Zowel in de winkel ......ze denken met je mee .Zelfde dag nog een prijsopgave .Stroken pvc mee opzicht.....Zeer vriendelijk .En de mannen die de vloer hebben gelegd .Goed gedaan . Ik ben tevreden . Met vriendelijke groet Fam Le Conte

Goede service en installatie bij Woninginchting-Aanhuis Goes

Het bedrijf in Goes staat garant voor goede service voor het leggen van vloeren, monteren van kasten, ophangen van rolgordijnen etc. Indien er een probleem mocht zijn, wordt dat goed opgelost.

• Ervaring met: Specials

Uitstekende service en eindresultaat

Fijne winkel waar je nog klant bent ! Korte lijnen, en duidelijke communicatie. Eigen stoffeerders in dienst die uitstekend werk verrichten

• Ervaring met: Vloeren

Erg tevreden over de geleverde gordijnen en service!

Over de gehele service erg tevreden!

• Vestiging Tilburg, Aanhuis.nl

Fantastisch geholpen!

In deze winkel word je nog echt gezien. Je bent geen nummer, maar een naam! Fijn om te brainstormen en dat Martin dan een plan uitdenkt. Ook erg fijn dat ze thuis komen om te kijken naar de ruimte en vervolgens een plan maken. Zelf vind ik het moeilijk om 1 style aan te houden, daar ben ik prima bij geholpen. Ook het personeel wat op kantoor werkt en de mensen die alles ophangen/verwerken helemaal top! Ik geef een 10.

• Vestiging Nunspeet, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

Meedenk bedrijf

Zeer klantvriendelijk familie bedrijf. Denken mee in oplossingen voor een moeilijke grote raampartij. Stalen boek mee naar huis voor alles bij elkaar te combineren. Alles professioneel ingemeten. De dag van de plaatsing was best spannend met een rolsteiger in de woonkamer. Zonder te vragen zijn ook de ramen gewassen omdat ze er met de handen tegenaan hadden gestaan. Kortom zo voel je je als klant de koning te rijk.

• Vestiging Oude Tonge, Aanhuis.nl

Wat een vakman!

Ook ik ben een zeer tevreden klant. Heb in de winkel van Wim Mos aan de Willem de Zwijgerlaan helder en bruikbaar advies gekregen over het laten leggen van een PVC vloer in mijn reeds bewoonde huurwoning. Goed idee was het om de in de winkel gekozen PVC-plaat eerst mee naar huis te nemen, om thuis te kijken of de kleur past bij het huidige interieur en het verschil te zien bij dag- en avondlicht. Het verwijderen van het oude vinyl en het verplaatsen van de meubels hoorde ook bij de klus. Maar het uiteindelijke topwerk werd uitgevoerd door de stoffeerder, een zeer kundige vakman uit Amsterdam! De PVC vloer ligt strak tegen de bestaande plinten, heel erg mooi. Mensen die komen kijken, zijn allemaal enthousiast!

• Vestiging Den Haag, Aanhuis.nl

Super Geweldig

In alle opzichten. Oke

• Ervaring met: Vloeren

De gehele ervaring met Aanhuis.nl was voor mij ontzettend goed, vanaf het moment van binnenlopen, waar ik heel fijn geholpen ben door Marwa, tot aan de opvolging door de klantenservice daags na het leggen van de marmoleum vloer, alles was uitstekend! Wij komen zeer zeker bij Aanhuis.nl terug en zij krijgen onze aanbeveling!

• Vestiging Gouda, Aanhuis.nl

Vakwerk

Zeer snelle en vlotte levering en plaatsing van Duette shades voor ons kantoor de Hypotheker in Emmeloord.

• Vestiging Emmeloord Rido, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

goede voorlichting en degelijke service waardoor alles prima werd geregeld.

Eerst werd ons in de winkel uitgelegd welke mogelijkheden voor raamdecoratie er mogelijk zijn. Daarna ging het gesprek over wat wij zouden willen aanschaffen en welke mogelijkheden met variaties daarin er dan mogelijk zijn. Toen onze bestelling was geleverd werd alles vlot en deskundig geïnstalleerd. wij kijken er dagelijks met plezier en voldoening naar.

