Na een lange zoektocht gevonden waar ik naar zocht bij Rhodos.

Momenteel is bij heelveel online fitnesswinkels halters uitverkocht maar bij Rhodos niet! Bij deze dan ook mijn 5 kg {x4} schijven kunnen bestellen. Helemaal top.

• Service N.v.t.

Prima levering

DHL liet het even wat afweten maar levering verder in orde

• Service N.v.t.

Fantastisch

Veel kennis, flexibel denken om tot oplossing van klant te komen. Goed luisteren en denken in mogelijkheden.

Warrige levering.

Voor de eerste keer besteld via de website. Dat is op zich goed gegaan. Echter.... 1 product bleek niet op voorraad terwijl op de website stond dat het er wel was. Je wordt dan door Rhodos dus niet geinformeerd dat het product dat je besteld hebt er niet is. Ben er zelf toevallig achter gekomen omdat ik het vreemd vond dat ik geen melding kreeg dat het pakket was verzonden. Ben wel uitermate goed geholpen door Raymond. Die vertelde mij netjes dat het merendeel wel klaar stond voor verzending maar dat 1 produkt niet op voorraad was. Vervolgens heb ik wat anders uitgezocht en is de bestelling verstuurd. Deze bleek uit twee dozen te bestaan. Toen ging het vervolgens dus fout bij DHL die hebben de pakketten niet bij elkaar gehouden met als resultaat dat wij het ene deel keurig op de afgesproken tijd kregen maar het deel waar het om ging kregen we die dag dus niet. Ook niet in de tweede levering van die dag. Resutaat: de hele zaterdag dus voor niets thuis zitten wachten op een levering die niet kwam. Het tweede deel van de zending is uiteindelijk op maandag bezorgd. Wij hebben hier een les uit geleerd om, zoals het zich nu laat aanzien, in het vervolg de gedane internetbestelling zelf op te gaan halen als we er pertinent zeker van willen zijn dat het op tijd bij ons is. Toch wil ik mijn dank uitspreken naar Raymond die mij uitermate geruststellend te woord heeft gestaan.

• Advies in de winkel N.v.t.

Totaal niet bereid mee te denken

10 jaar geleden kochten wij hier een crosstrainer. Nu is er een onderdeel kapot. Rhodos blijkt dit merk niet meer te verkopen en dat was het dus.... Wij verkopen dit niet meer dus zoek het maar uit. Totaal geen meedenken. Wij zijn teleurgesteld.

Fantastisch bedrijf!!

Goede service, uitstekend advies!

• Advies in de winkel

Weliswaar deskundig maar langzaam in reactie

Na het bestellen van een dure sauna bleek na een week dat ook nog een bestelformulier ondertekend en teruggezonden moest worden. Dat was de eerste week vertraging. De levering zou in augustus kunnen plaatsvinden. Dat bleek uiteindelijk niet te lukken (antwoord zonder nadere toelichting: levering staat in de derde week van september gepland). Half september zelf maar gebeld of er al een datum was: ja, 30 sep. Dus wederom later, wederom zonder uitleg. Montage en uitleg was goed en vriendelijk. Bereikbaarheid: je krijgt altijd een bandje omdat het zo druk is. Maar daarna bellen ze wel terug. Kortom, ik heb het idee dat "als de klant binnen is" de bereikbaarheid en het eigen initiatief van Rhodos ruimte biedt voor verbetering.

Goede service!

Fijn geholpen door 2 jongens bij de fitness, valt veel uit te proberen in de showroom.

Aflevering

Ik had een 6 kwam sauna kachel besteld, in afwachting hiervan heb ik gebeld wanneer zij konden leveren, helaas was dit niet mogelijk het product was niet op voorraad en bestellen duurde een 12 weken, aangezien ik in mijn sauna wilde gaan zo snel als mogelijk ,vertelde Rodos mij dat zij een betere optie hadden,die wel iets duurder was 90 euro maar zuiniger dus heb ik deze optie gedaan

Geen service

Zwembadstofzuiger voor 100euro gekocht, na 3 keer gebruiken kapot. Ondanks 3x een mail gestuurd te hebben, geen enkele reactie van de firma Rhodos ontvangen zelds geen ontvangstbevestiging. Schandalig

• Advies in de winkel N.v.t.

