Zinvol en praktisch advies wat ons tot de juiste keuze geleidt heeft.

Wij hebben hier een goed gevoel van over gehouden.

Toppers

Goede service Mooie materialen Veel keus Goed advies

Zie hieronder

Zoals ik al 35 jaar gewend ben, is de hulp ,het meedenken en het uiteindelijk advies van zeer goede kwaliteit.

Mooie spullen

Mooie spullen-gordijnen en duetten Goede service en zeer klant vriendelijk. Aanrader.

Erg goede service

Goed advies en erg goed bij mij gemonteerd

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goed advies en kwaliteit geweldig resultaat

Na 20 jaar besloten ons appartement opnieuw te stofferen. Na zoeken op internet kwamen we bij aanhuis van Allard terecht. Binnen gewipt en advies gevraagd. Wendy heeft ons daarbij geholpen. Na aangeven wat we niet wilde zijn we geholpen om alle kamers naar onze wens in te richten. Een mooi aanbod gekregen om het gehele appartement te doen geheel door hun geregeld. De datums doorgegeven wanneer welk vertrek en akkoord gegaan. Was wel een klusje je hele appartement doen maar alles is helemaal goed gegaan. De uitvoerders hebben echt top kwaliteit geleverd en behang vloer en gordijnen zijn met mooi resultaat aangebracht. We kregen advies hoe om te gaan met mogelijke zaken die na aanbrengen kunnen gebeuren zoals de gordijnen die uit hangen en dan net iets te lang zijn, Hier wordt niet moeilijk over gedaan en konden terug om een klein stukje ingenomen te worden. Het eindresultaat is echt geweldig alles ziet er erg mooi uit.

• Vestiging Rotterdam, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Specials

In een paar weken tijd werd ons nieuwbouwhuis ons nieuwe ‘thuis’!

Het was onze wens om ontzorgd te worden bij de inrichting van ons nieuwe huis. En daar is Aanhuis heel goed in geslaagd. Ze hebben de hele woning aangekleed en we zijn heel erg blij met met het resultaat.

• Vestiging Zoetermeer, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

Een bedrijf dat doet wat je vraagt. Voor onze nieuwe keuken moet de oude vloerbedekking er uit, de vloer deels worden opgehoogd en geëgaliseerd en vervolgens een nieuwe vloer (marmoleum) er op. We krijgen een duidelijk gespecificeerde offerte. Er komt iemand persoonlijk de situatie opnemen en er wordt gespecialiseerd personeel ingeschakeld. Tussentijds is er actief contact over de planning en de uitvoering van de werkzaamheden. Dat is nou eens service. En ten slotte een goed prijs-kwaliteit verhouding. Wij zijn heel tevreden!

• Vestiging Huizen, Aanhuis.nl

Top service door vakmensen

Wij hebben hier onze pvc vloer uitgezocht en laten leggen. Vriendelijk personeel. Goed advies gekregen bij de keuze van materiaal en kleur. De vloer is gelegd door vakmensen, keurig afgewerkt en de restanten direct afgevoerd. In 1 woord super!

• Vestiging Sneek, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

We hebben nieuwe duettes laten ophangen en enkele bestaande laten repareren. Alles is perfect uitgevoerd! Waar vind je dat nog: persoonlijke en vriendelijke mensen? Hier dus !

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goede service en mooi resultaat

Wij hebben door aanhuis.nl onze elektrische vloerverwarming laten leggen en onze nieuwe kurkvloer. Helaas waren ze 1 deel van de vloerverwarming vergeten aan te sluiten en dat heb ik zelf moeten constateren op de rapportage. Helaas lag de vloer er al in. Ze hebben deze vloer toen vakkundig losgehaald en hebben de stoffeerders het weer teruggelegd. Super goed geregeld. De stoffeerders waren goede vakmensen. Ze hebben de vloeren echt heel mooi en netjes gelegd netjes om de verwarmingsbuizen heen en al plinten en hoge plinten netjes af gekit. Ik raad aanhuis.nl zeker aan omdat ze goed meedachten met de keuzes en ons interieur.

• Vestiging Gouda, Aanhuis.nl

Hele goede service!

Wij hebben hier onze pvc vloer uitgezocht en laten leggen. Super behulpzaam personeel en goed advies gekregen. Het eindresultaat is prachtig!

