Goede service, maar...

De service van Rhodos op het vlak van levering en correctheid is prima. De handleiding van het product is echter heel erg slecht. Gebrekkige computervertaling uit een andere taal, onleesbare en onbegrijpbare Nederlandse zinnen. Bovendien is de handleiding gemaakt voor alle modellen van warmtewisselaars die Astral aanbiedt. Zoek zelf maar uit welke features van toepassing zijn voor het aangekochte model...

Topservice en advies

Advies op maat. Snelle levering. Snelle reactie op vragen per mail

Snel en goed

Duidelijke website , makkelijk te bestellen en te betalen en goede en snelle levering.

• Advies in de winkel N.v.t.

Snelle levering Achteraf telefoon waarom je iets terugstuurt vind ik ook een pluspunt En sorry dat ik het moet zeggen maar eindelijk iemand aan de telefoon krijgen die je ook nog eens kunt verstaan is ook fijn.

Foutje, maar goed opgelost

Ik had een nieuw product besteld wat al gebruikt bleek te zijn. Na contact gaf Rhodos aan dat ze alleen nieuwe producten verkopen en dat dit dus een foutje moest zijn. Ik kon het product terugsturen. Ze hebben na ontvangst een nieuw product gestuurd en de verzendkosten vergoed. Keurig. Alleen contact via mail is wel irritant. Omwille van de snelheid had ik het ook wel prettig gevonden als ze direct een nieuw product hadden teruggestuurd ipv de ontvangst af te wachten. Maar goed. Al met al tevreden. Ik heb alweer een tweede bestelling geplaatst. Eens kijken hoe dat gaat.

• Advies in de winkel N.v.t.

Bestelde producten konden niet allemaal worden geleverd. Werd hierover zowel gebeld als bericht via email. Hetgeen niet beschikbaar was, werd netjes gecrediteerd. Overige producten binnen de week in 2 leveringen ontvangen. Ook hier snelle reactie op mijn vraag hoe het kwam dat niet alles bij de eerste levering zat. De Blue Bay zandfilterpomp Speedclean die ik had besteld was nergens anders meer beschikbaar en de prijs bij Rhodos was echt wel de beste! Dus op dat vlak aangenaam verrast. Heb ze wel nog niet uitgetest. :-)

• Advies in de winkel N.v.t.

Slechte communicatie (door enorme drukte)

Naar aanleiding van mijn eerdere beoordeling heeft de eigenaar contact opgenomen en uitgelegd dat ze door de enorme drukte een week achterlopen met de mail en dat de fout met het leveren niet had mogen gebeuren. De ervaring voor mij als klant blijft vervelend maar ik heb er wel begrip voor en door het telefoontje ook vertrouwen in dat het goed gaat komen. We zullen nog even geduld moeten hebben.

• Advies in de winkel N.v.t.

Vlotte bestelling en snelle levering

De levering van een zeer breekbare lamp, zeer degelijk verpakt, en stipt geleverd ,ook de informatie op de site maakte dat er geen vergissing kon gebeuren bij de bestelling.

Goede en snelle service

Overzichtelijke website, goede en snelle service

Uitstekend en snelle levering

Heb een pomp gekocht zeer snel geleverd en pomp werkt zo als het moet zijn

• Advies in de winkel

De levering was snel (1 dag later)

De levering was snel en het is een betrouwbare firma.

Snelle en goede service!

We hebben gemeten, gegoogeld en besteld. Zwembad werd snel geleverd en met de beschrijving was het geheel redelijk vlot in elkaar gepuzzeld. Pomp te klein voor deze maat zwembad, maar dat konden we oplossen met een andere pomp. Hopen op snel nieuwe voorraad afdekzeilen voor dit formaat, dat hadden we eigenlijk meteen mee moeten bestellen.

• Advies in de winkel N.v.t.

Heel blij met onze opblaasbare jacuzzi

Ook de communicatie wat betreft bezorging was heel goed!

• Advies in de winkel

Keurig en snel gereageerd en prima product

Snelle afhandeling volgens afspraak, ook toen we zelf afspraak moesten verzetten. Product voldeed zeker aan de verwachting!

