Wat een vakman!

Ook ik ben een zeer tevreden klant. Heb in de winkel van Wim Mos aan de Willem de Zwijgerlaan helder en bruikbaar advies gekregen over het laten leggen van een PVC vloer in mijn reeds bewoonde huurwoning. Goed idee was het om de in de winkel gekozen PVC-plaat eerst mee naar huis te nemen, om thuis te kijken of de kleur past bij het huidige interieur en het verschil te zien bij dag- en avondlicht. Het verwijderen van het oude vinyl en het verplaatsen van de meubels hoorde ook bij de klus. Maar het uiteindelijke topwerk werd uitgevoerd door de stoffeerder, een zeer kundige vakman uit Amsterdam! De PVC vloer ligt strak tegen de bestaande plinten, heel erg mooi. Mensen die komen kijken, zijn allemaal enthousiast!

• Ervaring met: Vloeren

Producten van hele hoge kwaliteit en een uitstekende service.

We zijn ontzettend tevreden over Wim en zijn team. Zowel de op maat gemaakte kasten als de gordijnen zijn prachtig. We hebben voor ons nieuwbouwhuis met verschillende leveranciers te maken gehad, maar Aanhuis.nl Den Haag springt er door de hoge kwaliteit, prima service en persoonlijke benadering met kop en schouders boven uit.

• Ervaring met: Kasten

Via Wim hebben wij ons hele appartement laten inrichten. Hij heeft alle tijd genomen om ons te helpen en kwam met uitstekende adviezen. Wij zijn super tevreden. Alle mensen waar Wim mee werkt, zijn vakmensen. De stukadoors, schilders, vloerenleggers, kastenbouwers tot de gordijnen ophangen aan toe.

• Ervaring met: Kasten

Via Wim Mos een pvc vloer en plinten laten plaatsen. Heel tevreden, zowel over de advisering als ook over de uiteindelijke plaatsing. Super blij met het resultaat.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Ilse, bedankt voor deze prachtige review. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe woninginrichting. Team Aanhuis.nl

Goede service en netjes geplaatst

Voor ons appartement hebben we bij Wim Mos pvc vloeren ,kasten op maat ,gordijnen en wandafwerking aangeschaft We zijn zeer tevreden met het resultaat en de verlopen werkzaamheden Johan Kijkduin

• Ervaring met: Vloeren

Uitstekend interieuradvies, uitstekende uitvoering!

Wim Mos leverde voor ons nieuwbouw appartement in Den Haag alle behang-, schilder en plintwerk, drie kasten op maat (boeken- en garderobekasten) en alle raambekleding (inbetweens, rolgordijnen en jaloezieen). Wim nam de tijd voor ons, voelde onze smaak goed aan en adviseerde ons uitstekend, zowel qua materiaal- als qua kleurkeuze. Daarna zorgde hij ervoor dat alles op de afgesproken tijd en volgens de afgesproken planning vakkundig en correct werd uitgevoerd en gemonteerd. We hadden er eigenlijk geen omkijken naar. Het resultaat is helemaal naar onze wens! Wij zijn zeer tevreden!

• Ervaring met: Raamdecoratie

PVC vloer laat los na vier jaar

In 2016 dure ondervloer en pvc vloer laten leggen, in 2021 (!!!!) is deze afgekit en na 4 maanden trekt het nu krom en laat de lijm los. Geen gezicht natuurlijk, nu al drie maanden bezig en vijf keer contact maar nog steeds niemand langs geweest. Bizar...

Uitstekend geholpen door Wim Mos - Aan Huis Den Haag

Voor de aankleding ons nieuwe appartement in Kijkduin kwamen wij terecht bij Wim Mos. (Aan Huis - Den Haag). Hij heeft ons op een heel prettige manier geadviseerd bij het maken van onze keus voor de wandafwerking, (over)gordijnen, in betweens en jaloezieën. Nam hier uitgebreid de tijd voor en kwam zelf in ons appartement om alles op te meten. De levering ging in prima overleg waarbij Wim mee dacht en wij alles zelfs nog wat eerder geleverd kregen. Gordijnen, jaloezieën, in betweens: in een keer goed van maat en keurig opgehangen door medewerker Leo. Kortom, wij zijn super tevreden over het hele proces en de begeleiding van Wim.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Netty, Wat een leuke review om te lezen. Hartelijk dank hiervoor. Fijn dat je tevreden bent over het hele proces. Veel woonplezier met je nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Bar en boos

