Adequate plaatsing door prettige medewerkers

Wij hebben bij Rhodos een Dundalk Luna buitensauna gekocht. We kregen in de winkel al een prettig contact met een van de medewerkers, een deskundig advies en we konden over de diverse opties afspraken maken. We hebben de sauna zelf laten plaatsen door medewerkers van Rhodos. Dat lukte net niet in één dag en werd de volgende dag direct netjes afgerond. Helaas bleek er een kleine lekkage in het dak te zitten. Achteraf bleek dat een schroefje net op de plek van een knoest zat. Reparatie werd vlot opgepakt. Het was even zoeken naar de juiste oplossing, maar toen die gevonden was, is het probleem effectief opgelost. En wij zijn erg blij met deze aankoop. Antoine en José, december 2019.

• Advies in de winkel

Deskundig en zeer vriendelijk en klantgericht!

Wij kwamen voor een gewone crosstrainer en gingen uiteindelijk weg met een Bowflex Max Trainer omdat deze het best op onze eisen en wensen aan zou sluiten. Deze nu bijna een week in huis en het bevalt uitstekend! Ze namen uitgebreid de tijd voor uitleg en alles in de showroom kon uitgeprobeerd worden. Daarbij letten ze goed op dat iedereen die apparaten uitprobeert zich niet blesseert door verkeerd gebruik. Bijzonder klantgericht en vriendelijk personeel, ook degenen die met andere dingen in de winkel bezig zijn. Geen enkele druk om iets te moeten kopen. Ze denken mee met wat je wilt (doelen) en wat je aan budget hebt. Ze nemen alle benodigde tijd voor je en stonden de hele tijd klaar voor uitleg, advies, koffie/thee en ook water toen ik bij het testen het flink warm kreeg. Hier kan veel winkelpersoneel een voorbeeld aan nemen! Kortom enorm tevreden! Wellicht komen we volgend jaar terug voor een roeitrainer erbij.

• Advies in de winkel

Je word er goed geholpen door mensen hun vak verstaan .

Ik zag op de website van Rhodos wellness een hometrainer deze wou ik uit proberen en hebben een bezoek gebracht in de winkel. Ik kwam voor een hometrainer maar kwam naar buiten met een Max trainer. Vanwege zware knie blessure (knieoperatie knie schijf recht gezet) wou ik een fitness apparaat voor thuis. Ik heb mijn verhaal verteld en de verkoper adviseerde mij de max trainer. Ik was meteen verkocht, wat een fijn apparaat zonder dat ik mijn knie zwaar belast. Ik kan niet niet zeggen dat dit geschikt is voor alle mensen met knie klachten, maar het is het proberen waard. Voor mij een 10.

• Advies in de winkel

Wederom prima geslaagd en geholpen

Wederom geslaagd en prima geholpen. Advies en service perfect

• Advies in de winkel

Super job aan de groep aldaar.Bestelling is afgeleverd goed verpakt top.

• Advies in de winkel

Fitnessapparaat gekocht en diezelfde middag werd hij nog bezorgd en gemonteerd. Super leuk personeel. Al met al dik tevreden.

• Advies in de winkel

Deskunidg advies voor een mooie sauna tegen een eerlijke prijs.

Goed advies van een enthousiaste medewerker die ons alle opties ter plekke liet zien in de fraaie showroom!

• Advies in de winkel

Geweldig geholpen met een uitstekend advies over onze aankoop.

Zeer correct geholpen,duidelijk advies,super service.

Correcte partij

Prettige ervaring, makkelijk te bestellen, reeële prijzen

Komen afspraak na

Geweldige service kreeg steeds mails waar het pakketje was. En toen het op afhaal punt was gearriveerd, kreeg ik ook meteen bericht. Niks negatiefs te zeggen Met groet marion van Drunen

• Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.

