Geschreven belofte en garantie niet nakomen

Beste, We bestelden een liner maar jammer bij het passen te kleine maat. Niet in aanraking gekomen met water of wat dan ook. Jammer genoeg heel slechte service van uw firma. Mail gestuurd voor info ruil en zelf nog moeten bellen. Uiteindelijk de beloofde ruilgarantie niet willen nakomen. Jammerlijke oplossing die er eigenlijk niet is. We betaalden 489 euro voor dit product. Een echte schande om jullie klanten zo in de kou de laten staan. Op de betere reviews op jullie website wordt niets gereplied. Op de slechte reacties gaat U meteen in de aanval en legt U de schuld bij uw klanten. Nog nooit maakte ik dit mee bij een bedrijf of winkel. 489 euro ... voor jullie misschien een peulschil ... voor ons zwaarverdiende spaarcenten. Een tegenbod van 400 euro om een nieuwe te bestellen in de juiste maat is ipv 519 euro. Ruilgarantie en leveringsgarantie zijn helaas loze beloften. ""Voor 16.00 besteld, de volgende werkdag in huis Gratis bezorging in NL & BE vanaf 49,95* Gratis afhalen in onze Winkel in Oldebroek Gemakkelijk ruilen en retourneren Betaal eenvoudig vooraf of achteraf"" Bij Rhodos is het mogelijk om uw aangeschafte product in te ruilen tegen een ander product. Zo kunt u in 14 dagen bekijken !!! ***een product kan enkel bekeken worden als het uit de verpakking wordt genomen, toch???*** of het product u bevalt. Als u er dan achter komt dat er mogelijkheden ontbreken of dat er mogelijkheden overbodig zijn, kunt u uw product inruilen. Wanneer u een duurder product aanschaft zal u het verschil moeten bijbetalen, wanneer het product goedkoper is zullen wij het verschil binnen 14 dagen aan u crediteren. Voor het omruilen van producten kunt u het best contact met ons opnemen. Wij zullen u dan voorzien van advies en zullen de omruilprocedure met u bespreken ... ***U geeft geen advies .... U zegt gewoon dat het niet is in te ruilen.*** Liner bevindt zich in de originele staat .... in dezelfde plastic ..... met dezelfde plakband ... in dezelfde doos!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Ik ben goed en snel geholpen

Gezellig leuk en vertrouwd

Fijn en meedenkend personeel die veel kennis en verstand van de producten hebben. Ik kom hier zeker weer terug!

Goede ontvangst

Wat een leuk ontvangst afgelopen zaterdag kregen wij en daarna een prettig gesprek gehad met een van de medewerkers omtrent een nieuw zwembad aan te schaffen. Eigenlijk was het niet de intentie om direct knopen door te hakken, maar door het goede gevoel en de juiste klik samen met de verkoper hebben we deal gelijk rond gemaakt! Augustus al bouwen, wauw. Bedankt en met veel vertrouwen gaan we het project in!

Snelle levering van bestelling

Online een bestelling gedaan, keurig en snel geleverd in een mooi doosje. Alleen nog wachten op mooier weer en dan kunnen we mooi genieten van het zwembad.

Super goede service, klant vriendelijk en professioneel. Zeker een aanrader!

Als bedrijf zou je zulke rommel niet moeten willen verkopen

Zwembadstofzuiger gekocht voor op de tuinslang, mét een netje erbij. De stofzuiger doet helemaal niets, kan nog geen blaadje van de vloer opruimen. Als je een bedrijf runt, zou je zulke spul toch écht niet in je assortiment moeten willen hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Albert, Bedankt voor je beoordeling. Dit is een stofzuiger van € 14,95 die al jaren wordt verkocht. Niet de meest ideale stofzuiger, maar voor kleine baden wel de beste optie. We krijgen over deze stofzuiger nooit klachten, vandaar dat deze gewoon in onze collectie zit. Jammer dat je hier geen prettige ervaring mee hebt en daardoor ons gehele bedrijf hiervoor een 1 geeft.

De service is heel goed

Ik ben heel goed geholpen toen mijn bestelde product niet op voorraad was. Ik werd netjes teruggebeld en geholpen voor een soortgelijke product van een ander merk en nog goedkoper ook. Dus ook goed voor mijn portemonnee hahaha. Ben zeer tevreden.

Slecht heel slecht

Een filter gekocht voor 179 euro maar maakt een geluid die hij niet moet maken ik.gebeld moest een filmpje maken met geluid en mailen naar hun dat gedaan 16 sec inmiddels 9 dagen verder nog niks gehoord en me water weg kunnen gooien nou heel jammer dit slechte service dus al hebben ze het door gestuurd naar de leverancier wij kopen het bij hun dus moeten hun het regelen maar helaas dit was 1x wat besteld nooit meer hier wat bestellen en zou het ook niet iemand van vriendenkring aanbevelen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Gjalta Post, Bedankt voor je reactie. Je hebt geen filter maar een losse pomp bij ons besteld. Indien deze een niet normaal geluid maakt, kan je deze uiteraard aan ons retour sturen. Deze pomp wordt dan onderzocht en bij gebreken ontvang je een nieuwe pomp. Het kan ook zijn dat de pomp geluid maakt door het aanzuigen van lucht, dit valt uiteraard niet onder de garantie. Ik zie graag de pomp tegemoet.