Op de slaapkamer zou sisal vloerbedekking worden gelegd. Om 17.05 komt de stoffeerder, om 17.30 is deze klaar. Na 3 dagen begint de vloerbedekking te bobbelen. Een andere stoffeerder komt kijken en ziet dat de vloerbedekking ondeskundig is gelegd en onvoldoende is gelijmd. Hij moet worden vervangen. Bij het lostrekken van de vloerbedekking blijft de foamlaag achter. Men vond het te veel werk deze te verwijderen en besloot daarom tot het leggen van tapijttegels (8mm, waardoor de net op maat gemaakte gordijnen niet meer pasten). Doordat de nieuwe ondervloer niet is verlijmd en het sisal een andere werking heeft dan de tapijtegels gaat het al snel aan alle kanten opkrullen. Dat heb ik nu 10 weken geleden gemeld. Er is toen uiteindelijk wel een afspraak gemaakt dat de stoffeerder opnieuw zou komen kijken, maar die is nooit gekomen. Op mijn 3 mails daarop volgend is nooit enige reactie gekomen.

Vakkundige en betrouwbare professionals

Wim Mos heeft voor ons de vloeren, raamdecoraties, wandverzorging en kast op maat geadviseerd en verzorgd. Alles op één adres besteld nam ons dat heel veel werk qua coördinatie uit handen. De diverse soorten raamdecoraties, de vloeren, de wanden en kast werden vakkundig voor ons op maat gemaakt en verzorgd. Prettige professionals om over de vloer te hebben. En alles stipt op tijd volgens afspraak, zodat de verhuizing zonder stress kon plaatsvinden.

Erg tevreden

Voor onze nieuwbouwwoning hebben wij door Wim Mos de wanden laten afwerken (renovlies incl. sauzen) en de (pvc) vloer incl. plinten laten leggen. We zijn erg tevreden met het eindresultaat. De vloer ligt er strak in en de wanden zijn erg mooi afgewerkt. Ook het contact vanaf de eerste keer dat wij de winkel binnenkwamen tot en met het einde van de werkzaamheden verliep heel prettig. Er werd snel gereageerd op onze vragen en we werden van een eerlijk en goed advies voorzien. We zijn alweer terug geweest om te kijken naar bekleding voor onze trappen.

Fantastische winkel!

Een hele fijne winkel om zaken mee te doen. Wim is een zeer prettig contactpersoon en gaat niks uit de weg. Flexibel, professioneel en heeft echt verstand van zaken. Ontzettend blij met onze nieuwe PVC vloer en de montage hiervan.

Klantvriendelijk, service uitstekend

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam

• Ervaring met: Vloeren

Geweldig dat in de korte tijd, tijdens bouwvak, een heel appartement van een prachtige vloer( goed advies), stijlvolle gordijnen, 2 mooie kasten wanden, en ook de wanden werden geschilderd. Klantvriendelijk, met zorg en oog voor detail, een een strak tijdspad. Meer dan tevreden, een aanrader!

• Vestiging Den Haag, Aanhuis.nl

Wim Mos heeft ons uitstekend geadviseerd over vloeren, wandafwerking, inbouwkasten en raamdecoratie voor onze nieuwbouwwoning in Den Haag! Perfecte service, elke keer hartelijke ontvangst in zijn winkel (met koffie) waar altijd tijd werd gemaakt voor grondig advies of geduldige beantwoording van al onze vragen! Nadat we de sleutel kregen van onze woning zijn de mannen meteen aan de slag gegaan en is er prachtig en vakkundig werk afgeleverd waaronder een supermooie PVC vloer. Heel erg blij mee! Ik zou Wim Mos en zijn vaklui zonder twijfel aan eenieder hartelijk aanbevelen!

• Vestiging Den Haag, Aanhuis.nl

PVC vloer en kast afgenomen.. goed advies gehad nam de tijd voor ons. Bracht ons op goede ideeën waar wij niet aan gedacht hadden denkt goed mee heeft overal een oplossing voor.Deze man verstaat zijn vak !

