Filters

10

Snelle levering en goede producten.

Voor mn sauna heb ik online sauna stenen, een mooi en leuk kompleet accesoirres pakket, speksteentjes en een geur dispenser besteld. De levering was snel en netjes en de producten zagen er goed, leuk en mooi uit! De prijzen zijn ook redelijk. Rhodos lijkt mij dus een aanrader ook voor vervanging en accessoires producten. Tot slot: Jaralt bedankt voor het mooi verzorgen van de pakketten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Snelle, duidelijke communicatie. Top service!

Deskundige werknemers die meedenken met de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
10

Een super bedrijf om mee samen te werken

Duidelijk en goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
10

Top bedrijf

Top,snelle levering van het product.wordt vriendelijke geholpen zin top mensen. Met vriendelijke groet familie reckers

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel
10

Super!

Heel snel geleverd, ondanks dat er stond half mei pas beschikbaar! Super!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
9

Fijne winkel met vriendelijk, behulpzaam personeel

Goede producten en fijne service, ook via webshop. Prijs kwaliteit is ruimschoots in orde. Ook al gaat er soms iets niet zoals je het gevraagd hebt, ze reageren altijd. Zowel via e-mail als telefonisch en stellen alles in het werk om de klant van zijn gevraagde product te voorzien. Een winkel/website om aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Erna, een mooie reactie

9

Super netjes met levering ook

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je positieve reactie.

10

Bad heeft een defect

Onze klacht word zeer goed opgepakt en zal opgelost worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Snellevlevering

Goede prijzen, marktconform

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.

Reactie van het bedrijf

We zijn blij dat je tevreden bent :-)

8

Goed

Netjes volgens afspraak geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je positieve reactie :-)

7

Artikel is goed, bezorging was minder

Tot 3x toe thuis moeten blijven omdat er bezorgt zou worden, ook op zaterdag. 3x liep het uit en zouden ze zo spoedig mogelijk bezorgen, dus nog langer thuis wachten. Maandag even bellen. Ze bezorgen nooit op zaterdag!!! Waarom dan wel een mail dat ze die dag komen? Vond dit erg lastig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel

Reactie van het bedrijf

Beste Carla, erg vervelend dat de bezorging niet soepel is verlopen. Nadat het bij ons weg is, hebben wij er helaas geen controle meer op. We gaan in ieder geval je feedback meenemen, bedankt hiervoor.

9

Heerlijke geurtjes voor de sauna

Voor t eerst besteld, prima service! Snel bezorgd en lekkere geurtjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt Eva, daar doen we het voor ๐Ÿ‘๐Ÿฝ

8

Geen adviserende verkoop.

Adviserend verkopen? Nee, niet echt! Op 30 maart 2021 een SmartStep jacuzzi Trap Coastal grey besteld in verband met zijn diepte van 61 cm volgens de website. Op 01-04-2021 geleverd: so far, so good. De maat van de diepte blijkt echter 71 cm te zijn..... Daarop gebeld met Klantenservice en iemand van fitness nam aan. Die adviseerde mij een mail naar Rick te sturen die 's middags weer aanwezig zou zijn. In deze mail uiteengezet dat de dieptemaat voor mij belangrijk is. Tevens gevraagd om een alternatief (Heeft u een degelijk alternatief voor de door mij gekozen jacuzzi-trap?). Het antwoord van Rick: Als de trap niet de juiste maat heeft en je hebt alle verpakkingsmateriaal er nog bij dan mag je hem retour sturen en krijg je het geld weer gecrediteerd. Ik wil graag een oplossing en dit is geen oplossing. Bovendien vertrouw ik nu de maatvoeringen niet meer die op de website vermeld staan en daar wil ik zekerheid over hebben. Maar waarschijnlijk wil men niet adviserend verkopen. Daarna nog een keer op Klantenservice ingesproken met verzoek om terug te bellen maar tot op dit moment niets meer vernomen. Realiseer u goed dat u dit iedereen kan overkomen! Update per 04.04.2021: Ben door Rhodos.nl (Bernard) benaderd en bevestigd werd dat men mijn vraag om een alternatief (als koopsignaal) niet heeft beantwoord. Mij worden nu de gecontroleerde maten van een alternatieve trap opgegeven en de oorspronkelijke trap is retour gezonden en zal worden gecrediteerd. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt en Rhodos heeft de kwestie nu goed aangepakt. Daarom beoordeling gewijzigd naar 4 sterren. Nu nog wel even de maatvoering van mijn gekozen kleur op de website aanpassen naar 71 cm!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Super service geleverd gekregen

Onze spa was defect. Deze was lang geleden aangeschaft bij Rhodos De spa was lek en hij werkte niet meer omdat de printplaat defect was.. Door allerlei oorzaken, die voornamelijk ontstonden door de corona crisis, duurde het allemaal erg lang tot de uiteindelijke reparatie. De monteur is meerdere keren geweest en uiteindelijk is de spa vakkundig gemaakt. Rhodos is ons enorm tegemoet gekomen in de gemaakte kosten. De service die geleverd wordt houdt dus niet op na een aantal jaren, maar blijft van kracht. Chapeau !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel

Reactie van het bedrijf

Beste Harmgret, het is helaas niet altijd even soepel verlopen. Bedankt voor je positieve reactie.