Fantastisch

Wat een zeer mooie winkel en bekwaam personeel. Er is genoeg assortiment. Wij gaan hier altijd heen.

Vriendelijk medewerkers met kennis van zaken

Fijne winkel. Zowel aan de telefoon als in de showroom vriendelijke medewerker met kennis van zaken.

Mooie showroom ruime sortering in alles, vriendelijk en deskundig geholpen

Wij willen binnenkort nog een dubbele zonnebank aanschaffen, dus wie weet Groet Bennie Jansen

Vlotte bediening en goed advies.

Door een miscommunicatie werd in 1e instantie niet geleverd wat verwacht werd. Dit "probleem" werd snel, vakkundig en kosteloos opgelost. Voor zover ik het tot nu toe kan beoordelen staat service bij deze firma hoog in het vaandel

Zeer tevreden zwembad was niet voorradig meer ben gebeld en ze hebben een goede oplossing gezocht En krijg nu een andere zwembad tegen betaling ietsje meer maar tog een leuk zwembad voor weinig geld plus ter compusatie gratis een chloor startpakket Goede service raad iedereen dit bedrijf aan groetjes allart en brenda

Bijzonder en slecht

vooraf telefonisch contact gehad over een stalen opzetzwembad incl. zandfilterpomp. daarna besteld via de site en binnen 1-2 minuten bevestiging, factuur etc... Binnen 30-60 minuten een dame aan de telefoon, dat het bad niet met zandfilterpomp geleverd kan worden. daarop afgesproken dat de order geannuleerd wordt. geen bevestiging van annulering, telefonisch niet meer bereikbaar, nummer bestaat niet!? al met al een negatieve en bijzondere ervaring.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Henri Blankers, Bedankt voor je beoordeling en onze excuses als onze service niet aan je verwachting voldeed. De factuur en bevestiging verlopen automatisch, we hebben inderdaad gelijk gebeld dat het bad niet meer leverbaar was, het bad is dezelfde dag geannuleerd bij Klarna. Je hebt van Klarna hiervoor nooit een factuur ontvangen. Ik zou niet weten hoe we dit beter of sneller zouden moeten doen. Je hebt niet vooraf betaald, een credit was dus niet noodzakelijk. Wij zijn telefonisch altijd bereikbaar, na een aantal keren gaat automatisch het antwoordapparaat aan dat kan worden ingesproken. Dat je aangeeft dat ons nummer niet bestaat is vreemd, dit nummer is al 26 jaar niet gewijzigd. Door de drukte in het zwemseizoen kan het voorkomen dat de telefoon niet altijd gelijk wordt beantwoord.

Super service

Ik had een artikel besteld dat kapot aangekomen is. Ze hadden snel gereageerd en kwamen met goede oplossingen. Goede service, klantvriendelijk. Ik kom nog eens terug

wacht al een week

vorige week besteld nog niks ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Jan Hoving, Bedankt voor je beoordeling, helaas voor ons iets minder. Je hebt bij ons op 16 juni een spa filter besteld en wij hebben deze 17 juni via DHL verstuurd. Wij zien nu dat deze door DHL nog steeds niet is geleverd en hebben dit gemeld bij DHL. Ik hoop dat het artikel snel geleverd gaat worden.

Super kundig en goed geholpen. Vriendelijke mensen die weten waar ze over praten. Goed advies en goede kwaliteit.

Fantastisch

Prettig en snel geholpen aan de telefoon. Een opzetzwembad gekocht. Fijn dat het zo snel geregeld kon worden door Madelon.

snelle en prima hulp

goeie service komen we graag nog een keer weer

Afspraak is afspraak

Vanaf het bestellen tot het uit leveren van mijn bestelling is er helder gecommuniceerd. Ook is het fijn dat als je afspraken worden gemaakt er ook daadwerkelijk naar gehandeld wordt.

Liner (dik 15 jaar gebruikt) van ons zwembad hing los in de hoekrail. Angst dat deze mogelijk kan scheuren. De mensen van Rhodos hebben mijn angst weggenomen en geen nieuwe liner verkocht, maar goed advies gegeven hoe dit op te lossen. Met succes! Bedankt TOP

Bijzonder goede service!Aftersales is van hoogstaand niveau!

Voor de tweede maal een bijzonder goede ervaring met dit bedrijf. Ik koop al heel lang online bij bedrijven die een goede service bieden, maar dit bedrijf komt daar met kop een schouders boven uit. Klantenservice 24/7 bereikbaar en komt altijd met een oplossing. Dus een echte aanrader "kopen zonder risico" is hier ook echt "kopen zonder risico".

Korte lijnen, gemakkelijk bereikbaar

Goed advies, gemakkelijk bereikbaar, snel geholpen, goede prijzen

Fantastische service 🌊🌊🌊

Speciaal voor ons werd de winkel ietsje langer geopend zodat we de randstenen voor ons zwembad konden uitzoeken! In een woord: geweldige service. 👍👍👍

Over Rhodos

Filter op Taal