Enorme tegenvaller

Er werd aangeraden te egaliseren, achteraf is alles nog steeds scheef en niet egaal. De plinten staan los van de grond, er zitten kieren tussen de planken op meerdere plekken. Erg teleurstellend voor een bedrijf dat bekend is via vtwonen. Een passende oplossing word niet geboden aangezien er al meerdere mails en telefoontjes zijn gepleegd maar niet op word gereageerd.

• Vestiging Dordrecht, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Super service en verstand van zaken

Inmiddels voor de derde keer terug naar deze winkel in Dordrecht. Voor raambekleding en vloeren, goed advies, netjes ingemeten en er wordt echt met je meegedacht. Afspraken worden nagekomen, super tevreden over zowel de winkel als de mannen die het komen plaatsen!

• Vestiging Dordrecht, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Top bedrijf met vakkundig personeel (Nick topper)

Zeer tevreden met advies vooraf . Heel blij met vloerverwarming en nieuwe pvc vloer in 3 dagen. Top. Zeervakundig en goed uitgevoerd door de mensen van de vloerverwarming en door Nick die de pvc vloer naar grote tevredenheid hebben gelegd

• Ervaring met: Vloeren

Perfecte planning met een heel mooi resultaat

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde PVC vloer. Planning was uitstekend, zelfs nog een dag ingehaald, De vloerverwarming ligt er echt netjes verdeeld bij en ook het leggen van de PVC vloer is perfect verlopen. Gelegd door mensen die hun vak verstaan. Wij zijn een tevreden klant.

• Ervaring met: Vloeren

Slechte service en onzorgvuldig omgaan met je spullen

Er moest veel gecorrigeerd worden om de verf en plinten goed geleverd te krijgen. Verder gaat met dusdanig onzorgvuldig met je spullen om dat een sleutel kwijt is gemaakt door de organisatie.

Top Service

Wij hebben 2 keer een PVC vloer laten leggen door Vloer en Raamdecor. De eerste keer alleen in de woonkamer en de 2de keer door het gehele huis. Vanuit de winkel al goed advies en continu snel en goed te woord gestaan. De vakmannen (Lucien en Ricardo) hebben snel en netjes de vloeren gelegd, super tevreden! Echt een aanrader om hier je vloer te kopen.

Super slecht

Nemen geen verantwoording voor door hun (filiaal in Dordrecht) J Visser geleverde en leggen van PVC vloer gelijmd Moduleo Zijn nu al 1 jaar bezig en leggen de schuld bij ons. J Visser had ons toegezegd als de vloer verder zou gaan onthechten deze in zijn geheel zou vervangen ! Maar dan moesten wij de eerdere geplaatste REVIEW weghalen . Dit hebben wij gedaan , maar de Hr J de Visser laat ons mooi met de ellende zitten en leg de schuld bij ons. Mochten er mensen zijn die deze PVC vloer , door bovengenoemde firma / winkel gekocht en gelegd willen zien zijn van harte welkom . Groet D van Rij Fijnaart

• Kwaliteit N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.

Zeer slecht geen service en zelfs niet eens komen kijken naar 100 x bellen

Eindelijk naar wel 100 x bellen na het leggen van de vloer 15-07-2019 !! komen ze waarschijnlijk eens kijken hoe slecht deze is gelegd en de plinten in de zelfde kleur (de duurste ) ivm mooi geheel DACHTEN WIJ !!! schandalig !!! Nu begrijpen wij ook waarom je bij vloer en raam decor vooruit moet betalen !!! €€ hebben ze binnen en de klant kan de pot op. Advies ; AUB hier niet kopen of niet helemaal vooraf betalen !!!! Ook vinden wij het niet kunnen dat VT wonen hier hun naam voor geeft V T Wonen en vloer en raam decor Dortrecht woonboelevard mijlweg 55E bedankt

• Advies N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Vestiging Vloer & Raamdecor
  • Ervaring met: Vloeren

Zeer positief en tevreden.

• Vestiging Vloer & Raamdecor
  • Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Kasten|Verf en behang

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?