Fijne en snelle service, duidelijk over wat wel en niet kan voor wat betreft keuze van materialen.

Fijne service, duidelijke communicatie prettige mensen om in huis te hebben. Volgende keer, net als vorige keer, weer.

Klantvriendelijk en servicegericht

Het team heeft ons uitstekend geholpen en dacht met ons mee; erg klantvriendelijk en servicegericht!

• Ervaring met: Specials

Uitstekend, een regelrechte aanrader

Deskundig advies en uitstekende service. De vloerbedekking is zeer vakkundig gelegd. Wij zijn zeer te raden en komen hier beslist weer terug.

• Prijsniveau N.v.t.
  • Vestiging Emmeloord Rido, Aanhuis.nl

Uitstekende ervaring

Wij zijn zeer deskundig en vriendelijk geholpen door Marjan,ook degene die alles geplaatst heeft was zeer vriendelijk, netjes werkend en meedenkend met ons als klant. Maakte zijn werk af, ondanks dat zijn tijd er al.op zat! Hulde. Wij bevelen Aan Huis in Nieuwpoort ZH dan ook van harte aan!

• Vestiging Nieuwpoort, Aanhuis.nl

Super service!

Advies was goed en snelle levering met top service.

Uitstekende en vriendelijke service

Prima persoonlijke begeleiding en service.

• Ervaring met: Kasten

Geweldige service van Chris en Tom

Prettig contact, nemen de tijd om goed te kunnen kiezen wat je wilt. Monteren ging allemaal heel soepel.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Louis is echt een topper

Louis heeft vorige week bij ons de vloer gelegd, pvc over onze oude vloer, eerst geëgaliseerd.. het leek wel een biljarttafel zo glad! Toen na het drogen de vloer gelegd, wat werkt Louis snel en netjes! De vloer ligt er zo strak en netjes in, hij checkt of steeds of er geen kieren zijn, niet normaal goed! Ook heeft hij ons geholpen met de kleur uitkiezen en heel goed gekeken naar onze meubels en smaak, voordat we de kleur gingen uitkiezen wist Louis al welke wij zouden kiezen haha! Best knap! Verder is Louis een super aardige en gezellige man! Wij zijn echt heel erg blij! Dank je wel lieve Louis! Liefs Robbie en Chantal.

• Vestiging Utrecht Noord, Aanhuis.nl

goede service

ik heb goed advies ervaren en goede service

• Vestiging Goes, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

De "leggers" heb een prachtig vloer gelegd

Zonder problemen hebben zij vlot en met veel expertise gewerkt. Bedankt hiervoor.

Betrouwbaar

Bij het eerste contact bleek al dat deze zaak de goedewas voor ons

Complete professional service

Aahhuis Mijdrecht has installed floor heating, new floors and done the painting. They are professional and offer always solutions if any unexpected things happen. They also offer high quality workmanship for various tasks. Client satisfaction is their priority.

Kwaliteit werk en service

Zo goed dat elke keer als ik wat met vloeren moet doen, nieuwe leggen oude laten schuren naar hun ga!

• Ervaring met: Vloeren

Gezien de complexiteit van de uitvoering werkzaamheden hebben wij een perfecte ondersteuning ervaren

Vanaf het eerste bezoek tot oplevering van de laatste werkzaamheden en de daarbij behorende complexiteit vwb uitvoering door een ander Aanhuis.nl filiaal, zijn we blij met de ondersteuning die we vanuit Aanhuis.nl hebben ervaren. Tijdens het eerste gesprek in Gouda werd ons zelfs een lunch aangeboden omdat de inventarisatie wat uitliep. Er wordt goed geluisterd, producten konden wij zonder tijdsdruk bekijken. En tot de laatste oplevering heeft Marwa van Aanhuis.nl Gouda diverse malen contact met ons gehad. Met andere woorden Verkoop en Aftersales dik in orde en zondermeer aanbevelingswaardig.

• Vestiging Gouda, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Professionele, klant georiënteerde aanpak met heldere en prettige communicatie.

