Kwaliteit en super service

Ik heb een warmtepomp en een oprolsysteem gekocht bij Rhodos. Advies gevraagd online en dadelijk goed geholpen. Nadien nog een mail gehad of alles in orde was. Wij zijn dik tevreden!

Eerlijk en oprecht advies

Ondanks dat er ook duurdere opties waren heeft Rhodos ons een eerlijk en reëel advies gegeven. Fijne winkel!

• Advies in de winkel

Prijs en kwaliteit zijn super ben er blij mee mvg

Heel klantvriendelijk

Helemaal blij met onze zwembad. En de levering was ook nog supersnel. Nogmaals bedankt!

Fantastische service!

Levering was super snel. Ik kreeg alleen 1 verkeerd zeer vergelijkbaar product. Daarop kreeg ik snel een excuus aangeboden en per direct het correcte item toegestuurd waarna ik beide items mocht behouden. Super service zeker een aanrader!

• Advies in de winkel

Met veel tijd en energie geholpen door Rhodos!

Zeer goed ontvangen door een enthousiast team die mij van A tot Z heeft geholpen bij alles wat ik te wensen had

• Advies in de winkel

De 2de bestelling gedaan, en 1x in de zaak geweest zeer deskundig personeel. echt een aanrader!

• Advies in de winkel

Correct en stipt en budgetcorrect

Zeer goede ervaring met bestellingen bij Rhodos. Ook hier ons België landje.

• Advies in de winkel

kapot product ontvangen netjes opgelost.

Bestelling gedaan echter het product was bij aankomst defect. Afhandeling netjes en voorspoedig gedaan.

snelle levering

heel snel geleverd binnen 1 dag zelfs in de coronatijd.

• Service N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.

Juiste info, snelle levering!

Juiste info, snelle levering!

• Advies in de winkel

Snelle levering goede prijs/kwaliteit verhouding

De levering was snel. Het product was van goede kwaliteit en doet zijn werk zoals het moet. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.

Hele slechte service!

Hebben in mei een pomp voor ons zwembad gekocht. 2 onderdelen pasten niet op elkaar. Ze zijn slecht bereikbaar en schuiven het af op de leverancier. Na weken heen en weer mailen en bellen hebben we eindelijk het nieuwe onderdeel gehad, probleem bleek zelfs een bekend probleem, maar zowel Rhodos als de leverancier geven slechte service!

Erg tevreden

Doen wat ze beloven, snelle levering en product heeft onze verwachtingen overtroffen!

Uitstekend geadviseerd

Hier hebben ze echt kennis van zaken, uitstekend geholpen met een advies hoe de waterkwaliteit van mijn spa optimaal te houden.

• Advies in de winkel

Ben ik nou de enige die alles slecht vind.?

Ben ik nou gek Mischien.? Een voetenbadje besteld. Zaten kieren in. En het hout viel me echt tegen. Dus ik neem contact op. Dat is normaal zegt de dame. Het moet uitwerken. Nou sorry maar daar betaal ik niet zoveel geld voor. Vervolgens retour gestuurd. Tot heden mijn geld nog niet terug gekregen. 3 weken later. Ze hebben het pakket nog niet ontvangen.? Nou gelukkig aangetekend verstuurd. Sorry de service is bar slecht. En het voetenbadje ook. Valt me echt tegen. Jammer.! Hopelijk snel mijn geld retour. Anders ga ik aangifte doen voor internet oplichting.

• Advies in de winkel

Beste Jochem, Je hebt bij ons een houten emmer gekocht, doordat deze niet meer in onze showroom op voorraad was hebben we deze laten dropshippen. Je klacht was bij ons niet bekend, omdat je deze gedaan hebt bij onze leverancier. Het artikel heb je retour gestuurd naar het dropship adres, dit was bij ons ook niet bekend. Ik heb je telefonisch gesproken en het bedrag per direct retour gestort op je rekening. Excuus voor deze miscommunicatie

