Gevoel te spreken met onervaren persoon.

Tijdens het telefonisch contact over mijn auto schade gesproken met een jonge man die onzeker en ondeskundig overkwam. Niet het gevoel de juiste informatie gekregen te hebben. Zelf Allianz gebeld. Totaal gezien zulke slechte ervaringen dat ik besloten heb mijn nieuwe auto verzekering ergens anders onder te brengen.

• In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Ik beoordeel jullie als particuliere klant
  • Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons Ervaren personeel inzetten

Goed vriendelijk duidelijk

Klant vriendelijk, behulpzaam en dat is iets wat steeds moeilijker schijnt te worden

• Heeft u nog tips voor ons Ga zo door

prima adequate dienstverlening

Goede voorlichting en toegezegde aanpassingen - nadat de benodigde informatie beschikbaar was - perfect en op de juiste moment verwerkt.

Goede en snelle service

Goed advies en snelle en adequate communicatie is wat we waarderen in dit bedrijf. Er wordt meegedacht en medewerkers zijn vriendelijk en ter zake kundig.

• In welke hoedanigheid beoordeelt u Havelaar & Van Stolk B.V. Ik beoordeel jullie als bedrijfsmatige klant
  • Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Wij zijn al 43 jaar klant vanaf 1980 (in t' Veld periode) en zijn nog steeds tevreden over hoe wij als klant worden behandeld en ook correct en vakkundig worden geadviseerd.

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Goedemiddag, Dank voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. We spreken de wens uit dat we ook de komende 43 jaar bij uw verzekeringszaken betrokken mogen blijven. Hartelijk groet, Simone

Mijn ervaring

Jarenlang een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering gehad. De prijzen rezen ook hier echter de pan uit dus toen ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe aansprakelijkheidsverzekering. Nu kan ik voor meer dan de helft van het geld (en dat scheelt echt honderden euro's) ergens anders een verzekering afsluiten. Ik heb eigenlijk altijd goed contact gehad tot de fase waarin ik vragen had over mijn verzekering en uiteindelijk besloot om deze op te zeggen. Meerdere malen moeten mailen met verzoek om contact en het duurde lang voordat er reactie kwam op diverse mails. Beetje jammer dat het zo afgesloten moest worden want verder al die jaren wel een tevreden klant geweest.

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Ja, beantwoord mails sneller en duidelijker

Dank voor uw beoordeling. Wij betreuren dat er vertraging heeft gezeten tussen uw vragen en ons antwoord. Wij streven naar een maximale termijn van vijf werkdagen. Helaas gaat dit dus ook wel eens mis. Onze excuses hiervoor. Overigens is de jaarpremie voor deze verzekering vanaf 2018 niet gewijzigd geweest tot aan 2023. Pas per 2023 is de jaarpremie voor het eerst marktconform met 5 % gestegen. Fijne dag verder. Simone

Niet naar tevredenheid

De communicatie verliep niet naar tevredenheid, niet reageren op een vraag (meer dan eens), maar in dit geval vond ik de hoogte van de premie voor gaan ten opzicht van slechte communicatie.

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons Reageren als er een vraag gesteld wordt!

Ben goed geïnformeerd en daarna snel afgehandeld!

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Ga zo door met goede service.

Goedemorgen, Dank voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel geluk in Spanje ! Hartelijke groet, Simone

Aanpassen caravanverzekering

Aanpassen caravanverzekering netjes geregeld

• Heeft u nog tips voor ons nee

snelle afhandeling

snelle en duidelijk afhandeling van schade

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons zo doorgaan

Snel en correct.

Het kan niet beter.

• Heeft u nog tips voor ons Geen

tevreden

alleen telefonisch contact

betrouwbaar, accuraat

Jaren heb ik als particuliere klant de autoverzekering van Allianz via het kantoor laten lopen. Altijd op tijd al het papierwerk in orde. Bij schadeafhandeling accuraat gehandeld.

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Prima bereikbaarheid en snelle afhandeling wijzigingen

Ik heb al jaren mijn motor en autoverzekeringen bij H&S ondergebracht en nooit een reden gehad om over te stappen naar een andere verzekeraar/tussenpersoon.

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Ik ben gewend met een kontakpersoon te werken die tijd was veel beter nu heb ik zoveel medewerkers gesproken en elke keer moet ik op nieuw alles vertelen

• Heeft u nog tips voor ons Vaste kontakpersoon

Ze zijn altijd direct bereikbaar. Nooit lange wachttijden. Denken mee en altijd snel reactie.

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Als ik bel wordt ik altijd goed geholpen, houden zo.

Nooit geen problemen als ik contact heb. Alles wordt duidelijk verteld en behandeld.

Zeer goede service

Altijd een vlotte en correcte afhandeling en een vriendelijke en meedenkend medewerker

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Gewoon goed en correct geholpen.

Snel en correct geholpen met nieuwe auto verzekeren.gewoon zoals het hoort top

• Heeft u nog tips voor ons Nee

Gewoon iemand om mee te kunnen praten als de verzekeraar er een zootje van heeft gemaakt

Pro-actief advies na opnieuw een 'automatische' overgang naar een nieuwe verzekeraar. Vervolgens persoonlijke begeleiding op moment dat vorige verzekeraar er door een systeemovergang een zootje van maakt. Ik ben niet vergeten! Fijne ervaring in een heel onpersoonlijke wereld.

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Goedemiddag, Dank dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Wij waarderen dit enorm. Blij dat we u konden helpen in de wirwar van verzekeringen. Gelukkig hadden wij wel overzicht en kon onze Leanne u hierbij uitstekend helpen. Hartelijke groet, Simone

Snelle en accurate dienstverlening en vriendelijke communicatie

Bij het samenstellen van een verzekeringspakket werd ik goed geadviseerd en vriendelijk geholpen.

• Heeft u nog tips voor ons nee

Prettig

Zeer ervaren medewerkster gesproken, reageerde en handelde direct .

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Probeer dit niveau vast te houden

First class service!

Ik zit al jaren bij Havelaar en van Stolk voor mijn verzekeringen. Ik word er altijd vriendelijk en doeltreffend geholpen. Een van de weinigen waar er nog mee wordt gedacht met de klant. Helemaal top!

• Ik heb recent contact gehad met jullie over: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons Ga zo door!

Vriendelijk en duidelijk

• Heeft u nog tips voor ons Nee

Prima geadviseerd en snel geregeld

Prima geadviseerd door vriendelijk personeel en opvolgend snelle afwikkeling