Goed advies en kwaliteit geweldig resultaat

Na 20 jaar besloten ons appartement opnieuw te stofferen. Na zoeken op internet kwamen we bij aanhuis van Allard terecht. Binnen gewipt en advies gevraagd. Wendy heeft ons daarbij geholpen. Na aangeven wat we niet wilde zijn we geholpen om alle kamers naar onze wens in te richten. Een mooi aanbod gekregen om het gehele appartement te doen geheel door hun geregeld. De datums doorgegeven wanneer welk vertrek en akkoord gegaan. Was wel een klusje je hele appartement doen maar alles is helemaal goed gegaan. De uitvoerders hebben echt top kwaliteit geleverd en behang vloer en gordijnen zijn met mooi resultaat aangebracht. We kregen advies hoe om te gaan met mogelijke zaken die na aanbrengen kunnen gebeuren zoals de gordijnen die uit hangen en dan net iets te lang zijn, Hier wordt niet moeilijk over gedaan en konden terug om een klein stukje ingenomen te worden. Het eindresultaat is echt geweldig alles ziet er erg mooi uit.

• Vestiging Rotterdam, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Specials

Een mooie woninginrichting die onze verwachtingen heeft overtroffen.

Het meedenken, de service en de creativiteit om een mooie passende inrichting te verzorgen, heeft onze verwachtingen overtroffen. Verhuizen naar een nieuw huis zorgt altijd voor veel geregel maar we werden echt ontzorgt.

• Ervaring met: N.v.t.

Fantastisch geholpen!

Voor de aankleding van ons nieuwbouwhuis zijn wij bij woninginrichting-aanhuis Alexandrium terechtgekomen. Joost heeft ons fantastisch geholpen en goede adviezen gegeven. Uiteindelijk hebben wij hier renovliesbehang, schilderwerk, PVC vloeren en inbouwkasten afgenomen en alles is super mooi aangebracht en Joost heeft alles van A tot Z gecoördineerd. Joost, bedankt voor alle goede zorgen!

• Ervaring met: Vloeren

Ik kocht mijn gordijnen en vloer bij Woninginrichting-aanhuis Alexandrium. Maar wat een vakmannen! Flexibel, probleemoplossend en vriendelijk. Zo vind je ze niet vaak. Ik ben een mega tevreden klant!

• Ervaring met: Vloeren

Beste Nikky, Dat is een mooie review, bedankt! We hopen je ook voor andere producten graag nog eens weer te zien! Met vriendelijke groet, Katinka Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goede service, mooi product

We hebben nu tweemaal een vloer gekocht bij woninginrichting-aanhuis Alexandrium. Beide keren zijn we goed geholpen met advies, tijdige levering en professionele stoffering. Ook voor nazorg en opvolging van open punten zijn ze erg professioneel. Ondanks drukte bij woninginrichting-aanhuis, hebben we beide keren de vloer kunnen laten leggen op een tijdslijn die voor ons goed uit kwam.

Uitsekende ervaring

Voor het eerst bij Aanhuis in Alexandrium een vloer besteld en laten leggen. Zij konden leveren en leggen op de gewenste datum.ik had een zeer strak schema voor verhuizing en inrichten.

• Ervaring met: Vloeren

Goedemorgen, Een prachtige review, daar zijn we altijd erg blij mee. Fijn dat de samenwerking goed is verlopen. Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe woninginrichting. Met vriendelijke groet, Babeth Nijenhuis Woninginrichting-Aanhuis.nl

Mooie spullen met uitstekende service

Wij hebben drie kasten gekocht. Van aankoop tot aan plaatsen van de kasten is de service uitstekend. Op tijd informeren als er iets veranderd en de persoon die de kasten plaatste dacht erg mee, werkte snel en nauwkeurig en liet alles keurig opgeruimd achter.

• Ervaring met: Kasten

Beste Ariën, Hartelijk dank voor je review. Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat je tevreden bent over de verkoop en de uitvoering. Geniet van je mooie vloer. Met vriendelijke groet, Babeth Woninginrichting-Aanhuis.nl

Fantastische service

Van begin tot eind fantastische service, snelle reactietijd en altijd klaar met een advies. Ook zeer flexible omdat bij mij de ruimte op de afgesproken tijd nog niet klaar was en zij terug moesten komen.

• Ervaring met: Vloeren

De mensen zijn Vriendelijk deskundig en serieus .

• Ervaring met: Raamdecoratie

Fantastisch resultaat en compleet ontzorgd.

Wij hadden een nieuwbouwwoning gekocht maar nog geen idee hoe wij dit wilde inrichten. Dat het een wow factor moest krijgen was wel duidelijk. Wij hebben de woning experience geboekt en wat een leuke belevenis was dat. Eerst met de styliste het huis doorgenomen waarbij meteen haar ontwerp bekrachtigd werd met de materialen uit de winkel. Ondertussen wonen wij in het huis en het is nog mooier dan verwacht. WAH heeft ons compleet ontzegd en vakmensen ingezet. Super blij met het resultaat en de klantvriendelijkheid. Mocht je nog twijfelen, niet doen: Boeken die woning experience

Geen oog voor klanten

Na einge tijd in de winkel rond te hebben gekeken geen enkel contact gehad met de verkopers Deze hadden meer oog voor lekaar onderling dan voor de klanten.

• Ervaring met: Vloeren

Goed advies, prima kwaliteit en werkzaamheden vakkundig uitgevoerd

Wij zijn verschillende keren in Alexandrium geweest voor advies en zijn door Joost steeds goed geholpen. We waren zeker niet de makkelijkste klanten want we veranderde nog wel eens van gedachte, maar daar werd flexibel mee omgegaan. Wij zijn zeer tevreden want mede dankzij Aanhuis is ons appartement een plaatje geworden. Schitterende PVC-vloer, muren (inclusief het geweldige fotobehang), de inbouwkast raambekleding en de stalen deur, allemaal top!! Voor alle werkzaamheden zijn vriendelijke en vakkundige mensen in de weer geweest. Resultaat is echt super!!