Goed en mooi bedrijf

Snel besteld en snel geleverd

Erg slechte service

Na een op voorraad zijnde Scuba 2 watertester besteld en betaald te hebben krijg je snel daarna een bericht dat ie niet op voorraad is. Geef dat dan niet op je site aan denk ik. Maar dan geven ze op mijn verzoek om een update ook aan dat het nog wel even kan duren. Zullen ze op eigen initiatief dus blijkbaar niet doen. Omdat ik betaald heb wacht ik dan maar terwijl ik de tester hard nodig heb. 3 weken later als ik inmiddels met vakantie ben krijg je zonder pardon een bericht dat ie toch niet meer leverbaar is en wordt het geld terug gestort. Er wordt ook geen alternatief geboden en al helemaal geen persoonlijk excuus aangeboden.... en nu staat hetzelfde apparaat doodgewoon weer op voorraad op hun site. Trap er dus niet in.

Goed opgelost

Pech gehad door net een zwembadfilterpomp te ontvangen welke na 2 dagen stopte met pompen. De communicatie kwam wat moeizaam op gang maar uiteindelijk is het door Bastiaan allemaal keurig opgelost. Waarvoor dank!

Geweldige vakmensen

Reeds in 2018, na een zeer fijn, informatief verkoopgesprek met Gervin, onze Gardipool besteld. Onze nieuwbouwwoning is juni dit jaar opgeleverd. Doordat er zo’n lange tijd heeft gezeten tussen het bestelmoment en daadwerkelijke plaatsing is er, mede doordat Corona roet gooide in nogmaals een persoonlijke ontmoeting en samen de spreekwoordelijke puntjes op de i zetten enigszins ruis ontstaan. Daar zijn we echter met wederzijds respect zeer goed uitgekomen. Vervolgens is onze droom op uiterst vakkundige wijze verwezenlijkt door Dion en zijn assistent (ben helaas zijn naam even kwijt sorry!). In één woord vakwerk door twee zeer vriendelijke, beleefde, hardwerkende mensen. De door Dion, bij oplevering aan twee leken gegeven, geduldige uitleg en aanvullend advies maken het plaatje compleet. Door Corona waren niet alle onderdelen direct leverbaar, maar wij hebben er het volste vertrouwen in dat ook dit in orde komt! Doordat wij best veel wensen hebben en er bij nieuwbouw nu eenmaal ontzettend veel komt kijken, konden wij ons complete Wellnessplaatje (sauna - collagen zonnebank) niet in één keer verwezenlijken. Maar even doorsparen en ook die zaken worden bij Rhodos besteld!

• Advies in de winkel

Rhodos is een servicegericht bedrijf met vriendelijke en professionele medewerkers.

Het kan nog beter!

na een aantal communicatieproblemen telefonisch en via mail toch alles netjes geleverd. Bedankt Bernard en Bastiaan

toch nog goed gekomen

na 1 jaar trammelant met zwembad robot is deze omgeruild voor een nieuwe versie ervan en deze werkt goed! eind goed al goed

• Advies in de winkel N.v.t.

Wat een positieve ervaring.

Bij het bestellen via de webshop had ik toch nog enige twijfel of ik het juiste artikel zou aanschaffen. Toch even gebeld...alsof je in een "warm bad" komt... geen enkele moeite, telefonisch advies is geen enkel punt. Daarbij opvallend positief het doorvragen en dan het advies geven. Super bedankt, een heel positieve ervaring. Aan een ieder wil ik dan ook dit bedrijf zeer sterk aanbevelen.

Goed en eerlijk bedrijf!

Na een jaar geleden heel uitgebreid geinformeerd te zijn in de showroom hebben we dit jaar besloten om een Gardipool zwembad te bestellen. Ons zwembad moest overdekt worden en goedkoop te verwarmen. In overleg met adviseur Rick Kol hebben we een goed pakket samengesteld dat prima voldoet. O.a. door diverse aanpassingen waren er enkele problemen met de verzending c.q. levering. Ook de grote drukte tijdens de Coronatijd leverde enkele spanningen op. Maar de uitstekende service en het deskundige advies door Rick heeft gezorgd dat we heel erg tevreden zijn met ons zwembad. Ondanks de moeilijke tijden heeft Rhodosshop er het beste van gemaakt. Petje af!!