Duidelijk site met overzichtelijke info en snelle reactie op vragen

Fijne site en wordt snel op vragen geantwoord via de chat. Echt super daarom ook snel besloten om een infra rood sauna te kopen.

• Advies in de winkel

Wat een feest hier te kopen

Op de website is het heerlijk om te shoppen Prima groot assortiment aantrekkelijke prijzen Zo is webshoppen bedoeld Grandioos

• Advies in de winkel

Blij met mijn hometrainer!!

Van de fysiotherapeut moet ik blijven fietsen. Ik heb al eens een hometrainer online besteld, maar deze voldeed niet aan de verwachtingen. Toch maar naar de winkel.. Rhodos kwam naar boven op internet en ik ben naar de winkel gegaan. Wat een ruime keuze, geweldig!! Vriendelijk geholpen en m’n hometrainer werd netjes thuis bezorgd. Heel blij mee.

Super service!

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Rhodos. Met name Gervin heeft me goed geholpen en geadviseerd bij de aanschaf van een bouwkundig zwembad. Afspraken zijn netjes nagekomen en alles is optijd geleverd!

• Advies in de winkel N.v.t.

Beste winkel voor zwembadbouw

Wij hadden meteen al een goed gevoel toen we in de winkel kwamen. In tegenstelling tot andere zwembadwinkels die we tot dan toe hadden bezocht, gaat het bij Rhodos duidelijk om kennis en kwaliteit, en niet alleen maar om de mooiste showroom. Gerwin was onze contactpersoon/verkoper, toppertje met verstand van zaken. Maar ook zijn collega's hebben ons altijd zeer keurig geholpen. Deskundig advies in de winkel, maar ook goed in de nazorg. Top begeleiding van A tot Z bij zwembadbouw en onderhoud. Aanrader!

• Advies in de winkel

Keurige info en installatie van de sauna.

• Advies in de winkel

Je krijgt wat je vraagt, kundig en vriendelijk personeel.

Mijn eerste telefoontje gaf al een heel goed gevoel, ondanks dat het erg druk was werd er uitgebreid de tijd genomen om mij te woord te staan. Er wordt naar je geluisterd en er wordt niet geprobeerd om je "zomaar " iets te verkopen. Je koopt hier iets waar je het voor nodig hebt of voor het doel van het gebruik. Bij IR kabines zijn er vele soorten met de verschillende lampen, voor medische doeleinden heb ik speciale eisen en daar krijg je dan ook de juiste voorlichting over.

Openheid.Duidelijkheid.Mensgericht.Site prachtig.

Zie boven.

Super service!

Paar weken geleden heb ik een loopband aangeschaft. Als eerst kreeg ik enorm goed advies welke loopband voor mij geschikt is. Ook vind ik het fijn dat je veel loopbanden kan testen bij Rhodos. Na een paar dagen werd de loopband thuis bezorgd en gemonteerd (hele vriendelijke monteurs). Al met al een top evaring!

Geweldige showroom!

Langsgegaan voor een massagestoel. Veel kunnen testen en duidelijk advies gehad welke voor mij goed zou zijn. Nu 2 weken gebruik van gemaakt en veel minder last van m’n rug!! Duidelijke uitleg gehad na montage.

• Advies in de winkel

Zeer vriendelijk personeel en ze helpen je direct als er vragen zijn en komen hun afspraak na. En hun producten zijn zeer goed ik ben zeker een tevreden klant en hun bedrijf is zeker een aanrader.

Ik ben zeer tevreden over Rhodos. Vriendelijke mensen en altijd behulpzaam. Doen wat ze beloven!

Advies, montage en service top geregeld bij Rhodos

Bij de inrichting van mijn PT studio heb ik veel ondersteuning/advies ondervonden van Rick. Top! Installeren/monteren bij mij thuis ook zeer tevreden over kennis/kundigheid van de monteurs. Met Rhodos een goede keuze gemaakt (al met al een hele investering) bij het inrichten van mijn PT studio

Super goed

Goed advies