Prima service en advies.

Goed luisterend. Heeft alle moeite genomen en goed geadviseerd.

• Heeft u nog tips voor ons Locatie Maastricht

Ingewikkeld

Ik vind het bijzonder dat mijn inboedelverzekering van Allianz wordt vertegenwoordigd door Havelaar & van Stolk, die de administratie hiervan weer uitbesteed aan Helviass.

Al jaren tevreden !

Overschakelen van de ene naar de andere(nieuwe) motor verliep weer soepel !

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Zou het niet weten..

Goed, snel, klantvriendelijk geholpen,1 dingetje, men vergat te annuleren bij Alllianz. bij Allianz

zie boven

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons behalve accent op "verkoop", tikkeltje nauwkeuriger werken !!

Deskundigheid en goede informatie verstrekking. Jammer dat Allianz niet zo best is. Zeker niet met de afhandeling van de schade, welke dan ook

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons ga op zoek naar betere verzekeringsmaatschappijen

Snel, niet altijd nauwkeurig

Snelheid top Wijziging op polis niet goed doorgevoerd

• Heeft u nog tips voor ons Nauwkeurig werken, 1 adviseur

Fijn contact en duidelijke uitleg

De juiste. Vragen gesteld en gezellige toon Karin heeft het vak goed begrepen en ook nog een kaart met taart gestuurd! Leuk

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

In normale taal snel geholpen

Inmiddels meerdere verzekeringen afgesloten en telkens ben ik correct, vlot en heel vriendelijk te woord gestaan. Ook het afsluiten ging vlot!

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Bereidwillig voor het wijzigen van verzekerde bedragen.

Bij een aanvulling van mijn verzekerings pakket, bleken de verzekerde bedragen en voorwaarden voor de caravanpolis ongevraagd te zijn aangepast naar standaard bedragen die verzekeraar hanteert. Voor mij als ex Allianz medewerker en verzekerde gelden afwijkende voorwaarden. Op mijn verzoek is uiteindelijk de polis in 2 etappes aangepast. Blijkbaar is er voordat de polis wordt aan mij wordt aangeboden geen inhoudelijke controle gedaan door Havelaar & van Stolk

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Zorgvuldiger intern polis controle voor uitgifte!

Deze mensen denken met je mee

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Ik ben al zestig jaar een tevreden klant.

Goed en snel geregeld

Top hulp

• Heeft u nog tips voor ons Nee

Duidelijk in hun service

Goed contact met werknemer Ron, belt altijd netjes terug en zorgt dat het geregeld wordt

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Adviesgesprek
  • Heeft u nog tips voor ons Een app maken waar al onze verzekeringen inzitten

Goede service en denken mee.

Snel nieuwe polis geregeld

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons Ga zo door.

De bemiddeling bij de inboedel claim en het resultaat daarvan verdiend alle lof . Helaas bleek in het verleden dat bij de Allianz geen adequate dekking gevonden kon worden voor mijn destijds nieuwe auto . Bij de bovemij was het geen probleem .

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons Wat meer specifieke kennis bij assuradeuren verlanden over de ins en outs van de moderne auto . Dat voorkomt onzinnige eisen tav beveiliging .

Ik weet totaal niet hoe of wat

Ik krijg een mail van jullie met een toelichting waar ik niet wijzer uit werd. Ik weet niet wie jullie zijn of wat jullie doen. En vervolgens wordt er een bedrag van mijn rekening afgeschreven. En nog steeds weet ik niet waar ik aan toe ben.

• Heeft u nog tips voor ons Zie hier boven

Goedemorgen, Wij hebben u begin april per e-mail een brief gezonden dat we de verzekeringen - die voorheen via Allianz Nederland liepen - van hen hebben overgenomen. Om te zorgen dat u niet zonder verzekeringsdekking zit, hebben wij u een nieuwe pakketverzekering gezonden per e-mail. Hierbij hebben we ook een brief met uitleg gezonden. Wanneer een en ander niet duidelijk is kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. We zijn bereikbaar op telefoonnummer 088-6501100. Fijne dag verder. Groet, Simone

Goede ervaring, ben al 26 jaar klant.

Er wordt op mijn mail altijd beantwoord en is de klantenservice goed en duidelijk bereikbaar. Ze helpen ook heel goed.

Ligt eraan

Heb geen goede ervaring op dit moment. Ligt aan de afhandeling en in mijn geval veel onnodige vragen. Ik verwacht dat jullie als tussenpersoon met mij als klant een korte lijn zouden hebben. I.p.v. lange wachtrijen en van het kastje naar de muur te worden gestuurd en op pad te sturen voor een herstel nota en of ik een factuur heb en de datum van aankoop etc. Ik betaal altijd netjes mijn premie en alles staat hier ter inzage procedure is nog steeds niet afgehandeld ik zal voorstellen handel het even netjes af

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons Ga langs en handel ter plekke af

Goedemiddag, Inmiddels is er contact geweest met u en een collega van de schade afdeling. De afspraak staat dat het nu gelukkig op zeer korte termijn afgewikkeld zal worden. Vriendelijke groet, Simone

Snelle duidelijkheid m.b.t. omzetten auto verzekering

Het omzetten van mijn jaarlijkse verzekering van WA plus naar een eenvoudige WA verzekering mede vanwege ouderdom auto werd snel en vlot opgepakt, uitgelegd en zichtbaar gemaakt. Hierdoor kon ik ook snel beslissen. Medewerkster wist van de hoed en de rand zodat wij er samen snel uit waren.

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons Gewoon doorgaan op deze manier van werken

Vriendelijk en vlot geholpen

Ik ben al jaren klant en wordt altijd vriendelijk en vlot geholpen door ervaren mensen.

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons gaat zo door

Praktisch

zakelijk

Duidelijk en snel.

Makkelijk, handig, snel. duidelijk, behulpzaam.

Service zo als gewoonlijk

Ga zo verder

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

gewoon goed, zoals het hoort...

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Satisfied Customers Always Come Back!

L.S. Verheugend te ervaren dat jullie service continue op hoog peil blijft. In de afgelopen 50 jaar hebben wij dit op diverse manieren gemerkt. Zowel als particulier maar ook door het werk in Unilever (dir HR&O Vandenbergh Foods NL;Iglo;HeadOffice) met velen van jullie voortreffelijke mensen als o.a. Rob van der Pol, Alain Steenhuis, Karin Brouwer, Yvonne Hoeven in Europalma/ UL insurances/Havelaar&Van Stolk. Onze mensen, nl en expats, waren (en zijn) altijd welkom bij jullie. Het is dan ook een genoegen om te ervaren dat Mw Marjella Kasperts die goede traditie op uitstekende wijze voortzet, Compliments! Supersnel-waakzaam-oog voor detail-zorgvuldig-professionele kennis-met ondernemersvisie èn bijzonder vriendelijk in communicatie en follow up. Het was een plezierig voorrecht voor ons om ook recent weer door Marjella te worden geholpen bij de overgang naar en de verzekering van nieuwe automobiel. Als seniore klanten (en iets minder digitaal bedreven) waarderen wij dit zeer; dank daarvoor. Wensen U en Teamcollega's alle succes! Hartelijke groet, Drs B.M.A, (Ben) Siebelink

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons Keep it so!

Dag meneer Siebelink, Dank voor uw uitgebreide en mooie review. Uw review en klanten quote hebben we op ons prikbord gehangen zodat we allemaal scherp blijven. Vriendelijke groet, Simone