heel slecht, geen communicatie, probleem toch nog opgelost

pomp bestelt voor een jacuzzi, speciaal bij Rhodos bestelt omdat ze op de webside hebben staan leveren volgende dag. tijdens het bestellen word het twee dagen later oke het is niet anders 7 dagen gewacht geen mail of reactie weer contact opgenomen, ja sorry maakt u zich geen zorgen komt er aan. oke weer wachten geen reactie of mail nu weer contact opgenomen, ja we weten niet wanneer de pomp komt na eerdere beloftes enz. ik heb de order maar geannuleerd want het vertrouwen is totaal weg. nog even weer gekeken op de webside daar staat weer pomp is morgen leverbaar. Het meest wrange is dat wij 3 weken lang niet in de jacuzzi hebben kunnen zitten, maar ja het is maar een klant uiteindelijk heeft rhodos het goed op gelost en excuus aangeboden voor de miscommunicatie, dat moet ook gezegd worden, dus zand erover

• Advies in de winkel N.v.t.

Beste Eric, Excuus hiervoor, dit was inderdaad geen goede communicatie en een veel te lange levertijd. Helaas kan ik hier nu niets meer aan veranderen, wel een leer momentje voor ons. Ik hoop toch nog dat we je op een passende manier iets tegemoet zijn gekomen en wens je verder veel plezier met de spa.

Snelle levering

Prima website. Gemakkelijk besteld (chloortabletten). En snel geleverd.

Service au top

Aucun soucis de la commande à la livraison.

snelle levering

Helemaal prima. Snelle levering en goede producten. De sauna geur gaan we nog proberen binnenkort, nu al zin in!

Duidelijke communicatie snelle levering

wij kochten een Lay-z spa Milan voor een heel goede prijs, en deze werd ook snel geleverd. Zeer tevreden met de snelle service.

• Advies in de winkel N.v.t.

Geleverd wat ik besteld heb, goed spul

• Advies in de winkel N.v.t.

Goed sevice en komen hun afspraken na

Ik heb de goederen goed ontvangen.

Toppie!

Besteld, betaald, ontvangen. Hoe simpel kan het zijn!

Klant is koning

Had een opmerking geplaatst over korte houdbaarheidsdatum datum op produkt. Geen discussie,volgende dag alweer een nieuw produkt in huis met lange houdbaarheidsdatum. Korrekt en snel handelen .Top!

Excellent

Warmtepomp voor mijn zwembad snel en netjes geleverd, voor een goede prijs.

• Advies in de winkel N.v.t.

Service zoals je deze mag verwachten.

Velen malen zwembad en andere materialen aangeschaft. Zeer tot tevredenheid. Helaas ontbrak bij de laatste zending een onderdeel. Eén telefoontje, gevolgd door een foto van het ontbrekende onderdeel, was voldoende om het onderdeel de volgende dag te mogen ontvangen.

Snelle service

• Advies in de winkel

Vlotte online bestelling en tijdige levering

Alles was in orde. Eén minpuntje: mijn bestelling van 75kg werd op de stoep afgezet omdat de dame van de bezorgdienst geen steekwagentje bij had.

• Advies in de winkel N.v.t.

Zeer goede ervaring gehad wel hier en daar kleine ienie mienie gaatjes waar door er een beetje zand viel maar dit had ik gelukkig snel opgelost door het in een plastic tasje te doen.

• Advies in de winkel

Goed verpakt en op tijd geleverd.

Netjes geleverd in een deugdelijke verpakking

Netjes geleverd in een deugdelijke verpakking

uitstekend afgehandeld.

Betrouwbaar en snelle levering

Goede prijs- en kwaliteitverhouding. Aanrader. Veel keus. Voldoende voorraad.

Super service!!

Fout product geleverd! Maar direct opgelost met een extraatje bovenop!

• Advies in de winkel

Rhodos doet wij zij beloven

Gewoon wat je mag verwachten kortom goed

• Advies in de winkel N.v.t.

Correcte service zowel aan de telefoon als aan de balie.

Bij aanschaf van de zwembad robot weinig informatie. De resultaten vallen mij tot nu toe wat tegen. Ik heb hem pas 1 keer gebruikt dus de tijd zal het leren.

fantastische website

Ik was al lang op zoek naar testtabletten in grote hoeveelheid en dit voor fotometer SCUBA II speciaal voor het testen van de alkaliniteit. Bij Rhodos Wellness uiteindelijk gevonden wat ik zocht. Doosje met een inhoud van 100 stuks. Tegelijk dan ook maar 100 stuks besteld voor test van de PH-waarde en de vrije chloor. Zeer interessante prijs. De website is geweldig ,zeer overzichtelijk en met interne links naar de verschillende produkten. Er wordt interessante en ruime uitleg gegeven bij vele produkten en steeds is er een link naar de kontaktpersoon voor in geval van een persoonlijk probleem. Welk produkt moet ik juist kopen of is het meest geschikt voor mij persoonlijk ? Ook daarvoor wordt goede ondersteuning gegeven. Vlotte en snelle levering.

In 1 woord Geweldig

Helemaal Top

Aanrader !

Heldere informatie. Snelle reactie op vragen. Duidelijke procedures. Snelle verzending en verzorgde verpakking. En het geleverde apparaat is top..