10

Uitstekend

Goed product, makkelijk verwerkbaar, goede bijsluiter

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Albert, bedankt voor je positieve reactie. ๐Ÿ˜

10

Mooi product, snelle levering

Snel geleverd, de volgende dag al. Wij hadden een kleinigheid besteld, maar mooi product en precies zoals vermeld op de site.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je positieve bijdrage, daar doen we het voor. ๐Ÿ˜

9

Prima voorlichting en goede en persoonlijke service

Lang gezocht op internet naar roeitrainers. Vanwege de actuele voorraad contact gezocht met Rhodos. Na een afspraak te hebben gemaakt een middagje ( coronaproof) roeiers uitgeprobeerd en met de adviezen van Remon besloten een mooie roeier aan te schaffen. Thuis bleek het plan de roeier staand op te bergen niet haalbaar. Klein meetfoutje van mijn kant. Rhodos gebeld en de roeier omgeruild voor de life fitness Mega Pro waterroeier. Na de eerste week gebruik wat vragen en wensen. Besproken met Lorenzo en een houder voor de smartphone plus een handvat hartslagmeter besteld. Wederom supersnel geleverd. Een mooi roeiapparaat gecombineerd met een goede service. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel

Reactie van het bedrijf

Beste Paul, bedankt voor je mooie reactie. Wij wensen je veel plezier met de roeitrainer. ๐Ÿ‘๐Ÿฝ

8

duidelijke communicatie en correct afspraak nakomen!

duidelijke communicatie en correct afspraak nakomen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt Ed, daar doen we het voor.

10

Super!

Was al een aantal weken opzoek naar een opzetzwembad voor in de zomer. Gebeld met Rhodos, en kreeg super goed advies! Direct 1 besteld, nu nog hopen op mooi weer:-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel

Reactie van het bedrijf

Peter, bedankt voor je positieve beoordeling. Mooi weer hebben we besteld, zal binnenkort kosteloos worden nageleverd. ๐Ÿ˜Ž

10

Goede service en zeer snelle levering

Zeer vriendelijk personeel, hij nam de tijd om antwoord te geven op mijn vragen, een goede prijs - kwaliteit verhouding en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je reactie Lilian, daar doen we het voor. ๐Ÿ˜๐Ÿ‘๐Ÿฝ

10

zeer tevreden

Saunapakkeet besteld. Zandloper kwam defect aan. Gemeld en vrijwel meteen een nieuwe opgestuurd gekregen. zelfs een nog mooiere! Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Evert, bedankt voor je mooie reactie en fijn dat het netjes is opgelost. ๐Ÿ‘๐Ÿฝ

9

Goede spullen voor een mooie prijs

Had de spullen snel binnen. En veel producten in mij pakket die ik had besteld. Waar voor je geld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Renee, Bedankt voor je positieve beoordeling, daar doen we het voor ๐Ÿ˜€ Groet van het Rhodos Team

7

Verkoop/service

Verkoopafdeling is prima. Mijn Caldera Jacuzzi heeft een technisch probleem. Het heeft een week geduurd door drukte voordat er duidelijke afspraken konden worden gemaakt. Communicatie was matig in eerste week maar hierna werd het probleem goed opgepakt. Alle vertrouwen dat het probleem goed wordt verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.
10

Uitstekend advies en goed meegedacht!

Tijdens mijn zoektocht naar een nauwe zwembad robot kwam ik via Google bij Rhodos uit. Omdat er zoveel verschillende zijn zag ik door de bomen het bos niet meer. Maar na telefonisch overleg en perfect advies meteen eentje besteld! Nieuw bedrijf voor mij maar niet al verrast en tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel

Reactie van het bedrijf

Beste Bo, Het plezierige contact is wederzijds, bedankt voor de aankoop. We wensen je veel plezier met de zwembadrobot en natuurlijk een fantastisch zwemseizoen. Groet van het Rhodos Team

10

Ben snel en deskundig geholpen

Top! Had een spoedklus voor een nieuwe kachel in onze sauna en is deskundig en snel uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Advies in de winkel

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je recensie, we wensen je veel plezier met de nieuwe sauna kachel. Groet van het Rhodos Team

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd