Keurige info en installatie van de sauna.

• Advies in de winkel

Je krijgt wat je vraagt, kundig en vriendelijk personeel.

Mijn eerste telefoontje gaf al een heel goed gevoel, ondanks dat het erg druk was werd er uitgebreid de tijd genomen om mij te woord te staan. Er wordt naar je geluisterd en er wordt niet geprobeerd om je "zomaar " iets te verkopen. Je koopt hier iets waar je het voor nodig hebt of voor het doel van het gebruik. Bij IR kabines zijn er vele soorten met de verschillende lampen, voor medische doeleinden heb ik speciale eisen en daar krijg je dan ook de juiste voorlichting over.

Openheid.Duidelijkheid.Mensgericht.Site prachtig.

Zie boven.

Super service!

Paar weken geleden heb ik een loopband aangeschaft. Als eerst kreeg ik enorm goed advies welke loopband voor mij geschikt is. Ook vind ik het fijn dat je veel loopbanden kan testen bij Rhodos. Na een paar dagen werd de loopband thuis bezorgd en gemonteerd (hele vriendelijke monteurs). Al met al een top evaring!

Geweldige showroom!

Langsgegaan voor een massagestoel. Veel kunnen testen en duidelijk advies gehad welke voor mij goed zou zijn. Nu 2 weken gebruik van gemaakt en veel minder last van m’n rug!! Duidelijke uitleg gehad na montage.

• Advies in de winkel

Zeer vriendelijk personeel en ze helpen je direct als er vragen zijn en komen hun afspraak na. En hun producten zijn zeer goed ik ben zeker een tevreden klant en hun bedrijf is zeker een aanrader.

Ik ben zeer tevreden over Rhodos. Vriendelijke mensen en altijd behulpzaam. Doen wat ze beloven!

Advies, montage en service top geregeld bij Rhodos

Bij de inrichting van mijn PT studio heb ik veel ondersteuning/advies ondervonden van Rick. Top! Installeren/monteren bij mij thuis ook zeer tevreden over kennis/kundigheid van de monteurs. Met Rhodos een goede keuze gemaakt (al met al een hele investering) bij het inrichten van mijn PT studio

Super goed

Goed advies

Betrouwbaar ensnel

Prima en snel geleverd

slecht

Als je meteen het juiste produkt toegestuurd krijgt: waarschijnlijk 10/10. Indien echter niet.... Ik kreeg een foute zwembadpomp toegestuurd. Antwoord bij eerste telefoontje: oei, foute levering, dan moeten we eens kijken wie de fout gemaakt heeft==> boeit me niet. ik wil horen: we lossen dat asap op. Er wordt me aangeraden om mail te sturen met de feiten, dan zouden ze eens even kijken. Dat doe ik maar daar krijg ik geen antwoord op. Na nogmaals telefonisch contact: vraag om mail te sturen met terugzendgegevens (noot: streepjescode van retourticket wordt maar half weergegeven in de pdf, dus dat geeft weer problemen in het kantoor waar ik het pak afgeef). Mail braaf gestuurd. Weer geen antwoord op mail (reden: student die de mail bekijkt is nog niet binnen!?...). Opnieuw tel. contact. . Er wordt me verzekerd: u krijgt het nieuwe artikel binnen ca. 1 week. "jaja, het is besteld (ik wist toen al dat het niet in de winkel op stock was), geen probleem". Na 1 week niets gehoord, dus ik weet ook dat het artikel nog niet eens onderweg is. Terug telefonisch contact. Op mijn aanraden/aandringen wordt bij de leverancier gecheckt of artikel (pomp) wel op voorraad is. Na 2 dagen krijg ik een e-mail: (mail werd gestuurd wegens onbeantwoorde tel. oproep - maar ik heb helemaal geen gemiste oproep...): artikel dus niet op voorraad... Of ik nog 2-3 weken wil wachten?... Nee dus. Vertrouwen weg. Zwembad inmiddels grasgroen. Geld teruggevraagd. Enige positieve is dat het geld ook snel terug op mijn rekening stond. En al die tijd blijft op de website staan dat het artikel in kwestie in voorraad is. Vreemd... Ik denk dat Rhodos nog heel veel te leren heeft wat betreft customer service... Met deze beoordeling zal ik geen hoofdprijs scoren, maar hopelijk leren jullie er wat van....

Prima en snel verstuurd

Tevreden over product en verzending

bestellen en verzending verliep vlot, alles direct in orde

Zeer goed en vlot

goed service

Vriendelijk en prima op tijd. Zeer tevreden ook met de prijs

Goede snelle service en advies

Goede service en advies. Ik raad Rhodos zeker aan.

Super!

Bestellingen snel ontvangen. Bij vragen zijn ze heel erg behulpzaam en vriendelijk.

Supersnelle service onbevredigende communicatie

Alles ging goed, zondag gekocht maandag in mijn woonkamer. Een communicatie over de verzending en de uiteindelijke levertijd zou echter op prijs zijn gesteld. Gelukkig was mijn partner thuis ziek en kon zij de hometrainer ontvangen, maar als dat niet het geval zou zijn geweest, zouden er onnodige hindernissen zijn ontstaan wanneer een eenvoudige e-mail met verzendinformatie de nadelen had kunnen voorkomen...

Gewoon super snel en goed geregeld

Als ik iets nodig heb dan wil ik dat asap thuis hebben hier hebben ze zeker aan voldaan

Fijn bedrijf

Snelle te drong, duidelijke website

Tevreden

Ik had begrepen dat er 2 stuks in zouden zitten maar dit bleek niet te zijn. Jammer genoeg.. De service was wel heel goed!

Alles is zeer correct verlopen, bestelling vlotte verwerking en het pakketje is elk moment te volgen.Super!.

Heel goed bevallen, hele goeie service. Was iets met de levering en ze hebben voor mij alles uitgezocht en nagevraagd en snel ook. Top

Prima levering en onderdelen ontvangen in een mooi doosje!

Communicatie, ervaring, verkoop en levering

Mijn ervaring met Rhodos was in principe goed, communicatie is perfect ze staan klaar om je te helpen en ze nemen de tijd om je uit te leggen wat je nodig hebt. Het enige wat ik miste was details in de verkoop naar de klant toe: als de klant vraagt, ik zou graag een soort stofzuiger willen hebben om de bodem schoon te maken, geven ze een advies maar niet compleet wat ik nodig heb voor de stofzuiger. Dus er hoort een steel bij en een slang lang genoeg om je hele zwembad mee rond te gaan. Door mijn onwetendheid en aanname dat het allemaal in 1 compleet pakket was, kwam ik er pas achter toen het product binnen was gekomen dat het niet compleet was. Enige tip dat ik mee geef aan de verkopers: vertel meer aan de klant en vraag door om zo een compleet mogelijk product en advies mee te geven aan de klant. Verder een goede service en snelle levering in een goed verzorgde verpakking.