Betreft vooral contact met oud Unilever medewerkers. Zeer plezierige contacten.
Goed!
Na de schademelding was de zaak bij Havelaar & van Stolk snel geregeld. Het was daarna echter lang wachten op de expert maar uit eindelijk is alles goed geregeld en snel uitbetaald.
prima behandling
na het melden van mijn schademelding is mij beloofd dat ik € 300,- vergoed zou krijgen. (schade was € 429,-) Ik vond dit oke. Echter kreeg ik maar 170,- overgemaakt. na mijn telefoontje en uitleg is dit wel keurig overgemaakt. Echter als ik had zitten "slapen"dan was het aan mij voorbij gegaan. Voor de schademelding werd ik van het bekendje kaste naar de muur gestuurd. Ik heb bij elkaar zeker 1/2 dag aan de telefoon gezeten tijdens mijn vakantie.
Zeer slecht. Na de schademelding blijkt dat zij zelf het schadebedrag verhogen .
Mecrouw Brouwer is mijn contactpersoon bij Havelaar en zij is sinds tientallen jaren uitermate betrokken, persoonlijk vetrouw ik haar advies 100%
Prijs kwaliteit is super en zeer klantvriendelijk.
Ik word altijd netjes te woord gestaan, en als ik bv vraag om de nieuwe polis even te mailen is dat geen probleem binnen enkele minuten staat tie dan op de mail. Kortom ik ben erg tevreden en ga kijken of ik mss meer verzekeringen bij jullie onder kan brengen.
Mijn vraag werd snel opgepakt toe ik eenmaal iemand te pakken had en er kwam een prima aanbod met een aantal variaties voor een redelijke prijs. Ook een recente ruitschade aan een ander verzekerd voertuig werd snel en prettig opgelost.
Schademelding personenauto na 18:00 uur. Door olie op wegdek in de slip geraakt en eenzijdig schade. Geen andere betrokkenen. Leenauto gekregen na wat strubbels, Geen duidelijke communicatie bij welk bedrijf de leenauto mocht worden besteld (door bergingsbedrijf). Eerst al een uur bezig, toen duidelijk was dat het bij een ander bedrijf moest was het met 15 minuten geregeld!! Erg jammer dat het niet gelijk duidelijk was. Van economisch total loss had ik nog nooit gehoord. Baal daar wel van! Kost mij nu toch weer geld en heb dan niet eens een vergelijkbaar autootje terug ondanks mijn goede verzekering ;-(
Wat vervelend dat er bij uw schademelding iets is misgegaan. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij met u gesproken. In goede samenspraak is uw schade gelukkig alsnog naar tevredenheid opgelost.
Prima service.
Goede en snelle afhandeling van mijn schadegeval. Ik ben zeer tevreden.
Ik betaal de rekeningen , maar als er wat is dat zijn jullie niet thuis . waarom ben ik dan verzekerd. om allen te betalen , maar als er wat is ja maar dat staat er niet in dan zijn ze mooi beschrijven.dat er niet betaalt wordt zeer5 jammer , dan wordt er gezegd je moet er nog een verzekering bij doen . Hoe duur moet mijn uur loon zijn om deze kosten er uit te halen . er jammer zo worden jullie alleen maar rijker van , beschaamt vind ik .
Bijzonder vriendelijke en ter zake kundige aanpak. Ik kreeg een naar motorongeluk. Medewerkers zorgden naar alle tevredenheid voor een vlotte afhandeling van de schade.
Een bedrijf wat zijn afspraken nakomt en mee denkt met de klant.
Ik ben sinds kort pas bij jullie verzekerd dus mijn oordeel is niet onderbouwd, maar dit is wat ik tot nu toe heb ervaren.
Goede maatschappij, klantvriendelijk en betrouwbaar.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.