Levering geheel volgens afspraak. Door een weeffout door leverancier van de Inbetween gordijnen, moesten er twee opnieuw gemaakt worden in door het atelier. Geen gedoe over de fout, maar gewoon oplossen. Dit is helemaal naar tevredenheid opgelost. Leveringen, monteren en afspraken worden helemaal en stipt nagekomen. Volgende keer zeker weer naar Aanhuis.

Super service!

Advies was goed en snelle levering met top service.

Uitstekende en vriendelijke service

Prima persoonlijke begeleiding en service.

Geweldige service van Chris en Tom

Prettig contact, nemen de tijd om goed te kunnen kiezen wat je wilt. Monteren ging allemaal heel soepel.

• Ervaring met: Raamdecoratie

De "leggers" heb een prachtig vloer gelegd

Zonder problemen hebben zij vlot en met veel expertise gewerkt. Bedankt hiervoor.

Betrouwbaar

Bij het eerste contact bleek al dat deze zaak de goedewas voor ons

Complete professional service

Aahhuis Mijdrecht has installed floor heating, new floors and done the painting. They are professional and offer always solutions if any unexpected things happen. They also offer high quality workmanship for various tasks. Client satisfaction is their priority.

Kwaliteit werk en service

Zo goed dat elke keer als ik wat met vloeren moet doen, nieuwe leggen oude laten schuren naar hun ga!

Erg tevreden

In de winkel goed geadviseerd en uiteindelijk prachtige gordijnen en jaloezieën, op tijd geleverd en goed gemonteerd. Heel blij met het resultaat.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Uitstekend van begin tot eind.

Over het eerste gesprek betreffende de mogelijkheden - buiten- of binnenzonwering -, het ter plekke beoordelen daarvan, het (nog preciezer) inmeten, tot het uiteindelijk ophangen van Duettes kan ik niet anders dan zeer tevreden zijn. Iedereen was professioneel en vriendelijk.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Pauline, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn over het gehele proces. Met vriendelijke groet, Babeth Aanhuis.nl

Vloer snel en professioneel gelegd

Na aanschaf, is de vloer op professioneel en keurig gelegd, met oog voor detail. AanHuis is voor mij een aanrader!

Helemaal goed

Nieuw laminaat gekocht; prima spul en keurig op tijd geleverd.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

vriendelijk, deskundig ,goed en snel geregeld

Vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Snelle levertijd en deskundig geplaatst,

• Ervaring met: Raamdecoratie

We zijn zeer tevreden met de pvc vloer en kast op maat

• Ervaring met: Vloeren

Heel professioneel en zeer klantvriendlijk bedrijf.

Bedrijf is zeer professioneel en erg klantgericht. Hardwerkend personeel en een vriendelijk woord. Houden zich aan afspraken! Ik ben heel erg tevreden.

• Ervaring met: Vloeren

Vriendelijk personeel goed geholpen en alle tijd voor je.

Hele goede service.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

De medewerkers zijn top, ze staan altijd meteen klaar en denken mee.

Alles wat we hebben laten doen, is perfect gedaan. De mensen die er werken zijn stuk voor stuk prima vakmensen.

• Ervaring met: Vloeren

Veel geduld en mooi resultaat

Wij hebben nogal uiteenlopende wensen gehad met inrichting van de woonkamer maar met veel geduld is er toch een grote verandering tot stand gebracht. Bedankt voor de hulp met de keuzes die gemaakt zijn. We zijn erg blij met de grote tv wand met open haard, schilderwerk, gordijnen en plissegordijnen.

Onze ervaring met Aanhuis Mijdrecht is erg goed

Van af het begin, uitzoeken van een vloer, behang, verfkleuren, zonwering etc. zijn wij prima geholpen. Ook bij het uitvoeren van de werkzaamheden. Er is alles aan gedaan om alles vlot achterelkaar te laten uitvoeren en het ziet er zeer netjes uit.

Niet tevreden

Slechte ervaring met de gang van zaken rond het kopen van de taatsdeur Ik denk dat weinig kennis het probleem is Taatsdeur bij Aan huis een heel stuk duurder uit door allerlei dingen die erbij moesten. Grote afwijkingen bij de deur plm 24 cm ( vind ik onacceptabel) Stucwerk niet netjes Nu een prachtige deur bij Gers gekocht en de service is daar echt top Mensen denken met je mee en komen met goede oplossingen.

• Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Deuren

Beste heer en mevrouw Schaft, Dank voor uw feedback; wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Na de verkoop evalueren wij altijd ter plaatse hetgeen overeengekomen is. Een goede voorbereiding is immers het halve werk. Het spijt ons te horen dat er teleurstelling is ontstaan na ons huisbezoek vanwege ter plaatse vastgestelde beperkingen. In dergelijke gevallen verstrekken wij een nieuw advies, waarvan de kosten variëren afhankelijk van technische en esthetische overwegingen, zowel bij oplevering als op de lange termijn. Wij begrijpen dat deze situatie wellicht ongemak heeft veroorzaakt en willen benadrukken dat wij, indien van toepassing, volledig meewerken aan de annulering van delen van een opdracht, zoals u heeft ervaren. Uw opmerking over de vergelijking tussen de Inspire industriële deuren en die van Gers vinden wij echter niet geheel terecht, aangezien het hier om twee volledig verschillende typen deuren gaat. We betreuren het dat uw ervaring met ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, maar kunnen de door u gegeven beoordeling niet volledig onderschrijven. Ondanks deze onfortuinlijke situatie, hopen wij dat u desondanks veel woongenot zult ervaren met de gerepareerde vloer, de nieuwe kleur van de wanden, de entreemat en de industriële deuropstelling van onze collega. Met vriendelijke groet, Aanhuis.nl Mijdrecht

Zeer goed geadviseerd

Was een erg fijne ervaring om hier geholpen te worden en de plaatsing van onze nieuwe vloerbedekking was perfect

• Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Goed advies met een mooi eindresultaat

In de showroom hebben we een goed advies gekregen met wat de mogelijkheden zijn om onze bestaande eikenvloer op te knappen. Om te kijken wat de mogelijkheden zijn, zijn er thuis op de vloer twee proefopstellingen gemaakt om te kijken wat dit op de vloer doet. N.a.v. hier gekozen wat we willen en de vloer is vervolgens goed opgeknapt!

• Ervaring met: Vloeren

Goed advies en prima uitgevoerd.

• Ervaring met: Kasten

Word goed geluisterd naar mijn wensen. E.v.t.klachten worden zeer serieus genomen .. wacht nog op actie I.z.mijn P.V.C.vloer.

• Ervaring met: Specials

Denken mee tot laatste detail.

Vriendelijke service en rustig meegedacht tot laatste moment van mijn maatwerkkast. Extra optie op mijn verzoek voor stopper op de deur werd ook uitgezocht. Fantastisch dat de maker ook nog voor het allermooiste ging! Dat maakte het echt af.

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?