• Vestiging Purmerend, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Nette werkers en beleefd dus top

• Advies N.v.t.
  • Vestiging Wormerveer, Aanhuis.nl

Uitstekend geholpen......prima levering

• Vestiging Wormerveer, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

We zijn zeer tevreden met de pvc vloer en kast op maat

• Vestiging Mijdrecht, Aanhuis.nl

Prachtig resultaat

Door Aanhuis in Huizen een watergedragen vloerverwarming afgewerkt met een PVC toplaag laten leggen. Dit alles op een houten vloer in een ruim 100 jaar oud huis. Bas krijgt hierbij prima ondersteuning van vakmensen met de juiste kennis van zaken. De afwerking werd door de Patrick en Stefan keurig netjes voltooid. Een extra pluim voor deze twee gemotiveerde vakmannen.

• Vestiging Huizen, Aanhuis.nl

Prima service en vakmanschap

Mooie duettes, perfect ingemeten en opgehangen.

Servicegericht nieuwe gordijnen

Al enige tijd op zoek naar verduisteringsgordijnen. Goede en mooie gevonden bij Aanhuis in Goes. Deskundig en fraai gemaakt met oog voor ontwerp en uitvoering. Servicegericht. Petje af.

• Vestiging Goes, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Via Wim hebben wij ons hele appartement laten inrichten. Hij heeft alle tijd genomen om ons te helpen en kwam met uitstekende adviezen. Wij zijn super tevreden. Alle mensen waar Wim mee werkt, zijn vakmensen. De stukadoors, schilders, vloerenleggers, kastenbouwers tot de gordijnen ophangen aan toe.

• Vestiging Den Haag, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Kasten

Goede service, duidelijke communicatie

Tevreden over het verloop en met het product.

• Vestiging Purmerend, Aanhuis.nl

Buitengewoon tevreden.

We zijn blij dat mijn zus en zwager Wuijts hebben aanbevolen. Vanaf het eerste contact in de winkel hadden we een goed gevoel. Eerlijk advies en de offerte duidelijk en zorgvuldig beschreven. Denkt goed met ons mee. De uitvoering verliep volgens plan. Kortom we zijn zeer blij met deze keuze.

• Vestiging Tilburg, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Zeer fijn geholpen en waanzinnig mooie kast!

Met de gedachte ooit eens een mooi tv meubel te willen zijn we spontaan eens binnen gelopen bij Aanhuis Gouda. Daar werden we ontzettend vriendelijk door Marwa geholpen die zo goed met ons mee dacht, dat we direct aan een kast ontwerp voor de tv zijn begonnen. En 8 weken later hing de kast er! Zo fijn dat alles ingemeten en gemonteerd werd. En ook de televisie werd er gelijk in gehangen.

• Vestiging Gouda, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Kasten

Heel goed advies, vakkundig en netjes gewerkt!

Zo'n 2,5 jaar geleden zijn wij in Zutphen terecht gekomen bij een 'kastenevent' omdat we wilden weten hoe duur een inbouwkast voor ons nieuwe appartement zou zijn. We werden daar heel erg goed en vakkundig geholpen door Selma. Na de kast kwamen we terug voor de vloer, de raamdecoratie, een vloerkleed, nog een inbouwkast en uiteindelijk 2 side tafels. Wij zijn supertevreden over het advies, het meedenken, de planning en de flexibiliteit. De nieuwbouw vertraagde flink, maar door de flexibiliteit konden we na oplevering toch vrij snel ingepland worden. Het is heel erg mooi geworden. Nogmaals super bedankt Selma! Daarnaast wil ik ook een groot compliment geven aan de monteurs. Vriendelijke en vakkundige mensen en er werd vooral ook heel erg netjes gewerkt. Wij genieten nu van ons nieuwe huis en kan deze vestiging aan iedereen aanraden!

• Vestiging Zutphen, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

Keurig gelegd.

Nette leggers, keurig geholpen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vestiging Emmeloord Rido, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Goede kwaliteit, van wandkast tot behangen. Alles geregeld en gepland.

Schuifwandkast op maat laten maken, behangen en sauzen en raambekleding geregeld. Zeer tevreden.

• Vestiging Hoogeveen, Aanhuis.nl

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?