wel een prijzige exercitie, maar wel zeer tevreden met het resultaat (vloeren zijn overal erg duur op het moment). Verdere feedback: communicatie rondom planning en doorlooptijd kan beter, moesten nu onze verhuizing met een week uitstellen door wat last minute wijzigingen. Kan beter.

• Ervaring met: Vloeren

Goedemorgen Coen, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wij vinden het altijd fijn om te lezen dat jullie goed zijn geholpen en dat alles door een echte vakman is gedaan. Wij wensen jullie heel veel plezier van jullie nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Babeth Nijenhuis Woninginrichting-Aanhuis.nl

Mooie vloer, perfect gelegd, goede service!

Wij zijn erg blij met onze nieuwe vloer die we gekocht hebben wooninrichting aan huis in Mijdrecht. De winkel is groot, netjes en heeft een uitgebreid (kwalitatief goed) assortiment. Chris heeft ons goed geholpen. Hij luistert goed, geeft goede adviezen zowel op het terrein van materialen, techniek als op het terrein van design/wooninrichting. Wij hebben altijd houten vloeren gehad maar hebben deze keer gekozen voor een donkere Pvc vloer (houtlook). Een wat meer gewaagde keuze die fantastisch uitpakt. De vloer is zeer goed gelegd. De afspraken werden goed nagekomen. Een goed adres als je op zoek bent naar een kwaliteit voor een redelijke prijs.

Prachtige servicegericht bedrijf

voor de 2e keer vloeren gekocht en nu ook raambekleding zeer vakkundig gelegd en opgehangen , hele goeie service erg blij mee nog geen nare ervaring meegemaakt alles goed gegaan . zeker aan te bevelen.

Goeie service.

• Vakmanschap N.v.t.

Top service van Tom

Tom heeft ons goed voorgelicht over de mogelijkheden en daarna alles goed opgemeten en gemonteerd. Wij zijn heel tevreden met het resultaat.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Snelle levering en vakkundige plaatsing van onze nieuwe hordeur

We kregen een goed advies voor een nieuwe hordeur. Levering en plaatsing snel en vakkundig. Top.

• Ervaring met: Specials

Uitstekend advies, kwaliteit en vakemensen

Wij hebben onze vloeren, trappen, muren en raam decoraties laten doen voor ons nieuwbouw huis. Uitstekend advies, meedenken, snelle service en alles geplaatst door vakmensen met oog voor detail. Zeer tevreden met het resultaat!

• Ervaring met: Vloeren

Prachtige vloer, super resultaat!

Wat een service en deskundigheid, wat een klantgerichtheid, wat een flexibiliteit en.... wat een prachtig resultaat! Onze ervaring met de locatie Mijdrecht is echt heel erg goed. Geen enkel minpunt. We zijn uiterst tevreden over hoe alles verliep, over het deskundig advies, de flexibiliteit in de planning en de betrokkenheid bij het eindresultaat. We hebben een perfecte eiken vloer met de door ons gewenste accentverschillen tussen begane grond en verdieping, en tussen keuken en woongedeelte. Top!

Super mooie visgraat vloer

In overleg tot de juiste vloer gekomen. Mooi eiken met de hand getimmerd Super netjes gelegd doorTristan wat een vakman!

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?