• Creativiteit N.v.t.
  • Vestiging Stiens, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Uitstekende kwaliteit met goede nazorg

Erik heeft ons zeer persoonlijk bijgestaan en is heel goed ingesprongen op het herhaaldelijke uitstel van de oplevering van mijn nieuwe appartement. Het gegeven kleuradvies was daarbij precies wat ik nodig had om op enkele muren van het 'veilige' wit af te wijken. Zeer vakkundig muren gevlakt, behangen en geschilderd. Ook de laminaatvloer is prachtig gelegd. Uit eigen beweging is Aanhuis enkele weken na de verhuizing nog langsgekomen om wat beschadigingen bij te werken.

• Ervaring met: Verf en behang

Zowel advies, als de levering en de montage zijn perfect verlopen.

• Vestiging Heerenveen Bronsnijder, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Kasten

Kundig en er werd heel goed naar je geluisterd.

• Vestiging Stiens, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Prettig, vlot en deskundig geholpen met een luxaflex-raambekleding

We zijn goed geholpen door team AanHuis in Purmerend voor een luxaflex-gordijn voor de zolder. Het inmeten was snel geregeld, toen was het wachten op de bestelling (binnen vier weken), maar eenmaal binnen snel ook een afspraak kunnen maken voor het plaatsen. Bij het uitzoeken voelden we niet de druk dat we iets af hoefden te nemen. We werden vriendelijk en deskundig geholpen bij de verschillende keuzen die er waren.

• Vestiging Purmerend, Aanhuis.nl

Goed advies, eindresultaat top

Goed advies gekregen bij de aankoop. Samen een goede keuze gemaakt. De aankoop was snel geregeld, afspraak voor het leggen ook snel gemaakt. De tapijtleggers waren heel vriendelijk, werkten heel netjes. We zijn echt heel tevreden.

• Vestiging Emmeloord Rido, Aanhuis.nl

alles keurig geregeld

we zijn zeer tevreden met o.a. afspraak, bestellen en plaatsing

• Ervaring met: Raamdecoratie

Perfekt werk geleverd door vakmannen

Kwamen op afgesproken tijd, leverden het werk af zoals afgesproken, werkten rustig maar secuur door. Kortom mooi werk afgeleverd!

Goed.

Tot nog toe tevreden met de geleverde producten, vloeren, trappen, kasten. Communicatie met WAH prima, maar communicatie tussen WAH en betreffende bedrijven kan beter, niet alle met WAH gemaakte afspraken kwamen bij het betreffende bedrijf aan. Ook had ik verwacht dat ik zelf minder hoefde te regelen omdat alles onder een dak lijkt te zijn, maar je moet uiteindelijk zelf nog best achter veel dingen aan.

• Ervaring met: N.v.t.

Vriendelijke service

In de winkel geweldig goed geholpen voor mijn duettes en het kiezen van een behang. De duettes waren sneller binnen dan verwacht. De plaatsing kon pas twee weken later. Maar dat was voor mij geen probleem, omdat ik zelf nog wat moest verven voor de duettes geplaatst konden worden. Duettes werden vakkundig opgehangen en sowieso een stuk sneller dan ik zelf gekund zou hebben.

Uitstekende geadviseerd en uitgevoerd

Onze gordijnen wilden we vervangen voor vouwgordijnen. Tijdens het winkelbezoek zijn we uitstekend geholpen. Goed en eerlijk advies over zowel de techniek als de stof en kleur. Na een paar weken wachten is alles keurig gemonteerd. Wij zijn zeer tevreden.

• Vestiging Huizen, Aanhuis.nl

betrokken en deskundig

deskundig betrokken meedenkend

• Vestiging Doetinchem, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Goede service net zoals de vorige keer

Door mijn goede ervaring van de vorige keer, opnieuw naar deze winkel gegaan. Net als toen weer goed en snel geholpen.

Prettig personeel en vakkundig

Aanhuis.nl maakt waar waar ze voor staan!

• Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Vestiging Purmerend, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

Het is allemaal snel neer gezet

Mijn kledingkast was snel neergezet door de vakmannen ben tevreden

• Ervaring met: Kasten

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?