Fout toegeven en een aardige attentie gestuurd

Ruim 2 weken een bestelling gedaan en betaald, maar tot op heden niets ontvangen? Ook geen verzendnummer of iets dergelijks ontvangen.

• Advies in de winkel N.v.t.

i have made my order on 11 of September - 2 weeks later no reply - now fixed!

I have made my order on 11 of September, on 22 of September i still did not get any info regarding the delivery time. I have send them 2 mails - no reply, i was really pissed off, afte rcouple of tries i was finally able tocall them and it turned out that my mails simply was not seen for some reasons and the reason for delay was - one of the items was not instock. OK, but why not send a message to the customer that there will be a delay since some items not in stock?! But from other hand they changed the missing item to a more expensive one for free a+ added a small pack of sauna fragrance to a package - so after 3 weeks i am finally happy :-)

Deskundig advies

Snel geholpen, deskundig advies

Zaak goed afgehandeld !

Ik had een showmodel gekocht voor minder als de helft van de normale verkoopprijs. Helaas had ik weinig geluk met het product maar zonder probleem mijn geld terug. Complimenten !

Snelle en vriendelijke service

Een hele snelle en vriendelijke service!

• Advies in de winkel N.v.t.

Zeer slecht advies en service

We zijn hier jaren klant geweest omdat het in eerste instantie dichtbij is maar nu blijkt x op x dat Rhodos alleen maar denkt aan verkoop zonder goede vakkennis en service daar doen ze niet aan. Kortom De producten zijn Verre weg van duurzaam (Filters en pompen) en heb je problemen of vragen dan mag je het zelf uitzoeken maar val ons er niet mee lastig....

• Advies in de winkel

Snelle reactie! Meedenkend! Uitstekende service!

Top bedrijf! Na mail met hulpvraag over filtercartridge, supersnel antwoord met een heel goed alternatief! Na geplaatste en door Rhodos verzonden bestelling even tegenslag. Volgens DHL was het pakketje beschadigd en ging retour verzender (Rhodos dus). Deze heeft het metéén, zónder gedoe, weer opnieuw naar mij opgestuurd. Al de volgende dag weer ontvangen.

• Advies in de winkel N.v.t.

Goed advies en komen afspraken na.

Goede uitleg van het product in de showroom. Er wordt ruim hiervoor de tijd genomen. Snelle levering en homtrainer is netjes thuis in elkaar gezet.

ik zou het niet weten

Ik heb het namelijk niet gehad. DHL beweerde dat het dinsdagmiddag langs zou komen. Mijn vrouw was de hele middag thuis. Er is niemand geweest.

• Advies in de winkel N.v.t.

Goedenavond, Excuus voor de negatieve ervaring die u met de levering heeft gehad. Nadat we hoorden dat het pakket niet geleverd was en door DHL werd teruggestuurd, hebben we uw bestelling dezelfde dag nog opnieuw verzonden. Helaas is het een tweede keer ook niet goed gegaan bij de levering. We zijn nu met de vervoerder aan het bekijken hoe dit kon gebeuren en hoe het in de toekomst voorkomen kan worden. Het geld is inmiddels ook weer gecrediteerd. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Rhodos

Tot nu toe heb ik alleen maar goede ervaringen. Altijd goed opgelost.

• Advies in de winkel

Ik had een klacht maar deze is netjes opgelost

Zie bovenstaande

• Advies in de winkel N.v.t.

Vriendelijk geholpen en goed advies gehad

• Advies in de winkel

Super makkelijk te bestellen !

Goede afhandeling van de bestelling! Met duidelijke mailtjes van bevestiging en verzending!

• Advies in de winkel N.v.t.

Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd. Het was netjes verpakt. Super !

Slechte service en product

Dolphin zwembadrobot functioneert niet zoals beloofd, maar Rhodos doet hier niets mee want robot is niet kapot(?)

• Advies in de winkel N.v.t.

Beste. Claudia, Natuurlijk is het mogelijk dat we de robot laten versturen voor onderzoek. Mocht je dit graag willen, dan hoor ik het graag via de mail.