Top service

Top bedrijf met goed services en goede communicatie. Echt een aanrader . Dankjewel voor jullie service

Waanzinnig

3 jaar geleden een Lazyspa Vegas gekocht bij Rhodos. Super kwaliteit. Een heerlijk instapmodel om eens te onderzoeken of dit iets is voor langere termijn. Dit is ons zo goed bevallen dat het tijd werd voor een “upgrade” Hup op naar Rhodos en hebben wij bij de eigenaar Bernhard een Caldera Seychelles gekocht. Super geadviseerd, absoluut geen druk om de duurste jacuzzi te kopen, maar een jacuzzi die bij je past. De uitgebreide showroom heeft genoeg jacuzzi’s staan om je goed te kunnen oriënteren. Tjakka, bestellen! Korte en betrouwbare levertijd. Onze jacuzzi moest met een kraan op de plaats in onze wellness tempel worden gebracht. Dit is in het totaalpakket van de levering door Rhodos georganiseerd. Het plaatsen, installeren, in gebruik nemen en advies verliep op rolletjes (dank je Gerben) De aftersales was perfect en zeer professioneel. Dan natuurlijk de review van de jacuzzi. In 1 woord heeft deze al onze wensen overtroffen. Altijd heerlijk op temperatuur, super jets, fantastische audio. En voorzien van een heerlijke eenvoudige te bedienen cover. Na een uurtje kom je er als herboren uit. De verlichting en waterval geven een extra boost aan een welverdiende ontspanningsbeleving. Deze jacuzzi heeft al onze verwachtingen overtroffen. Als je twijfelt of je wil investeren in deze jacuzzi? Wij zeggen; gewoon doen, krijg je absoluut geen spijt van. Konny en Arnold

• Advies in de winkel

Goede hulp bij problemen alles is naar behoren opgelost

Na diverse telefoontjes is het probleem goed op gelost. Met vr.gr. Dik v/d.Berg

• Service N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.

Beste Dik, We hebben het formulier voor je ingevuld en ingediend bij onze leverancier. We hopen dat het probleem hierbij snel is opgelost.

Goede en uitstekende snelle service

Goede en uitstekende snelle service. Een halve ster voor advies in de winkel. Ik heb niks in de winkel gekocht maar online.

Niet best

Koop ik een roeitrainer daar , snel besloten, in de auto, komen we er thuis achter geen beschrijving erbij, ik heb gebeld, oké sorry vergeten, dat kan gebeuren,. Snel een opgestuurd maar die was van een ander type, weer gebeld , dan sturen we u nu de juiste op , en graag in het Nederlands , ga ik nakijken komt goed , dus niet . Weer gebeld , kreeg ik het antwoord die hebben we niet zoek het zelf maar op wij kunnen niets voor je doen, en bedankt Na het review te hebben geplaatst is er vanuit Rhodos wel weer gereageerd dat dit niet mag gebeuren. En hebben ze het toch op gelost, ik heb nu de Nederlandse beschrijving waar ik om vroeg .

• Advies in de winkel

Beste Arjan, Erg vervelend dat dit zo is gelopen, ik heb gehoord dat de handleiding voor je is vertaald en deze reeds gemaild is. Ik hoop dat het bij deze is opgelost, het is ook mogelijk ons te bellen waarbij we stap voor stap het display nog eens kunnen doornemen.

Vlugge levering product zoals verwacht

Snelle levering

Uitermate keurig

Snelle levering met steeds een keurige update van het verloop. Nog even telefonisch contract gehad inzake beschikbaarheid en zeer netjes geholpen.

Snel en zoals beloofd

Besteld en snel afgeleverd. Wat wil je nog meer?

• Advies in de winkel N.v.t.

Vlot in het bezit gekomen van wat we nodig hadden voor onze sauna!

We hadden een aantal lampen stuk. ‘S Morgens via de webshop besteld en ‘s middags opgehaald. Blij met de snelle levering.

• Advies in de winkel

Super service, pakket werd in de gang gezet

Snel geleverd, prima service en prima product.

• Advies in de winkel

goede advisering, snelle levering.

Super!

Drukke dagen maar het product was binnen een dag in huis. Echt goed geregeld!

• Advies in de winkel N.v.t.

Top winkel met ouderwets goede service!

Super. Kan mijn ervaring niet anders omschrijven. Rhodos weet hoe ze klanten horen te helpen. In mijn bestelling zat een foutje, zonder dat ik het door had. Een paar minuten later werd ik gebeld en gevraagd naar wat de bestelling had moeten zijn, en of ik wel de juiste keuze had gemaakt. De bestelling is toen gewijzigd en de eerstvolgende werkdag gewoon geleverd. De keuze die ik gemaakt had, was een duurdere. Veel webshops zouden dan voordeel van de twijfel geven, in hun voordeel. Maar bij Rhodos dus niet en daarom dus ook deze review.

• Advies in de winkel

ik kwam voor een warmtepomp en ben daar zeer goed in geatviseerd en geholpen

zeer prettig en zeer professioneel

ontzettend goede service

Binnen enkele uren na bestellen ontving ik een verzendbewijs en binnen een dag waren mijn items geleverd. Ik ontving op de dag van levering een mail waarin het 2 uur frame van levering werd vermeld en het werd precies op tijd bezorgd. ik ben waanzinnig blij met mijn items en de service

Helemaal top!

Kon snel een bestelling plaatsen via de site voor fitness spullen. Rond 13 uur besteld op maandag, dinsdag rond 14 uur in huis! Snelle levering en goed verpakt. Heel blij met de service en mijn bestelling.

