goed service

Vriendelijk en prima op tijd. Zeer tevreden ook met de prijs

Goede snelle service en advies

Goede service en advies. Ik raad Rhodos zeker aan.

Super!

Bestellingen snel ontvangen. Bij vragen zijn ze heel erg behulpzaam en vriendelijk.

Supersnelle service onbevredigende communicatie

Alles ging goed, zondag gekocht maandag in mijn woonkamer. Een communicatie over de verzending en de uiteindelijke levertijd zou echter op prijs zijn gesteld. Gelukkig was mijn partner thuis ziek en kon zij de hometrainer ontvangen, maar als dat niet het geval zou zijn geweest, zouden er onnodige hindernissen zijn ontstaan wanneer een eenvoudige e-mail met verzendinformatie de nadelen had kunnen voorkomen...

Gewoon super snel en goed geregeld

Als ik iets nodig heb dan wil ik dat asap thuis hebben hier hebben ze zeker aan voldaan

Fijn bedrijf

Snelle te drong, duidelijke website

Tevreden

Ik had begrepen dat er 2 stuks in zouden zitten maar dit bleek niet te zijn. Jammer genoeg.. De service was wel heel goed!

Alles is zeer correct verlopen, bestelling vlotte verwerking en het pakketje is elk moment te volgen.Super!.

Heel goed bevallen, hele goeie service. Was iets met de levering en ze hebben voor mij alles uitgezocht en nagevraagd en snel ook. Top

Prima levering en onderdelen ontvangen in een mooi doosje!

Prima wellness shop voor verschillende onderdelen en merken

Een aantal onderdelen voor mijn jacuzzi besteld. Moest even wachten aangezien het geen voorraad artikel was. Uiteindelijk artikelen ontvangen en bij één zelfs een beter alternatief ontvangen zonder meerkosten!

Snelle service

Snelle levering

Duidelijk, snel, niet duur

Zwembad chloor etc gekocht. Goede specificaties, snel geleverd, nette prijs.

Snelle levering

Snelle leveringh

Zeer goede pomp voor het zwembad, snelle levering. Ik ben zeer tevreden

Levering en aftersales zijn prima op orde!

Helaas ging er bij onze Duratech warmtepomp iets mis met het bedieningspaneel, deze kwam los tijdens de hittegolf. Door inzet van Rhodos waren wij binnen 24 uur met de juiste persoon in contact gekomen en is het probleem kosteloos verholpen.

Alles tot volle tevredenheid

Goed telefonisch te woord gestaan. Correcte en snelle levering

Een zeer luxe mooie winkel wat je niet zou verwachten als je er voor rijdt of staat Parkeren voor de deur u wordt hartelijk en correct verwelkomd Zeer ruim veelzijdig assortiment in elke prijsklasse Professionele mensen zeer vakkundig en behulpzaam mee denken van A tot Z Bestellen via de webshop kan ook

Goed advies

Als onervaren consument goed advies gekregen over zwembadchemicaliën.

Goede kwaliteit

Kwaliteit is goed

Snel geleverd

conform afspraak

Snelle, goede service. Ruime keus

Positief

Bestelling online geplaatst. "op voorraad" stond er.......

De onderlinge communicatie en de kennis van de voorraden en het bijhouden van de Website verdient verbetering. Na deze ervaring zal ik nog heroverwegen of ik renovatie- en vervangingsmateriaal zal gaan kopen bij Rhodos. Zeker zal ik dat niet online doen en zal het ook niet laten opsturen. (bestelde product een week later netjes geleverd)