• Vestiging Den Haag, Aanhuis.nl

Wij zijn buitengewoon goed geholpen door Wim en zijn team van begin tot einde bij de afwerking van ons nieuwbouwhuis. Goed en eerlijk advies en altijd alle tijd om rustig mee te denken en alle opties door te lopen. Ook het team wat uiteindelijk de vloer kwam leggen en muren afwerken is erg prettig in de omgang en denken goed mee. Zeker de PVC vloer is echt prachtig geworden en krijgen we alleen maar complimenten over.

• Vestiging Den Haag, Aanhuis.nl

Geen idee welke vloer u moet kiezen? Vraag Wim Mos! Geschikte adviezen, kwalitatief goede vloeren, dacht met mij mee en stond altijd paraat voor me. Zelfs in de avonduren! De vloer ligt inmiddels in mijn woning en ik ben er erg blij mee. Snelle levertijd en goede service achteraf. Het prettige is dat ik stalen kon mee nemen om thuis nog eens goed te bekijken welke vloer geschikt is voor mijn woning en welke vloer mij zelf aansprak. Zo moest ik niet een vloer in een korte tijd kiezen, maar kon ik er een aantal dagen over na denken. Wellicht prijzig, maar kwaliteit kost ook wat! Danny, degene die de vloeren heeft gelegd, was super prettig in de communicatie! Iemand die mij vertrouwen gaf en rustig alleen in mijn woning kon achterlaten. Heeft snel werk geleverd en was zeer nauwkeurig in het werk. Ook aan hem kon ik altijd mijn vragen stellen. Hij keek met mij mee naar de stalen en bevestigde mijn keuze. Iedereen hielp mee en dacht mee. Top team!

• Vestiging Den Haag, Aanhuis.nl

Dat horen we graag, bedankt!

Goed advies van Wim Mos bij het uitzoeken van PVC-vloer. De vloeren zijn heel mooi gelegd door Leon. Dank aan allebei.

• Vestiging Den Haag, Aanhuis.nl

Deze mensen luisteren naar je wensen en voeren uit wat er wordt afgesproken! En geen dag te laat, alles netjes op tijd. Na een lange verbouwing met de nodige kopzorgen was dit echt een verademing! Mooie inbouwkasten en grote Inside vouwgordijnen laten plaatsen! Goed advies en mooi resultaat. Wim Mos en zijn team zijn helemaal top! Dank je wel! Fam. Roest - Wassenaar

• Vestiging Den Haag, Aanhuis.nl

We are very satisfied with Wim Mos Wonen, for its good advice, service, professionalism, and very good work in our house.

• Vestiging Den Haag, Aanhuis.nl

Klantvriendelijk, goede service, prima stoffeerder die keurig en met vakmanschap werkt. Leuk contact met Wim Mos die bij huisbezoek t.b.v. het meten van de vloer zeer vertrouwd op ons over kam. Een dikke aanbeveling om door Wim Mos Wonen je huis te laten stofferen e.d.

• Vestiging Den Haag, Aanhuis.nl

Hier wordt ouderwets vakwerk geleverd. Vroeg beginnen en doorgaan tot het klaar is. Maatwerk is ook maatwerk. Kortom hier wordt je als klant/koning behandeld.

• Vestiging Den Haag, Aanhuis.nl

Geachte heer/mevrouw, bedankt voor dit fijne compliment.

I had an inbuilt cupboard from Wim Mos Wonen and had the best service and quality I've had during my 7 years in Holland. Mr Mos was very professional, friendly and helpful and always on time for appointments and delivery of goods. The cupboards are of high standard and quality, the installation went smoothly and the guy who installed did an excellent job including cleaning up afterwards. The price of the whole "package" was reasonable; happy to pay my bill especially when I'm so pleased and happy with my new cupboard and the pleasant experience I had while dealing with this shop. I can warmly recommend them!

• Vestiging Den Haag, Aanhuis.nl

Wim Mos Wonen voldoet aan hoge eisen vwb klantvriendelijkheid, service, het nakomen van afspraken - altijd stipt -, de uitvoering van het bestelde, Kortom ik kan deze woninginrichtingszaak van harte aanbevelen.

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?