Vlot, vriendelijk, probleemloos en met veel begrip.

Ga de goede samenwerking zeker continueren.

• Heeft u nog tips voor ons neen

prettige ervaring

ervaren en vriendelijk personeel mensen weten waar ze over praten. zowel voor bedrijf als particulier

• Heeft u nog tips voor ons nee

Ik ben zeer prettig geholpen door Havelaar en vanStolk

Ik had net de autoverzekering voor het komende termijn betaald toen de auto niet meer in goede staat was om door de apk keuring te komen. Ik heb toen een occassion gekocht en het is keurig geregeld dat dit bedrag met de verzekering van de nieuwe auto werd verrekent. En deze op tijd verzekerd was.

goede Harley verzekering

Mijn Harley is bij Havelaar en van Stolk goed verzekerd en ze denken ook mee of de verzekering nog up to date is. Zij hebben al heel lang hiervoor veel kennis in huis en je krijgt dan ook snel een goed advies

adequaat en vriendelijk geholpen

betrokkene was toegerust en speelde direct op mijn verzoek in. deze leidde dan ook tot een nieuwe verzekeringsaanvraag.

• Ik heb ervaring met: Nieuwe aanvraag

Accuraat handelen

Graag bovenop de verzonden brief de polissen met de klant doornemen om te bekijken of de situatie nog wel actueel is.

• Ik heb ervaring met: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Bij afloop contact actuele situatie scannen.

goede berichtgeving

Gunstige prijssetting

• Heeft u nog tips voor ons neen

Professioneel, klantvriendelijk

Snel en vriendelijk geholpen.

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Het gesprek ging vlot en de alles gemakkelijk in gang gezet en ook de polis was snel thuis bezorgd met de veranderingen

• In welke hoedanigheid beoordeelt u ons N.v.t.

Fantastisch geholpen en geadviseerd

Heel prettig geholpen bij de gewijzigde situatie bij ons

Uitstekende service

Altijd goede ervaringen. Erg fijn om een vast contact te hebben binnen Havelaar en van Stolk. Alle lof voor John !!

Goed en vakkundig personeel

Snel en vakkundig geholpen met overschrijven van nieuwe auto.

Was prima

Op mijn verzoek beëindiging verzoek werd via de mail snel en accuraat gehandeld. Binnen enkele dagen ontving ik de royementsverklaring en de restitutie premie op mijn bankrekening. Complimenten

• Ik heb ervaring met: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Ga zo door !!

Door de jaren heel tevreden zelfs geweldig.

Al mijn jaren fijne behandeling, ook de taxatie's van hoog niveau met vriendelijke deskundige mensen. Maarrrrr nu krijg ik plotseling een mededeling dat ik ben overgezet naar ASR als verzekeraar ..... daar ben ik niet blij mee. En een aanbeveling voor ASR doe ik niet aan andere bikers.

• Ik heb ervaring met: Poliswijziging
  • Heeft u nog tips voor ons Stel een verzekerde van tevoren in kennis van een wijziging waar u de verzekering bij neerlegd

Goedemorgen, Dank voor uw mooie beoordeling en tip. We hebben inmiddels contact met u gehad en u gaf aan dat uw ervaring met ASR niets te maken heeft met de nieuwe verzekering van uw motor. Helaas hadden wij een verzekeraar die stopte met het verzekeren van dergelijke motoren waardoor wij op zoek moesten naar een gelijkwaardig alternatief. Deze partij hebben wij gevonden in ASR en dit hebben wij verder aan u uitgelegd. We wensen u nog vele jaren rijplezier met een goede verzekering. Vriendelijke groet, Simone

goede service

goede en snelle service

• Heeft u nog tips voor ons nee

Altijd een luisterend oor ook in Unilever tijden voor een goed advies.