Goed advies en montage

Wij zijn heel goed voorgelicht naar aanleiding van onze wensen. Je moet het altijd maar zien hoe het er uiteindelijk uit gaat zien in je eigen huis. Maar het is allemaal zoals gehoopt. De juiste kleuren en materialen. Wij zijn heel blij en tevreden over Aanhuis en het advies van Marwa!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer goed geholpen. Personeel vakkundig.

Heel fijn geholpen, vakkundig. Mooie producten. Montage aan huis ook zeer netjes. Zelfs nog gebeld door bedrijf( verkoopster Marwa)) of alles netjes en naar tevredenheid is afgehandeld.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Van advies tot nazorg helemaal naar wens

Wij zijn twee keer in de winkel in Alexandrium geweest voor advies (Marwa) en ook twee keer met succes geslaagd. Er werd ons goed geadviseerd en verteld waar wij aan toe waren met prijs, levertijd en kwaliteit en werden goed op de hoogte gehouden van de levering. Zo zijn wij erg blij met ons elektrisch rolgordijn (voor een 3 meter brede schuifpui) en een zonnescherm en plissé hor.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Mijn hele appartement aangekleed (11 ramen) en ben heel tevreden!

Marwa heeft mij vanaf het eerste moment erg goed geholpen met het uitzoeken van raamdecoratie voor al mijn 11 ramen en ik heb een selectie kunnen maken van smart gordijnen voor mijn dakramen, rolgordijnen, duettes, horren en gordijnen. Ze is zelfs op bezoek geweest om te kijken naar de ruimte en ook al waren er wat leveringsproblemen en installatiefouten van Luxaflex. Deze heeft Marwa klantvriendelijk en heel professioneel voor me opgelost.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goed advies en goede kwaliteit

We hebben eerst de PVC vloer besteld en werden keurig geholpen. Kregen goed advies! Later terug gegaan om ook onze raamdecoratie hier te kopen. Ook hier kregen we goed advies, foto’s, ideeën geven en meedenken is erg fijn! En er is keuze genoeg….. Contact is snel en kordaat via mail of telefonisch. Ik ben super tevreden en zeer blij met mijn raamdecoratie.

• Ervaring met: Raamdecoratie

actie en service staan bovenaan

Goede voorlichting in de winkel wordt gevolgd door deskundige installatie (vloer en vouwgordijnen). After sales problemen worden zonder welles/nietes discussie opgepakt en snel en buitengewoon vriendelijk behandeld. De klant is koning is hier blijkbaar een ongeschreven regel. En Marwa verdient het grootste compliment.

• Ervaring met: Vloeren

Vriendelijk en meedenkend geholpen.

Linnenkast op maat besteld, is perfect uitgevoerd. Een paar hele kleine beschadigingen werden zonder enig probleem hersteld. Raambekleding uitstekend geleverd en opgehangen.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Erg blij met deze switch gordijnen

Heel goed geholpen door Marwa Assad, goed advies. Het is toch wel een nieuw product met elektrische Gordijnen op de App.

Super vloer, super service

Binnen de showroom kwamen wij onze droomvloer tegen. Marwa heeft voor ons de offerte netjes opgesteld o.b.v. ons plattegrond van de gehele benedenverdieping. Na akkoord van de offerte, hadden wij nog tweetal vragen omtrent de regulier- en keukenplinten. Beide vragen/situatie wijzigingen hadden we vooraf niet afgesproken. Ondanks dat, was alles geen probleem. Voor het leggen van onze vloer heeft Emile echt topwerk geleverd! Alles zit er superstrak in en alles was binnen 3 dagen klaar. Ook voor Emile geldt dat, naast het leggen van de vloer, de tussentijdse service top was. Ik raad Woninginrichting-aanhuis aan voor iedereen die een mooie strakke vloer in huis wilt halen.

Uitstekende ervaring.

Met een aantal ideeën rond een inloopkast zijn we naar deze winkel gegaan. Bij alle stappen werden we begeleid door Marwa, wat ons zeer goed is bevallen en het resultaat mag er zijn. Top. Ook hebben we een 3D tekening door Gera laten maken van onze woning met ideeën over kleurstelling en inrichting. Geeft een goed beeld en om die reden hebben we de meeste aspecten overgenomen.

• Ervaring met: Kasten

Voortreffelijk geholpen

Wij zijn op 12 maart naar winkel Alexandrium geweest( Op Afspraak) Netjes geholpen door Joost, hij nam alle tijd en liet ons veel zien. Wij wilden 3 verduisteringsrolgordijnen , 2 luxaflex jaloezieën (nieuwste model) en vitrage . mede door zijn Ideeën zijn we fantastisch geslaagd volgende week alles ingemeten , op 16 april alles gemonteerd door een hele vakkundige en vriendelijke monteur . Al het overtollige materiaal weer meegenomen , een perfecte aflevering . Dank je wel Joost ook voor het meedenken

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goed advies en goed resultaat!

Bij wooninrichting-aanhuis Alexandrium aangeklopt om een mooie oplossing voor raamdecoratie in de woonkamer te zoeken. Uiteindelijk het hele huis aangekleed met ook nog gordijnen, rolgordijn, en horren! Dat zegt natuurlijk wel genoeg over het goede advies en service van Marwa! Met alles zeer tevreden, ook snel geleverd en netjes gemonteerd.

Tevreden

Goede duidelijke deskundige informatie in de winkel. Uitvoering thuis liet te wensen over. Is allemaal gecorrigeerd.

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?