Op alle vlakken is er met ons meegedacht.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Vriendelijke man die rustig en precies en netjes zijn werk deed. Gaf goede uitleg over de luxaflex .

• Ervaring met: Raamdecoratie

Fijn contact, prettige monteur. Enkel miscommunicatie na inmeten gordijnen waardoor er vertraging was.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Diegene die de gordijnen kwam brengen en de luxaflex installeren was super. Netjes opgehangen, uitleg over bediening was ik heel blijk mee en heeft nog geholpen m’n gordijnen op te hangen terwijl afspraak was dat ik ze zelf op zou hangen. Echt top gegaan!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Prettige ervaring met de monteur net werk afgeleverd

Goed bedrijf Net werk afgeleverd Prettige monteur leuke gesprekken over gezamenlijke interesses Kortom zeer goed verlopen alles Een aanbeveling

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goedemorgen Henry, Bedankt voor deze prachtige review. Wij vinden het altijd fijn om te lezen dat onze vakmannen ook hun werk goed doen. Heel veel plezier met jullie nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Babeth Nijenhuis Woninginrichting-Aanhuis.nl

Duraid Mhauwas

Top bedrijf

• Ervaring met: Specials

Prima geholpen

Goed en vakkundig geholpen

Goede verkoop, tegenvallend proces

Toen we plannen hadden om onze woonkamer aan te pakken, hebben we de trap dicht laten maken en een trapkast laten maken door een ander bedrijf, waar we erg tevreden over waren. Vervolgens was de vraag, door wie laten we de woonkamer stucen, verven en de vloer leggen? Het bedrijf van de trapkast gaf een specifieke offerte en startdatum. Maar bij woninginrichting aan huis (Berkel), waar we al eerder waren geweest voor advies, werd beloofd dat ze eerder konden beginnen, minder tijd nodig zouden hebben en de prijs kwam ook lager uit. Om de definitieve prijs en startdatum te kunnen bepalen moesten we akkoord geven voor de opdracht. Dan zouden ze komen inmeten. Uiteindelijk kwam de prijs aanzienlijk hoger uit en duurde het langer dan aanvankelijk werd aangegeven. Het fijne van woninginrichting aan huis leek ons dat ze alles uit handen zouden nemen, qua communicatie met de vakmannen etc. Wij moesten echter overal zelf achteraan. De stukadoors kwamen ipv een woensdag pas in het weekend, de schilder had een medewerker die het liet afweten en had zelf rugklachten, waardoor het niet zeker was of hij op tijd klaar was voor het leggen van de vloer. Voor het egaliseren van de vloer bleken we ineens een nacht weg te moeten (wat niet handig is met schoolgaande kids). Ze waren vergeten dat de trap ook gelegd moest worden en dat dat eerst moest. Waardoor het egaliseren ineens toch met een sneldrogende variant moest (en kon). De droogloopmat zou met profiel zijn (dat vonden wij ook mooi), maar dit bleek later ineens niet meer te kunnen. Op dit moment liggen er al 6 weken losliggende vloerdelen die vastgelegd moeten worden. De hor die ze hebben geplaatst loopt nog steeds niet soepel (ondanks dat hij al een keer is aangepast). Al met al zijn we tevreden over het resultaat van de stukadoors en de schilder, maar niet over de vloer en het proces van woninginrichting-aan-huis (die zich juist onderscheiden doordat alles onder één dak is en ze je daardoor zouden moeten ontzorgen).

• Ervaring met: Vloeren

Heel goed!

Heb een kast op maat van Woninginrichting aan huis in Berkel. Laura van der Gaag heeft mij heel goed geholpen. Stond elke keer weer voor mij klaar. De kast is super alleen was er een fout gemaakt. Er staat een staander over mijn stopcontact. Dit is nu redelijk verholpen. Er is mij 100,- korting gegeven maar dit vind ik eigenlijk heel weinig, voor de fout die gemaakt is, daar ik hier altijd last van zal houden en je het altijd blijft zien. Anders was 5 sterren geweest want de kast is verder heel mooi.

• Ervaring met: Kasten

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?