Direct vanaf het moment van oriënteren een goed gevoel. Medewerkers denken mee en dringen niets op. Uitgebreid assortiment, van kwalitatief goede producten. Heel fijn: Tussentijds altijd mogelijkheden voor overleg. Uiteindelijk alles strak kunnen plannen t.a.v. montage. Het leggen van de vloer, afwerken muren etc. Goed verlopen en ook daarbij goed contact met de schilders, vloeren legger. Die allen zeer kundig waren. Kortom: Aanrader.

• Ervaring met: Vloeren

Prima service en goed advies.

Keurige afhandeling en de gordijnen hangen er prachtig bij.

• Ervaring met: Raamdecoratie

De trap ziet er geweldig uit

Binnen 1 dag een nieuwe trap. Goed advies gekregen in de winkel en op de hoogte gehouden wanneer de uitvoering plaats zou vinden. Wij zijn er tevreden met de service.

• Vestiging Schiedam, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Super service en zeer tevreden met geleverde producten

Bij BronSnijder Aanhuis hebben wij onze gordijnen en rolgordijnen gekocht. Eerst al uitermate vriendelijk en behulpzaam geadviseerd in de winkel (buiten openingstijd, hier werd meegedacht om het proces te versnellen, top!). Daarna vlotte levering na het inmeten en ook de installatie kon gelukkig vlot en werd uitgevoerd door een vriendelijke vakman. Al met al een zeer prettige ervaring en een aanrader voor goed advies en mooie spullen!

• Vestiging Heerenveen Bronsnijder, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Fantastisch geregeld en mooi geplaatst!

Alles was netjes van te voren besproken. Offerte hoefde betaald te worden wanneer ze aan huis langs zouden komen. Verwachte levertijd was ook sneller dan verwacht, het werden maar 2,5 week ipv 10/12 weken. Erg blij daarmee in verband met de hitte. Erg netjes geplaatst en vriendelijke medewerkers. Bedankt Aanhuis!!

Gewoon positief

Het gaat hier om een traprenovatie, een tamelijk ingrijpende verandering. De ervaring in de showroom was positief. Er werd meegedacht, het feit dat je een afspraak moest maken was prettig. Men was er voor jou, zonder onderbreking. Het bedrijf dat was ingehuurd was punctueel en de man die de traprenovatie heeft uitgevoerd was rustig, prettig in de omgang, uiterst secuur en nam de tijd. Kortom een uitstekende ervaring, van oriëntatie tot plaatsing. Tot slot werd het telefoontje, een week na plaatsing om te zien hoe alles was gelopen, erg gewaardeerd.

• Ervaring met: Specials

Prettige mensen over de vloer en de vloer prachtig gelegd.

De afspraken verliepen vlot en zijn goed nagekomen. Eerst kwamen er twee mannen om de tegels uit ons huis te halen en de vloerverwarming daarbij intact te laten. Dat verliep zonder enig probleem, het ging snel, prettig en zonder dat wij iets hoefden te doen. Daarna werd de vloer geëgaliseerd en kwam de nieuwe vloer. Ook dat ging snel, hij is prachtig gelegd en we hadden plezierig cnract met de ‘vloerenman’. Het was onze eerste keer in jullie zaak maar het zal niet de laatste keer zijn. We zijn erg blij met de prachtig gelegde vloer! Bart en Mieke.

• Creativiteit N.v.t.

Niets dan lof

we hebben ze opnieuw gevraagd de rest van de gordijnen ook te komen opmeten en plaatsen Daarnaast is de gang en 1 wand in de kamer behangne met prachtig behang. Echt Eye catchers. We zijn er blij mee.

• Vestiging Nunspeet, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

Vriendelijk, klantgericht en efficiënt, de klant is koning.

Er wordt goed meegedacht in de winkel. Geen moeite is teveel, er wordt ruim de tijd genomen. Behangen, plaatsen van plinten en kasten wordt heel nauwkeurig en goed uitgevoerd.

• Levertijd N.v.t.
  • Vestiging Nunspeet, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Kasten

Erg tevreden

In de winkel goed geadviseerd en uiteindelijk prachtige gordijnen en jaloezieën, op tijd geleverd en goed gemonteerd. Heel blij met het resultaat.

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?