• Advies in de winkel N.v.t.

Veel ging er mis maar uiteindelijk toch goed opgelost

Op de Tunturi website stonden 2 Competence T20 loopbanden. De T20 voor € 999 en de T20 (2020) voor € 899. Wij kozen de T20 (2020) en ontvingen een bestelbevestiging de T20, maar wel met de prijs van € 899 die bij de T20 (2020) hoorde op Tunturi.com. De factuur kwam van Rhodos en de loopband werd ook door hen geleverd. Na levering en montage was er geen app te koppelen terwijl juist dat voor ons belangrijk was. Ik heb contact opgenomen met Rhodos waarbij er onduidelijkheid ontstond waar de T20 nu precies was besteld. Na enige ping-pong tussen Tunturi en Rhodos kwam boven water wat er precies was gebeurd. Het bleek dat ik via tunturi.com (van Tunturi) op tunturi-shop.nl (van Rhodos) terecht was gekomen. Om een lang verhaal kort te maken. Door de nodige misverstanden en het idee van zowel Tunturi als Rhodos dat de 'ander' de oplossing kon bieden, heb ik de T20 terug gebracht naar Rhodos omdat de termijn van kunnen retourneren bijna verstreek. Toen we de T20 via de trap omlaag hebben gehaald zijn er krassen op een armsteun gekomen. Ik begreep toen wel dat ik niet het volledige aankoopbedrag terug zou krijgen. Het bedrag dat in mindering werd gebracht vond ik wel aan de hoge kant. Ik ben gebeld door Rhodos en na overleg is besloten om toch het volledige aankoopbedrag terug te geven. Reden hiervoor is vooral omdat er teveel mis is gegaan en het retourneren achteraf waarschijnlijk niet nodig was geweest. De T20 kan nl wel met een app overweg mits de juiste software en een Bluetooth module in het dashboard/display zitten. Waarschijnlijk had een wisseling van dashboard het hele probleem naar tevredenheid opgelost. Dit in combinatie met het feit dat Rhodos ruiterlijk telefonisch erkent dat er ook echt veel teveel is mis gegaan en dit nooit had mogen gebeuren maakt dat ik Rhodos wel een voldoende beoordeling geef. Ik heb dan weliswaar geen loopband van Rhodos maar de finale afhandeling is netjes en in alle redelijkheid gedaan.

Vakkundige meedenkende mensen!

In het bezit van een Spa van Rhodos en net vakkundig telefonisch te woord gestaan door Bernard Huisman.

Mooie sauna

In februari 2020 een sauna gekocht, maar toen kwam corona daardoor liep alles anders. De levering wilde niet vlotte en door pech in de communicatie kwam het plaatsen van de sauna moeilijk op gang. Ook pech bij het plaatsen van de sauna waren er wat ongemakkelijkheden. Het was allemaal niet zo leuk hoe het liep, maar door een goed gesprek is alles op gehelderd en de lucht geklaard. In november 2020 was de sauna helemaal klaar. Het is een prachtige sauna van goede kwaliteit.

Totally satisfied

I don't usually leave feedback. I make an exception when a company is exceptionally good and should be recommended. Rhodos surprised me positively twice. I asked customer service a question on Sunday evening and on the same day (at 21:00 on Sunday !!!) I received a reply about availability and possible delivery in 2 days. I ordered an exercise bike to be delivered to Belgium and indeed, on the following day, at the agreed time, the order arrived by company transport to my house. Although the package weighed 50 kg, it arrived perfectly secured and without any damage. I put the bike back together and realized I had received a version of the bike without a computer… I was sure that I had ordered the version with the computer. I checked and it turned out that I was confused by the general description of the product, while in the detailed description it was stated that the computer is available as an option. I wrote to customer service ... and it's a complete surprise! After 3 days, I got a reply. Customer service informed me that indeed this model does not have a computer as standard, but Rhodos will order a computer from the supplier at its own expense and will send it to me at no charge. I admit that I am impressed with the service at the stage of ordering, delivery and the method of solving the problem after the purchase. Bravo!!!

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A

Teleurstellend slecht

Volgens de site is het product op voorraad en wordt het de volgende dag geleverd Vervolgens hoor ik een week niets Na telefonisch contact krijg ik te horen dat het product niet meer te leveren is in ze het geld terug storten En als je dit formulier in vult moet je akkoord gaan met jullie ALV wat natuurlijk nergens op slaat Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens (naam, e-mailadres, IP adres en eventueel overige informatie die ik vrijwillig invul in de review) in het kader van de privacy wetgeving (AVG). Tevens verklaar ik dat ik klant ben (geweest) bij dit bedrijf. Dit is echt teleurstellend

• Advies in de winkel N.v.t.

Snelle service, mooi bad.

Gebeld voor zwembad en binnen een week had ik het zwembad afgeleverd gekregen. Bij het plaatsen van het zwembad bleek er een onderdeel te missen. Was door de fabrikant niet meegestuurd. Gebeld met Rhodos en de volgende dag werd het al afgeleverd! Prima service, goed bereikbaar en dus een 9.

Vlotte levering

Prima prijs/kwaliteit verhouding. En bij bestelling van t product krijg je gelijk een track en trace code waardoor je weet wanneer t wordt geleverd.

• Advies in de winkel N.v.t.

ruim assortiment, leuke aanbiedingen en supersnel geleverd: top

ik was op zoek naar complete set toebehoren voor sauna en supersnel bij Rhodos gevonden en ook nog voor een leuke prijs. Super!!