Snelle levering

Mijn pakket binnen 2 dagen geleverd, top

• Advies in de winkel

Normaal... meer after sales-service verwacht

Het product was corrzxt en op tijd geleverd. Na installatie heb ik contact opgenomen om naar een zwaarder model over te stappen, maar ruilen, terugsturen of omwisselen was enkel mogelijk als het niet gebruikt was. Spijtig.

• Advies in de winkel N.v.t.

Via internet gekocht. Transport was top, goed geïnformeerd en erg snel. Verder kan ik niet echt beoordelen. De zaak is alleen via e-mail bereikbaar. Dat maakte het lastig toen ik een installatie vraag had. Een WhatsApp ondersteuning lijkt op zijn plaats

weinig kennis van zaken

We kochten een opblaasbare jacuzzi bij Rhodos als dealer, omdat we verwachten dat ze hier kennis van zaken hadden over de Bestway spa. Onze vraag: wat moet hier onder geplaatst, kwam het antwoord: dat zit erbij. Thuisgekomen was het best ingewikkeld om deze jacuzzi te installeren, omdat er een onduidelijke beschrijving bij zat, en we geen ondergrond ontdekten. Omdat we hiervoor telefonisch contact zochten, kregen we het antwoordapparaat enkele dagen met de melding dat vanwege de drukte de telefoon niet kon worden beantwoord. Teneinde raad maar weer naar Oldebroek gereden, waar ook geen duidelijke antwoorden kwamen. Al met al sinds maandag een jacuzzi en nu hebben we eindelijk een indruk wat de bedoeling is. Het zou goed zijn als het personeel op de hoogte was van de werking van hetgeen verkocht wordt. -Slechte service-! Nadien enkele keren contact gehad met Lorenzo, nav bovenstaande ervaring. Lorenzo begreep onze teleurstelling en gaat hier intern mee aan de slag! Hij bood excuus aan en stuurde ons een set hoofdsteunen op, wat ons betreft heeft hij dit op een goede en plezierige manier opgelost! Bedankt Lorenzo!

Goed gedaan

• Advies in de winkel

Prettig kopen zeer goede hulp maar kom niet met garantie dan krijg je nul

Zwembad gekocht snel en goed , als snel band en pomp kapot , garantie mag je zelf uitzoeken kortom , geen meerwaarde door rhodos jammer misschien verbeterpuntje

Bestelling maar deels ontvangen

Ze gingen de rest opsturen maar nog altijd niets ontvangen maar na telefonisch contact is alles in orde gekomen

waardeloos

Had zwembadzout besteld maar na een week was het nog niet binnen. probeer ik te bellen krijg je ze geen eens aan de lijn dus een mail gestuurd krijg je te horen dat het klaar staat om op gehaald te worden waarop ik antwoorden van hallo ik heb verzendkosten betaald dus het moet verzonden worden. krijg je als antwoord dat je voor verzending extra moet betalen en wel 13.99 per zak (ik had er 2 besteld) ik dus de order geannuleerd heb ik nog 3 weken op mijn geld moeten wachten. Nu eindelijk binnen. kon ik eindelijk ergens anders bestellen. nu bij toppy.nl besteld zout was iets duurder maar de verzendkosten waren maar 4,95 voor 2 zakken tegelijk en de volgende dag in huis, dat noem ik dus service. Daar kan Rhodos dus nog iets van leren

Heel positief!

Ze waren bij de bestelling 1 ding vergeten. Bellen ging niet wegens de drukte, maar binnen 2 uur een reactie op de mail en de volgende dag het onderdeel in huis. Waar gewerkt wordt maakt men fouten, als het goed opgelost wordt is dat ook geen probleem. Mijn complimenten.

• Advies in de winkel N.v.t.

Prima! Netjes en snel geleverd.

Buitendouche is volgens verwachting en functioneert goed. Is natuurlijk ook nieuw, dus hoort ook zo te zijn.

• Service N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.

Snelle keurige levering van een zwembad

Op zaterdag een zwembad besteld en afgeleverd zoals belooft op de site 3 dagen later. Zelfs in deze tijd. Levering ook netjes door de transporteur in een tijdsblok van 2 uur. Prima winkel!