Nadat Unilever zijn pakket had overgedaan aan Havelaar en van Stolk zeer prettige ervaringen. Jammer dat er van het pakket tav Allianz vel veranderd is. Hoop dat de nieuwe verzekering voor mijn caravan weinig problemen zal geven en dezelfde voortgang heeft. vroeger Palma waren het altijd vriendelijk personeel en later ook door de medewerkers van Havelaar en van Stolk.

• Ik heb ervaring met: Schademelding
  • Heeft u nog tips voor ons Doorgaan zei Barry Stevens.

Goedemorgen, Dank voor uw mooie beoordeling. We hebben de overvoer van de caravanverzekering voor u in orde gemaakt. Als intermediair hebben we er mee te maken dat partijen soms stoppen met het aanbieden van een bepaald product. Zo ook onder andere de caravanverzekering bij Allianz. Gelukkig hebben we u een prima alternatief geboden. Wist u dat we ook uw overige particuliere verzekeringen kunnen verzorgen? Dit doen wij graag. Neemt u gerust contact met ons op, we maken graag een offerte voor u. En, zoals Ramses zong : "We zullen doorgaan...." Vriendelijke groet, Simone

de persoonlijke behandeling is prima; de administratieve afhandeling kan beter

Recentelijk heb ik achtereenvolgens telefonisch contact gehad met Leanne, Miranda en Mireille die ieder mij op een uiterst plezierige en professionele wijze te woord gestaan en geholpen hebben en gemaild met Richard over de correcte afwikkeling. Alles prima voor elkaar. He duurde enige tijd en verschillende telefoontjes voordat de administratie/IT afdeling één en ander correct verwerkt had. Met vriendelijke groet Mr.P.C.Drost

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Goedemorgen, Dank voor uw mooie waardering. Fijn dat u het contact met ons als prettig en professioneel heeft ervaren. Dit mag u altijd van ons verwachten. Uw verkapte tip over de samenwerking tussen IT / administratie pakken we intern natuurlijk op. Fijne dag verder. Simone

Snel en prettig geholpen

Het wijzigen van mijn autopolis verliep snel en ik werd prettig geholpen.

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Super snelle en correcte afwikkeling

Direct juiste persoon aan de lijn en direct juiste info

• Ik heb ervaring met: Nieuwe aanvraag
  • Heeft u nog tips voor ons geen

Altijd alles correct

Staat altijd klaar voor de klant wordt alles correct afgehandeld

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Reeds lange tijd klant bij dit bedrijf. Altijd een goede service en berikbaarheid.

Alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf.

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Goedemorgen, Dank dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. We kijken er naar uit u ook in de toekomst nog lang te mogen adviseren. Fijne dag verder. Simone

super goed

De eerste melding van schade aan mijn HD deed ik s'avonds om 19.30. s'morgens om 8.40 werd ik conform afspraak terug gebeld. Alle gegevens waren reeds ingevuld, de persoon aan de telefoon was geheel op de hoogte, expert ingeschakeld. expertise gedaan bij dealer. 3 weken later volledige schade bedrag op mijn bankrekening. Perfect!! Bedankt! John

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Goedemorgen, Dank voor uw beoordeling. Fijn dat de schade zo snel voor u geregeld is, zodat u met het extreem mooie weer nog maximaal van uw motor kan genieten. Groet, Simone

Goede, snelle en adequate dienstverlening

Tevreden

Eerlijk, Betrouwbaar, Open en Doelgericht

De adviseur luistert naar jou wensen en vult in met zijn/haar kennis en ervaring. Afspraak is afspraak bij Havelaar & van Stolk zonder verplichtingen. Deze adviseurs zijn er voor je, niet alleen om een product te verkopen maar staan voor je klaar ten alle tijde waar nodig is. Mvg. Matthew Declercq

• Heeft u nog tips voor ons N.v.t.

Dank voor uw mooie beoordeling, dit waarderen wij enorm. We spreken de wens uit een mooie langdurige zakelijke verstandhouding met u te onderhouden. Fijne dag verder, Simone

Geen onduidelijkheden prima tussenpersoon

Goed.